Zobrazeno 11.353x

Označeno štítky: , , , ,

This topic has 25 diskutujících and 57 odpovědí. This post has been viewed 11354 times

  • Autor
    •  Jiří Novotný
      Účastník

      Příloha

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Zdeněk Mutl
      Účastník

      Koukám nějaký “vypláchlý mozek”. Jinak vážený anonyme ovb vážně nezapřete, tolik demagogie naráz a takhle brzy :-)

      6

      1
       | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Dobrá kravina :-))

      Celé OVB stojí na jedné velké manipulaci a je vidět, že to proniká i do dokumentů. Takhle když to samozřejmě podáte nováčkovi, tak vám bude líbat ruce, než za rok zjistí, jak to opravdu na finančním trhu a hlavně v OVB funguje….

      Možná bych dodal:

      – kariérplán nefunguje (každý LD si jej navyšuje podle svého zdravého vědomí a svědomí), jak vysvětlíte, že na pozici GST se dá jít za 1.500 Bj za 3 po sobě jdoucí měsíce a někdo má podmínky “motivačně” na 2.000 Bj měsíčně? Aby sázel ÍŽA?

      – jedna z nejnižších a nejhoršíh IT podpor, podpory smluv, vlastnění klientského kmene a šikanování odchozích spolupracovníků, kteří systém “prokoukli” je právě v OVB. Rádoby analytické centrum přeposílá informace od partnerských společností, sami vymyslí tak 1 článek za půl roku.

      – motivace na hmotné věci pro “děti” od 16 do 27 let, kteří nemají povědomí o tom, co je DPS, natož, jak funguje “spoření” v Ížu..

      – body 4 a 7 jsou opravdu vtipné :-)))

      – nastupovat v dnešní době do potápějící se lodi je stejné, jako se slavnostně nechat jmenovat kapitánem na potápějícím se Titanku, hlavně ale, že jsem tedy ten kapitán :-))

      – náš vysoký průměr, mladíku, neznamená, že nad 40 let jsme neuspěli, ale právě jsme vše pochopili. Děti v OVB získájí certifikát na PPZ, ale znám jich desítky, kteří klientovi při případném pojistném plnění nedokáží pomoci, to samé investice, deriváty… směšné

      – nejnižší bepro na finančním trhu (polovina následných provizí si nechává OVB, druhá polovina je rozdělována jen manažerům), což znamená nulová podpora servisu začínajících spolupracovníků

      – nesmyslné podmínky při otevírání kanceláří (finanční dotace se při nesplněné “motivačních” podmínek vracejí)

      No to bych to musel okomentovat celé, je to hnus. Hlavně si vemte auto na leasing hned, když začínáte, to jsou výhody, jako kráva, vůbec to nikoho nenutí k prodeji :-D

      Oblast financí by se dle mého názoru měla zakázat mít možnost prodávat formou MLM, je to nebezpečné pro klienty, začínající poradce i celý finanční trh.

      15

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jan Skrbek
      Účastník

      Zajímavý materiál :-) To muselo zaměstnat několik lidí na několik týdnů :-)

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Martin Hrubý
      Účastník

      dovolím si reakci na lži v tomto dokumentu od člověka, který pod tím hrozným broker poolem působí (Bonnet)

      1. jak je možné že zprostředkovávám pravidelně produkty pojišťovny Allianz, když s nimi údajně dle tohoto listu máme vypovězenou spolupráci

      2. jak je možné, že za zpoplatněný portál (údajně 600kč/3 měsíce) jsem ještě ani jednou v průběhu roku neplatil

      3. neposkytuje komplexní finanční poradenství – mám k dispozici spotřebitelské úvěry, hypotéky, životní pojištění, pojištění majetku, povinné ručení, havarijní pojištění, investice jak jednorázové tak pravidelné tak kde neposkytuji komplexní finanční poradenství- naopak si tipnu, že půlka finančních poradců OVB neumí pojistit ani auto :)

      5

      0
       | Odpovědět privátně
    • Pěkná demagogie

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      :-))) Kdo chce psa bít, hůl si najde. Prezentaci v podobném duchu, ale na jiné téma jsem již viděl, neporovnával se v ní pool vs. MLM, ale IŽP vs. OPF. Hádejte s jakým výsledkem? Bylo u toho logo stejné firmy.

      Slogan OVB “Allfinanz Jednoduše lepší je moc hezký”. Tak nějak z toho cítím strach, cílem není nic víc, než zasít pochybnost do řad potencionálních odpadlíků od víry…

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Ondřej K.
      Účastník

      Jak dlouho ještě budou smět anonymové zakládat nesmyslná vlákna?

      A co se týče tématu, využívám Bonnet a ten dokument je nesmysl.

      3

      1
       | Odpovědět privátně
    • Hezké :)))

      Asi vím, jak to vzniklo. To se takhle sejde několik “manažérů”, kterým ovečky lezou pod plotem na sousední pozemek a leasingové společnosti posílají druhou upomínky za nezaplacenou splátku na auto, nakoupí šumivé víno ve slevě v Lídlu a řeknou si, že s tím musejí něco udělat. Vždyť voni to s těmi lidmi myslí dobře, dyť jsme v nejlepší firmě na světě s nejlepším byznys modelem, tak proč jsou všický tak nevděční. Mám to pánové, napíšeme pravdu a už nám nikdo nebude utíkat.

      A pak, než se nějaká hluboká myšlenka či srovnání objevilo na papíře, tak tomu předcházelo něco v tomto stylu:

      … ty já sem slyšel, že …

      … tudle mi někdo říkal, že mu někdo říkal, že …

      … hele, já si myslím …

      … to vono to tak dobrý nebude, to bude asi takhle …

      … ty vago,na netu psali, že už jeden člověk odešel z poolu zpět do MLM, tak vidíš …

      Bohužel, zde se opět ukazuje, že lhaní je obecně přijímaný standard a bez něj by na “káry”, ženský, chlast a zájezdy nebylo.

      5

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Mě jen tak napadá, je tu registrovaných přes 10 tisíc lidí, mezi nimi musí být x obchodníků z této firmy. Zajímalo by mě, jak se na to dívají. Jestli tomu článku věří nebo jestli je zajímají i argumenty protistrany. Pokud totiž jsou otevřeni názorům z druhé strany, totiž obchodníků z poolů, tak logicky musí vnímat to, jak velké množství výroků je nepravdivých a jak se v jejich firmě manipuluje s fakty a tím se samotnými obchodníky.

      Neměl by si takový obchodník zjistit obojí a pak si vybrat nakolik mu to, či ono sedí (a bude sedět i v budoucnu) do modelu jeho práce s klientem?

      Napadá mě, zda by nebylo vhodné na některé ty body reagovat a poslat to do systému té firmy obchodníkům, jak to vidí lidé, kteří v systému poolu pracují. To bychom vypustili Krakena… :-)

      2

      0
       | Odpovědět privátně
      • Romane, vypouštět Krakena je zbytečné :-) Vlastní zkušenost je nepřenositelná, tak jak chcete argumentovat lidem, kteří znají jen jeden model. To už tady bylo vidět z článků MLMvsPOOL, že hoši z MLM vypouštěli jen domněnky a dost vařili z vody, protože bohužel nemají srovnání.

        2

        1
         | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář
          Účastník

          To klidně budu souhlasit, bylo to napsáno s trochou nadsázky, že by bylo velmi zajímavé pustit do oběhu sítě OVB stejný dokument, ale s odpověďmi. Oni to někteří ti hoši vypouštějí, protože si chrání svůj obchod a svoji strukturu a i když budou mít informace komplet, tak se nic nezmění. Mezi nimi jsou ale takoví, u kterých možná nějaká zpětná vazba zafunguje. Je to nejen o nových informacích, ale i o vystavení otázky “proč mi asi tak lžou?” Malý červík těm, co chtějí pracovat s klientem jinak.

          1

          0
           | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      Tak musím konstatovat, že autor si nedal moc práce se zjišťováním, jak to skutečně funguje v INSIA ….

      Prezentaci na podobné téma, ale v PPT a v grafech jsem už z dílny této firmy viděl – a dokonce tam dali naše logo vzhůru nohama :)

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Prášil
      Účastník

      Chtěl jsem napsat hodně dlouhý příspěvek, pak jsem si řekl, že to za to nestojí. Něco si ovšem neodpustím. Lživý dokument není jediný, viděl jsem to i u jiných firem. Ti, kteří opustili a opouští své současné firmy, rádi pouští informace ven. Mimochodem dalších zhruba 120-150 lidí opouští další MLM firmu, která konkurenci ve svých výrocích moc nešetří. Je očividné, že jejich nešťastné kroky fungují naopak. Místo toho, aby zajistili loajalitu, tak je vlastní lidé pomlouvají a podráží. Strach vede k zoufalým činům. Strašně mě fascinuje, když MLM firmy v dnešní době píšou o stabilitě. Stabilitu tvoří loajální pracovní síla, když vám pracovní síla odchází, kterou kompenzujete novou krví, tak se o stabilní systém nejedná, jednoho krásného dne vám ta krev totiž dojde.

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    • Tak tomu snad muze verit uz jen naprosty hlupak. V dobe, kdy mame pristup k informacim, kde neni tedy problem si vse overit…..autor by zaslouzil pohlavek. Lzi, lzi a same lzi…

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    • Bože, to musel psát docela slušný BLB, no jo OVB :o)))

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš Bílek
      Účastník

      Nejvíc se mi líbí body

      9/b. Není konkurenční doložka = nestabilita kmene poradců pro broker pool

      12. Výpovědní lhůty pouze 1 měsíc (Bonnet, Broker Trust i Insia)

      a. Nestabilita pro spolupracovníka v případě ukončení činnosti ze strany broker

      poolu

      b. Nestabilita pro broker pool v případě odchodu spolupracovníka / struktury

      Celý bod 14 a 15 je jednoduše bomba :))

      Super :)))

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jan Skrbek
      Účastník

      To snad musel stvořit člověk hospitalizovaný na uzavřeném oddělení psychiatrie, který se zhroutil po odchodu dvou zkušených 18-letých poradců ze struktury a neobhájení bodů za poslední hodnotící období :-)

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Irena Jurová
      Účastník

      Už dlouho jsme se s manželem tak nenasmáli! Děkujeme za velmi vtipný příspěvek :-)

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Kauza mediálně pokračuje. Tentokráte na portále Investujeme.cz

      http://www.investujeme.cz/cistka-mezi-broker-pooly-prvni-pojistovna-vypovida-smlouvy/

      2

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka
        Účastník

        Celý ten článek se, podle mne, nese v jiném duchu.

        Konstatuje a i vysvětluje.

        – …Nově vznikající, malé a rostoucí broker pooly často bohužel kontrolní mechanismy podceňují

        – …Proto také Allianz požaduje u finančně zprostředkovatelských společností dostatečné rezervní fondy

        – …Ovšem Allianz nebude jediná, další pojišťovny ji nepochybně budou následovat. Ostatně k tomuto kroku vybízí i Česká národní banka ve svém loňském Úředním sdělení.

        – …Zcela zamezit nekvalitní práci nelze v žádném oboru. Osobně si proto nedělám iluzi, že by jakýmkoli opatřením legislativy, regulace, zkoušek a certifikací či čímkoli jiným došlo k naprostému pročištění finančního poradenství od špatných poradců. Stačí se podívat např. na medicínu – po šesti letech vysokoškolského vzdělání a třech letech čekání na atestaci se mezi lékaři také nacházejí tací, kterým padnout do ruky je za trest… a pak se najde další množství šarlatánů, kteří do medicínské oblasti zasahují v právním vakuu bez patřičného vzdělání.

        .. a i když je v jiném duchu, tak cítím také obchodní strategii Fincentra, která říká:

        “neodcházej – případně – přejdi k nám”,

        tomu se ale nikdo nemůže divit.

        Já k tomu ještě mohu dodat větu:

        “nikdo ti nemůže dát tolik, kolik já ti slíbím”.

        5

        1
         | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Toto je pro změnu interní materiál Broker Trust. Velmi detailní reakce na dokument, který se zde diskutuje. Doporučuji k přečtení

      2

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 18 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account