Zobrazeno 3.277x

Označeno štítky: , , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 57 odpovědí. This post has been viewed 3278 times Do diskuze (17 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Jan Pospíšil a poslední změna proběhla 8 roky, 6 měsíci. This post has been viewed 3278 times

  • Autor
  •  Jan Pospíšil 
    Člen

    Pojišťovna Generali se snaží získat jako nové pojištěnce amatérské fotbalisty. Výhodou je, že za každého pojištěného fotbalistu dostane klub peníze. Ve srovnání s podobným životním pojištěním ostatních pojišťoven však Trefa neobsadila přední příčky… více zde: http://finance.idnes.cz/nove-pojisteni-cili-na-fotbalisty-kluby-za-nej-dostanou-penize-pvi-/poj.asp?c=A100820_124422_poj_hru

    Tak co na to říkáte??

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jaroslav Pelant 
    Účastník

    Podle mě je to naprosto o ničem. Je to jen další reklamní tah nic jiného, ale kvalita produktu je minimálně diskutabilní.

    A peníze pro klub? Reklamní tahák. Chtějí se přes správce klubů dostat do širší klienteli. Už jim asi všem docházejí doporučení a potřebují oživit produkci:-)

    2

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Vít Suchý 
    Účastník

    zajímavé by byly detaily, kolik jde do investiční složky…a jakpak, když budou storna smluv ? Lepší článek o tom byl na I-dnes i s tabulkou úrazového pojištění…

    Výborný reklamní tah, ale…

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Michal Mička 
    Člen

    Nelíbí se mi to, jde jen o akvizici klientů. Fincentrum rozhodně nemyslí na dobro českého fotbalu. Vratka je pouze malá část z celkově vyplacené provize. Naví existují levnější produkty úrazového pojištění.

    2

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Rettich 
    Účastník

    Plne souhlasim s panem Pelantem a Mickou, neni treba ani dodavat vice.

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Aleš Brabenec 
    Člen

    Nepříliš šťastný markentingový tah. Už jen ten název je vypovídající.

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Stepan Navrat 
    Člen

    Pánové, já bych to spíše nazval jako velice zdařilý krok, jelikož spousta bohatých lidí hraje fotbal, fotbalisti mají hodně kamarádů a kamarádi mají další známe a v neposlední řadu ten nespočet dětí!! Proč by to nemohlo fungovat, vždyť kluby na tom budou těžit!!

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vít Suchý 
    Účastník

    Jako fór dobrý, pane Navrat, ale pokud se tu obecně chceme bavit o etice v oboru a možnosti nějakých změn, tak to musíme jinak.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jaroslav Pohl 
    Účastník

    Dle mého názoru je to dobře zvládnutý marketing na cílovou skupinu. Potvrzení toho každopádně až při výsledcích prodeje. Ovšem ze strany produktu a pomoci klientovi jde o další vagónek do vláčku. Tak jako byla (jsou) různá svatební pojištění, studentská pojištění apod.

    Samozřejmě by více řekl sazebník…

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Stepan Navrat 
    Člen

    Pane Surný, pokud razíte jinou fylozofii tak si ji ražte. Svůj názor bych přirovnal k rámcovým smlouvám mezi firmami a pojišťovnami ohledně přispívání na PF a ŽP. Přece když jdete vyjednávat do firmy taky lákaté jejich zaměstnance, takže jaká etiketa, myslím si že tohle je podobný případ. Nevím co by jste chtěl měnit? Navíc je jen na fotbalistech zda zůstanou u svého poradce, který se v 70% o svého klienta nestará anebo zda přejde ke konkurenci.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jaroslav Pelant 
    Účastník

    Pane Navrat, řekněte mi jedinou výhodu, která je pro cíleného klienta? Že klub dostanu za mou smlouvu je sice hezké, ale ještě to musí něco přinést mě. A kromě předražené pojistky mi to nepřináší nic, takže proč bych vlastně měl něco takového uzavřít?

    Je vidět, že v Generali neumí pracovat s doporučením, protože tohle je jasný cílený projekt na získání doporučení přes klub, nic jiného.

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Pospíšil 
    Člen

    Pokud si toho někdo nevšiml, tak rozsah pojistného krytí je tady:

    http://finance.idnes.cz/specialni-priloha.asp?y=poj/rozsah-pojistneho-kryti.htm

    Během září se budeme na TREFU školit, tak jsem zvědavý co tam bude za překvápka… :)

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den,

    produkt TREFA, který bude nabízen společností FinCentrum fotbalistům jsem viděl. Opravdu se nejedná o žádnou “trefu” mezi pojistnými produkty. V hledáčku jsou i fotbalisté nižších soutěží, kteří jsou relativně bez problému pojistitelní klasickým úrazovým pojištěním většiny pojišťoven.

    Je to ovšem zajímavě udělaný marketingový tah, jsem celkem zvědavý, jaké bude mít výsledky.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Stepan Navrat 
    Člen

    Pane Pelant, každá pojistka je v něčem nevýhodná ať už to je v pojistném krytí, výlukách nebo ceně, bohužel neznám ŽP, která by byla komplexní a nejlepší, navíc ani neexistuje. Pokud nejste pojistný matematik tak opravdu nevím jak rozeznáváte kvalitní ŽP, protože většina poradců se drží nastoleného trendu tz. ŠUMU a nezkoumá zda ŽP,které se uzavírájí nejčastěji zda jsou v něčem nevýhodné

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Filip S. 
    Člen

    Nic proti panu Navratovi, ale – fYlozofie. Doufám, že u klientů svůj pravopis nepředvádíte…

    Nic ve zlém, ale je to nejlepší co jsem dnes četl, člověk se musí někdy aspoň zasmát.

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Aleš Brabenec 
    Člen

    Pane Navrate, mimochodem jste mě také dobře pobavil (nic ve zlém). Zajímalo by mě, jakým způsobem byste mohl podložit Vaše tvrzení, že je každá pojistka nevýhodná.

    Děkuji za Vaši odpověď.

    2

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den pane Brabenče,

    obecně by se asi při troše nadsázky dalo diskutovat o výhodnosti pojištění – hlavně je výhodné pro pojišťovací subjekty (jinak by nikdo nepojišťoval). Popřípadě se výhodnost ukazuje v případě klientů, kterým je vypláceno pojistné plnění. Jinak je pojištění pro bezeškodního klienta prostě nevýhodné :)

    BERTE TENTO PŘÍSPĚVEK JAKO NADSÁZKU ;)

    V případě produktu TREFA. Jsou finančně výhodnější produkty než je tento, ovšem zatím nikdo neví, jak budou posuzovány zdravotní dotazníky a jak budou přijímáni do pojištění klienti s nepříznivou zdravotní anamnézou.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Aleš Brabenec 
    Člen

    Pane Šplechto, jestli byl celý Váš komentář brán jako nadsázka, tak snad ani nemá cenu, abych plýtval energií a reagoval na něj další nadsázkou. .-)

    Ale drobný komentář bych si dovolit mohl. Všeobecně by mělo ŽP sloužit jako jistota, od které klient očekává kompenzaci zejména dlouhodobého výpadku příjmu. Žádnému ze svých klientů bych nepřál ani tu nejmenší pojistnou událost.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jaroslav Pelant 
    Účastník

    Pane Navrate, já rozeznávám ŽP podle poplatků a bohužel je toto pojištění docela drahé. Jiná věc je, jak už napsal kolega výše, jak se bude zkoumat zdravotní stav a jaká bude ochota plnit, ale to nikdo nemůže dopředu vědět, takže posuzovat podle tohoto se nedá, zbývá mi tedy posuzovat podle ceny, protože jiné parametrů dopředu nikdo neví.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den pane Brabenče,

    samozřejmě to bylo míněno jako nadsázka. Užitek rizikového pojištění samozřejmě chápu a nijak ho nehodlám snižovat ;)

    Pane Pelante,

    s Vaším názorem souhlasím. Ale s definitivním hodnocením tohoto produktu posečkám do chvíle až budou k sehnání bližší informace.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Funguji jako předseda fotbalového oddílu v okresní soutěži. Peníze jsou pro nás, malé kluby, existenční věcí (mimo shánění hráčů). Minulý rok jsme dostali nabídky od mobilních operátorů – speciální tarify pro hráče (nic extra), ze kterých dostane klub (svaz) peníze. Pro nás zbytečné – většina měla lepší tarify.

    Zpět k nabízenému pojištění od Generali. Neznám přesné podmínky, proto nebudu mluvit o výhodnosti.

    Jistě se ale najde spousta méně znalých funkcionářů, kteří o výhodnosti nabídky nebudou uvažovat, pod vidinou peněz pro klub a nabízet hráčům toto pojištění bez toho, aby se popřemýšlelo o vhodnosti či nevhodnosti produktu pro každého konkrétního hráče.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Aleš Brabenec 
    Člen

    Uznávám, že každá koruna je pro malý klub zajímavá. Aby do klubů přitekli pomyslní kapříčci, musí si členové klubu produkt koupit a po určitou dobu jej platit. Druhá věc je tedy samotný produkt. Z informací, které jsem se o Trefě dozvěděl, mohu říci, že pro klienta (je jedno, že se jedná o rekreačního fotbalistu) to nebude správná volba. Jak už jsem se výše zmiňoval o tom, co by každé ŽP mělo obsahovat, tak u Trefy toho značná část chybí. Téměř nulová flexibila a nedostačující portfolio pojistných rizik. O dalších hodnotících kritériích jako cena a nákladovost produktu už je zbytečné se bavit.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Stepan Navrat 
    Člen

    Kdo posuzuje ZP podle ceny nebo poplatku je u me amater, je mi to lito, ale je to tak. V prvni rade bych se mel divat na to jake ma pokryti,vyluky a vyhody pro klienta a ne na cenu, protoze jestli clovek ZP chce rad si za kvalitu priplati. Viz lidi kteri maji spatne nastavene pojistky a pak pomlouvaji nas poradce,ze jsme jim to spatne nastavily… Vseobecne se pojistuje,aby se vydelalvalo jinak by tento obor nemel existenci

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jaroslav Pelant 
    Účastník

    Hmm dobře. Pane Navrate, řeknětemi, jak tedy Vy přesně poznáte jestli je ŽP kvalitní nebo ne? To by mě opravdu zajímalo.

    Co se týče pokrytí, tak existují mnohem lepší produkty než je tento. Výhody tohoto produktu pro klienta? Vyjmenujte mi je a pak můžeme polemizovat. I sebelépe nastavená pojistka je k ničemu, když pak pojištovna odmítne plnit. Jenže to je kámen úrazu. Jak můžete dopředu vědět jak bude plnit a jak se bude stavit ke zdravotnímu dotazníku u tohoto produktu?

    A když se vrátíme k té ceně. Chcete mi říci, že předražená pojistka, byt sebelíp nastavená je pro klienta výhodná a jak Vy tvrdíte kvalitní?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Aleš Brabenec 
    Člen

    Pane Navrate, irelevantní komentář. Na to ani nebudu reagovat.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Pospíšil 
    Člen

    Pánové, co zatím vím, tak zdrav. stav se nebude zkoumat… asi se počítá s tím, že registrovaný sportovec bude zdravý. A ohledně plnění si myslím, že pojišťovnu Generali všichni známe.

    Dneska začíná nový serial “Okresní přebor” a můžete hádat kdo to sponzoruje a čí reklama se tam v každém díle objeví… :)

    Dle mého názoru je to dobře zvládnutý marketing na cílovou skupinu.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Stepan Navrat 
    Člen

    Souhlasím s panem Pospíšilem, marketingový tah je výborný a co se týče všeho ostatního to je prozatím jen ve hvězdách a ovšem můžeme jen spekulovat což je zbytečné…

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Vážení pánové, pozorně jsem si pročetla Vaše komentáře a je mi z toho docela smutno. Je to pouze jen snůška kritik, spekulací, urážek, špičkování o ničem.V jednom nebo dvou příspěvcích bych souhlasila s tím,že ještě neznáme přesné podmíky a detaily, a proto veškerá porovnání jsou zavádějící.

    Jedna informace je jasná, že ve Fincentru pracují odborníci na marketing systematicky s cílovými skupinami. Praxe ukáže, když nic jiného tak i záporná reklama je mnohdy účinější a za tu Vám jen poděkují.

    Přeji Vám mnoho úspěchů v komplexním finančním poradenství.

    0

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Filosofie

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Aleš Brabenec 
    Člen

    Také jsem se u profilu paní Procházkové pobavil .-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Dobrý den panové,

    je to super, že prostá slova se stala filosofií a zároveň přináší i pobavení.

    Marie

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den paní kolegyně,

    neberte tuto debatu osobně. Hodnotí se tu (i když bez úplných informací) sestavený produkt, nikoliv Vy nebo Fincentrum.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vít Suchý 
    Účastník

    A že by třebas kolegyně Procházková poněkud poodkryla roušku tajemství, abychom tedy mohli posoudit konkrétní parametry ? Anebo si pojistné podmínky a specifika máme obstarat přes bratrance Jónu z FK Chvojkovice-Brod ???

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  • Bohužel bratranec Jóna Vám nepomůže, protože Chvojkovice-Brod hrají jenom okres a to je pro Fincentrum zatím nezajímavé. Zatím budou objíždět pouze kluby hrající krajské soutěže. (Jako předseda klubu hrající okresní soutěž jsem chtěl po nich vymámit podrobnosti a poslali mi pouze základní údaje a prezentaci).

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den kolegové,

    několik málo novinek k produktu TREFA – je to jakási forma IŽP, v rámci kterého je úrazovka pojištěná na celkem zajímavé pojistné částky (i když s jistými omezeními) cca. za 100,- měsíčně. Úrazové pojištění je platné kdekoliv a kdykoliv na světě, není tedy vázáno pouze na úrazy na hřišti.

    Další výhodou je velice jednoduchý zdravotní dotazník.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Počítal jsem výhodnost tohoto pojištění v porovnání s IŽP od Kooperativy.

    Doba trvání 36 měsíců (minimální doba trvání, za kterou dostane klub plnou provizi)

    Oproti Kooperativě (porovnávám pojistné částky, nikoli parametry, které Fincentrum neposkytuje předem) hráč zaplatí na pojistném navíc:

    395 Kč/měs – zaplatí navíc 7000 Kč – klub dostane 2050 Kč

    500 Kč/měs – zaplatí navíc 7000 Kč – klub dostane 3000 Kč

    1000 Kč/měs – zaplatí navíc 20000 Kč – klub dostane 5000 Kč.

    Není lepší si pořídit standardní IŽP a ušetřené peníze věnovat klubu?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den pane Staníku,

    moc nerozumím Vašim počtům. V případě první varianty za 395 Kč/měs jde na úrazové pojištění částka 85 Kč/měs, tedy za tři roky zaplatí hráč 3.060 Kč za úrazovku, zbytek jde do “investice”. Těch 7.000 Kč rozdíl je na konci v předpokládaném výnosu?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Trefa je Rizikové životní pojištění a dle informací co jsem zjistil, zde spořící složka není. Platí se pouze rizika a provize.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Pane Staníku, viděl jsem sazebník a sazby. Nepíšu tu co si myslím, ale co vím. Úrazová složka je v tom případě za 85,- Kč měsíčně!

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Pecha 
    Účastník

    Pane Staníku, nevím, odkud čerpáte vaše informace, nicméně Trefa není RŽP ani náhodou. Jedná se o investiční životní pojištění.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Ano, máte pravdu pánové. Teprve včera mne navštívil poradce z Fincentra a produkt představil a ukázal detaily. Jedná se skutečně o IŽP a větší část jde do investic.

    Bohužel pro mladé sportovce, kteří neví, jak dlouho u fotbalu zůstanou, se mi toto řešení nelíbí. Zároveň zde nejsou řešeny drobné úrazy (pouze trvalé následky od 16,01 %) Ve fotbale se ale setkávám spíše s úrazy “drobnějšími” (vymknutý kotník, natržené vazy, voda v koleni, vyražené zuby) se kterými se zde příliš nepočítá.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Právě proto, že jsou tyto “menší” úrazy časté, se jim pojišťovna logicky snaží vyhnout. Pokud by byly kryty i tyto úrazy, pojištění by bylo mnohem dražší. Samozřejmě to není nějaká úžasná supervýhodná pojistka, ale určité výhody oproti některým jiným má.

    Pane Pecho, je tam nějaká garance zhodnocení, nebo minimální výplaty při dožití?

    Je tam celkem zajímavá provize pro klub, což může motivovat některé hráče, aby klubu alespoň maličko finančně pomohli.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vít Suchý 
    Účastník

    Nevidím logiku v pseudopomoci klubu tím, že se upíši do nesmyslného IŽP. Efektivnější by bylo, kdyby ČMFS nenaletěl Fincentru a nabídl fotbalistům transparentní úrazovku a ti, celí natěšení by pak sami cinkali pětikačkami při nedělních zápasech do klubové pokladničky…

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Michal Mička 
    Člen

    Jestliže fotbalový svaz chtěl získat finance, nepotřeboval k tomu Fincentrum. Stačilo se domluvit přímo s fotbalisty.

    2

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den pane Suchý, nevidím na úrazové složce produktu “Trefa” nic neprůhledného. Rovněž bych řekl, že se nedá říct “naletěl”. Jde o prostou provizí ohodnocenou spolupráci. V případě IŽP složky – tu nehodlám obhajovat, rozhodně jsem ve shodě se zdejší většinou, že pro investici jsou tu lepší varianty.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Myslím, že dohadování je vcelku zbytečné. Každá společnost má právo oslovit kohokoli a zvolit pro to jakoukoli strategii, pokud to není ve střetu se zákonem. Pokud tak činí sama pojišťovna, je to vcelku v pořádku. Takových nebo jim podobných kampaní probíhají desítky. Horší je, pokud takový produkt nabízí společnost, která by měla dělat finanční poradenství. Pokud totiž tento (nebo jakýkoli jiný) produkt nezapadá klientovi smysluplně do jeho potřeb, je to pochopitelně špatně. Pokud bych hodnotil produkt jako takový, je jasné, že se Generali vyhnula nejpravděpodobnějším rizikům. Podporovat sport tím, že si udělám pojištění, které mi nesedí do portfolia, je podle mě také špatně. Radši bych si udělal produkt, který je šitý pro mě na míru a ty dva litry dal sportovnímu oddílu ze svého.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vít Suchý 
    Účastník

    Pane Šplechto – pokud se uzavírá úrazové pojištění, má se uzavírat úrazové pojištění a ne investiční životní pojištění. A pokud je úrazovka v IŽP “lepší”,než solo, tak …” je cosi shnilého ve státě dánském…”

    To Roman KOlář…pane kolego, nevím, zda jste v branži nový, ale právě finančně – poradenské firmy byly vždy na čele v prodeji pojistných produktů a spoluzpůsobily roztočení jmenované nesmyslné provizní spirály…

    A jak jsem nedávno četl -zajímavá věc z “finančně-poradenského hokynářství – Partners ruku v ruce se ZFP Akademií válcují trh s prodejem penzijního připojištění…no comment…

    3

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    To Suchý Vít. Nejsem s Vaším příspěvkem v kolizi. Napíšu-li, že má právo, nepíšu tím, že to tak musí být správně.

    Nový v branži nejsem, mám za sebou dvě pojišťovny a dvě makléřské firmy. Důvod, proč jsem ode všech odešel, byl hádejte, kde… Mimochodem na ZFP jsem se byl podívat taky, abych věděl, jak ono válcování probíhá v reálu. Dokonce mě pak doma nutili uzavřít již třetí stavební spoření. Když jsem viděl, co uzavřeli známému, nestačil jsem se divit. Moc poradensky to nevypadalo, zato to dost dobře muselo vypadat provizně. :-)

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vít Suchý 
    Účastník

    pane kolego, souhlasím…nechal jsem se poněkud unést, jsem občas na IŽP alergický…

    2

    3
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Já taky souhlasím, tak jsem Vám dal palec nahoru :-)

    2

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Aleš Náhlík 
    Účastník

    Dobrý den,

    produktu jsem se věnoval v samostatném článku, myslím že je v něm odpověď na většinu otázek z diskuse:) –

    http://www.produktovelisty.cz/pojisteni-osob/zpravy/generali-pojistovna/320-fotbaliste-sobe.html

    6

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Je to tak, jak tu již spousta kolegů popsala. Že tomu někdo v ČMFS nerozumí, není nic zvláštního. Zvláštní je, že pokud bych něčemu nerozuměl, tak bych se jednak nechal nestranně poučit a jednak bych si nechal udělat nabídku od konkurence. Takhle to na mě budí dojem, že se zase někde něco upeklo přes známosti, v horším případě přes “všimné”. Nechci se dotknout nikoho z Fincentra, ale jde tu o prachy nebo o klienta?

    4

    6
     | Odpovědět privátně
  •  Stepan Navrat 
    Člen

    Zajímalo by mne jaké jsou prozatimní rakce fotbalistů na tento produkt, kluby si určitě mnou ruce, ale co hráči, jak se k tomu staví, pár kamarádů jsem se na to poptal a 5 z 10 mne řeklo, že pro klub si to uzavřou!! Jaké jsou skutečnosti, odpoví někdo z fincentra?

    3

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    A sakra, už jsem dostal od fincentra palec dolů… :-)

    2

    6
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    :-) Ještě bych prosil nějaké ty palce.

    Tak vážně. 900 tisíc na TN… dobrý, 500,- Kč v nemocnici… dobrý Cena za riziko… dobrý

    A teď soutěžní otázka: Jaká bude reakce fotbalisty, který bude mít zlomeninu kotníku a bude s ní čtvrt roku doma, až nedostane od pojišťovny ani korunu.

    a)bude v klidu, protože ví, že si zároveň spoří

    b)bude šťastný, protože přispěl svému oddílu

    c)bude nas.aný a smlouvu zruší

    Prosím přispívající, (zvláště ty, co nesdílí nadšení pro tento typ humoru) aby brali uvedený příspěvek k zamyšlení nad principem toho, zda klient skutečně dostane to, co od produktu očekává. Zcela jistě lze klienta pojistit pouze na “větší problém”, proti tomu nic nemám, neměl by k tomu ale být cíleně masírován a současně uzavírat produkt, který z hlediska fin. poradenství nepotřebuje. Pokud dostane klient skutečně všechny informace okolo a pak se pro tento produkt rozhodne, nic proti, ale upřímně, v kolika procentech případů tomu tak bude?

    4

    4
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Tak jsem tomu nechal trochu časový prostor. Jak je vidět, zřejmě jsem se některých z Vás (zřejmě všech)svými příspěvky dotknul, takže tímto se Všem, kterých se to týká omlouvám. Nebylo mým cílem tu někoho hanit, tím méně nějakou společnost. Vyjádřil jsem jen určitý směr. Vytvářet určité možnosti je předmětem diskuze a to, že něco takového člověk napíše, ještě neznamená, že dotyčný pisatel (v tomto případě já) se s tímto ztotožňuje. To je přece předmětem další diskuze. Stačí zároveň pár příspěvků (s těmi palci) a může moje nastolená otázka vyhořet jako papír. Když budu o všem psát jen kladně a souhlasně přikyvovat, tak se dřív nebo později stanu obětí někoho, kdo mě zmanipuluje. Je přece správně vyjádřit svoje obavy. Stejně, jako je vyjadřuje klient. Klientovi ale nedáte palec dolů nebo mu jen prostě neřeknete, že s jeho názorem nesouhlasíte, řeknete mu také proč. Uklidníte ho, případně předložíte fakta. Proto mě taková reakce velmi překvapuje u lidí, kteří denně s kliety jednají. Trochu jsem si rýpnul a výsledkem je, že jsem se nedozvěděl vůbec nic. Omluvte mě za moji přílišnou svobodomyslnost.

    3

    1
     | Odpovědět privátně
  • Dnes jsem byl osloven firmou spadající pod ČMFS, abych jí poskytl kontakty na hráče, aby se s nimi mohli makléři spojit a nabídnout jim pojištění TREFA. (ostatní amatérské kluby z ČR byly v také v kopii). Zajímavý postup. Asi u funkcionářů příliš neuspěli! Máte již někdo zkušenostni od klientů s tímto pojištěním?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account