Zobrazeno 3.412x

Označeno štítky: 

Toto téma obsahuje 5 diskutujících a má 5 odpovědí. This post has been viewed 3413 times

  • Autor
    • Zdravím, minulý rok jsem měla tu čest chvíli pracovat u OVB na pozici R2. Založila jsem si živnostenský list a proběhla i registrace. Zanedlouho poté co mi ještě nepřišla ani podepsána smlouva jsem zjistila, že můj nadřízený mě jenom vodí za nos a lže co to jde. Chtěla jsem skončit, s tím že mi bylo řečeno, že nemusím dodávat výpověď , že po 3 měsících nečinnosti mě vlastně OVB „vymaže“. A já byla tak blbá, že zrovna tomuhle jsem věřila. Už uplynul rok a já nemůžu z OVB vymámit informací či mě mají zaregistrovanou či ne.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Ondřej Záruba
      Účastník

      Na ČNB v registru nejste.

      Přímé vyhledávání subjektů na finančním trhu

      https://apl.cnb.cz/apljerrsdad/JERRS.WEB07.INTRO_PAGE?p_lang=cz

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      V souvislosti s tím, co píše Ondřej, bych položil otázku, zda jste si jistá, že jste vůbec někdy zaragistrována byla. Myšleno tím, zda jste měla licenci PPZ u ČNB.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Stanislav Vávra
        Účastník

        Pravděpodobně ne, jelikož podle mě dostupných informaci, OVB „vyhazuje“ poradce až po dvouleté naprosté nečinnosti. Další možnost je ještě výpověď od nadřízeného, ale z příspěvku mi přijde, že takto výpověď nepadla.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář
          Účastník

          Mě se to právě jevilo dle toho textu tak, jestli ona proběhlá registrace nebyla nějakou registrací na OVB, nikoli na ČNB, (sloužící mimo jiné k zadání základních údajů a právě např. k přípravě smlouvy) zvláště pak proto, že vůbec nedošlo k podpisu smlouvy (je-li tím myšlena smlouva obchodníka s OVB. A pokud nevznikla smlouva, nemůže být ani výpověď, protože ji není dát z čeho. A tak by neměla existovat ani registrace na ČNB, protože ještě nevzniknul smluvní vztah.

          Problém občas ovšem je v tom, že ten člověk vůbec netuší, co vlastně podepsal. Setkal jsem se s případy, kteří např. vůbec nevěděli, že podepsali smlouvu i se smluvními pokutami a konkurenční doložkou, protože si mysleli, že podepisují smlouvu pouze kvůli přístupu do systému, stejně jako s případy, kteří tvrdili, že mají smlouvu, přičemž ji neměli nebo s případy, kteří sice smlouvu měli, ale zase neměli licenci a chodili se smlouvami podepsanými od svého nadřízeného.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
        •  Josef Soumar
          Účastník

          Vaši registraci u OVB a případné další dokumentace, které jste podepsala a jsou uloženy a archivovány, si můžete vyžádat přímo z centrály OVB na telefonním čísle 241 094 110, případně přes e-mail.

          V případě Vaší nečinnosti není nutné dále komunikovat s Vaším nadřízeným, ani strukturálním ředitelem, tedy pokud jste nepodepsala nějakou hybridní dvoustrannou „asistentkovskou“ smlouvu.

          Obchodní zastoupení máte předně uzavřené s OVB a výpověď doporučuji podat také přímo tam na centrálu (osobně a vzít si kopii s razítkem, že výpověď toho dne přijali, nebyla-li do této doby podána, někdy se jim ztrácí :-) ).

          Výpověď z Vaší pozice proběhne standardně dle aktuálních obchodních podmínek smlouvy, na dvouletou lhůtu výmazu nespoléhejte, je to vždy na jednotlivých vedoucích, zda-li lidi vypovídají. Lepší je si vše zajistit samostatně – na recepci jak po telefonu, tak i e-mailu bývají vstřícné. V případě neúspěšné komunikace se obraťte na jejich právní oddělení.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account