Zobrazeno 5.615x

Označeno štítky: 

Zvolené téma obsahuje celkem 23 odpovědí. This post has been viewed 5616 times Do diskuze (8 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Zbyněk Marjanko a poslední změna proběhla 6 roky, 1 měsícem. This post has been viewed 5616 times

  • Autor
  •  Zbyněk Marjanko 
    Účastník

    Dobrý den kolegové,

    jaké máte zkušenosti s pojistkami odpovědnosti (obecné, profesní)? Která pojišťovna má NEJKVALITNĚJŠÍ??!

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den,

    Váš dotaz bych bohužel zařadil mezi veliké množství ostatních, které hledají neexistující. Nikdy nejde jednoznačně říct, který produkt je univerzálně nejlepší. Pro každého je důležitý jiný parametr.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus 
      Účastník

      naprostý souhlas – výluka, která je pro jednoho klienta vzhledem k jeho činnosti absolutně nepřijatelná, nemusí jinému vůbec vadit a s klidem mu lze tu pojišťovnu doporučit

      Jen to není vůbec jednoduché – ne nadarmo se odpovědnosti říká “královská disciplína pojištění” :)

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Zbyněk Marjanko 
      Účastník

      Pojištění odpovědnosti (obecné, profesní) znám od České pojišťovny, Uniqa poj., a Maxima poj., všechny mě vycházejí +/- nastejno (nejlépe od Maxima poj.), tak upřesňuji dotaz: neobjevila se na trhu nějaká NADSTANDARTNÍ nabídka pojištění odpovědnosti???, nebo se mi potvrdí mé podezření, že ,,moc rozdílů mezi současnou nabídkou není´´?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      • Rozdíly jsou a někdy dosti podstatné. Tyto rozdíly se poté ještě násobí, pokud se připojišťuje odpovědnost s řízením atd atd.

        Žádná sranda to skutečně není a klientovi se musí VŠE velice důkladně vysvětlit. (páč ve většině případů stejně nic nedostane, pokud do toho jde sám :-) )

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Václav Šplechta 
          Účastník

          Dobrý den pane Hrysčenko,

          proč myslíte, že klient z pojištění odpovědnosti nic nedostane? Prošlo mi rukama mnoho hlášení škodních událostí a až na jednu bylo zaplaceno (co si tedy pamatuji).

          0

          0
           | Odpovědět privátně
          • Dobrý den pane Šplechto,

            “(páč ve většině případů stejně nic nedostane, pokud do toho jde sám :-) ) “

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Domnívám se, že pojišťovny jsou velmi dobře na hlášení pojistné události připraveny. Tatáž pojistná událost bude jednou plněna a podruhé ne, záleží na obsahu popsání situace. Stačí tři slova navíc nebo dvě jinak. Na druhé straně je jasné, že i zde je nutné, aby se pojišťovna bránila proti neoprávněně vyplaceným finančním prostředkům, protože (obecně), pokud se něco stane, klient hned hledá možnost, jak to navléct, aby se plnilo z pojištění, přestože již v té chvíli ví, že nárok na plnění nemá.

            1

            0
             | Odpovědět privátně
        •  Zbyněk Marjanko 
          Účastník

          Pojištění odpovědnosti = převzetí škod, vzniklých neúmyslnou činností pojištěného, pojišťovnou. Bez výluk. To by se nabízelo…

          0

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            To by se nabízelo, ale bez dalších výluk a omezení, by se pojišťovny nedoplatily. Představte si, že byste si doma zapojoval elektriku nějaký amatérským způsobem a následně by Vám vyhořela elektrotechnika za sto tisíc. Zavolal byste známému, který je elektrikář a má toto pojištění a on by na pojitovně nahlásil, že to neúmyslně zapojil úplně jinak, než dovolují normy. A pojišťovna by s klidem řekla, jo neúmyslně? Tak to je v poho, vyplatíme sto tisíc ;-)

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Zbyněk Marjanko 
            Účastník

            Kdybych si já sám zapojoval elektřinu (což je u mě humor) a pak volal známému elektrikáři.. to je přeci poj. podvod, kde je trestná i příprava, nepochybuji, že by to lehce prokoukli, – pak čekat na amnestii…

            Kdyby ji blbě zapojil elektrikář, tak by nedodržel stanovený postup = výluka = bez plnění. Ale kdyby při zapojování elektrikář třeba kýchnul- a zapojil blbě- tak by pojišťovna plnit měla…

            Kdy by jste někdo na co nejméně výlukovou pojistku odpovědnosti narazil, dejte vědět!!! Děkuji!

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Přesně tohle jsem tím chtěl říct. Pokud elektrikář zapojí špatně, je to porušení stanoveného postupu a neplní se. Pokud by tam taková výluka nebyla, nikdo by mu přípravu na podvod nedokázal. Bylo by to vidět na nárůstu pojistných plnění… ;-)

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          • Ani při tom kýchnutí by nic nedostal. Já jsem kýchal jako divej a ČP na mě udělala dlouhý nos, takže máte první zdvyžený prst.. u ČP nepojišťovat :-)

            Odůvodnění zamítnutí? Práci si po sobě máte zkontrolovat, a protože se tak nestalo, nesplnil jste své povinnosti a tím pádem výluka. Je totiž pravděpodobné a dá se předpokládat, že při kýchání svou práci moc dobře neodvedete a hnedle nám tam chybí skutečnost nahodilosti :-)

            Pojistky na blbost jsou hodně dobře ošetřené :-) A označení “pojistka na blbost” je hooooodně zavádějící, protože pokud je člověk blbej, pak by tu práci dělat neměl, protože je velký předpoklad, že ji udělá špatně a tím pádem nám opět chybí nahodilost :-))

            V každé takové pojistce je výluka na plnění při porušení svých povinností, pochybení, úmysl, nedbalost.

            Takže kdy se bude plnit nám napovídá jedna pohádka… “spadlo ti to Máchale.. asi vítr .. “

            0

            0
             | Odpovědět privátně
  •  Jakub Soukup 
    Člen

    Dobrý den vespolek, nechci zakládat samostatné vlákno a přidám dotaz sem. Klient, který spolupracuje na živnost s Okay Electro, se svojí dodávkou rozváží elektroniku koncovým zákazníkům a zároveň, také na živnost, spolupracuje s dodavatelem satelitů, kde satelity rozváží a zároveň instaluje, měl cca před půlrokem vykradenu vlastní dodávku se zbožím z Okay Electro a díky hmotné odpovědnosti dnes platí 120 000 škodu. Chce být v budoucnu pro tyto případy pojištěn a to u obou “zaměstnavatelů”, předpokládám, že pokud něco takového řešit, tak zřejmě provozní odpovědností. Moje otázka zní, jestli bude pojišťovna plnit i v případě, kdy pachatel nebude dopaden, popřípadě, jestli to určitá pojišťovna může mít ve výlukách a budu muset obvolávat. Děkuji předem za odpověď.

    JS

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Vaněk 
    Účastník

    Má někdo nějaký tip na pojistitele ( případně na co si dát pozor) pro případ “pojištění odpovědnosti silničního nákladního dopravce za škodu vzniklou poškozením nebo zničením zásilky”. Limity 5 mil.

    Dosavadně pojištěno u ČSOB, pojistné cca 24 tisíc/rok.

    Dle pojistného vychází dobře zatím ČPP-pod 20 tisíc…

    Jedná se o vnitrostátní i mezinárodní dopravu(EU).1 vozidlo

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account