Zobrazeno 5.998x

Označeno štítky: 

This topic has 8 diskutujících and 23 odpovědí. This post has been viewed 5999 times

  • Autor
    •  Zbyněk Marjanko
      Účastník

      Dobrý den kolegové,

      jaké máte zkušenosti s pojistkami odpovědnosti (obecné, profesní)? Která pojišťovna má NEJKVALITNĚJŠÍ??!

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den,

      Váš dotaz bych bohužel zařadil mezi veliké množství ostatních, které hledají neexistující. Nikdy nejde jednoznačně říct, který produkt je univerzálně nejlepší. Pro každého je důležitý jiný parametr.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Ivan Špirakus
        Účastník

        naprostý souhlas – výluka, která je pro jednoho klienta vzhledem k jeho činnosti absolutně nepřijatelná, nemusí jinému vůbec vadit a s klidem mu lze tu pojišťovnu doporučit

        Jen to není vůbec jednoduché – ne nadarmo se odpovědnosti říká “královská disciplína pojištění” :)

        3

        0
         | Odpovědět privátně
      •  Zbyněk Marjanko
        Účastník

        Pojištění odpovědnosti (obecné, profesní) znám od České pojišťovny, Uniqa poj., a Maxima poj., všechny mě vycházejí +/- nastejno (nejlépe od Maxima poj.), tak upřesňuji dotaz: neobjevila se na trhu nějaká NADSTANDARTNÍ nabídka pojištění odpovědnosti???, nebo se mi potvrdí mé podezření, že ,,moc rozdílů mezi současnou nabídkou není´´?

        0

        0
         | Odpovědět privátně
        • Rozdíly jsou a někdy dosti podstatné. Tyto rozdíly se poté ještě násobí, pokud se připojišťuje odpovědnost s řízením atd atd.

          Žádná sranda to skutečně není a klientovi se musí VŠE velice důkladně vysvětlit. (páč ve většině případů stejně nic nedostane, pokud do toho jde sám :-) )

          1

          0
           | Odpovědět privátně
          • Dobrý den pane Hrysčenko,

            proč myslíte, že klient z pojištění odpovědnosti nic nedostane? Prošlo mi rukama mnoho hlášení škodních událostí a až na jednu bylo zaplaceno (co si tedy pamatuji).

            0

            0
             | Odpovědět privátně
            • Dobrý den pane Šplechto,

              “(páč ve většině případů stejně nic nedostane, pokud do toho jde sám :-) ) “

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Domnívám se, že pojišťovny jsou velmi dobře na hlášení pojistné události připraveny. Tatáž pojistná událost bude jednou plněna a podruhé ne, záleží na obsahu popsání situace. Stačí tři slova navíc nebo dvě jinak. Na druhé straně je jasné, že i zde je nutné, aby se pojišťovna bránila proti neoprávněně vyplaceným finančním prostředkům, protože (obecně), pokud se něco stane, klient hned hledá možnost, jak to navléct, aby se plnilo z pojištění, přestože již v té chvíli ví, že nárok na plnění nemá.

              1

              0
               | Odpovědět privátně
          •  Zbyněk Marjanko
            Účastník

            Pojištění odpovědnosti = převzetí škod, vzniklých neúmyslnou činností pojištěného, pojišťovnou. Bez výluk. To by se nabízelo…

            0

            0
             | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              To by se nabízelo, ale bez dalších výluk a omezení, by se pojišťovny nedoplatily. Představte si, že byste si doma zapojoval elektriku nějaký amatérským způsobem a následně by Vám vyhořela elektrotechnika za sto tisíc. Zavolal byste známému, který je elektrikář a má toto pojištění a on by na pojitovně nahlásil, že to neúmyslně zapojil úplně jinak, než dovolují normy. A pojišťovna by s klidem řekla, jo neúmyslně? Tak to je v poho, vyplatíme sto tisíc ;-)

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Zbyněk Marjanko
              Účastník

              Kdybych si já sám zapojoval elektřinu (což je u mě humor) a pak volal známému elektrikáři.. to je přeci poj. podvod, kde je trestná i příprava, nepochybuji, že by to lehce prokoukli, – pak čekat na amnestii…

              Kdyby ji blbě zapojil elektrikář, tak by nedodržel stanovený postup = výluka = bez plnění. Ale kdyby při zapojování elektrikář třeba kýchnul- a zapojil blbě- tak by pojišťovna plnit měla…

              Kdy by jste někdo na co nejméně výlukovou pojistku odpovědnosti narazil, dejte vědět!!! Děkuji!

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Přesně tohle jsem tím chtěl říct. Pokud elektrikář zapojí špatně, je to porušení stanoveného postupu a neplní se. Pokud by tam taková výluka nebyla, nikdo by mu přípravu na podvod nedokázal. Bylo by to vidět na nárůstu pojistných plnění… ;-)

              1

              0
               | Odpovědět privátně
            • Ani při tom kýchnutí by nic nedostal. Já jsem kýchal jako divej a ČP na mě udělala dlouhý nos, takže máte první zdvyžený prst.. u ČP nepojišťovat :-)

              Odůvodnění zamítnutí? Práci si po sobě máte zkontrolovat, a protože se tak nestalo, nesplnil jste své povinnosti a tím pádem výluka. Je totiž pravděpodobné a dá se předpokládat, že při kýchání svou práci moc dobře neodvedete a hnedle nám tam chybí skutečnost nahodilosti :-)

              Pojistky na blbost jsou hodně dobře ošetřené :-) A označení “pojistka na blbost” je hooooodně zavádějící, protože pokud je člověk blbej, pak by tu práci dělat neměl, protože je velký předpoklad, že ji udělá špatně a tím pádem nám opět chybí nahodilost :-))

              V každé takové pojistce je výluka na plnění při porušení svých povinností, pochybení, úmysl, nedbalost.

              Takže kdy se bude plnit nám napovídá jedna pohádka… “spadlo ti to Máchale.. asi vítr .. “

              0

              0
               | Odpovědět privátně
    • Dobrý den vespolek, nechci zakládat samostatné vlákno a přidám dotaz sem. Klient, který spolupracuje na živnost s Okay Electro, se svojí dodávkou rozváží elektroniku koncovým zákazníkům a zároveň, také na živnost, spolupracuje s dodavatelem satelitů, kde satelity rozváží a zároveň instaluje, měl cca před půlrokem vykradenu vlastní dodávku se zbožím z Okay Electro a díky hmotné odpovědnosti dnes platí 120 000 škodu. Chce být v budoucnu pro tyto případy pojištěn a to u obou “zaměstnavatelů”, předpokládám, že pokud něco takového řešit, tak zřejmě provozní odpovědností. Moje otázka zní, jestli bude pojišťovna plnit i v případě, kdy pachatel nebude dopaden, popřípadě, jestli to určitá pojišťovna může mít ve výlukách a budu muset obvolávat. Děkuji předem za odpověď.

      JS

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Lukáš Vaněk
      Účastník

      Má někdo nějaký tip na pojistitele ( případně na co si dát pozor) pro případ “pojištění odpovědnosti silničního nákladního dopravce za škodu vzniklou poškozením nebo zničením zásilky”. Limity 5 mil.

      Dosavadně pojištěno u ČSOB, pojistné cca 24 tisíc/rok.

      Dle pojistného vychází dobře zatím ČPP-pod 20 tisíc…

      Jedná se o vnitrostátní i mezinárodní dopravu(EU).1 vozidlo

      0

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account