Zobrazeno 193.395x

Označeno štítky: ,

Toto téma obsahuje celkem 175 odpovědí. This post has been viewed 193396 times Do diskuze (46 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Dana Davidova a poslední změna proběhla 2 roky. This post has been viewed 193396 times

  • Autor
  •  Martin Viktora
    Účastník

    Protože nám původní diskuse na stejné téma začínala přeboptnávat, dovoluji si původní téma uzavřít a otevřít nové zde.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Nevěděl jsem, kam to dát, protože mi bylo líto zakládat nové téma, ale čirou náhodou jsem narazil na tyto stránky a tak trochu mě překvapilo, co se taky může nazývat finančním vzděláváním. http://www.provident.cz/pages/Financni-vzdelavani

    Nemělo by to být tak trochu jinak? :-)

     | Odpovědět privátně

    Řekla bych, že tato organizace má své,specifické klienty.A pro ně je určeno toto finanční vzdělávání.Takže lekce první:Co je to půjčka :-)

     | Odpovědět privátně

    Souhlas, neviděl bych to nijak tragicky.

    Na okraj: zaráží mě, jak mohou lidi být „dlouholetými klienty“ Providentu – funguje to tedy asi tak, že člověk potřebuje 10 tis., zavolá do Providentu, během roku zaplatí 14 tis. a po měsíci zjistí, že zase potřebuje nutně 10 tis. korun. A tak stále dokola a dokola, protože čekat nemůže. Nechápu.

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Roman to tady zase zaspamuje ;)

     | Odpovědět privátně

    Nedá mi to a tak musím napsat dnešní zážitek. Pokud má někdo z Vás zkušenost se společností „Poradenství & finance“ (PF konsuld, s.r.o.)rád se nechám poučit a možná i změním názor. Potřebujete vyřešit finanční problémy? Rádi Vám pomůžeme, nabízíme kreditní kartu lucemburské banky na 36000,- a za to, že si u nás uzavřete IŽP (AXA) s měsíční platbou 2800,- za 8000,- vás oddlužíme, když chcete pro nás pracovat, nabízíme vám možnost výdělku v MLM (při dodání 9 zájemců je to pro vás 22000 … atd.), Když nic jiného tak vláda schálila penzijní reformu a stejně si budete muset spořit na důchod a za dva roky u nás máte naspořeno 68000, které jsou Vám k dispozici, no neberte to. Tomu říkám poradenství. :-(

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Jo, je to špatný … ! Ale co, mám už takovýchto podobných zkušeností natolik, že mě to vpodstatě jako Vás už nevzrušuje. Řešil bych to pouze v případě, že by se jednalo o mého kamaráda, či někoho blízkého. Kdyby onen člověk byl v situaci, že ho do toho někdo lanaří nebo v situaci, kdyby lanařil on mě.

    Ale určitě je dobré se o tuto informaci podělit. V tom máte můj souhlas.

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Navrhuji domluvit schůzku, dát mu přes hubu a zase v klidu odejít. S tím se nic jiného a užitečného dělat nedá. BOHUŽEL

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    … setkal jsem se s nejmenovaným poradcem nejmenované pojišťovny. Mojim cílem bylo jenom inspirovat se v kanceláři, ale nějak jsme se v tom zamotali a byl jsem lákán do týmu. Pan – viditelně zběhlý poradce – mně odříkal provizní podmínky a jejich aplikaci v praxi – „životka točíme po 3 letech, domácnosti po 6 nebo aspoň po 3, jinak je provize menší“ nejvíc mně asi dostal diamant – „A ten diamant, ten má garantované zhodnocení 8%. Všichni si chtějí předělat staré pojistky na něj. IŽP nám teď dělá 95% provizí.“

    Další ujištění, že to není o MLM společnostech, ale o lidech …

    Petr

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Předpokládám, že šlo o nejmenovanou Českou pojišťovnu :-).

    Nevím, jakým způsobem se dají točit životka po třech letech, když z toho není provize. (pouze z navýšení) Alespoň tedy v rámci této pojišťovny. Dokonce pokud byste vyndal z té životky rizika a udělal je do Multirisku, tak Vám je pojišťovna nezaplatí. Jinak k tomu bych napsal, že obchodníci ČP zvětšiny toto nedělali. Tento nešvar začal právě až s příchodem konkurence v podobě makléřů a přetlaku na pojistném trhu a začalo se razit heslo, když to nepředěláš ty, předělá to někdo jiný. A začali to dělat lidi, které by to nikdy před tím ani nenapadlo. Dřív to šlo, ale ČP si to již nyní hlídá, pkud sama neudělá nějakou geniální akci, která má svá pravidla.

    Jinak je to jistě o lidech. Takového bouchače najdete u MLM, stejně jako ho můžete najít pod hlavičkou Broker Trustu nebo Insie. Ovšem ty méně členěné nebo přímé systémy k tomu člověka nemotivují bodovým systémem, postupy a pády, snížením provizí apod. Takže to sice není o MLM, ovšem samotnou podstatou je k tomu MLM nastaven. Proto se jmenuje multilevel. Bez neustálého nabírání dalších se nevyvíjí tak, kam je směřován. Je to jeho základní podstata a chybí mu velmi často regulační mechanismy. Takže vždy je to o lidech, ovšem MLM jim poskytuje daleko lepší živnou půdu.

     | Odpovědět privátně

    Tak se taky zapojím, v rodině 7x ŽP od Kooperativy – 3 IŽP+4 rizikovky + 1 ŽP Uniqa. Ptám se proč, prý tchýně má kamarádku v Koop, takže když je něco nového, tak to udělá.

     | Odpovědět privátně

    Přišel známý, že úžasnej byznys, firma DNA Finance, udělali mi super životku za 1000Kč (IŽP) a můžu s nima spolupracovat, když přivedu dalšího, tak dostanu 5700 Kč na ruku, ale musí si udělat taky tu pojistku, co tomu říkáš ? Chvilku sem lapal po dechu a snažil se mu objasnit podstatu tohoto humusu. Odpověď – mě to nezajímá, hlavně když mi daj ty prachy …

     | Odpovědět privátně

    Dnes jsem si pěkně zanadával. Klientovi v 65 letech skončil Investor T150, tak pan z ING udělal nového do 95 let, platba 26.000 ročně (12.000 klient spoření, 12.000 zaměstnavatel spoření). Pojistné ročně, takže první 2 roky již zaplaceny.

    Klient už tehdy věděl, že za 2 roky jde do důchodu, tedy bude bez příspěvku zaměstnavatele a sám nebude moci tolik platit. Navíc na kopii klienta datum sjednání 9.2.2100 a není vyplněna pojistná doba… Pojišťovna tu smlouvu normálně akceptovala a již rok a 4 měs. běží…

     | Odpovědět privátně

    Takový lidi se najdou všude.

     | Odpovědět privátně

    No a proč by ji pojišťovna neakceptovala. Pro ní to jsou super peníze. Vzhledem k věku klienta, je předpoklad, že nebude trvat dlouho. Vzhledem k výnosu tam nic moc nebude. Takže dobrý zisk pro pojišťovnu.

    To, že není na kopii klienta vyplněna pojistná doba neznamená, že není vyplněna na originálu.

    Já už jsem narazil na plno kopií, kde nebylo vyplněno plno údajů. Tady u nás v Havl. Brodě na to byl specialista jeden pojišťovák z ČP. Jeho kopie vypadala tak, že vyplnil data klienta a pak už tam bylo akorát pojistné. Zajímavé bylo, že klient dostal pojistku a měl tam sjednaný i riziko smrti a úrazu.

     | Odpovědět privátně
     Lukáš Vaněk
    Účastník

    Nejhorší prasárny jsou ižp prodávaná jako spořící produkty na zhodnocení peněz

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Ideálně k hypotéce s odloženou splatností (myšleno s odloženou splatností jistiny) ! :-) ale to už tady také bylo :-) To už je holt ale černý humor tohoto byznysu.

     | Odpovědět privátně

    Nejmenovaná R2 – 2579,14 Bj na 3 smlouvách.

    Obrat pro společnost 644.750,-

    Do kapsy zprostředkovateli 193.425,-

    Tralalala

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Z LD Zoubek?

     | Odpovědět privátně

    Áno, ale dají se nalézt ještě hrůznější výsledky, co tak koukám dál.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Tak Martin ma urcite radost, ze mu nejaka R2ka zaplatila gumy na jeho Ferrari. :-)

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    Toto je sprosťárna … dokud za toto nebudou trestány přímo pojišťovny, tak se nic nezmění …

     | Odpovědět privátně

    Dle našich pokynů musí být údaje na kopii i originálu shodné, jinak je smlouva neplatná, obrátil bych se s kopií na pojišťovnu a požadoval zjednání nápravy, ideálně zrušení smlouvy od počátku a vrácení peněze. Případně se obrátit výše na ČAP, ČNB.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Teďka jezdí víc Bentleym.

     | Odpovědět privátně

    Třeba mu fakt někdo chtěl dávat 10 tis. do životky :D

     | Odpovědět privátně

    Koukám, že Vás někteří kolegové štvou. Škoda, že s tím nemůžete něco dělat. Myslíte, že o těch smlouvách vědí na vrchním velení.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Tak aby bylo jasno ! :-)

    Mě rozhodně nikdo neštve ;-) Martin Zoubek není mým kolegou. A jestli o těch smlouvách ví vrchní velení? No stoprocentně, že vědí, koukají se z jakých produktů jim chodí jaké obraty a korunky :-)

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Oni Arture ty neustále se opakující narážky na Vaší přítomnost v této společnosti mají původ možná právě v tom, že člověk Vašich schopností a inteligence přispívá svou prací k rozkvětu těch, kteří to podporují. Je to takový nesoulad. Vy tu práci děláte dobře a tou dobrou prací podporujete ty, kteří ji dělají na h… to hodně lidem tady nedává smysl.

    No já vim, asi ty výpovědi a konkurenční doložky Vás staví do role, že když je to takřka neřešitelné s opuštěním firmy, tak to v rámci ní alespoň děláte, jak se to dělat má.

    Potají si myslím, že kdyby Vás toto nesvazovalo, tak byste možná o změně uvažoval. Klidně i o týmové změně. Zkušenosti na to máte. Je to škoda. Právě lidi jako Vy, by tomu špatnému obchodu v rámci firmy mohli vystavit stopku. A já bych tu pak nedráždil pana Babičku. :-))

     | Odpovědět privátně

    Arture, rozhodně jsem se Vás nechtěl osobně nějak dotknout. Jak píše i pan Kolář, jsem přesvědčen, že poskytujete velice kvalitní poradenství a dokonce lepší než já. Možná, že jsem zvolil i špatné slovo (štvou), ale možná jenom vadí. Nechápu potom, proč tedy, když by Vám to minimálně nevadilo, o tom diskutujete zcela veřejně na tomto vebu. Vždyť to vrhá negativní světlo na celou OVB a potažmo na jejich poradce.

     | Odpovědět privátně
     Lukáš Vaněk
    Účastník

    Co na to říkáte? Jedná se zde o klasický prodej IŽP?

    Dostal jsem se ke strejdovi, kde mají uzavřené 3 ižp:

    všechny pojistky počátek pojištění 5/2009,

    1.smlouva: rodinná flexi:

    pojistník osvč, stolář? nar.1971

    smrt 10tis, HO-600kc, smrt uraz 200tis, tn-400tis, do-600kč

    pripojistena manzelka 1976-limity nevim, momentalne nezamestnana+2děti(nar.2005,2002) TN 600tis, do200, HO400kc

    celkove pojistne 1100kč.do roku2046

    dálu uzavřeny na každého rodiče IŽP od amcica, kde jsou pojištění na klasickou smrt, prodáno jako spoření každému dítěti

    otec(nar.1971), od 2009 do 2036. pojistne 1530kč

    smrt 300tis, při dožití 1,5mil. modelováno s 8%zhodnocením

    matka nar.1976,od 2009 do 2036. pojistne 1030kč

    smrt 200tis 1,5mil.

    Zajímal by mě na to Váš nezávislý názor, zda se jedná o klasický prodej ižp. Proč neudělala všechny rizika do jedné smlouvy, tedy i s obecnou smrtí? a zbytek mohla investovat do opf…

     | Odpovědět privátně

    V podstatě jste si odpověděl poslední větou. Flexi též hojně využívám čistě na krytí rizik, ale to Amcico je nesmysl. Určitě bych volil OPF (třeba Conseq, atd.) A asi zase dostanu palec dolu, protože jsem pohaněl Amcico, jak už se mi zde stalo :-)

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den, Lukáši. Z mého pohledu se jedná o prodej IŽP. Proč je tam 2x Amcico asi také tuším. Dává totiž největší provize na trhu (teď nehodnotím kvalitu produktu).

    Mě by spíše zajímalo, zda jste se strejdou a jeho manželkou diskutovali o investování jako takovém. Zda pochopili o čem je investování do podílových fondů a jaká rizika s sebou nese investování. Mnoho klientů, kteří mají IŽP ani nevědí, že investují své finanční prostředky do podílových fondů. V tom spatřuji největší podraz na klienty.

    Na otázku, proč neudělala i jakoukoliv smrt do Flexi je jednoduchá odpověď. Klientům řekla, že na Flexi je pojištění smrti drahé a ona jim udělá další smlouvu, kde je to vyjde levněji a ještě si budou dobře spořit (spočítá jim to na 8% výnos). No a kdo by nechtěl produkt, kde bude mít 1,5 mil. korun.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Lukáši, na Vaše otázky už odpověděli předřečníci. Dle mého soudu to je zcela evidentní prodej IŽP a pokud od obchodníka existoval důvod, proč preferoval IŽP Amcico místo OPF, tak bych ho chtěl znát. Třeba bylo pojištění smrti zadarmo :-)))

    Ale co mě trklo, je nastavení. Dle mého soudu nevycházelo z potřebných informací důležitých k zajištění… OSVČ stolář? DO na 600 hezké, ale co když bude jako OSVČ neschopný dělat svou živnost díky dlouhodobému onemocnění? TN na 400 tisíc? Dle toho DO bych odvodil (i když to tak pochopitelně nemusí být), že potřebuje nějakých cca 20.000,-, když nebude moci dělat (to by mělo ale vzejít z nějaké analýzy). Jak by to tedy ale vypadalo v případě, který by byl daleko horší, třeba v případě 50% TN? Dostal by 400 tisíc, z nichž by většinu spotřeboval hned na začátku. Příjem by se drasticky zmenšil, protože by už s největší pravděpodobností nemohl ve své préci pokračovat a ID 2. stupně… zato náklady by se u takto postiženého člověka pravděpodobně zvedly. A teď uvažujme… potřebuje dvacet a cca 15 chybí (to jsem ještě při zemi). I kdyby mu z těch 400 tisíc zbyla polovina, tak ji spotřebuje za rok a něco… Co dál? A takto bychom mohli pokračovat PN atd. Tohle měl slyšet, ne, že tam bude mít 8% na IŽP.

     | Odpovědět privátně

    Souhlasím s Vámi, Romane. Hodnotit nastavená rizika jsem něchtěl, protože k tomu jsem měl málo informací. Navíc se mi zdá i nízká pojistná částka pro případ smrti – 300 000 Kč na hlavního živitele rodiny, kde jsou dvě malé děti. Je, ale možné, že má odloženy slušné finanční prostředky. Jsou to pořád jenom domněnky. Je potřeba více informací na zhodnocení konkrétní situace.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Souhlasím, že to pochopitelně může být jakkoli. Jen mě do očí trefil ten nesoulad.

     | Odpovědět privátně

    Máte pravdu. Možná nám Lukáš poskytne více informací.

     | Odpovědět privátně
     Lukáš Vaněk
    Účastník

    Děkuji za užitečné argumenty, které mi snad pomohou jim otevřít oči.

    Bohužel o investování jsme nediskutovali,protože jsem tam byl v době, kdy jsem začínal a o OPF jsem neměl ani páru.A taky teta byla taková nedůvěřivá, protože jak to u rodin bývá, oni ví, že začínáte.

    TN jsou podle mě taky hodně podpojištěny, protože je zde u něj velká pravděpodobnost, že něco takového může nastat, přece jen už mu taky za tu dobu chybí nějaký ten prst.

    Určitě mi tam chybí i ta invalidita a jak je to s tou PN u OSVČ??může si ji jako osvč sjednat taky?

    Smrt by yblo taky dobré přehodnotit, finační prostředky myslím žádné bokem nebudou:_D, max kapitál dílny.

    Jen mi taky vrtá hlavou ta věc, že tuto práci do důchodového věku dělat prostě něvydrží, jelikož pracuje jako živnostník sám a tato práce je dosti fyzicky náročná.

    Takže by mi bodlo i vyřešit nějakým způsobem tuto věc a nějak jim to vysvětlit.

    A děti než vyrostou taky není chvilka…

    Bylo inteligentnější tedy upravit celkově tu flexinu i se zakomponováním té smrti?

    A místo amcic investovat prostředky dětem do opf? jaká je pravděpodobnosti že amcico poběží 27let?

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Bylo by vhodné uravit Flexi na jiné hodnoty a pokud neskýtá daný spořící produkt nějakou zvláštní výhodu, proč do něj spořit (o čemž pochybuji), tak bych ho zlikvidoval :-)) a nahradil něčím méně nákladovým.

    OSVČ PN mít může, doporučuji ale (nyní bez ohledu na Flexi, ale všeobecně) důkladně prostudovat pojistné podmínky. Úrazovka by se též nechala posílit Komplexním pojištěním k PF ČS, vyřešiíl by se tím kus klientova krytí za menší peníze. Je třeba to nastavit do softwaru, abyste viděl, do jaké míry se to klientovi vyplatí a zda do toho jít. (A pokud Vám nevadí, že to budete dělat zadarmo:-))

    Spolu s růstem kapitálu a stářím dětí, bude klesat i nutnost zajištění. To říkám proto, abyste netáhnul některá rizika do zbytečně vysokého věku, je to dost drahé.

    A když už budete v tom předělávání, šoupněte tam dětem rovnou melouna na TN… a co záv. onemocnění?

     | Odpovědět privátně

    Tak dneska onen známý přišel a přinesl mi smlouvu uzavřenou DNA Finance. Je to ČP Profi invest, na 1000Kč, 10000,- na smrt a dožití na 30 let. Prý na těch náborově-vymývačských setkáních tvrdí lidem, že po 2 letech si můžou začít vybírat naspořené peníze, proto to uzavírají, a aby i případně mohli dostat provizi za člověka, kterého tam přivedou a ten si tu smlouvu taky uzavře. Já si myslím, že to je na ČNB …

     | Odpovědět privátně

    Oprava, není to Profi Invest, ale TOP Invest.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Je to rozhodně na ČNB, ne-li na trestní stíhání. Před půl rokem mi už volala Policie ČR, kvuli firmě Theremin, která fungovala obdobným způsobem :-) Tak že by za pár týdnů nějaký obdobný telefonát? :-)

    Ještě bych to vyšperkoval a vsadil se s tím známým, že když to po těch dvou letech ukončí a pojištovna mu pošle alespoň 100,-kč tak že mu dám auto a když to neudělá, ať mi dá on svoje auto. Pak bych to udělal obchodně tak, že bych po něm to auto nechtěl a slevil na, pouze 10 doporučení ! :-)

    A s Vámi se klidně vsadím, že se Vám těch 10 doporučení dostane! :-D ( za kvalitu neručím :-D )

     | Odpovědět privátně
     Jakub Pecha
    Účastník

    Arture, doporučuji, toto nedělejte :)

    O to auto byste pravděpodobně přišel! :)

    Po dvou letech již jsou možné mimořádné výběry, jejichž hodnota mnohdy několikanásobně převyšuje hodnotu odkupného, tzn. víc než stovka by tam na 99% byla – pokud se jedná jen o „spořeníčko“. :-))

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Já mám Jakube jedno auto, kterého bych se možná za rok potřeboval zbavit, abych nemusel platit tu likvidaci :-))

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    Tak mně nezbývá než si taky postěžovat na OVB. Spolupráci jsem ukončil k 28.2.2011. Zástupce OVB slibovali, že dodají potvrzení pro živnostenský úřad o realiaci SU před 1.1.2011 … teď asi po třech upomínáních OVB už ani nereaguje … takže budu muset na živnostenském úřadě zaplatit poplatek 500Kč … Milé OVB tento způsob trestání mně přijde poněkud ubohý …

     | Odpovědět privátně
     Jakub Pecha
    Účastník

    V tom případě od Vás beru těch deset doporučení :)))))

     | Odpovědět privátně

    Klientka byla v pojišťovně (Aviva), poptat se na něco ohledně smlouvy, paní na přepážce prý spráskla ruce se slovy, že to má špatně nastavené, že jí přijde domu to přenastavit. (3 roky staré IŽP, měsíční splátka stav účtu cca 20 tis, zaplacené pojistné od začátku smlouvy cca 35 tis. Poradkyně to odůvodnila tím, že pojistka byla velmi špatně nastavená, tedy nízký výnos. Sama pak udělala nové IŽP,také na 1500, bez jakéhokoli zajištění, pouze na spoření. A vychvalovala novou POJISTKU, která ani pojistkou není až do nebes. Když jsem klientku navštívil, docela se potom s manželem opili, po tom co se dozvěděli. :) Ještě štěstí že jsem řídil. (jízdní kolo :P )

    Ale za vším stojí OVB, to je jasné.

     | Odpovědět privátně

    Tak OVB není jediná špatná :-) To je jen malé rýpnutí.

    Lukáši, o jakou pobočku se jedná? Tady v ČB?

    Zrovna dnes jsem slyšel podobný příběh: známá ze stavební spořitelny udělala klientce k úvěru pojištění nemovitosti u Generali a poslala paní do pobočky pojišťovny v ČB, aby si nechala potvrdit vinkulaci – a co se nestalo: paní pojišťovačka si mohla hlavu ukroutit řka „Ale já tu smlouvu v systému nevidím, raději uděláme novou“.

     | Odpovědět privátně

    Radniční 1, České Budějovice.

     | Odpovědět privátně

    A další dnešní parádička. Rozhovor s borečkem z LD Zoubek, pyšnícím se jak dokáže napsat tisíce jednotek na 4 smlouvách.

    Boreček: Beztak jen závidíš že píšu desetkrát víc než ty, že toho ty nikdy nedosáhneš.

    Já: To nedosáhnu. Já mám mezi klienty i dost známých a přátel, takže vážně nechci dosáhnout toho, že bych je vědomě připravil o peníze, abych je sám získal.

    Boreček: To nemáš žádný doporučení? To jsi dost pozadu.

    Já: Ovšem že mám doporučení, co to s tím má společného?

    Boreček: No doporučení je na cizí lidi, to nejsou tvoji kámoši, tak těm to dělat klidně můžeš, ne?

    Já: -neschopen slova jsem ho po chvíli poslal do háje a ukončil debatu-

    Boreček: Ale malej.. přece nebudeme brečet?

    Mladej parchant, sotva vylezlej ze střední..

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Co takhle napíchnout se na tu jeho větev doporučení a pěkně to zase poshazovat? :-)) a bylo by po borečkovi :-))

     | Odpovědět privátně

    Je to tak Lukáši, vše je v lidech, ale musím ocenit tvoje nervy, odemě by jí asi dostal. Měj se.

     | Odpovědět privátně

    Ještě něco, dneska byl u mě kamarád, že mu někdo na doporučení udělal Uniqu. Ať se na to kouknu. Smlouvu dělal s OVB, spoření na 5.000,- kč a smrt na 100.000,- kč. Nic víc. Naštěstí to ještě neplatil. Co na to říct.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Tyhle rozhovory jsou k ničemu. Ten, kdo prodává, pochopil svou roli. Na rozdíl od toho, kdo radí a je placen za prodej. Na to byste pánové neměli zapomínat. Poradenství jakožto prodejci neděláte ani jeden, takže co je to za soutěž? Oba jste finanční zprostředkovatelé. Jeden s dobrými výsledky a druhý se špatnými.

    Etiku přenechte doktorům filozofie. Každý z nás něco chce umět. Nikdo z nás nechce být zbytečný. Někdo je dobrý v poradenství a jiný zase umí vytáhnout z retailu prachy legální cestou. Podívejte se na všechny úspěšné korporace. Etika je vždycky pouze marketing.

    Z hlediska stability byznysu je efektivnější být užitečný svým zákazníkům než být etický. Něco tak plastického jako etika se vždycky ohne potřebám toho, kdo se jí bude hájit. Mě například bylo „vysvětleno“, že mnohá neužitečná řešení jsou vlastně strašně etická. Velmistr je v tom třeba Pavel Hanzl. I tak je vnímána etika.

    Nad tím byste se pánové měli zamyslet, než tu zase budete démonizovat Štorka a Zoubka. Tihle dva jsou totiž velice užiteční svým partnerům, kterým vydělávají peníze. Jsou užiteční i těm, které učí své metody, neboť z nich dělají krále džungle.

    Nejsou o nic horší než Philip Morris, Coca Cola, McDonald nebo Mercedes. Pokud je chcete soudit, tak suďte každého, kdo prodává to, co není zdravé, ekologické, výhodné apod.

     | Odpovědět privátně

    Souhlasím s Vámi, Romane. Pokud by se to podařilo, klienti by na tom vydělali. Otázkou je, jak se dostat na ty doporučení.

     | Odpovědět privátně

    Moc hezky napsaný, ale když jsem se ptal zatím svých klientů, jestli za moje rady, by byly ochotni platit třeba 10. – 15. tisíc. Řekli, že jsem se zbláznil. Všichni nejsou bohatý.

     | Odpovědět privátně

    Pro GLI a asi taky zaleží na jaké pobočce byla….protože mě překvapuje že GLI by byli až tak jak to napsat neochotní a informovat špatně???

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Nic proti, nicméně, nevnímal bych to jako soutěž. Vnímal bych to jako dva pohledy z pozice zprostředkovatele a jeho možností.

    Vezmeme-li zprostředkovatele, který je na jedné straně a v rámci svých možností a způsobu svého výdělku sjednává pro klienta co „nejvýhodnější“ produkty a není tak jeho prioritou výše provize ana druhé straně zprostředkovatele, který má stejné informace, ví, že pro klienta existuje i v rámci provizně placeného poradenství lepší varianta a neudělá to, protože jeho prioritou je pouze výše výdělku, pak si dovedu prvního zprostředkovatele představit jako člověka, který se v běhu času může po získání zkušeností a odbornosti posunout do poradenství placeného klientem. U toho druhého s tím mám dost velký problém. tom vidím podstatu řešeného problému (aniž bych tu kohokoli chtěl stavět do role jednoho či druhého.)

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Cena za poradenství by dle mého soudu měla být úměrná spravovanému majetku a poskytnutým službám. To, že řada klientů nedospěla do stavu, že by za to chtěla platit, je i důsledkem toho, že neví, co jim to přinese. Může si např. někdo z nás, kdo je placen provizně dovolit dlouhodobě prodávat nízkonákladový produkt? ;-)

     | Odpovědět privátně

    Proto asi nebudu nikdy bohatý.

     | Odpovědět privátně

    Souhlasím s Vámi, Romane. Navíc si myslím, že finanční poradenství nemá dobrou pověst díky těmto bouchačům. Klienti zatím nejsou zvyklí vybírat si finančního poradce formou doporučení (tak jako když hledají advokáta, ptají se známých, který je dobrý). Zkuste si představit, že Vás navštíví takový bouchač IŽP a udělá Vám životky na 5 000 Kč a ještě by si řekl o 20 000 Kč za poradenství. Poté potkáte dobrého finančního poradce a ten Vám vše vysvětlí. Z pohledu klienta by to bylo na mašli.

    Dokážu si představit, že platit za finanční služby budou klienti, až si vyzkouší moje služby. To znamená za následné služby (až jak bude spokojen).

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Dělejte, co uznáte za vhodné. Mě jenom vadí dělení jakýchkoliv podnikatelů na dobré a zlé.

    Jsou zde tři kritéria (a jejich odvozeniny), která jsou metrem, jestli to někdo dělá dobře nebo špatně.

    – krátkodobý zisk

    – dlouhodobý zisk

    – stabilita zisku

    Ona celá tahle diskuse o nekalostech je trochu ujetá. Mudrujeme tady na ty „lotry“, kteří nám kazí byznys. Pravda je taková, že bychom spíše měli pracovat na těch třech bodech výše zmíněných.

    Doporučuji každému trávit co nejméně času tím, že bude sledovat, jak to někdo dělá „hůř“ než on. Od takového člověka nic nenaučíte. Spíše se obklopujte kolegy, co něco umí.

     | Odpovědět privátně

    No jo, ale dle jakých parametrů mám vnímat člověka, který to dělá dobře. Dle auta, domku, peněz, spokojených zákazníků. Paradoxně ten, který bude mít 1000 spokojených a 10 nespokojených bude na tom 10x finančně hůř než ten co bude mít 5000 nespokojených a 10 spokojených. Takže ten první má 100x více spokojených zákazníků, ale 10x nižší příjem. Spokojený zákazník znamená bez spoření v IŽP a nespokojený má spoření v IŽP. Já se určitě učím od těch poctivých, ale v širším měřítku mohou být vnímáni jako neúspěšní, neboť v dnešním světě je pouze jedno měřítko …

     | Odpovědět privátně

    Opět jsem se setkal s jednou prasárnou, omlouvám se, jinak se to nazvat nedá.

    Mého klienta oslovila žena, představila se jako zástupce Sdružení pojišťoven, která má za úkol zkontrolovat všechny jeho pojistné smlouvy, neboť má informace, že by mohly být špatně sjednány a že by na nich měl přicházet o peníze a o státní příspěvky/úlevy. Po chvíli telefonického handrkování a dotazu, kde že vlastně dostala na klienta číslo se rozloučila se slovy, že vidí, že není o její služby zájem a urychleně zavěsila.

    Tuto skutečnost jsem nahlásil (ne anonymně, uvedl jsem veškeré své údaje, které po mě formulář požadovat) na ČNB jako podnět k šetření – uvedl jsem jméno a telefonický kontakt na paní, která se takto snažila klienta obelhat. Odpovědí mi bylo, že pokud nedám veškeré osobní údaje na klienta, včetně jeho telefonického čísla a mých pracovních údajů (pro koho pracuji a jaký je vztah mezi mnou a klientem), tak se situací nebudou zabývat. Už vidím, jak je můj klient nadšen z podávání nějakých vysvětlení na ČNB a s uváděním svých kontaktních údajů další instituci a dalším handrkováním.

    Kolegové, nabyl jsem dojmu, že ČNB hodlá jen přihlížet těmto praktikám a její zaměstnanci, kteří jsou tam od kontroly mají buď svázané ruce předpisy, nebo nemají vůbec zájem cokoliv řešit. Má vůbec cenu se snažit?!

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Já bych to nejraději nesledoval vůbec, jenže co s tím, když se mi to pořád dostává pod ruce? :-))

     | Odpovědět privátně

    Mě též takhle před pár měsíci volala paní …

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Už na Vás musím reagovat, Romane. Je to velice zajímavé, že se Vám toto dostává stále pod ruce a mně skoro vůbec (až na výjimky). Zřejmě to přitahujete :-)

    A také si myslím, že úspěšný člověk je ten, který je spokojený sám se sebou, je vyrovnaný a umí sám sebe prohlásit za úspěšného. Je bohatý duchem, svobodný, umí se rychle sám rozhodovat.

     | Odpovědět privátně

    Pěkná pohádka, připomíná mi to „falešného kontrolora peněženek“ ze seriálu Simpsonovi…

    Tak vypíšeme odměnu na její dopadení, aby Váš klient s ČNB spolupracoval ochotně? Přihazuji 100 korun :-)

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Arture, doufám, že si nemyslíte, že si to záměrně vymýšlím. Možná je to dané lokalitou, možná nějakým přechodným obdobím, po němž se to uklidní, možná tím, že se často pohybuji ve skupině klientů, majících „děti“ v onom inkriminovaném věku a skoro každý z nich byl osloven na nějakou spolupráci tohoto typu. Mám desítky klientů, kde v době, kdy jsem nastavoval pojistky, byli na základní nebo střední škole. Divil byste se, když je kontaktuji, kolik z nich mi řekne, že byli na nějakém školení (je jedno u jaké firmy) nebo že to pro někoho dělají. Upřímně Vám závidím, jestli se s tím potkáváte občas, protože je to občas docela únavné. Jen v okruhu mého dvacetiletého syna existuje řada takových lidí a pochopitelně kontaktují svoje vrstevníky, resp. jejich rodiče, tedy i mé klienty. Jak se s tím nemám dostat do styku? Poslední případ z minulého týdne. Přidával jsem známé do Flexiny dítě a vyndaval manžela, s kterým se rozvedla. Její starší syn, ač je pojištěn na Flexi a matka má OPF, má založen Profi invest (nebo jak se to jmenuje) na 2.500,-Kč měsíční platby. A teď mi poraďte, co s tím mám dělat. Mám k tomu něco říkat nebo to mám nechat tak, jak to je a nevšímat si toho? Co byste dělal Vy? Nebo se nemám vůbec ptát a pak mě to možná mine? Fakt nevím, jak se tomu vyhnout….

    P.S. Bohatý duchem jsem víc, než si myslíte, to ostatní se neodvažuji posuzovat… ale je to též otázka toho, co považujete za úspěšnost? To může mít spoustu podob, hranic a mnoho úhlů pohledu. ;-)

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    A ještě jedna důležitá okolnost, na kterou bych zapomněl. Ty moje věčné příspěvky, které tu některým lezou na nervy, na druhé straně způsobují, že mi píše dost lidí na e-mail nebo mi volají. Většinou mají společného jmenovatele a to je náhlé procitnutí z brainwashingu s následnou otázkou, co dál a co s těmi klienty, které jsem již udělal… Ještě se divíte, že to mám pořád pod rukama? Ano, možná jsem extrém a skutečně to přitahuji. Přitahuji to totiž i tím, jak o tom píšu a tím, že spoustě lidí to prostě dává smysl, protože to cítí podobně. A já jim nebudu říkat ne…

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Upřímně Václave, já bych se tím jako ČNB také nezabýval. Z čeho přesně by šla ta paní obvinit? Že je zástupce sdružení pojišťoven? Na to bych řekl, že jsem to myslel tak, že pracuji ve firmě, která pracuje pro všechny možné pojišťovny a tím pádem vlastně všechny zastupuji, takže jsem jejich zástupce. Navíc nevíme, co konkrétního by paní udělala u klienta, jak by se mu představila tam a nakonec by její práce mohla být lepší, než 90% jiných obchodníků.

    Mimochodem, tohle vnímám jako důsledek přetlaku na pojistném trhu a snahu si nějak zabezpečit obživu. Následná práce u klienta již může být Ok i s tím, že když už je u něj, svůj malý podvůdek mu vysvětlí. Konečný cíl může být pro klienta plus. ČNB se skutečně nemá o co opřít. Znám tisíce strašnějších mystifikací, kdy se obchodník ke klientovi dostane úplně jiným způsobem a teprve potom to začne…

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Ten, kdo nic neumí, dřív nebo později skončí špatně, protože nebyl schopen generovat zisk. Proto jsem psal krátkodobý a dlouhodobý.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Bavíme se o podnikání Arture. Vy jste sem přitáhl nějakou východní filosofii:-)

    Investor nebo banka Vám těžko dají kapitál na rozvoj podnikání na základě bohatství ducha.

    Z jiného důvodu se úspěšnost podnikání neposuzuje. Vždycky jde jen o operace s kapitálem.

    Pokud budete vnitřně vyrovnaný a nebudete generovat zisk, tak těžko udržíte tu rovnováhu dlouhodobě.

    Tím neříkám, že jde o to být svině. Ale až budu chtít pomáhat druhým, tak si založím obecně prospěšnou společnost.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    A nabízíte jim skutečnou alternativu? Já jsem si tím taky prošel. Probuzení z brainwashe je příjemné. Ovšem otázka zní, Co potom? V obchodě totiž jsou úspěšní hodně ti, kteří vědí málo. Ti, co vědí víc, mají horší výsledky. Pak je určité množství informací, které Vás doslova paralyzuje. Nemůžete dělat ani zprostředkování ani poradenství. Na jedno víte moc, na druhé málo. A máte pak hodně velký problém. Už jsem to párkrát viděl. Chce se říct, že z rozmaru si spousta lidí takhle zlikvidovala živobytí.

    To je zrádné na té zprostředkovatelské profesi. Skoro každý by chtěl radit. Ale ne každý je na to připraven. A pak to vede k tomu, že bez pořádné přípravy ti lidé skončí úplně bez příjmu.

     | Odpovědět privátně
     Petr Sas
    Účastník

    Ondřeji vaše komentáře mě baví. Souhlas se vším :)

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Aniž bych Vám chtěl Ondřeji pochlebovat, tak když se mě někdo ptá na to, jak by to tedy vlastně mělo být, uvádím Vaši práci jako vyšší level, ke kterému může směřovat. Zároveň k tomu ale dodávám, že na to je třeba nasbírat dost informací a taky zkušeností. Ale při jejich sbírání v rámci provizně placeného poradenství se nemusí chovat jako divá zvěř, která sežere, na co přijde :-) Já těm lidem nezastírám, že ta práce jde dělat ještě lépe, než ji děláme my a to, co píšete, zdolávám taky. Na poradenství placené klientem se ještě necítím a to, co jsem dělal kdysi, už dělat nemůžu :-) A tak jsem se v průběhu doby naučil mimo jiné klienta zmapovat, snažit se mu smysluplně zajistit rizika a necpat ho do nakupování investic přes IŽP. Že by to šlo ještě lépe, o tom není sporu, nicméně pro klienty (alespoň některé), u kterých se pohybuji, je občas dost těžké něco alespoň začít a dodržet. A tento motiv mě drží nad vodou, dát někomu nějaký jiný smysl a dělat na tom…

     | Odpovědět privátně

    to je smutné :-(

     | Odpovědět privátně

    to je hnus velebnosti!!

     | Odpovědět privátně

    já ještě dobré světlo svítící směrem k OVB neviděl!

     | Odpovědět privátně

    banka mi taky nedá kapitál(úvěr) na kvalitní podnikatelský záměr v nové firmě!!! Ten záměr ukradne a dá ho kamarádovi a nebo ho shodí ze stolu, protože vliv mocných v zákulisí existuje a nechcou nikoho kdo by jim ukrajoval z koláče!!

     | Odpovědět privátně

    Mohu Vám sdělit kdo má pod palcem tohle telefonování, jestli máte zájem? :-)

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Mám také osobní zkušenost s paní se sdružení pojišťoven, volala mi, že kontrolou zjistilil že moje úrazové pojištění u Kooperativy je zastaralé. Když jsem namítl, že žádné takové pojištění nemám, tak chvíli „hledala“ a zjistila, že mi ho uzavřel zaměstnavatel před 10 lety a sdělila mi, že o tom ani nemusím vědět. Na mou odpověď že když pominu to, že jsem byl naposled zaměstnám před 14 lety, tak bych asi věděl, že platím pojistné ještě chvíli zkoušela argumentovat a nakonec prohlásila, že asi došlo k omylu.

     | Odpovědět privátně
     Petr Sas
    Účastník

    Také to vidím jako důsledek vysokého počtu pojišťovacích zprostředkovatelů. Je to jen jedna z dalších technik u cold calls. Ani si nemyslím, že by si takovéto schůzky přímo navolávali poradci, spíše to bude záležitostí call centra. Osobně v tom problém nevidím, všichni dobře ví jak je obživa v tomto oboru dnes těžká, vzhledem k počtu poradců. Pokud na schůzku přijde profesionál, který se oboru opravdu věnuje na 100% a nevyklube se z něj pán, který před hodinkou sundal montérky a v mžiku je z něj poradce, nevidím problém nikde.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Zkoušela to,no… :-)

    Víte, co je cílem telefonního rozhovoru… ;-)

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    To máte dost zkreslenou představu, jak shání kapitál start up projekt.

     | Odpovědět privátně

    Nejedná se o první takový telefonát, se kterým jsme se s kolegy „v kanceláři“ setkali. Na následné schůzce (kolegyně si zahrála na neznalou klientku a svolila se schůzkou) je vysvětleno, jak se pojistný trh vyvíjí. Po zběžném prohlédnutí smluv, u kterých „finanční a pojišťovací poradce“ nerozuměl ani základním pojmům a nedokázal je kolegyni vysvětlit, jí doporučil životní pojištění vypovědět a uzavřít zcela nové, které nabízí úžasné možnosti spoření na budoucnost, o ostatní produkty se ani nezajímal, ty že jsou celkem v pořádku.

    Nedivte se mi tedy, že jsem z takového jednání vytočený. Možná předbíhám, ale tuším, že zmíněná paní je ve struktuře stejné společnosti (stejné praktiky) a její práce by vypadalo obdobně. Při rozhovoru s managerem této finančně-poradenské společnosti mi bylo řečeno, že nikdo nedělá zadarmo a na tomhle se přece vydělává dobře (myšleno IŽP).

    Celkem mě trápí, že si připadám proti takovým praktikám bezmocný, protože hodně lidí na ulici jsou prostě finančně negramotní a neopatrní.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    U každého podnikání je potřeba pořádná strategie. A pokud to není všechno dobře promyšlené a připravené , tak to nemá šanci na úspěch. Zprostředkovatelský byznys to má v tomhle daleko jednodušší, takže se jím je schopno uživit více lidí. Ale zase na druhou stranu je to strašná bitka o klienty. Dlouho se to dělat nedá. Po 10 ti letech toho musí mít člověk „plný brejle“, jak se říká.

    Každopádně zprostředkování čehokoliv není podnikání. Je to živnost. Důvodem je to, že tam nejsou žádné bariéry vstupu do odvětví. Mám zkušenost třeba i se zprostředkováním prodeje celých firem. I tam je to stejné. Zprostředkovatele nikdo nemá rád. Ani prodávající, ani kupující. Byznys sice uděláte, ale příště udělají byznys bez Vás. A vy zas musíte hledat nové klienty. Je to tedy takový běh na páse. Makáte, ale stojíte na místě.

     | Odpovědět privátně

    nikdo není zvědavý sakriš :P :D ale já to musím říct, musím to ze sebe dostat :D :D

    SMS Finanční Poradenství, tak tak a je to venku!!!!

     | Odpovědět privátně
     Petr Sas
    Účastník

    Tak to jste mě překvapil, já v SMS jsem a s tím co uvádíte nemám žádné zkušenosti. Je možné, že co OZ to jiný přístup, ale jak již jsem zde uvedl problém s tím osobně žádný nemám a nebudu jistě sám. Jen vy se tomu snažíte dát určitý punc nekalosti. V čem ta nekalost je? Sám nevím. Vím jen, že úkolem termínování je poradci domluvit schůzku.

     | Odpovědět privátně

    U nás s tímto oslovením (obelháváním) klienta pracuje DataLife.

     | Odpovědět privátně

    Lhát někomu v telefonu a vydávat se za někoho jiného než ve skutečnosti je a snažit se pod zámínkou přeskumu smluv vnutit se dotyčnému domů a předělat mu všechny smlouvy co má a nabídnout mu to ,,nejlepší,, s čím OZ přichází………to podle Vás je fér jednání? Podle mě ne!

    A nevolají to OZ samostatně, ale Call centrum SMS!

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    V pořádku Václave, pak by ale ona stížnost měla směřovat k nastavení produktu, nikoli telefonátu. A je logické, že to musí udělat klient. Když to uděláte Vy a klient pak řekne, že to tak chtěl, že s tím souhlasí nebo odmítne do takového sporu jít, je to pro ČNB naprosto zbytečná práce. Nemá se absolutně čeho chytit. Správně by tedy dle mého soudu měl klient přesně vědět, z jakého důvodu mu bylo doporučeno původní smlouvu zrušit a jakou výhodu mu přineslo založit jinou. Vy pak můžete na to klientovi říci svůj názor, jak to vidíte Vy a pak následně teprve uvidíte, co to udělá s klientem. Můžete též vstoupit do jednání s obchodníkem a zeptat se ho na totéž, je dobré znát jeho důvody a co tím sledoval a v čem vidí výhodu pro klienta, která vyváží ztrátu na předchozí smlouvě. A tohle všechno stejně nakonec může vyjít vniveč, když bude v záznamu z jednání formulace, že klient to a to požaduje…

    No a vidíte, jsme přesně u toho, co jsem psal. Důležité pro klienta je to, co se udělá potom. Víte kolikrát jsem použil různých formulací, abych se ke klientovi dostal.. ? Jistě, že nejsem pro, aby se klientovi lhalo. Neříkám, že je přípustné, že by se někdo měl představovat jako např. ČNB, ale pokud člověk použije nějakou obecnou formulaci, která mu pomůže k tomu, aby ve finále odvedl u klienta dobrou práci, pak je to oproti tomu, kdy jde někdo třeba na doporučení a udělá to, co tu popisujete, úplně nevinná záležitost. Našel bych mezi svými klienty dost takových, kteří jsou dnes rádi, že jsem je tenkrát k návštěvě „ukecal“.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Tak pochopitelně pokud to dělá call centrum a používá naprosto lživé informace, tak je to špatně, nicméně rád bych si poslechl přesnou formulaci, která do toho telefonu zazní. V těchto typech telefonátů prostě logicky musí zaznít nějaká „zájmová“ věta, něco, co klienta osloví, zaujme, bude chtít o tom něco vědět… pak záleží na tom, co přesně je to za informaci.

     | Odpovědět privátně
     Petr Sas
    Účastník

    Pane Kóša vy jste byl přímo účastníkem takového telefonátu od SMS call centra, že to takto konkrétně víte? Já jsem se účastnil několika školení od SMS, kdy se termínování věnoval téměř jeden celý den a nepamatuji si, že by tam zazněli pasáže, které tu jsou uváděny. Spíše naopak, klientovi nelhat a skutečně mu říci kdo jsme a co děláme. Ale jinak se rád nechám poučit, jak by měl vypadat „správný“ cold call. Jinak se tu budem stále bavit „jedna baba povídala“. To mi připadá jako když se tu neustále vzpomíná neprofesionalita OVB makléřů, špatnost MLM….

     | Odpovědět privátně

    Volali mi jako klientovi již 2x. Ten skript si poměrně pamatuji (formulace, že volají za ČNB už mají zakázanou…). Nicméně to bylo cca takto:“Volám jako zástupce všech pojišťoven, je potřeba vzhledem ke změnám na finančním trhu, krizi, blablabla, zkontrolovat a opravit.. všechny Vaše pojistky. Patříte do věkové hranice 18 až 60 let?…Domluvím Vám schůzku, sejdete se s naším poradcem…Při druhém telefonátu jsem reagoval -„ale já žádnou pojistku nemám…“reakce dámy -aha tak nashledanou :-) Mimochodem mého klienta nachytali a prodali mu mám dojem flexinu bez PČ platba cca 2000/M…

     | Odpovědět privátně

    ano máte pravdu. Takže jste za mě část řekl. Já ještě můžu přidat (skript je cca rok starý),že v hovoru je řečeno že jsme ,,Klientské centrum…..je potřeba provést aktualizaci stavu Vašich uzavřených pojistek,, samozřejmě neřeknou které, jelikož v databázi získaných telefoních čísel tohle vyčíst nemůžou, tak to podsunou volanému jen obecně a vyjmenují pojistky od důchodové po zákonou na auto a čekají na co se chytne! dále je tam tam řeč o probíhající akci a slevových bonusech aby byl člověk navnaděn! Je to jen výcuc. Na dotazy volajících jsou také odpovědi připraveny. Jedna odpověd jako příklad:

    volající se nedá a řekne, že si zajde na pobočku a v telefonu ,,Paní(pane)…toto na pobočce nevyřídíte,tam Vám sjednají schůzku s naším externím poradcem a to by šlo opět přeze mne, proto Vás oslovuji ihned.,,

    Stále pane Sasi nevěříte?

     | Odpovědět privátně

    Nebojte se, že bych napsal něco co bych nevěděl a nebyla realita! ;-) a myslím tím obě věci, které zmiňuji. ;-) je to holt tak ať věříte či ne.

    Klidně mě můžete přesvědčit o opaku a zajištění kvalitního business plánu investicí, tak aby nebyl uraden. Rád si to poslechnu.

    Můžeme i soukromě přes email.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Pokud tam zazní tento text, tak co na tom chcete řešit? Sami tu o sobě říkáme, že zprostředkováváme všechny možné pojišťovny, takže jsme zástupci všech pojišťoven… a že je třeba to upravit, to je dost často pravda… Rozhodující je, co se dějě potom. Když tam přijde, klient bude mít nastavení krytí ok a on mu řekne, ten, kdo Vám to udělal, Vám to nastavil dobře, tak co se stalo klientovi tak hrozného, že by si to zasoužilo hlásit na ČNB? A když to bude mít na prd a udělá mu to konečně smysluplně a klienta nepoškodí, co je na tom špatně? Proč se zabýváme takovými telefony a nezabýváme se tím, že je v ČR přes 130 tisíc lidí v této branži a stále se nabírají další? Kdyby se toto nedělo, tak tu nebudeme řešit ani tyto telefony.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    To byste ale měl Petře pojmenovat přesně. Myslím, že tu nikdo nezastával názor, že obchodník v MLM nemůže pracovat dobře, ale že MLM svojí podstatou tomu velmi napomáhá a za tím si stojím. O něco výše píšete o lidech, kteří se převlékli z monterek a jsou z nich poradci. Přesně takové lidi produkuje zejména MLM. Na tom je přece MLM postaven. Rozšířit určitý produkt a rozšířit ho především pomocí samoodběratelů. Každý sám pak sobě nebo rodině a známým udělá nějaký ten kšeft. Když koupíte nějako kosmetiku nebo přírodní preparát, nepřipravíte o práci drogisty nebo lékárníka. V momentě, kdy takto rozšíříte finanční produkty, (tedy ještě navíc nikoli produkty denní potřeby), zasytíte v určité době poměrně značně trh. Důsledkem je, že hodně lidí, kteří se v něm chtějí živit, začínají dělat „nestandartní“ věci a produkty, protože tomu člověku nebudete dělat životku 20x za život. A tak se shazují IŽP a nahrazují se jinými, a tak se prodávají vize, aby člověk příliš nepřemýšlel nad tím, jestli je jeho práce ok, ale nad tím, jak nejrychleji dosáhnout svého blahobytu tím, že bude mít pod sebou tisíc lidí. To, co píšu si dovolím napsat jako člověk, který tím vším a nejen v této oblasti prošel. kdo v ní setrvává a profituje z ní, to většinou nechce vidět nebo to odmítá vidět.

    Mě taky moc nevodí, když tu Ondřej píše, že vlastně nejsme poradci, ale poradenství placené klientem má skutečně jiný rozměr. To ale nelze dělat ze dne na den. Lze ale poměrně rychle nepodporovat brainwashingy a prasárny některých firem.

     | Odpovědět privátně

    Je to prostě jedna velká lež bohužel! Proč netelefonují stylem…,,Dobrý den, tady společnost SMS fin.por. … chceme Vám nabídnout výhodné pojistky na všechno a na co si jen vzpomenete a hlavně musím podotknout, že jsme bezkonkurenční společnost s dlouholetou tradicí a know how,, ? Protože by jim u slova pojistka položilo telefon kolik myslíte 95% lidí? Ale to by pak nenabouchali jak tady říkáte ty kvanta pojistek, které živí v SMS všechny od telefonistek v call centru až po velitele. :-)

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Souhlasím s Romanem, na trhu je obrovský, až nepřirozený přetlak pojišťovacích a finančních poradců. Neustále se nabírají další a další (stačí si skočit na úřady práce a podívat se na vývěsky s nabídkou práce – samé finanční poradenství). 95% lidí s tím do necelého půl roku sekne, poté, co vyplení svoje známé, kamarády, spolužáky apod. Každý jsme nějak začínal, ale to, co se děje dva roky nazpátek, je skutečně alarmující. Na druhou stranu to má jednu obrovskou výhodu: máme před sebou obrovský kus práce na dlouhá léta dopředu, totiž napravovat všechna ta „zázračně zprasená a nastavená portfólia“, která klientům absolutně nic neřeší, ba naopak je v mnoha případech systematicky a dlouhodobě finančně poškozují.

     | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 100 příspěvků - 1. až 100. (celkem z 176)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account