Zobrazeno 5.192x
Toto téma obsahuje 5 diskutujících a má 7 odpovědí. This post has been viewed 5193 times
- Autor
Michal Pačíska
ÚčastníkDobrý den Vážení poradci a poradkyně.
Před několika dny navštívil můj kamarád byt, ve kterém bydlím v pronájmu a nedopatřením napraskl část indukční varné desky.
Při zvedání zapékací skleněné mísy spadlo její víko na indukční desku a její horní část praskla.
Majitelka požaduje výměnu, protože oprava není u indukčních desek možná.
Kamarád je pojištěn u ČSOB – pojištění odpovědnosti za újmu.
Chtěl jsem se Vás zeptat.
1) Máte zkušenosti s podobným problémem?
2) Četl jsem si pojistné podmínky a žádný důvod, proč by pojišťovna neplnila jsem nenašel. Přesto, nemám s touto věcí žádné zkušenosti, jaký je Váš názor? Bude se plnit?
2) Čeho se při hlášení pojistné události vyvarovat aby došlo k plnění.
Mnohokrát děkuji za Vaše názory.
Kdo by chtěl prostudovat pojistné podmínky.
https://www.csob.cz/portal/documents/10710/1599957/vpp-pmo.pdf
00| Odpovědět privátně 3. 10. 2016 v 15:28Michal Pačíska
ÚčastníkJeště bych se Vás chtěl zeptat.
Majitelka netrvá na stejném typu desky ( cena cca 9 tis. Kč), ale byla by pro jiný typ ( cena cca 5 tis. Kč)
Proplatila by pojišťovna druhou levnější variantu, nebo v doložených fakturách musí být stejný typ poškozené desky.
Děkuji.
00| Odpovědět privátně 3. 10. 2016 v 17:40Vašek Kott
Účastníkjsem zvědav jestli se najde někdo, kdo by chtěl kvůli Vám prostudovat pojistné podmínky :)
00| Odpovědět privátně 3. 10. 2016 v 20:18Jan Skrbek
ÚčastníkVPP nemá smysl ani číst :-) Je-li klient pojištěn – obč.odpovědnost a jde-li o náhodný a nečekaný děj,pak to lze defionovat jako pojistnou událost. Tak je nutno nahlásit na pojišťovnu. Vše ostatní už bude řešit likvidátor – ten další dotaz je totiž přesně na postup likvidace.
Proč se onen člověk neobrátí na svého makléře ???
00| Odpovědět privátně 3. 10. 2016 v 20:53Jiří Vařečka
ÚčastníkPane kolego,
1.) podívejte se na téma:
https://poradci-sobe.cz/diskutujeme/topic/pojisteni-odpovednosti-z-drzby-nemovitosti
zde najdete mnohé odpovědi
2.) Vy sám jistě máte pojištění odpovědnosti dle bodu 1.). potom není problém, maximálně s omezením Kč na škody na elektronice u některých ústavů (např. ČSOB poj.)
3.) sama majitelka by měla býti pojištěna, viz Vámi vložené VPP, Článek 28, 1.e).
4.) Myslím si, že Vám moc lidí nedá slovosledy, které používá pro své klienty při hlášení pojistných událostí, tak jen malá rada, při nahlášení nezapomeňte na co je klient (kamarád), popřípadě Vy, pojištěn a tato slova použijte.
Budu rád, pokud nás zde budete informovat i o průběhu = výsledku likvidace.
Držím Vám palce.
00| Odpovědět privátně 4. 10. 2016 v 5:10Michal Pačíska
ÚčastníkPojišťovna plnila, ovšem částkou 3.000 Kč ( ČSOB má v poj. podmínkách na elektroniku a spotřebiče v rámci občanské odpovědnosti limit právě 3.000 Kč)
00| Odpovědět privátně 15. 1. 2017 v 14:48Jaroslav Pelant
ÚčastníkTento limit se vztahuje i na spotřebiče?
Tedy i na lednici či pračku v hodnotě přes 15.000 Kč?
00| Odpovědět privátně 15. 1. 2017 v 18:49Jiří Vařečka
ÚčastníkJiž několikrát jsem doporučil, že je dobré podívat se do pojistných podmínek.
Strana 7, Článek III, bod 3, zvýrazněno.
00| Odpovědět privátně 15. 1. 2017 v 19:00
- AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.