Zobrazeno 2.676x

Označeno štítky: ,

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. This post has been viewed 2677 times Do diskuze (5 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Libor Tonar a poslední změna proběhla 5 roky, 6 měsíci. This post has been viewed 2677 times

  • Autor
  •  Libor Tonar 
    Účastník

    Dobrý den nastíním situaci, kterou nyní řeší klient.

    k 24.1.2014 si ukončil pojistku formou dohody, kde byl krytý na PN od 29. dne

    29.1.2014 nastoupil do nemocnice kvůli nějakému nálezu na játrech.

    dotazy:

    1) Pokud by byl delší dobu na PN, lze nárokovat plnění z té ukončené smlouvy k 24.1.2014?

    2) Jak se u takovýchto zdravotních problému určuje počátek?

    Předem díky za odpovědi, s pozdravem Libor Tonar

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vašek Kott 
    Účastník

    tipuji, že bez šance. Je potřeba se podívat do PP, co je u PN pojistnou událostí

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    K jakému datu bude ukončena smlouva?

    Pokud již byla ukončena, tak si pochopitelně nemůže nárokovat nic.

    Počátek je, když lékař vystaví neschopenku.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Artur Petržilka 
    Účastník

    Podle těchto informací se domnívám, že pojišťovna plnit nebude.

    Jinak souhlasím s Romanem.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Jen se mohu, bohužel pro klienta, připojit k názoru ostatních.

    24. byla smlouva ukončena a …. tečka. Nemá smysl cokoli dále řešit.

    Ale, pokud by se stalo to, co zde již bylo několikráte probíráno, že klientovi byla smlouva ukončena záměrně, to znamená z důvodu nového pojištění, třeba od 1.2., potom bych nechtěl být v kůži toho nového sjednatele a doporučitele tohoto řešení.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Libor Tonar 
    Účastník

    Děkuji za názory, klientovi to sdělím.

    TO Jiří V.:

    Sám klient chtěl ukončit toto pojištění, varianty jsme probírali vícekrát, dokonce jsem mu zdůraznil, aby ukončil pojištění k poslednímu dni v měsící (tedy odeslal výpověď dohodou den před koncem měsíce), jelikož to bylo dohodou a ta je ke dni doručení na pojišťovnu. Bohužel klient jej odeslal dříve. Při konzultacích, které trvaly od listopadu než jsme toto řešení provedli nebyly žádné známky nějakého zdravotního problému i ZD byl dle klientových informací bez jakýchkoliv dřívějších potíží či nemocí.

    Doufám, že to nebude nic vážného. Jediné co je na této věci trochu pozitvního je to, že klient má při pracovní neschopnosti 100% platu a tudíž to nijak neohrozí jeho cashflow.

    Ještě jednou díky, za odpovědi.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account