Zobrazeno 19.988x

Označeno štítky: , , ,

Toto téma obsahuje 12 diskutujících a má 16 odpovědí. This post has been viewed 19989 times

  • Autor
    • Dobrý večer všem,

      dlouho jsem tu nebyl a nejsem si jistý, zda už tato diskuze neproběhla. Ale přesto se zeptám.

      Jaký je Váš názor na povinné ručení od AXA? Plnění, rychlost, spolehlivost. Zdražuje AXA o velké procento?

      A jak je to s havrijním připojištěním?

      Koukal jsem do kalkulačky AXA a přijde mi povinné ručení podezřele levné.

      Moc děkuji všem za názory a příspěvky

      Hezký den Honza

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Jo jo, bylo to již tady.

      AXA má opravdu levné POV, pokud klient splňuje podmínky pro akci 50% sleva.

      HAV je ale velice problematická. Některá auta prostě nechtějí, neřeknou to, postě tam nasadí takový koeficient, že to u nich nepojistíš.

      S plněním zkušenost 0.

      7

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      AXA se v POV cíleně zaměřuje na majitele aut, kteří jsou starší 30 let, jezdí ve voze s nízkým výkonem(do +- 74Kw) a bydlí v obci do 50.000 obyvatel, pokud jsou navíc do 5 let bez zaviněné autonehody obdrží bonus 50%. Dle statistik má tato cílová skupina velmi příznivý škodní průběh. HAV mají drahé.

      Dost jsem jich prodal, prozatím bez plnění.

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Je pravdou, že v minulosti, tak cca 3 roky zpět, měla AXA s likvidací jisté problémy, naštěstí je tato doba již pryč a AXA na sobě z mého pohledu hodně zapracovala.

      Mohu potvrdit zcela bezproblémovou a standardní likvidaci stran povinného ručení, ale i havarijního pojištění (naposledy vzorná likvidace totální havárie u půl roku nového vozu, sjednáno komplexní havarijní pojištění se spoluúčastí 2%, min. 2.000 Kč). Výborně fungují i jejich asistenční služby.

      2

      1
       | Odpovědět privátně
    • Moc děkuji všem co odpověděli na můj příspěvěk. Slyšel jsem samou špínu na AXU co se týká pov. Sám jsem si vyhledával různé články na internetu a 90% různých diskuzí bylo kladných a vy jste mě utvrdili v tom, že rozhodně klientům neuškodím.

      S přáním hezkého dne

      Honza

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    • Já bych se držela toho,že žádná pojišťovna není nejlepší a žádné pojištění není nejlepší.

      Bylo toho tu spousta napsáno o Allianz,o tom že mají jedno z nejlepších autopojištění a klient si rád připlatí za kvalitu.

      Nadílnou součástí autopojištění jsou asistenční služby,setkala jsem se s nimi dvakrát.poprvé před třemi lety auto pojištěno u Koop.,vše bez problému příjezd do 30.minut.

      Podruhé a doufám,že naposledy minulou neděli auto pojištěno u Allianz v Exklusivu!!!!!!

      První telefon po autonehodě 22.25hod,slíbena pomoc s tím,že mi přijde potvrzující SMS,když nedorazila ani po 40minutách volala jsem zpět,načež jsem se dozvěděla,že slečna ještě nikoho nesehnala,protože ji nikdo nebere telefon /proboha co mi je do toho,mají snad mít nasmlouvané služby,které fungují 24hodin/,popř jsou na výjezdu.Během dalších dvou hodin následovalo několik dalších telefonátů,typu ať si seženu pomoc sama a oni mi to proplatí atd.,

      Já to zkrátím pomoc dorazila za 3hodiny,další hodinu auto tahali/to už je jiná věc/.To co mě dorazilo byl telefon od slečny z Allianz,5minut poté co auto vytáhli a 4hodiny po nehodě,zjišťovala zda vůbec někdo přijel.

      1

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Stěžovala jste si ?

      Pokud ne, tak to udělejte !

      Nechte si poslat písemné vyjádření.

      5

      0
       | Odpovědět privátně
    • určitě to nahlaste ,Allianz si zakládá na kvalitě a věřte ,že okamžitě sjedná nápravu !! ale musí to vědět !

      1

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Jaroslav Pohl
      Účastník

      Sám mám HAV u Allianz, asistenční varianta TRIO a asi půl roku zpětně jsem hlásil poruchu a chtěl jsem odtah. Od nahlášení mi do necelé půl hodiny přijeli, naložili a odvezli do mého servisu (asi 25km) :-)

      U AXY mám POV (teda ode dneška :-) ). Zkušenosti z AXOU a plněním bohužel nemám, ale taky vím z ohlasů kolegů, že se zlepšili. Jinak HAVko mají opravdu drahý.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Vivien
      Člen

      Ja mám ručení i havarijko u Axy a jsem spokojena. Nehodu jsem měla jednu mým zaviněním a jednu cizím zaviněním a vždy jsem byla odškodněna velmi rychle, do pár dní. Záleží i na tom, zda to řeší policie atd… Ručení jsem uzavírala online, vycházelo to levnější než na pobočce. Zkuste si to porovnat zde: http://www.povinneruceni.biz/faq

      1

      0
       | Odpovědět privátně
      • Taky mám zkušenost s pojištěním od AXA a klientka je velice spokojena.

        Nicméně to zakládala semnou, to jest s člověkem, protože dle jejích slov –

        “nechci se dohadovat s internetovou stránkou o tom co zrovna chci, nebo nechci vědět. Nemám na cestách čas hledat volný počítač, připojení, nebo si zoufat z nedostatku informovanosti.., raději zvednu telefon, zeptám se Vás a věřím, že odpověď, případně řešení situace se mě dostane okamžitě… a možná mě při tom stresu i uklidní Váš hlas, který již znám, takže budu hnedle klidnější a rozumější… “

        2

        1
         | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Jen si dovolím připomenout, že dnešním dnem (1.8.2013) AXA opět přitvrdila.

      Jak v bonusu: věk (z 30 na 35), ne převod POV-HAV, tak cenově + cca 10% POV i HAV (ještě jsem to ale nepočítal).

      4

      0
       | Odpovědět privátně
      • Profilové foto
        Anonym

        Ráno jsem přemýšlel, zda to sem dávat, zaujalo mě v textu, že se to týká NÁS našich klientů, ale jak vidím, tak totéž rozeslala axa všem společnostem bez rozdílu.

        S účinností od 1. 8. 2013 se mění podmínky pro možnost udělení akce Autopojištění za polovinu, a to dle následujících pravidel:

        – pojistník musí být pouze fyzická osoba ve věku minimálně 35 let (nelze OSVČ a firmy)

        – pojistník musí být shodný s držitelem vozidla (vyplnit dle údajů v technickém průkazu)

        – S účinností od 1. 8. 2013 bohužel musíme vzhledem ke zvýšenému škodnému průběhu u smluv Vašich klientů pozastavit možnost poskytováni akce Kopírování bonusů z POV na HAV.

        – S účinností od 1. 8. 2013 není možné udělovat 10 % obchodní slevu na Auto pojištění, obchodní sleva na Domov do 10 % zůstává v platnosti.

        1

        0
         | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 10 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account