Zobrazeno 184.047x

Označeno štítky: ,

Zvolené téma obsahuje celkem 176 odpovědí. This post has been viewed 184048 times Do diskuze (44 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Martin Viktora a poslední změna proběhla 5 roky, 10 měsíci. This post has been viewed 184048 times

  • Autor
  •  Martin Viktora 
    Účastník

    Protože nám původní diskuse na stejné téma začínala přeboptnávat, dovoluji si původní téma uzavřít a otevřít nové zde.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Nevěděl jsem, kam to dát, protože mi bylo líto zakládat nové téma, ale čirou náhodou jsem narazil na tyto stránky a tak trochu mě překvapilo, co se taky může nazývat finančním vzděláváním. http://www.provident.cz/pages/Financni-vzdelavani

    Nemělo by to být tak trochu jinak? :-)

    6

    1
     | Odpovědět privátně
  •  TP 
    Účastník

    Roman to tady zase zaspamuje ;)

    3

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Michael Peter 
    Člen

    Nedá mi to a tak musím napsat dnešní zážitek. Pokud má někdo z Vás zkušenost se společností “Poradenství & finance” (PF konsuld, s.r.o.)rád se nechám poučit a možná i změním názor. Potřebujete vyřešit finanční problémy? Rádi Vám pomůžeme, nabízíme kreditní kartu lucemburské banky na 36000,- a za to, že si u nás uzavřete IŽP (AXA) s měsíční platbou 2800,- za 8000,- vás oddlužíme, když chcete pro nás pracovat, nabízíme vám možnost výdělku v MLM (při dodání 9 zájemců je to pro vás 22000 … atd.), Když nic jiného tak vláda schálila penzijní reformu a stejně si budete muset spořit na důchod a za dva roky u nás máte naspořeno 68000, které jsou Vám k dispozici, no neberte to. Tomu říkám poradenství. :-(

    1

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka 
      Účastník

      Jo, je to špatný … ! Ale co, mám už takovýchto podobných zkušeností natolik, že mě to vpodstatě jako Vás už nevzrušuje. Řešil bych to pouze v případě, že by se jednalo o mého kamaráda, či někoho blízkého. Kdyby onen člověk byl v situaci, že ho do toho někdo lanaří nebo v situaci, kdyby lanařil on mě.

      Ale určitě je dobré se o tuto informaci podělit. V tom máte můj souhlas.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Petr Babička 
      Účastník

      Navrhuji domluvit schůzku, dát mu přes hubu a zase v klidu odejít. S tím se nic jiného a užitečného dělat nedá. BOHUŽEL

      10

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Petr.Kačenka . 
    Účastník

    … setkal jsem se s nejmenovaným poradcem nejmenované pojišťovny. Mojim cílem bylo jenom inspirovat se v kanceláři, ale nějak jsme se v tom zamotali a byl jsem lákán do týmu. Pan – viditelně zběhlý poradce – mně odříkal provizní podmínky a jejich aplikaci v praxi – “životka točíme po 3 letech, domácnosti po 6 nebo aspoň po 3, jinak je provize menší” nejvíc mně asi dostal diamant – “A ten diamant, ten má garantované zhodnocení 8%. Všichni si chtějí předělat staré pojistky na něj. IŽP nám teď dělá 95% provizí.”

    Další ujištění, že to není o MLM společnostech, ale o lidech …

    Petr

    10

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Předpokládám, že šlo o nejmenovanou Českou pojišťovnu :-).

      Nevím, jakým způsobem se dají točit životka po třech letech, když z toho není provize. (pouze z navýšení) Alespoň tedy v rámci této pojišťovny. Dokonce pokud byste vyndal z té životky rizika a udělal je do Multirisku, tak Vám je pojišťovna nezaplatí. Jinak k tomu bych napsal, že obchodníci ČP zvětšiny toto nedělali. Tento nešvar začal právě až s příchodem konkurence v podobě makléřů a přetlaku na pojistném trhu a začalo se razit heslo, když to nepředěláš ty, předělá to někdo jiný. A začali to dělat lidi, které by to nikdy před tím ani nenapadlo. Dřív to šlo, ale ČP si to již nyní hlídá, pkud sama neudělá nějakou geniální akci, která má svá pravidla.

      Jinak je to jistě o lidech. Takového bouchače najdete u MLM, stejně jako ho můžete najít pod hlavičkou Broker Trustu nebo Insie. Ovšem ty méně členěné nebo přímé systémy k tomu člověka nemotivují bodovým systémem, postupy a pády, snížením provizí apod. Takže to sice není o MLM, ovšem samotnou podstatou je k tomu MLM nastaven. Proto se jmenuje multilevel. Bez neustálého nabírání dalších se nevyvíjí tak, kam je směřován. Je to jeho základní podstata a chybí mu velmi často regulační mechanismy. Takže vždy je to o lidech, ovšem MLM jim poskytuje daleko lepší živnou půdu.

      9

      3
       | Odpovědět privátně
  •  František Jareš 
    Účastník

    Tak se taky zapojím, v rodině 7x ŽP od Kooperativy – 3 IŽP+4 rizikovky + 1 ŽP Uniqa. Ptám se proč, prý tchýně má kamarádku v Koop, takže když je něco nového, tak to udělá.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  František Jareš 
    Účastník

    Přišel známý, že úžasnej byznys, firma DNA Finance, udělali mi super životku za 1000Kč (IŽP) a můžu s nima spolupracovat, když přivedu dalšího, tak dostanu 5700 Kč na ruku, ale musí si udělat taky tu pojistku, co tomu říkáš ? Chvilku sem lapal po dechu a snažil se mu objasnit podstatu tohoto humusu. Odpověď – mě to nezajímá, hlavně když mi daj ty prachy …

    2

    0
     | Odpovědět privátně
    •  František Jareš 
      Účastník

      Tak dneska onen známý přišel a přinesl mi smlouvu uzavřenou DNA Finance. Je to ČP Profi invest, na 1000Kč, 10000,- na smrt a dožití na 30 let. Prý na těch náborově-vymývačských setkáních tvrdí lidem, že po 2 letech si můžou začít vybírat naspořené peníze, proto to uzavírají, a aby i případně mohli dostat provizi za člověka, kterého tam přivedou a ten si tu smlouvu taky uzavře. Já si myslím, že to je na ČNB …

      3

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Jakub Režňák 
    Člen

    Dnes jsem si pěkně zanadával. Klientovi v 65 letech skončil Investor T150, tak pan z ING udělal nového do 95 let, platba 26.000 ročně (12.000 klient spoření, 12.000 zaměstnavatel spoření). Pojistné ročně, takže první 2 roky již zaplaceny.

    Klient už tehdy věděl, že za 2 roky jde do důchodu, tedy bude bez příspěvku zaměstnavatele a sám nebude moci tolik platit. Navíc na kopii klienta datum sjednání 9.2.2100 a není vyplněna pojistná doba… Pojišťovna tu smlouvu normálně akceptovala a již rok a 4 měs. běží…

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Holý 
    Člen

    Nejmenovaná R2 – 2579,14 Bj na 3 smlouvách.

    Obrat pro společnost 644.750,-

    Do kapsy zprostředkovateli 193.425,-

    Tralalala

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Rettich 
    Účastník

    Tak Martin ma urcite radost, ze mu nejaka R2ka zaplatila gumy na jeho Ferrari. :-)

    3

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka 
      Účastník

      Teďka jezdí víc Bentleym.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Miroslav Kuba 
        Člen

        Koukám, že Vás někteří kolegové štvou. Škoda, že s tím nemůžete něco dělat. Myslíte, že o těch smlouvách vědí na vrchním velení.

        0

        1
         | Odpovědět privátně
        •  Artur Petržilka 
          Účastník

          Tak aby bylo jasno ! :-)

          Mě rozhodně nikdo neštve ;-) Martin Zoubek není mým kolegou. A jestli o těch smlouvách ví vrchní velení? No stoprocentně, že vědí, koukají se z jakých produktů jim chodí jaké obraty a korunky :-)

          2

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Oni Arture ty neustále se opakující narážky na Vaší přítomnost v této společnosti mají původ možná právě v tom, že člověk Vašich schopností a inteligence přispívá svou prací k rozkvětu těch, kteří to podporují. Je to takový nesoulad. Vy tu práci děláte dobře a tou dobrou prací podporujete ty, kteří ji dělají na h… to hodně lidem tady nedává smysl.

            No já vim, asi ty výpovědi a konkurenční doložky Vás staví do role, že když je to takřka neřešitelné s opuštěním firmy, tak to v rámci ní alespoň děláte, jak se to dělat má.

            Potají si myslím, že kdyby Vás toto nesvazovalo, tak byste možná o změně uvažoval. Klidně i o týmové změně. Zkušenosti na to máte. Je to škoda. Právě lidi jako Vy, by tomu špatnému obchodu v rámci firmy mohli vystavit stopku. A já bych tu pak nedráždil pana Babičku. :-))

            4

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Miroslav Kuba 
            Člen

            Arture, rozhodně jsem se Vás nechtěl osobně nějak dotknout. Jak píše i pan Kolář, jsem přesvědčen, že poskytujete velice kvalitní poradenství a dokonce lepší než já. Možná, že jsem zvolil i špatné slovo (štvou), ale možná jenom vadí. Nechápu potom, proč tedy, když by Vám to minimálně nevadilo, o tom diskutujete zcela veřejně na tomto vebu. Vždyť to vrhá negativní světlo na celou OVB a potažmo na jejich poradce.

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            já ještě dobré světlo svítící směrem k OVB neviděl!

            4

            0
             | Odpovědět privátně
  •  Michal Doubek 
    Člen

    Třeba mu fakt někdo chtěl dávat 10 tis. do životky :D

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Vaněk 
    Účastník

    Co na to říkáte? Jedná se zde o klasický prodej IŽP?

    Dostal jsem se ke strejdovi, kde mají uzavřené 3 ižp:

    všechny pojistky počátek pojištění 5/2009,

    1.smlouva: rodinná flexi:

    pojistník osvč, stolář? nar.1971

    smrt 10tis, HO-600kc, smrt uraz 200tis, tn-400tis, do-600kč

    pripojistena manzelka 1976-limity nevim, momentalne nezamestnana+2děti(nar.2005,2002) TN 600tis, do200, HO400kc

    celkove pojistne 1100kč.do roku2046

    dálu uzavřeny na každého rodiče IŽP od amcica, kde jsou pojištění na klasickou smrt, prodáno jako spoření každému dítěti

    otec(nar.1971), od 2009 do 2036. pojistne 1530kč

    smrt 300tis, při dožití 1,5mil. modelováno s 8%zhodnocením

    matka nar.1976,od 2009 do 2036. pojistne 1030kč

    smrt 200tis 1,5mil.

    Zajímal by mě na to Váš nezávislý názor, zda se jedná o klasický prodej ižp. Proč neudělala všechny rizika do jedné smlouvy, tedy i s obecnou smrtí? a zbytek mohla investovat do opf…

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  František Jareš 
      Účastník

      V podstatě jste si odpověděl poslední větou. Flexi též hojně využívám čistě na krytí rizik, ale to Amcico je nesmysl. Určitě bych volil OPF (třeba Conseq, atd.) A asi zase dostanu palec dolu, protože jsem pohaněl Amcico, jak už se mi zde stalo :-)

      9

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Miroslav Kuba 
      Člen

      Dobrý den, Lukáši. Z mého pohledu se jedná o prodej IŽP. Proč je tam 2x Amcico asi také tuším. Dává totiž největší provize na trhu (teď nehodnotím kvalitu produktu).

      Mě by spíše zajímalo, zda jste se strejdou a jeho manželkou diskutovali o investování jako takovém. Zda pochopili o čem je investování do podílových fondů a jaká rizika s sebou nese investování. Mnoho klientů, kteří mají IŽP ani nevědí, že investují své finanční prostředky do podílových fondů. V tom spatřuji největší podraz na klienty.

      Na otázku, proč neudělala i jakoukoliv smrt do Flexi je jednoduchá odpověď. Klientům řekla, že na Flexi je pojištění smrti drahé a ona jim udělá další smlouvu, kde je to vyjde levněji a ještě si budou dobře spořit (spočítá jim to na 8% výnos). No a kdo by nechtěl produkt, kde bude mít 1,5 mil. korun.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Lukáši, na Vaše otázky už odpověděli předřečníci. Dle mého soudu to je zcela evidentní prodej IŽP a pokud od obchodníka existoval důvod, proč preferoval IŽP Amcico místo OPF, tak bych ho chtěl znát. Třeba bylo pojištění smrti zadarmo :-)))

      Ale co mě trklo, je nastavení. Dle mého soudu nevycházelo z potřebných informací důležitých k zajištění… OSVČ stolář? DO na 600 hezké, ale co když bude jako OSVČ neschopný dělat svou živnost díky dlouhodobému onemocnění? TN na 400 tisíc? Dle toho DO bych odvodil (i když to tak pochopitelně nemusí být), že potřebuje nějakých cca 20.000,-, když nebude moci dělat (to by mělo ale vzejít z nějaké analýzy). Jak by to tedy ale vypadalo v případě, který by byl daleko horší, třeba v případě 50% TN? Dostal by 400 tisíc, z nichž by většinu spotřeboval hned na začátku. Příjem by se drasticky zmenšil, protože by už s největší pravděpodobností nemohl ve své préci pokračovat a ID 2. stupně… zato náklady by se u takto postiženého člověka pravděpodobně zvedly. A teď uvažujme… potřebuje dvacet a cca 15 chybí (to jsem ještě při zemi). I kdyby mu z těch 400 tisíc zbyla polovina, tak ji spotřebuje za rok a něco… Co dál? A takto bychom mohli pokračovat PN atd. Tohle měl slyšet, ne, že tam bude mít 8% na IŽP.

      5

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Vaněk 
    Účastník

    Děkuji za užitečné argumenty, které mi snad pomohou jim otevřít oči.

    Bohužel o investování jsme nediskutovali,protože jsem tam byl v době, kdy jsem začínal a o OPF jsem neměl ani páru.A taky teta byla taková nedůvěřivá, protože jak to u rodin bývá, oni ví, že začínáte.

    TN jsou podle mě taky hodně podpojištěny, protože je zde u něj velká pravděpodobnost, že něco takového může nastat, přece jen už mu taky za tu dobu chybí nějaký ten prst.

    Určitě mi tam chybí i ta invalidita a jak je to s tou PN u OSVČ??může si ji jako osvč sjednat taky?

    Smrt by yblo taky dobré přehodnotit, finační prostředky myslím žádné bokem nebudou:_D, max kapitál dílny.

    Jen mi taky vrtá hlavou ta věc, že tuto práci do důchodového věku dělat prostě něvydrží, jelikož pracuje jako živnostník sám a tato práce je dosti fyzicky náročná.

    Takže by mi bodlo i vyřešit nějakým způsobem tuto věc a nějak jim to vysvětlit.

    A děti než vyrostou taky není chvilka…

    Bylo inteligentnější tedy upravit celkově tu flexinu i se zakomponováním té smrti?

    A místo amcic investovat prostředky dětem do opf? jaká je pravděpodobnosti že amcico poběží 27let?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Bylo by vhodné uravit Flexi na jiné hodnoty a pokud neskýtá daný spořící produkt nějakou zvláštní výhodu, proč do něj spořit (o čemž pochybuji), tak bych ho zlikvidoval :-)) a nahradil něčím méně nákladovým.

      OSVČ PN mít může, doporučuji ale (nyní bez ohledu na Flexi, ale všeobecně) důkladně prostudovat pojistné podmínky. Úrazovka by se též nechala posílit Komplexním pojištěním k PF ČS, vyřešiíl by se tím kus klientova krytí za menší peníze. Je třeba to nastavit do softwaru, abyste viděl, do jaké míry se to klientovi vyplatí a zda do toho jít. (A pokud Vám nevadí, že to budete dělat zadarmo:-))

      Spolu s růstem kapitálu a stářím dětí, bude klesat i nutnost zajištění. To říkám proto, abyste netáhnul některá rizika do zbytečně vysokého věku, je to dost drahé.

      A když už budete v tom předělávání, šoupněte tam dětem rovnou melouna na TN… a co záv. onemocnění?

      4

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Petr.Kačenka . 
    Účastník

    Tak mně nezbývá než si taky postěžovat na OVB. Spolupráci jsem ukončil k 28.2.2011. Zástupce OVB slibovali, že dodají potvrzení pro živnostenský úřad o realiaci SU před 1.1.2011 … teď asi po třech upomínáních OVB už ani nereaguje … takže budu muset na živnostenském úřadě zaplatit poplatek 500Kč … Milé OVB tento způsob trestání mně přijde poněkud ubohý …

    6

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Holý 
    Člen

    Klientka byla v pojišťovně (Aviva), poptat se na něco ohledně smlouvy, paní na přepážce prý spráskla ruce se slovy, že to má špatně nastavené, že jí přijde domu to přenastavit. (3 roky staré IŽP, měsíční splátka stav účtu cca 20 tis, zaplacené pojistné od začátku smlouvy cca 35 tis. Poradkyně to odůvodnila tím, že pojistka byla velmi špatně nastavená, tedy nízký výnos. Sama pak udělala nové IŽP,také na 1500, bez jakéhokoli zajištění, pouze na spoření. A vychvalovala novou POJISTKU, která ani pojistkou není až do nebes. Když jsem klientku navštívil, docela se potom s manželem opili, po tom co se dozvěděli. :) Ještě štěstí že jsem řídil. (jízdní kolo :P )

    Ale za vším stojí OVB, to je jasné.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Holý 
    Člen

    A další dnešní parádička. Rozhovor s borečkem z LD Zoubek, pyšnícím se jak dokáže napsat tisíce jednotek na 4 smlouvách.

    Boreček: Beztak jen závidíš že píšu desetkrát víc než ty, že toho ty nikdy nedosáhneš.

    Já: To nedosáhnu. Já mám mezi klienty i dost známých a přátel, takže vážně nechci dosáhnout toho, že bych je vědomě připravil o peníze, abych je sám získal.

    Boreček: To nemáš žádný doporučení? To jsi dost pozadu.

    Já: Ovšem že mám doporučení, co to s tím má společného?

    Boreček: No doporučení je na cizí lidi, to nejsou tvoji kámoši, tak těm to dělat klidně můžeš, ne?

    Já: -neschopen slova jsem ho po chvíli poslal do háje a ukončil debatu-

    Boreček: Ale malej.. přece nebudeme brečet?

    Mladej parchant, sotva vylezlej ze střední..

    6

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Co takhle napíchnout se na tu jeho větev doporučení a pěkně to zase poshazovat? :-)) a bylo by po borečkovi :-))

      7

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Dušan Fízel 
      Člen

      Je to tak Lukáši, vše je v lidech, ale musím ocenit tvoje nervy, odemě by jí asi dostal. Měj se.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Dušan Fízel 
      Člen

      Ještě něco, dneska byl u mě kamarád, že mu někdo na doporučení udělal Uniqu. Ať se na to kouknu. Smlouvu dělal s OVB, spoření na 5.000,- kč a smrt na 100.000,- kč. Nic víc. Naštěstí to ještě neplatil. Co na to říct.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel

      Tyhle rozhovory jsou k ničemu. Ten, kdo prodává, pochopil svou roli. Na rozdíl od toho, kdo radí a je placen za prodej. Na to byste pánové neměli zapomínat. Poradenství jakožto prodejci neděláte ani jeden, takže co je to za soutěž? Oba jste finanční zprostředkovatelé. Jeden s dobrými výsledky a druhý se špatnými.

      Etiku přenechte doktorům filozofie. Každý z nás něco chce umět. Nikdo z nás nechce být zbytečný. Někdo je dobrý v poradenství a jiný zase umí vytáhnout z retailu prachy legální cestou. Podívejte se na všechny úspěšné korporace. Etika je vždycky pouze marketing.

      Z hlediska stability byznysu je efektivnější být užitečný svým zákazníkům než být etický. Něco tak plastického jako etika se vždycky ohne potřebám toho, kdo se jí bude hájit. Mě například bylo “vysvětleno”, že mnohá neužitečná řešení jsou vlastně strašně etická. Velmistr je v tom třeba Pavel Hanzl. I tak je vnímána etika.

      Nad tím byste se pánové měli zamyslet, než tu zase budete démonizovat Štorka a Zoubka. Tihle dva jsou totiž velice užiteční svým partnerům, kterým vydělávají peníze. Jsou užiteční i těm, které učí své metody, neboť z nich dělají krále džungle.

      Nejsou o nic horší než Philip Morris, Coca Cola, McDonald nebo Mercedes. Pokud je chcete soudit, tak suďte každého, kdo prodává to, co není zdravé, ekologické, výhodné apod.

      5

      7
       | Odpovědět privátně
      •  Dušan Fízel 
        Člen

        Moc hezky napsaný, ale když jsem se ptal zatím svých klientů, jestli za moje rady, by byly ochotni platit třeba 10. – 15. tisíc. Řekli, že jsem se zbláznil. Všichni nejsou bohatý.

        0

        1
         | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář 
          Účastník

          Cena za poradenství by dle mého soudu měla být úměrná spravovanému majetku a poskytnutým službám. To, že řada klientů nedospěla do stavu, že by za to chtěla platit, je i důsledkem toho, že neví, co jim to přinese. Může si např. někdo z nás, kdo je placen provizně dovolit dlouhodobě prodávat nízkonákladový produkt? ;-)

          2

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Dušan Fízel 
            Člen

            Proto asi nebudu nikdy bohatý.

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Miroslav Kuba 
            Člen

            Souhlasím s Vámi, Romane. Navíc si myslím, že finanční poradenství nemá dobrou pověst díky těmto bouchačům. Klienti zatím nejsou zvyklí vybírat si finančního poradce formou doporučení (tak jako když hledají advokáta, ptají se známých, který je dobrý). Zkuste si představit, že Vás navštíví takový bouchač IŽP a udělá Vám životky na 5 000 Kč a ještě by si řekl o 20 000 Kč za poradenství. Poté potkáte dobrého finančního poradce a ten Vám vše vysvětlí. Z pohledu klienta by to bylo na mašli.

            Dokážu si představit, že platit za finanční služby budou klienti, až si vyzkouší moje služby. To znamená za následné služby (až jak bude spokojen).

            1

            0
             | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel

          Dělejte, co uznáte za vhodné. Mě jenom vadí dělení jakýchkoliv podnikatelů na dobré a zlé.

          Jsou zde tři kritéria (a jejich odvozeniny), která jsou metrem, jestli to někdo dělá dobře nebo špatně.

          – krátkodobý zisk

          – dlouhodobý zisk

          – stabilita zisku

          Ona celá tahle diskuse o nekalostech je trochu ujetá. Mudrujeme tady na ty “lotry”, kteří nám kazí byznys. Pravda je taková, že bychom spíše měli pracovat na těch třech bodech výše zmíněných.

          Doporučuji každému trávit co nejméně času tím, že bude sledovat, jak to někdo dělá “hůř” než on. Od takového člověka nic nenaučíte. Spíše se obklopujte kolegy, co něco umí.

          4

          1
           | Odpovědět privátně
          •  František Jareš 
            Účastník

            No jo, ale dle jakých parametrů mám vnímat člověka, který to dělá dobře. Dle auta, domku, peněz, spokojených zákazníků. Paradoxně ten, který bude mít 1000 spokojených a 10 nespokojených bude na tom 10x finančně hůř než ten co bude mít 5000 nespokojených a 10 spokojených. Takže ten první má 100x více spokojených zákazníků, ale 10x nižší příjem. Spokojený zákazník znamená bez spoření v IŽP a nespokojený má spoření v IŽP. Já se určitě učím od těch poctivých, ale v širším měřítku mohou být vnímáni jako neúspěšní, neboť v dnešním světě je pouze jedno měřítko …

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Ten, kdo nic neumí, dřív nebo později skončí špatně, protože nebyl schopen generovat zisk. Proto jsem psal krátkodobý a dlouhodobý.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Já bych to nejraději nesledoval vůbec, jenže co s tím, když se mi to pořád dostává pod ruce? :-))

            0

            1
             | Odpovědět privátně
          •  Artur Petržilka 
            Účastník

            Už na Vás musím reagovat, Romane. Je to velice zajímavé, že se Vám toto dostává stále pod ruce a mně skoro vůbec (až na výjimky). Zřejmě to přitahujete :-)

            A také si myslím, že úspěšný člověk je ten, který je spokojený sám se sebou, je vyrovnaný a umí sám sebe prohlásit za úspěšného. Je bohatý duchem, svobodný, umí se rychle sám rozhodovat.

            2

            1
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Arture, doufám, že si nemyslíte, že si to záměrně vymýšlím. Možná je to dané lokalitou, možná nějakým přechodným obdobím, po němž se to uklidní, možná tím, že se často pohybuji ve skupině klientů, majících “děti” v onom inkriminovaném věku a skoro každý z nich byl osloven na nějakou spolupráci tohoto typu. Mám desítky klientů, kde v době, kdy jsem nastavoval pojistky, byli na základní nebo střední škole. Divil byste se, když je kontaktuji, kolik z nich mi řekne, že byli na nějakém školení (je jedno u jaké firmy) nebo že to pro někoho dělají. Upřímně Vám závidím, jestli se s tím potkáváte občas, protože je to občas docela únavné. Jen v okruhu mého dvacetiletého syna existuje řada takových lidí a pochopitelně kontaktují svoje vrstevníky, resp. jejich rodiče, tedy i mé klienty. Jak se s tím nemám dostat do styku? Poslední případ z minulého týdne. Přidával jsem známé do Flexiny dítě a vyndaval manžela, s kterým se rozvedla. Její starší syn, ač je pojištěn na Flexi a matka má OPF, má založen Profi invest (nebo jak se to jmenuje) na 2.500,-Kč měsíční platby. A teď mi poraďte, co s tím mám dělat. Mám k tomu něco říkat nebo to mám nechat tak, jak to je a nevšímat si toho? Co byste dělal Vy? Nebo se nemám vůbec ptát a pak mě to možná mine? Fakt nevím, jak se tomu vyhnout….

            P.S. Bohatý duchem jsem víc, než si myslíte, to ostatní se neodvažuji posuzovat… ale je to též otázka toho, co považujete za úspěšnost? To může mít spoustu podob, hranic a mnoho úhlů pohledu. ;-)

            3

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            A ještě jedna důležitá okolnost, na kterou bych zapomněl. Ty moje věčné příspěvky, které tu některým lezou na nervy, na druhé straně způsobují, že mi píše dost lidí na e-mail nebo mi volají. Většinou mají společného jmenovatele a to je náhlé procitnutí z brainwashingu s následnou otázkou, co dál a co s těmi klienty, které jsem již udělal… Ještě se divíte, že to mám pořád pod rukama? Ano, možná jsem extrém a skutečně to přitahuji. Přitahuji to totiž i tím, jak o tom píšu a tím, že spoustě lidí to prostě dává smysl, protože to cítí podobně. A já jim nebudu říkat ne…

            4

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            A nabízíte jim skutečnou alternativu? Já jsem si tím taky prošel. Probuzení z brainwashe je příjemné. Ovšem otázka zní, Co potom? V obchodě totiž jsou úspěšní hodně ti, kteří vědí málo. Ti, co vědí víc, mají horší výsledky. Pak je určité množství informací, které Vás doslova paralyzuje. Nemůžete dělat ani zprostředkování ani poradenství. Na jedno víte moc, na druhé málo. A máte pak hodně velký problém. Už jsem to párkrát viděl. Chce se říct, že z rozmaru si spousta lidí takhle zlikvidovala živobytí.

            To je zrádné na té zprostředkovatelské profesi. Skoro každý by chtěl radit. Ale ne každý je na to připraven. A pak to vede k tomu, že bez pořádné přípravy ti lidé skončí úplně bez příjmu.

            4

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Aniž bych Vám chtěl Ondřeji pochlebovat, tak když se mě někdo ptá na to, jak by to tedy vlastně mělo být, uvádím Vaši práci jako vyšší level, ke kterému může směřovat. Zároveň k tomu ale dodávám, že na to je třeba nasbírat dost informací a taky zkušeností. Ale při jejich sbírání v rámci provizně placeného poradenství se nemusí chovat jako divá zvěř, která sežere, na co přijde :-) Já těm lidem nezastírám, že ta práce jde dělat ještě lépe, než ji děláme my a to, co píšete, zdolávám taky. Na poradenství placené klientem se ještě necítím a to, co jsem dělal kdysi, už dělat nemůžu :-) A tak jsem se v průběhu doby naučil mimo jiné klienta zmapovat, snažit se mu smysluplně zajistit rizika a necpat ho do nakupování investic přes IŽP. Že by to šlo ještě lépe, o tom není sporu, nicméně pro klienty (alespoň některé), u kterých se pohybuji, je občas dost těžké něco alespoň začít a dodržet. A tento motiv mě drží nad vodou, dát někomu nějaký jiný smysl a dělat na tom…

            3

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            U každého podnikání je potřeba pořádná strategie. A pokud to není všechno dobře promyšlené a připravené , tak to nemá šanci na úspěch. Zprostředkovatelský byznys to má v tomhle daleko jednodušší, takže se jím je schopno uživit více lidí. Ale zase na druhou stranu je to strašná bitka o klienty. Dlouho se to dělat nedá. Po 10 ti letech toho musí mít člověk “plný brejle”, jak se říká.

            Každopádně zprostředkování čehokoliv není podnikání. Je to živnost. Důvodem je to, že tam nejsou žádné bariéry vstupu do odvětví. Mám zkušenost třeba i se zprostředkováním prodeje celých firem. I tam je to stejné. Zprostředkovatele nikdo nemá rád. Ani prodávající, ani kupující. Byznys sice uděláte, ale příště udělají byznys bez Vás. A vy zas musíte hledat nové klienty. Je to tedy takový běh na páse. Makáte, ale stojíte na místě.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Bavíme se o podnikání Arture. Vy jste sem přitáhl nějakou východní filosofii:-)

            Investor nebo banka Vám těžko dají kapitál na rozvoj podnikání na základě bohatství ducha.

            Z jiného důvodu se úspěšnost podnikání neposuzuje. Vždycky jde jen o operace s kapitálem.

            Pokud budete vnitřně vyrovnaný a nebudete generovat zisk, tak těžko udržíte tu rovnováhu dlouhodobě.

            Tím neříkám, že jde o to být svině. Ale až budu chtít pomáhat druhým, tak si založím obecně prospěšnou společnost.

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Petr Sas 
            Účastník

            Ondřeji vaše komentáře mě baví. Souhlas se vším :)

            0

            1
             | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            banka mi taky nedá kapitál(úvěr) na kvalitní podnikatelský záměr v nové firmě!!! Ten záměr ukradne a dá ho kamarádovi a nebo ho shodí ze stolu, protože vliv mocných v zákulisí existuje a nechcou nikoho kdo by jim ukrajoval z koláče!!

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            To máte dost zkreslenou představu, jak shání kapitál start up projekt.

            2

            0
             | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            Nebojte se, že bych napsal něco co bych nevěděl a nebyla realita! ;-) a myslím tím obě věci, které zmiňuji. ;-) je to holt tak ať věříte či ne.

            Klidně mě můžete přesvědčit o opaku a zajištění kvalitního business plánu investicí, tak aby nebyl uraden. Rád si to poslechnu.

            Můžeme i soukromě přes email.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Tak vzhledem k tomu, že tvorba byznys plánů a následné kapitálové operace jsou můj hlavní byznys, tak mám na to úplně jiný názor než vy. Těch rádoby dobrých byznys plánů, které absolutně nebyly připravené, jsem už viděl dost. Nápad bez kvalifikovaného člověka není nic. A ukrást nápad, který nebudu moct nikdy dotáhnout do konce, protože nejsem odborníkem? Nene, fakt to nemá logiku. Jestli nějaký byznys záměr máte, tak mi zavolejte. Udělám Vám ten byznys plán, eventuálně najdu investora.

            Tohle jsou takový výkřiky do tmy:-)

            0

            1
             | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            Poslední věta mě přinutila hledat a zjistit z čeho plyne u Vás tak vysoké sebevědomí, jelikož profilová fotka mě trošku zmátla. Pár dotazů mladý pane a můžete odpovídat do vzkazů.

            1. Než jste vstoupil před rokem do té firmy s krásným názvem,co jste dělal předtím? škola?

            2. Jaký největší objem financí se Vám podařilo zajistit na Vámi vyracovaný PZ? a kolik PZ Vámi vypracovaných se podařilo realizovat?

            3. Kolik stojí Vámi vypracovaný PZ?

            To mi bude stačit. Děkuji

            Nemáte ani nejmenší tušení co se děje v té naší ,,krásné,, zemi. ;-) Nic konkrétního tady na sklo psát nebudu, číst to tady může kdokoliv!

            Jste asi ještě plný naivity, ale to asi každý v mladém věku. Sebevědomí Vám nechybí, ale zkušenosti určitě a ty co mám já nemusíte ani nikdy nabít, protože u poradenství placené klientem se získat nedají! Myšleno v dobrém není to vytahování, ale já do tmy nekřičím ani v nejmenším!!! ;-)

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          • To se tady pánové míníte navzájem schazovat? To sem přeci nepatří.

            A Admina bych požádal o uzamčení. Už je to tu řádně nepřehledné. Může se založit nové vlákno.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            nikoho nezhazuji a ani nepotřebuji, jen se tomu směji jak si mladý pán myslí že má patent na informace! :D :D kdepak je získal, když nikdy nepodnikal?

            klidně to zamkněte :-)

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          • Nežádal jsem o zamknutí kvůli vašim šarvátkám, ale kvůli té nepřehlednosti.

            BTW, Vy jste na sebe p. Kóša také moc neprozradil…

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Jestli se mnou chcete udělat nějakou transakci, tak Vám rád vše řeknu. Jestli ne, tak nevím proč bych to měl dělat.

            Zajímá mě pouze názor klienta a obchodních partnerů. Ostatní je irelevantní.

            1

            1
             | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            rád udělám transakci, když mi odpovíte na mé dotazy, které mi ukáží jak vysokou hru dokážete hrát?

            potřebuji vědět u koho investice dokážete zajistit a jak vysoké, já Vám na oplátku řeknu soukromě informace, které v kanceláři nezískáte ;-)

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Víte, kde mě najít. To je vše, co k tomu řeknu.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář 
        Účastník

        Nic proti, nicméně, nevnímal bych to jako soutěž. Vnímal bych to jako dva pohledy z pozice zprostředkovatele a jeho možností.

        Vezmeme-li zprostředkovatele, který je na jedné straně a v rámci svých možností a způsobu svého výdělku sjednává pro klienta co “nejvýhodnější” produkty a není tak jeho prioritou výše provize ana druhé straně zprostředkovatele, který má stejné informace, ví, že pro klienta existuje i v rámci provizně placeného poradenství lepší varianta a neudělá to, protože jeho prioritou je pouze výše výdělku, pak si dovedu prvního zprostředkovatele představit jako člověka, který se v běhu času může po získání zkušeností a odbornosti posunout do poradenství placeného klientem. U toho druhého s tím mám dost velký problém. tom vidím podstatu řešeného problému (aniž bych tu kohokoli chtěl stavět do role jednoho či druhého.)

        1

        0
         | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Opět jsem se setkal s jednou prasárnou, omlouvám se, jinak se to nazvat nedá.

    Mého klienta oslovila žena, představila se jako zástupce Sdružení pojišťoven, která má za úkol zkontrolovat všechny jeho pojistné smlouvy, neboť má informace, že by mohly být špatně sjednány a že by na nich měl přicházet o peníze a o státní příspěvky/úlevy. Po chvíli telefonického handrkování a dotazu, kde že vlastně dostala na klienta číslo se rozloučila se slovy, že vidí, že není o její služby zájem a urychleně zavěsila.

    Tuto skutečnost jsem nahlásil (ne anonymně, uvedl jsem veškeré své údaje, které po mě formulář požadovat) na ČNB jako podnět k šetření – uvedl jsem jméno a telefonický kontakt na paní, která se takto snažila klienta obelhat. Odpovědí mi bylo, že pokud nedám veškeré osobní údaje na klienta, včetně jeho telefonického čísla a mých pracovních údajů (pro koho pracuji a jaký je vztah mezi mnou a klientem), tak se situací nebudou zabývat. Už vidím, jak je můj klient nadšen z podávání nějakých vysvětlení na ČNB a s uváděním svých kontaktních údajů další instituci a dalším handrkováním.

    Kolegové, nabyl jsem dojmu, že ČNB hodlá jen přihlížet těmto praktikám a její zaměstnanci, kteří jsou tam od kontroly mají buď svázané ruce předpisy, nebo nemají vůbec zájem cokoliv řešit. Má vůbec cenu se snažit?!

    4

    1
     | Odpovědět privátně
    •  František Jareš 
      Účastník

      Mě též takhle před pár měsíci volala paní …

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Štěpán Průcha 
      Účastník

      Pěkná pohádka, připomíná mi to “falešného kontrolora peněženek” ze seriálu Simpsonovi…

      Tak vypíšeme odměnu na její dopadení, aby Váš klient s ČNB spolupracoval ochotně? Přihazuji 100 korun :-)

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Upřímně Václave, já bych se tím jako ČNB také nezabýval. Z čeho přesně by šla ta paní obvinit? Že je zástupce sdružení pojišťoven? Na to bych řekl, že jsem to myslel tak, že pracuji ve firmě, která pracuje pro všechny možné pojišťovny a tím pádem vlastně všechny zastupuji, takže jsem jejich zástupce. Navíc nevíme, co konkrétního by paní udělala u klienta, jak by se mu představila tam a nakonec by její práce mohla být lepší, než 90% jiných obchodníků.

      Mimochodem, tohle vnímám jako důsledek přetlaku na pojistném trhu a snahu si nějak zabezpečit obživu. Následná práce u klienta již může být Ok i s tím, že když už je u něj, svůj malý podvůdek mu vysvětlí. Konečný cíl může být pro klienta plus. ČNB se skutečně nemá o co opřít. Znám tisíce strašnějších mystifikací, kdy se obchodník ke klientovi dostane úplně jiným způsobem a teprve potom to začne…

      3

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Petr Sas 
        Účastník

        Také to vidím jako důsledek vysokého počtu pojišťovacích zprostředkovatelů. Je to jen jedna z dalších technik u cold calls. Ani si nemyslím, že by si takovéto schůzky přímo navolávali poradci, spíše to bude záležitostí call centra. Osobně v tom problém nevidím, všichni dobře ví jak je obživa v tomto oboru dnes těžká, vzhledem k počtu poradců. Pokud na schůzku přijde profesionál, který se oboru opravdu věnuje na 100% a nevyklube se z něj pán, který před hodinkou sundal montérky a v mžiku je z něj poradce, nevidím problém nikde.

        2

        0
         | Odpovědět privátně
      •  Václav Šplechta 
        Účastník

        Nejedná se o první takový telefonát, se kterým jsme se s kolegy “v kanceláři” setkali. Na následné schůzce (kolegyně si zahrála na neznalou klientku a svolila se schůzkou) je vysvětleno, jak se pojistný trh vyvíjí. Po zběžném prohlédnutí smluv, u kterých “finanční a pojišťovací poradce” nerozuměl ani základním pojmům a nedokázal je kolegyni vysvětlit, jí doporučil životní pojištění vypovědět a uzavřít zcela nové, které nabízí úžasné možnosti spoření na budoucnost, o ostatní produkty se ani nezajímal, ty že jsou celkem v pořádku.

        Nedivte se mi tedy, že jsem z takového jednání vytočený. Možná předbíhám, ale tuším, že zmíněná paní je ve struktuře stejné společnosti (stejné praktiky) a její práce by vypadalo obdobně. Při rozhovoru s managerem této finančně-poradenské společnosti mi bylo řečeno, že nikdo nedělá zadarmo a na tomhle se přece vydělává dobře (myšleno IŽP).

        Celkem mě trápí, že si připadám proti takovým praktikám bezmocný, protože hodně lidí na ulici jsou prostě finančně negramotní a neopatrní.

        3

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář 
          Účastník

          V pořádku Václave, pak by ale ona stížnost měla směřovat k nastavení produktu, nikoli telefonátu. A je logické, že to musí udělat klient. Když to uděláte Vy a klient pak řekne, že to tak chtěl, že s tím souhlasí nebo odmítne do takového sporu jít, je to pro ČNB naprosto zbytečná práce. Nemá se absolutně čeho chytit. Správně by tedy dle mého soudu měl klient přesně vědět, z jakého důvodu mu bylo doporučeno původní smlouvu zrušit a jakou výhodu mu přineslo založit jinou. Vy pak můžete na to klientovi říci svůj názor, jak to vidíte Vy a pak následně teprve uvidíte, co to udělá s klientem. Můžete též vstoupit do jednání s obchodníkem a zeptat se ho na totéž, je dobré znát jeho důvody a co tím sledoval a v čem vidí výhodu pro klienta, která vyváží ztrátu na předchozí smlouvě. A tohle všechno stejně nakonec může vyjít vniveč, když bude v záznamu z jednání formulace, že klient to a to požaduje…

          No a vidíte, jsme přesně u toho, co jsem psal. Důležité pro klienta je to, co se udělá potom. Víte kolikrát jsem použil různých formulací, abych se ke klientovi dostal.. ? Jistě, že nejsem pro, aby se klientovi lhalo. Neříkám, že je přípustné, že by se někdo měl představovat jako např. ČNB, ale pokud člověk použije nějakou obecnou formulaci, která mu pomůže k tomu, aby ve finále odvedl u klienta dobrou práci, pak je to oproti tomu, kdy jde někdo třeba na doporučení a udělá to, co tu popisujete, úplně nevinná záležitost. Našel bych mezi svými klienty dost takových, kteří jsou dnes rádi, že jsem je tenkrát k návštěvě “ukecal”.

          2

          0
           | Odpovědět privátně
      •  Štefan Šcepko 
        Člen

        souhlas

        0

        0
         | Odpovědět privátně
    •  David KÓŠA 
      Člen

      Mohu Vám sdělit kdo má pod palcem tohle telefonování, jestli máte zájem? :-)

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  David KÓŠA 
        Člen

        nikdo není zvědavý sakriš :P :D ale já to musím říct, musím to ze sebe dostat :D :D

        SMS Finanční Poradenství, tak tak a je to venku!!!!

        0

        1
         | Odpovědět privátně
        •  Petr Sas 
          Účastník

          Tak to jste mě překvapil, já v SMS jsem a s tím co uvádíte nemám žádné zkušenosti. Je možné, že co OZ to jiný přístup, ale jak již jsem zde uvedl problém s tím osobně žádný nemám a nebudu jistě sám. Jen vy se tomu snažíte dát určitý punc nekalosti. V čem ta nekalost je? Sám nevím. Vím jen, že úkolem termínování je poradci domluvit schůzku.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            Lhát někomu v telefonu a vydávat se za někoho jiného než ve skutečnosti je a snažit se pod zámínkou přeskumu smluv vnutit se dotyčnému domů a předělat mu všechny smlouvy co má a nabídnout mu to ,,nejlepší,, s čím OZ přichází………to podle Vás je fér jednání? Podle mě ne!

            A nevolají to OZ samostatně, ale Call centrum SMS!

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Tak pochopitelně pokud to dělá call centrum a používá naprosto lživé informace, tak je to špatně, nicméně rád bych si poslechl přesnou formulaci, která do toho telefonu zazní. V těchto typech telefonátů prostě logicky musí zaznít nějaká “zájmová” věta, něco, co klienta osloví, zaujme, bude chtít o tom něco vědět… pak záleží na tom, co přesně je to za informaci.

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Petr Sas 
            Účastník

            Pane Kóša vy jste byl přímo účastníkem takového telefonátu od SMS call centra, že to takto konkrétně víte? Já jsem se účastnil několika školení od SMS, kdy se termínování věnoval téměř jeden celý den a nepamatuji si, že by tam zazněli pasáže, které tu jsou uváděny. Spíše naopak, klientovi nelhat a skutečně mu říci kdo jsme a co děláme. Ale jinak se rád nechám poučit, jak by měl vypadat “správný” cold call. Jinak se tu budem stále bavit “jedna baba povídala”. To mi připadá jako když se tu neustále vzpomíná neprofesionalita OVB makléřů, špatnost MLM….

            0

            1
             | Odpovědět privátně
          •  Miroslav Chvátal 
            Účastník

            Volali mi jako klientovi již 2x. Ten skript si poměrně pamatuji (formulace, že volají za ČNB už mají zakázanou…). Nicméně to bylo cca takto:”Volám jako zástupce všech pojišťoven, je potřeba vzhledem ke změnám na finančním trhu, krizi, blablabla, zkontrolovat a opravit.. všechny Vaše pojistky. Patříte do věkové hranice 18 až 60 let?…Domluvím Vám schůzku, sejdete se s naším poradcem…Při druhém telefonátu jsem reagoval -“ale já žádnou pojistku nemám…”reakce dámy -aha tak nashledanou :-) Mimochodem mého klienta nachytali a prodali mu mám dojem flexinu bez PČ platba cca 2000/M…

            2

            0
             | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            ano máte pravdu. Takže jste za mě část řekl. Já ještě můžu přidat (skript je cca rok starý),že v hovoru je řečeno že jsme ,,Klientské centrum…..je potřeba provést aktualizaci stavu Vašich uzavřených pojistek,, samozřejmě neřeknou které, jelikož v databázi získaných telefoních čísel tohle vyčíst nemůžou, tak to podsunou volanému jen obecně a vyjmenují pojistky od důchodové po zákonou na auto a čekají na co se chytne! dále je tam tam řeč o probíhající akci a slevových bonusech aby byl člověk navnaděn! Je to jen výcuc. Na dotazy volajících jsou také odpovědi připraveny. Jedna odpověd jako příklad:

            volající se nedá a řekne, že si zajde na pobočku a v telefonu ,,Paní(pane)…toto na pobočce nevyřídíte,tam Vám sjednají schůzku s naším externím poradcem a to by šlo opět přeze mne, proto Vás oslovuji ihned.,,

            Stále pane Sasi nevěříte?

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Pokud tam zazní tento text, tak co na tom chcete řešit? Sami tu o sobě říkáme, že zprostředkováváme všechny možné pojišťovny, takže jsme zástupci všech pojišťoven… a že je třeba to upravit, to je dost často pravda… Rozhodující je, co se dějě potom. Když tam přijde, klient bude mít nastavení krytí ok a on mu řekne, ten, kdo Vám to udělal, Vám to nastavil dobře, tak co se stalo klientovi tak hrozného, že by si to zasoužilo hlásit na ČNB? A když to bude mít na prd a udělá mu to konečně smysluplně a klienta nepoškodí, co je na tom špatně? Proč se zabýváme takovými telefony a nezabýváme se tím, že je v ČR přes 130 tisíc lidí v této branži a stále se nabírají další? Kdyby se toto nedělo, tak tu nebudeme řešit ani tyto telefony.

            2

            1
             | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            Je to prostě jedna velká lež bohužel! Proč netelefonují stylem…,,Dobrý den, tady společnost SMS fin.por. … chceme Vám nabídnout výhodné pojistky na všechno a na co si jen vzpomenete a hlavně musím podotknout, že jsme bezkonkurenční společnost s dlouholetou tradicí a know how,, ? Protože by jim u slova pojistka položilo telefon kolik myslíte 95% lidí? Ale to by pak nenabouchali jak tady říkáte ty kvanta pojistek, které živí v SMS všechny od telefonistek v call centru až po velitele. :-)

            0

            1
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Jasně, že by takový telefonát nezabral. Ale proč bych tomu člověku měl říkat, že mu jdu nabízet nějaké pojistky, když to vůbec tak být nemusí. Já tam skutečně můžu jít se podívat na to, co tam má nastaveno a proč. Jak jinak to zjistíte, než tak, že se k tomu klientovi dojdete na to podívat? Ve finále mu vůbec nemusím dělat žádnou pojistku, můžu s ním pohovořit na téma plánování, o jeho horizontech, způsobu zajištění, o tom, kam investuje apod. Protože ten člověk absolutně neví, o čem to je, nemá smysl mu to do telefonu vysvětlovat. Stejně mu nic nevysvětlíte. Budete s ním mluvit 5 minut a na konci Vám řekne, “Děkuji, nemám zájem”. Stačí na to třeba jen to, že u někoho vyslovíte slovo fond. Pokud budu sedět u toho člověka, následuje rozklíčování jeho negativní reakce. V telefonu následuje většinou konec hovoru. Telefonní rozhovor musí být efektivní a jeho cílem je domluvit si s klienten schůzku. 100x důležitější jsou informace, které následují potom. Pokud to někdo využije k tomu, že mu to přeplácá jen aby si vydělal, pak je to špatně. Ale ten telefon sám o sobě prostě v tomto obsahu na hlášení ČNB v žádném případě není. Může ho použít jakákoli firma a teprve potom je rozhodující, co se stane. Nebo je snad lepší, když někdo dostane velmi dobré doporučení a už tam na něj radostně čekají, aby jim předělal IŽP na jiné a platili do něj 5 tisíc, jako jejich známí, kteří je doporučili?

            5

            1
             | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            Já nemluvím o hlášení na ČNB nebo to snad někde píšu? :D Jen jsem rozvinul ty hovory a kdo je a jak dělá. A níže ve Vašem přízpěvku jste si odpověděl sám, jdou se tam bouchat nové pojistky! V takovém EF zase mají jinou taktiku. Prostě nějak z lidí musí dostat peníze na nové pojistky z kterých jsou pak provize, proto to dělají! Lidi jsou až někde vzadu. U Vás určitě ne co čtu a u Milana bych řekl, že taky ne. ;-)

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            No ok, úvodní příspěvek na toto téma se nahlášení na ČNB týkal, tak já se ho držím. Snažím se jen podotknout, že ta skutečná nekalost je v tom záměru, proč to tomu člověku říkám. Jestli proto, abych ho vyždímal nebo jestli proto, abych se k němu skutečně propracoval pro informace, které jsou klientovi prospěšné a vydělá na tom (byť kvalitním zajištěním). Ten rozhovot sám o sobě nic neurčuje o výsledku a o to my jde. 6e nemáme odsoudit ten rozhovor, ale cíl. Myslím, že mezi námi nepanuje zásadní myšlenkový rozpor, jen si trochu nerozumíme slovně;-)

            2

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Souhlasím s Romanem, na trhu je obrovský, až nepřirozený přetlak pojišťovacích a finančních poradců. Neustále se nabírají další a další (stačí si skočit na úřady práce a podívat se na vývěsky s nabídkou práce – samé finanční poradenství). 95% lidí s tím do necelého půl roku sekne, poté, co vyplení svoje známé, kamarády, spolužáky apod. Každý jsme nějak začínal, ale to, co se děje dva roky nazpátek, je skutečně alarmující. Na druhou stranu to má jednu obrovskou výhodu: máme před sebou obrovský kus práce na dlouhá léta dopředu, totiž napravovat všechna ta “zázračně zprasená a nastavená portfólia”, která klientům absolutně nic neřeší, ba naopak je v mnoha případech systematicky a dlouhodobě finančně poškozují.

            9

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Miroslav Kuba 
            Člen

            Souhlasím s Vami, Romane. Jeden z velkých problémů je velký počet poradců. Každý se chce uživit a proto používá jednak někdy nekalé oslovení (zaměstnanci ČNB a pod.) a když se dostane ke klientovi, tak se snaží vydělat co nejvíce. Proto se ruší IŽP a nahradí se novým IŽP (podle poradce daleko lepším) a pod.

            Osobně si myslím, že nábor nových lidí nejsme schopni nijak ovlivnit. Jak jste napsal v jiném příspěvku, je na tomto principu založeno hodně MLM společností.

            Já osobně do své společnosti nováčky nepřibírám. Spolupracuji pouze s lidmi, kteří už delší dobu pracují v oboru. A takové lidi vyhledávám. Dávám jim svobodu a jistoty, které nemají u makléřských společností.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Vít Suchý 
            Účastník

            mám na vlas stejnou zkušenost, téměř rok starou. Slečna z call centra naléhavě sdělovala, že nám rádi a bezplatně zkontrolují pojistky…

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            To byste ale měl Petře pojmenovat přesně. Myslím, že tu nikdo nezastával názor, že obchodník v MLM nemůže pracovat dobře, ale že MLM svojí podstatou tomu velmi napomáhá a za tím si stojím. O něco výše píšete o lidech, kteří se převlékli z monterek a jsou z nich poradci. Přesně takové lidi produkuje zejména MLM. Na tom je přece MLM postaven. Rozšířit určitý produkt a rozšířit ho především pomocí samoodběratelů. Každý sám pak sobě nebo rodině a známým udělá nějaký ten kšeft. Když koupíte nějako kosmetiku nebo přírodní preparát, nepřipravíte o práci drogisty nebo lékárníka. V momentě, kdy takto rozšíříte finanční produkty, (tedy ještě navíc nikoli produkty denní potřeby), zasytíte v určité době poměrně značně trh. Důsledkem je, že hodně lidí, kteří se v něm chtějí živit, začínají dělat “nestandartní” věci a produkty, protože tomu člověku nebudete dělat životku 20x za život. A tak se shazují IŽP a nahrazují se jinými, a tak se prodávají vize, aby člověk příliš nepřemýšlel nad tím, jestli je jeho práce ok, ale nad tím, jak nejrychleji dosáhnout svého blahobytu tím, že bude mít pod sebou tisíc lidí. To, co píšu si dovolím napsat jako člověk, který tím vším a nejen v této oblasti prošel. kdo v ní setrvává a profituje z ní, to většinou nechce vidět nebo to odmítá vidět.

            Mě taky moc nevodí, když tu Ondřej píše, že vlastně nejsme poradci, ale poradenství placené klientem má skutečně jiný rozměr. To ale nelze dělat ze dne na den. Lze ale poměrně rychle nepodporovat brainwashingy a prasárny některých firem.

            9

            0
             | Odpovědět privátně
          •  David KÓŠA 
            Člen

            souhlas! nemůžu dát palec, asi jsem je vyčerpal :D moc souhlasím :D :D

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          • Velmi výstižné Romane! “Prodávají se vize” to skvěle vystihuje.

            Myslím, že MLM systém může skvěle fungovat v prodeji kosmetiky atd., ale do financí nepatří.

            0

            1
             | Odpovědět privátně
        •  Václav Šplechta 
          Účastník

          U nás s tímto oslovením (obelháváním) klienta pracuje DataLife.

          2

          2
           | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel

      Mám také osobní zkušenost s paní se sdružení pojišťoven, volala mi, že kontrolou zjistilil že moje úrazové pojištění u Kooperativy je zastaralé. Když jsem namítl, že žádné takové pojištění nemám, tak chvíli “hledala” a zjistila, že mi ho uzavřel zaměstnavatel před 10 lety a sdělila mi, že o tom ani nemusím vědět. Na mou odpověď že když pominu to, že jsem byl naposled zaměstnám před 14 lety, tak bych asi věděl, že platím pojistné ještě chvíli zkoušela argumentovat a nakonec prohlásila, že asi došlo k omylu.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Pavel Mareš 
    Člen

    Musím souhlasit s příspěvky Ondřeje Záruby, čím více toho vím, tím méně mám chuť dělat tuto práci, nemám problém s uzavíráním pojištění vozidel či majetku, ale pojišťovně jde hlavně o životky a každý měsíc jich chtějí určitý počet jinak manažer nedostává prémie a nám hrozí odnětím následných provizí. Životky já dělám jen když si to někdo sám přeje, nikomu nenutím “výhodné” spoření atd jak to dělají jiní. Ale bohužel časem třeba nebudu mít na obživu. Dřív jsem se tolik nezajímal a věřil školením a asi se mi i žilo líp

    Tento server mi sice otevřel oči, ale taky vzal chuť k práci.

    4

    1
     | Odpovědět privátně
    •  Joža Kolář 
      Člen

      A proč máte problém s životním pojištěním a s autem a barákem ne? Vždyť co má vyšší hodnotu??? Majetek nebo zdraví a život???

      Není přeci nutné prodávat “výhodné” spoření přes pojištění. Na prvním místě bylo a je pojištění!! Takže bych z toho nedělal tak drastické závěry a spíše bych se poohlédnul po společnosti, která na Vás nebude tak tlačit.

      6

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel

      Zdravím Vás Pavle, tím si prošel asi každý, kdo má v úmyslu dělat tuto práci (poslání) vážně a baví ho to. Otázkou je, co Vám na současné podobě Vaší práce vadí nejvíc, jestli obecně zprostředkování finančních produktů, nebo tlak na sjednávání životních pojistek. Pokud “jen” onen tlak na ŽP, přestože Vás práce stále baví, tak bych doporučoval změnit mateřskou organizaci (stejně by Vám byla za chvíli pojišťovna malá). Naštěstí Vám neporadím, kde konkrétně začít znovu, ale myslím si, že se dnes dá nalézt na trhu několik firem, kde lze dělat práci podle svých představ a hlavně bez jakéhokoliv tlaku na jakoukoliv produkci. Stejně za čas sám zjistíte, že sjednávání & zprostředkování pojištění a penzijního připojištění není o komplexním řešení klientových potřeb. Pojištění, tj. zajištění rizik je páteří každého finančního plánu a investice jsou jeho srdcem. O vyšších úrovních práce s klientem a honorářovém poradenství v podobě práce a přístupu Ondry Záruby se nebudu ani rozepisovat – to je meta nejvyšší, ke které snad někdy dorostu i já. Jinak onen tlak na produkci ŽP a za neplnění požadovaných objemů produkce trest odebírání pečovatelských (následných) provizí, to začíná být poslední dobou “standardem” ve vícero pojišťovnách. Pamatuji se, že když jsem coby absolutně nepolíbený finanční poradce před jedenácti lety začínal, tak nám neustále na školeních vtloukali do hlavy, ať pořádně makáme a sjednáváme co nejvíce smluv, abychom za pár let měli každý měsíc na následných pečovatelských provizích zajímavé peníze. Znám kolegy, kteří mají po deseti či patnácti letech u konkrétní pojišťovny relativně velké pojistné kmeny z majetkového a podnikatelského pojištění a chodí jim každý měsíc pečovatelská provize v řádu desítek i stovek tisíc korun. Poslední dobou však mají tyto provize nižší o třetinu i polovinu, hádejte proč ? Neboť nenosí do pojišťovny požadovaný objem životního pojištění…takhle si zavolal ředitel agentury nejmenované pojišťovny jednoho ze služebně nejstarších poradců, který byl celou dobu specialistou na majetek a pojištění průmyslových rizik…a říká mu “poslyš Franto, Ty máš velký kmen klientů a chodí Ti hodně zajímavý peníze. Vidím,že máš málo nového obchodu, kolik času Ti zabere servis a péče o stávající klienty a smlouvy ?”. Poradce říká, že mu tak tak zbývá čas na servis a péči o ty stávající, o novém obchodě ani nemluvě. A manažer na to “Hmmm, tak abys měl víc času na nový obchody a novou produkci, hlavně v životkách, který neděláš vůbec nebo velmi sporadicky, tak Ti od příštího měsíce beru jednu třetinu Tvýho kmene smluv včetně následných provizí, abys ten čas na nový obchody měl”. Odebraný kmen následně dostalo asi cca 5 úplných nováčků jako startovné po příchodu do pojišťovny. Dotyčný poradce, šokován přístupem ředitele, stále v pojišťovně pracuje, neboť mu zbývají do důchodu cca 3 roky, kmen si pracně budoval tuším 12 nebo 15 let. Myslím, že to nepotřebuje komentář.

      12

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Štefan Šcepko 
      Člen

      Pavle, když chce dělat někdo poradenství v oblasti pojišťovnictví a financí, nemůže čekat, že si o životku klient řekne. Po důkladnem zhodnocení finanční situace klienta je na tahu poradce se svým doporučením a tím může a ve spoustě případu je i kvalitní ŽP ( a tady nemluvím, že by to mělo být zrovna IŽP nebo KŽP ) Takže já bych snad jako 9 z 10 FP doporučil držet se diagnozy daného klienta a doporučil i ŽP.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Stanislav Fiurášek 
      Účastník

      Nemyslím si že je to důvod opustit tuto Branži..pracoval jsem řádově 7 let pod spoř. a makléřskou firmou..dnes pracuji sám na sebe neživím žádné rádo-by managery a jiné”obchodníky¨”přiznám se že nad některými praktikami mích bývalých “nadřízených”se mi zvedal kufr.a také jsem chtěl s tím skončit ,ale mě tato práce baví a tak jsem se trhnul a mám svojí filozofii kterou mi, lidé věří a já tomu co dělám konečně taky.a navíc..mám více peněz které mě těší protože vím že jsou zasloužené.každý den chodíme na trh se svojí kůží a klienti vnímají nás a né nějakou firmu Brker lulda atd..proto chci říct že máte vždy ještě možnost se rozhodnout jinak.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Zdeněk Crha 
    Člen

    Tak se také připojím, sice s trochu starší smlouvou (rijen 2010), ale o to horsi. R3, profi-invest, 12 960BJ/1 smlouva. Klientovi bylo vysvetleno, ze veskery vlozeny kapital po osmi letech vybere s garantovanym 8% rocnim zhodnocenim.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jan Rettich 
      Účastník

      Pane Crho, jake parametry ma takova smlouva? Ac jsem jiz videl dosti, tak toto si prilis predstavit neumim. Tedy nastesti neumim…

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Zdeněk Crha 
        Člen

        Bohuzel nevim jak ta smlouva vypadala konkretne, nikdy jsem se k ni fyzicky nedostal. Priblizne se jednalo o klientovych +- 10 mil., ktere byli rozlozeny do 8 let (profi invest). Pricemz smlouva byla uzavrena na 25 let a vetsina penez vtesnana do prvnich dvou let, aby se zvysila provize. Klientovi to bylo vysvetleno tak, ze prvni dva roky tam da vetsinu, zbytek si necha jako rezervu. Po dvou letech zazada o snizeni mesicni platby a do “konecnych” 8 let bude doplacet z dane rezervy. Pote zrusi smlouvu a penize “vybere”. Btw je tuto smlouvu mozne najit v rijnovych ranglistech BD Valeše (pokud jsem si zde na foru dobre vsiml, ze mate pristup k ranglistum dane spolecnosti)

        2

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Jaroslav Pelant 
          Účastník

          Už máte napsanou stížnost na ČNB? Pakliže nikoliv, tak neváhejte.

          O těch stížnostech se tu už napsalo mnoho a mnoho. Vím že spousta poradců to neřeší a ani nic neposílá, protože “to nemá cenu”

          Má to cenu a ohromnou. Víte jak nakládají na ČNB se stížnostmi? Když přijde jedna na jedno jméno, tak to zahodí a nezabývají se tím-bohužel realita. Když ale přijde těchto stížností vícero, tak už si je začínají ukládat a sledovat, kdy přijde další. Tímto způsobem si jednoho krásného dne posvítí na onoho “poradce” a dají mu za uši.

          Chce to jen ale opravdu ty stížnosti začít posílat a nevykašlat se na to. Teď si vezměte, že když na to kašleme my, kterým to škodí nejvíce, tak jak k tomu asi přistupuje ČNB, kterou to akorát otravuje, že tam má papíry navíc. Donuťte tedy sami sebe a donutíte i ČNB, aby to řešili.

          V tomto konkrétním případě se klienta zeptejte, zda dával tomu člověku nějaké doporučení a v případě, že ano, tak se za nimi rozjeďte a posílejte stížnosti. Pokud je podvod udělaný jednou, tak je udělaný i podruhé.

          4

          1
           | Odpovědět privátně
        •  Štěpán Průcha 
          Účastník

          Hodně podobný návrh smlouvy jsem viděl, uveřejnil jsem jí v jiné diskuzi (https://poradci-sobe.cz/diskutujeme/topic/profesionalni-fotbalista-v-usa), ale patří právě sem, je skoro přes kopírák. Pane Crho, jaké jsou iniciály toho “poradce”?

          Zadání klienta, profesionálního fotbalisty hrajícího za kanálem, bylo: chci si pojistit fotbalovou smrt (= konec kariéry úrazem či nemocí). Jistý specialista na sportovní pojištění mu vypracoval nabídku a připojil níže uvedený komentář. Děkuji za reakce!

          Posílám nabídku pojištění, tzv. zajištění kariéry, která byměla splňovat Vaše požadavky.

          Vysvětlení:

          – klient je pojištěn na smrtz jakýchkoliv příčin na 1 000 000,-

          – klient je pojištěn na závažnáonemocnění na 2 000 000,-

          – klient je zproštěn od placenív případě invalidity III. Stupně ( 30 000,- platí pojišťovna zaklienta do 65 let a klient si může tuto částku vybírat, k tomu ještěklient dostává rentu 40 000,- )

          Je nutné aby klientplatil pojistné 10 let ! ( dva roky platit30 000,- měsíčně a pak to snížit na 1 000,- a nechat smlouvu dojed do10 let , aby peníze co do toho vložil dostal zpět pokud se mu nic nestane )

          Toto pojištění nemá konkurenci, protože pokud se dodržípojistná doba, klient o peníze nepřichází a je kvalitně pojištěn!!

          Samozřejmě, že se dají kalkulovat částky i jiné vyšší nebonižší, záleží na vašich potřebách a představách!

          Pro Vaší informaci, tuto pojistnou smlouvu mají “3 jména profesionálních sportovců.”

          V případě potřeby mě neváhejte kdykoliv kontaktovat

          0

          0
           | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Tak tu mám další mega nekalost: Klient uzavřel v červenci IŽP junior u agenta OVB na 6000 ročně, pouze na spoření s tím že vloží 60tisíc jako mimořádný vklad, při podepsání smlouvy nedostal klient od agenta ani jednu kopii návrhu. Následně došlo bez vědomí a souhlasu klienta k úpravě návrhu na 60000 ročně. Klient tuto částku po několika urgencích zaplatil, protože myslel že se jedná o mimořádné pojistné. Tak a co teď s tím? Od počátku už to zrušit nejde a klient v ruce nemá zfalšovaný návrh. A když dá výpověď, tak odbytné se přeci v prvních dvou letech nevyplácí. Každé opravování a přepisování na návrhu musí sice být klientem podepsáno a tady evidentně podpis opravy někdo zfalšoval.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka . 
      Účastník

      Dobrý den,

      ještě v době, kdy jsem (ne jako poradce) pracoval v České pojišťovně, tak se řešilo, že poradci dělali něco podobného – při konci pojištění navštívili klienta a část odbytného použili jako roční vklad klienta (místo jednorázového).

      Pojišťovna nakonec ustoupila a klientům peníze vrátila. Doporučuji spojit se s pojištovnou (písemně), požádat o úpravu dle původních požadavku. Pokud pojišťovna nebude souhlasit (písemně), pak hned podat trestní oznámení na policii.

      Petr

      6

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Pominu chybu klienta, že si od toho nic nenechal. Ale napadá mě hned jedna technická věc. Peníze se píší do kolonek odzadu, takže tam, kde byla šestka, musí být teď přepsaná nula. Pokud s tím ovšem už dopředu počítal, jako že ano, tak ji možná už do návrhu psal tak, aby přepsat na nulu šla a nebylo to poznat. Další věc je záznam z jednání, kde by měly být nějaké klientovi požadavky… existuje? Pokud ano, co je na něm napsáno? A pak také klient musel obrdržet nějakou akceptaci, kde se mohlo všechno zastavit hned na začátku… to ale zřejmě nečetl, že ne? ;-)

      2

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Anonymní uživatel

        Popravdě, já už bych dávno podal trestní oznámení. Možná jsme naivní, ale v tomto případě by jistě policie provedla expertizu která by změnu prokázala. Ale správně píšete, klient to mohl zastavit hned na začátku, kdyby četl …

        0

        0
         | Odpovědět privátně
      •  Štěpán Průcha 
        Účastník

        Pánová, podvodník, co má pod čepicí, nic přepisovat nebude, ale nechá si jednu pozici úplně vpravo prázdnou, aby tam po odchodu mohl jednu nulu dopsat. A opravdu fikaný podvodník uvede speciální korespondenční adresu nebo poplete PSČ.

        A záznam z jednání? Ale no tak :-)

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel

          OVB nezaeviduje smlouvu a nepošle ji dál bez vyplněného protokolu, takže tento musí existovat. Otázkou je, jestli ho podepsal klient, nebo byl vytvořen dodatečně.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel

          Podvodník, který udělá podvod takto primitivním způsobem je spíš naivní, než že by měl pod čepicí. Leda by tam měl (autocenzurováno) :-)

          0

          0
           | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář 
          Účastník

          Já Štěpáne právě předpokládám, že pokud dělal u OVB, tak to nebyl jednoduchý formulář, ale skutečný záznam z jednání, kde měla být nějaká fakta. Druhá otázka je, že klient si nevzal ani kopii smlouvy a ani kopii něčeho, co podepsal, protože pak si tam pochopitelně může dopsat kdokoli cokoli a pokud bude na záznamu napsáno, že si to přál a k tomu bude smlouva, kde bude 60 tisíc v běžném pojistném, tak s tím nikdo neudělá nic. Jenže my tyto informace nemáme a tak musíme dělat totéž, co děláme u klienta, a to zjišťovat je. Zavrhnout možnost, že se něco na smlouvě přepisovalo nebo že neexistuje nějaký záznam z jednání můžeme, až to ověříme. Ve hře je spousta dalších aspektů. Nemusela to být např. jediná problematická smlouva tohoto obchodníka.

          A abych byl spravedlivý, co když to všechno bylo úplně jinak? ;-) Také mi není dost jasné, proč klient platil po několika urgencích? Pokud věděl, že se má vkládat nějaké mimořádné pojistné a domníval se, že jde o mimořádné pojistné, proč ty urgence? Věděl přece, že těch 60 tisíc má na smlouvu platit. A pokud byl urgován, již z toho muselo být patrné, že po něm někdo chce platit běžné pojistné, navíc dostal nějakou akceptaci, kde to muselo být napsáno… není tady nějak příliš mnoho nejasností na obou stranách? Jak píšu, bez dalších informací se nelze dost dobře dobrat k nějakému závěru…

          2

          0
           | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Zde se nejednalo o žádné dodatečné dopisování, ale o přelepení částek korekční páskou, takováto změna není povolená leč pojišťovna toto zapolicovala neb oprava byla podepsána (podpis byl napodoben). Klient sice dopisy dostal, ale myslel si že ho vyzývají k úhradě mimořádného pojistného.

    Toto je práce 21letého GST OVB pracujího v oboru jeden rok.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Štěpán Průcha 
      Účastník

      aha, tak to nevymyslel předem, přecenil jsem ho :-) Občas by mě zajímalo, zda taxátoři o těch pojistkách přemýšlí (asi ne, jinak by měli mnoho bezesných nocí) a proč pojišťovna nevyhodnocuje podezřelé smlouvy.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel

      Podal klient trestní oznámení, když jak píšete, podpis byl zfalšován?

      Jednal s pojišťovnou? Jak ta k tomu přistupuje? Pokud odmítavě, řeší obranu svých práv soudně?

      Měl klient sjednáno mimořádné pojistné ve výši 60.000, aby se domníval, že jde o výzvu k zaplacení mimořádného pojistného?

      A mohl byste přestat být anonymní? Protože popravdě, Vaše dávkování neúplných informací v kombinaci s anonymitou na mne působí dojmem, že se pouze snažíte rozvířit diskuzi kde začnou všichni nadávat na všechny, tak jak se to děje na jiném serveru.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      No a máme to tady :-) Ještě mě napadá, zda to onen GST neudělal z neznalosti, kam se co vypisuje? :-) Přece si memohl myslet, že mu to jen tak projde, zvláště pokud tam klienta podepsal?

      Proč ale klient nereagoval dříve? Musela mu přece dojít akceptace, kde muselo být patrné, na jakou částku platby to měsíčně sjednal?

      Pokud je to tak, ať zjedná OVB ve spolupráci s pojištovnou okamžitou nápravu situace ve vlastním zájmu.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Holý 
    Člen

    Tak tohle prostě nejde nepodepsat, co vy na to? :)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    (redakčně vymazáno: nedovolená reklama)

    0

    3
     | Odpovědět privátně
  •  Petr.Kačenka . 
    Účastník

    … a víte, že když budete refinancovat hypotéku k jiné bance tak znova budete platit ty počáteční vysoké úroky, což je pro Vás hodně nevýhodné …

    HB obhajuje úrok 3,54% proti 3,09%

    Jsou prodejní techniky, které stále ještě neovládám …

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Prášil 
    Účastník

    A co tohle?

    Obmyšlená osoba měla dostat plnění, ovečka s pojišťovny byla pohotová a navštívila klientku. Rada od ovečky byla více než zarážející. Převést plnění na jednorázové vkladové pojištění – vše na spoření , předplaceno na 10 let. Druhý den klientka chtěla zrušit produkt, ovečka varovala před 10% pokutou. Z mého pohledu absurdní, ale v dnešní době už se není čemu divit. Každopádně, být to moje vlastní rodina, tak si ovečka už neškrtne. Dle informací, které jsem získal, je to běžná praxe interních oveček. Klientka píše stížnost ( nedostala žádné pojistné podmínky, byla uváděna v omyl a žádný záznam informací ve smyslu §21 odst. 8 zákona č. 38/2004 Sb.)

    Další zkušenost

    4 členná rodina má založené IŽP na 2x 5000,- a 2x 10 000,-. Klienti měli krásný výpočet milionových částek a nechtěli se toho zdát ani když jsem jim ukázal, jak prodělečnou možnost využívají. Jinak dostali asi 30% z ročního pojistného jako odměnu za to, že si to uzavřou, samozřejmě jim bylo řečeno, že dostávají 90% z provize:-)

    Další zkušenost

    Elektrikář silnoproud měl sjednaný produkt, který měl toto povolání ve výlukách. Jak je možné, že to pojišťovna vzala? Jednoduše, černá ovečka napsala do smlouvy slaboproud. Klient nechtěl podat stížnost, protože černou ovečku znal, zase ovce měla štěstí.

    A mohl bych pokračovat.

    Tyto zkušenosti jsem nabral sotva před týdnem. Opravdu se nemůžeme divit, když naši dlouhodobí kolegové odchází z této džungle, kterou obývají predátoři.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  • Už si ani nepamatuji, kdy mě přišla nabídka na naprosto revoluční a výhodnou půjčku. Nikdy jsem se k nim neregistroval a e-mail mě zkazil náladu, tak jsem využil jednoho zde panem Kačenkou umístěného odkazu a čekal co se stane.

    Nedávno mě přišlo vyrozumění a já shledal, že s tím spamem a trestama za něj to zase tak žhavé nebude. Škoda. Takovéto stížnosti poté postrádají smyslu, když se stejnak zase tolik neděje.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • S těma přílohama už by se fakt mohlo něco udělat :-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    No to je děs a běs.

    Ty stránky fungují ještě i dnes.

    http://www.provident.cz/pages/Financni-vzdelavani

    Děkuji za odkaz. Pod spojmem “Finanční vzdělávání” bych si toto opravdu nepředstavoval.

    Neexistuje nějaká www anticena???

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  • Dostal se mě do ruky zajímavý případ. Kamarádka jednoho mého klienta začala dělat v OVB. Samozřejmě se hned snaží lidem pomoci a proto oslovila klienta, kterému za 4 roky končí fixace hypotéky.

    Psaní od klienta:

    Omlouvám se že Vás zase obtěžuji, ale jedna kamarádka teď začala pracovat pro OVB a nabízí mi jako výhodný produkt použitelný pro postupné „umořování“ hypotéky životní „investiční?“ pojištění od ČP.

    Jsem k tomu hodně skeptický už jen pro to, co jste mi o OVB zmiňoval minule.

    Nyní čekám na zaslání návrhu smlouvy, pokud by Vám to nevadilo rád bych to s Vámi potom konzultoval.

    Tedy pokud mi rovnou neřeknete že je to nesmysl uzavírat na cca 4 roky do doby mojí první fixace hypotéky takový produkt (úroky prý 8% J ) a je lepší mít peníze pod peřinou..

    V příloze posílám obdrženou nabídku na investiční spoření nebo jak to nazývají.. J

    Modelace uvažuje měsíční platby 1000,- Kč a mimořádný vklad 50 tis., který představuje peníze které mi nyní bez zhodnocení leží na účtu.

    Co mě předně zarazilo je to, že je to modelováno na 31 let i když tvůrce ví, že peníze budu potřebovat za 4 roky vložit při fixaci do hypotéky.

    Tedy jsem se dotazoval zda mohu opravdu toto po 4 letech zrušit aniž bych přišel o vložené peníze a ještě na tom navíc vydělal.

    Na tento můj písemný dotaz jsem však dodnes písemnou odpověď nedostal..

    Tak jsem zvědavý o co jde.

    Jak jsem kamarádce řekl, že to budu ještě s někým konzultovat, mne již přestala „uhánět“.

    Jako další produkt mi nabízela spoření Smart od ING, ale nakonec je to pro mě prý nevýhodné.

    Těmi porodnímy bolestmi si prostě projdeme každý. Kamarádka je aspoň natolik rozumná, že netlačila na toho Smarta od ING :-)

    Nechal jsem si udělat rovnou i modelaci na nepřejmenovaném produktu od ČP.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  • Co jsem komu udělal :-( Prosím o smazání.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Co jsem komu udělal :-( Prosím o smazání.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Hurá .. sice až na počtvrté, ale přeci :-)

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    To je vynikající program, za 4 roky to udělá 8%. Kde se to nechá koupit? :-)

    Já bych to vyměnil na ty čtyři roky za Aegon ZFP život, to by bylo výhodnější.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Josef Hejcman 
    Člen

    Naklonujte prosím armádu takových klientů a pošlete je k nám :). Jinak je vidět, že máte s klientem vybudovaný perfektní vztah.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Po zhlédnutí připojených souborů musí všichni, kteří se zaobírají investicemi(neplést s IŽP prosím) zblednout závistí….standardní lži,prasárna.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ondřej Hák 
    Účastník

    Největší střelu, co jsem viděl, bylo přes 12.000 BJ na jedné smlouvě!!! Není co dodat…

    0

    1
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account