Zobrazeno 5.339x

Toto téma obsahuje 8 diskutujících a má 12 odpovědí. This post has been viewed 5340 times

  • Autor
    • Vážení kolegové, pojištěnci a podvedení nemá někdo zkušenost s životním pojištěním zprostředkovaným společností FREEDOM CORPORATOIN a INDEPENDENCE CAPITAL. Prostřednictví těchto společností jsem uzavřel životní pojistky u pojišťoven Allianz a Česká podnikatelská. ALLIANZ zjistil brzo že se jedná o podvod a pojistky brzo zrušil. Česká podnikatelská několikrát zaslala upomínku o nezaplacení a nakonec dopis pokud nezaplatím do 31 dnů tak pojistka zanikne. To bylo 21,12,2010 bohužel nestalo se tak pojistka stále běží a já dlužím 3x 28 000Kč. Tak hledám další podvedené a informace jak dořešit potíže

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      V první řadě jednejte s ČPP. Z Vašeho popisu nerozumím tomu, zda jste tu pojistku platil, jak dlouho, zda jste ji platit vůbec chtěl apod. Chtělo by to trochu více informací. Spíš více, než trochu.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • To oznámení o zániku pojistné smlouvy si uschovejte. Je v něm jasně dáno, kdy pojištění skončí.

      Nicméně, do té doby má pojišťovna na pojistné nárok, pokud tedy neanuluje pojistnou smlouvu k počátku pojištění.

      Nejlepší postup pro Vás je asi kontaktovat někoho z tohoto webu a řešit problém přímo s ním.

      Zaprvé je to v zájmu ochrany vašeho soukromí a zadruhé tímto způsobem dodáte mnohem více informací, na jejiž základech se dá potom stavět a hledat řešení.

      Přesto děkuji, že jste tyto dvě společnosti zmínil. Snad bych ještě požádal o doplnění, o jaký podvod se to vlastně jedná?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Mě na to není jasné dost věcí. Pokud byla nějaká smlouva sjednánam, byť prostřednictvím “podvodné” organizace, byla sjednána s klientem. Na základě čeho tedy Allianz pojistky zrušil? Do dvou měsíců od počátku? Nebo jinak? Chybí nám informace. Jestliže v tu chvíli už bylo jasné, že je to nějaký pochybný obchod, proč klient nezasáhl? Proč v takovém případě sám neučiní kroky k ukončení smlouvy,či vyvolání nějakého jednání a nechává si posílat upomínky o nezaplacení smlovy, kterou platit nechce a spoléhá se na to, že to někdo někdy ukončí? Když vezmu ten lepší případ, může si pojišťovna nechat zaplatit jen rizikové pojistné, plus nějaké poplatky, takže dluh by nemusel být 84 tisíc, ale třeba tři…

        Nicméně, zcela zde chybí, v čem pan Petržela spatřuje “podvodné” jednání a popis celé situace. Proto dávám slovo podvodné do úvozovek, protože bez těchto informací odmítám jakoukoli firmu takto nazývat, byť by takovou firmou klidně mohla být.

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        •  
          Účastník

          FREEDOM CORPORATION a INDEPENDENCE CAPITAL “podnikaly” podle následujícího modelu:

          IC byl pojišťovací makléř. FC vykonávala marketingovou činnost pro IC čili naháněli paka, který věřili, že jim někdo bude 2 roky platit investičko (FC se k tomu smluvně zavázala) s pojistným 1 – 2 tisíce měsíčně (bez rizik, jen investiční část – jak jinak, že) a který se smluvně zavazovali k další marketingové činnosti pro FC (tj. přivádět další klienty – z provizí za jejich smlouvy se mělo hradit pojistné smluv dalších účastníků).

          IC a FC nepoužily známý fígl se smluvní pokutou ve výši dvouročního pojistného v případě předčasného storna smlouvy, celkově měly smlouvy se spolupracujícími hlupáky špatně ošetřené, lidi nepřiváděli další trdla, nebylo z čeho hradit pojistné a Allianz a spol. rušily smlouvy z důvodu neplacení.

          IC a FC se při sjednávání pojistných smluv podvodného jednání nedopustily.

          0

          1
           | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář
            Účastník

            Díky Jane, tento příspěvek vnesl do problému zcela jasné světlo. Jen nevím, zda bych zcela souhlasil s tím, že se nedopustili podvodného jednání. Pokud se FC smluvně zavázala, že to bude platit a pak to neudělala a klietovi tak vzniknul dluh, který po něm pojišťovna vymáhala, pak byl klient jejím jednáním poškozen a FC muselo být od počátku jasné, že je tento model neudržitelný.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
            • Ale pozor na dlužné pojistné! Určitě bych tuto situaci řešil s pojišťovnou co nejdříve ohledně co nejrychlejšího ukončení smlouvy, protože se může stát, že se za pár let budete divit, až do schránky přiletí opruhované psaní, ve kterém bude částka několikanásobně vyšší než je aktuální dluh.

              1

              0
               | Odpovědět privátně
    • Co se týká ukončení smluv tak se o to snažíme zatím čekáme co na to ČPP. Co je malér je to že mám 10 smluv k mání ale ani u jedné není papír a doklad o tom že někdo bude něco hradit. Zřejmě při podepisování řekl pojišťovák že potřebuje smlouvu podepsat nebo potvrdit a už nejsou k mání, bohužel nemáme je.

      Pouze nějaké formuláře a papíry kde se píše o placení.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Psal jsem Vám již do vzkazníku. Pokud od toho nic nemáte, je Vaše situace mírně bledá. Na pojistných smlouvách s největší pravděpodobností budete Vy jako ten, kdo vstoupil do smluvního vztahu a zavázal se hradit pojistné. Dopručoval bych obě pojišťovny navštívit, zjistit výši dluhu a Vaše možnosti. Pokud je tam dluh, nějak se ho zbavte, prostě to vynulujte, ať za Vámi nejsou žádné pohledávky. Pak se zabývejte tím, že to někdo měl platit za Vás. Pokud od toho ale nic nemáte, budete to prokazovat jen velmi těžko a pravděpodobně na to doplatíte. Snažte se tedy alespoň, ať je to co nejméně. Ono každé poučení něco stojí, mohlo to být klidně horší… nebo bude, pokud to neutnete co nejdříve… představte si, že to pojišťovna předá nějaké agentuře a už tam budete mít třeba 15 tisíc navrch…

        0

        0
         | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Když jsem se s tím setkal, obrátil jsem se s plnou mocí na centrálu pojišťovny, měl jsem co nejvíce negativných referencí stáhnutých z webu a bylo mi téměř vždy kladně vyhověno.

      Problém ale je, že lidi nečtou to, co podepisují.

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš P
      Účastník

      Váš problém se nejspíše zakládá na tom, že ČPP nemá povinnost posílat upomínky o nezaplacení. Vím to z vlastní zkušenosti, když jsem řešil podobný případ s klientem, který řešil problém s letadlem Loyal Brokers Guard s. r. o. Firma fungující na podobném principu jako jste uvedl vy.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account