Zobrazeno 6.747x

Označeno štítky: ,

Toto téma obsahuje 3 diskutující a má 4 odpovědi. This post has been viewed 6748 times

  • Autor
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Zdravím kolegové.

      Jaké máte zkušenosti s likvidací? Míněno postupem

      jednotlivých ústavů.

      Docela mne zarazil postup a přístup ČSOB v případě vytopení bytu. Fotky, Plnou moc a základní nahlášení jsem poslal na ČSOB, přišlo mi číslo likvidace a také mi přišel tento email:

      “Vážený kliente,

      oznamujeme Vám, že jsme zahájili šetření Vaší škody.

      Datum vzniku události: 23.03.2013

      Datum nahlášení události: 04.04.2013

      Pojištěný: V……..NY

      Poškozený: V …..NY

      Příčina a děj události: z bytu nad pojištěnou protekla voda

      Žádáme Vás o dodání níže uvedených dokladů, které jsou nezbytné pro vyčíslení pojistného plnění:

      – přesný rozsah poškození (např. malby, rozsah poškození stropu, stěn v m2, celková plocha stropu, stěn délka x šířka, resp. délka x výška),

      – seznam poškozených nebo zničených věcí vč. nabývacích dokladů (případně podepsané Čestné prohlášení s uvedením přesného označení věci, data pořízení a pořizovací ceny),

      – faktura za opravu, případně cenové nabídky s položkovým soupisem prací a s uvedením měrných jednotek, výměr a jednotkových cen,

      – číslo účtu / adresa pro zaslání pojistného plnění,

      – faktura za opravu s uvedením příčiny vzniku, případně vyjádření odborného servisu k neopravitelnosti či nerentabilnosti,

      V případě, že zašlete všechny požadované doklady najednou, výrazně urychlíte šetření škodní události.

      Výše uvedené doklady prosím:

      – zašlete elektronicky na adresu PU-MAJ@csobpoj.cz, do předmětu e-mailu uveďte evidenční číslo vaší škody. Upozorňujeme, že velikost příloh musí být menší než 7 MB a podporované formáty příloh jsou JPG, TIF, TIFF, PDF, doc a xls (pokud možno s maximální velikostí každé z nich 500 kB),

      – nebo je zašlete v tištěné podobě na adresu uvedenou níže. V tom případě je výrazně označte přiděleným evidenčním číslem a sešijte sešívačkou,

      – nebo je předejte technikovi při provádění případné prohlídky.

      S pozdravem

      ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB

      odbor klientského centra

      Masarykovo náměstí 1458

      532 18 Pardubice”


      Vše by bylo OK, kdyby!

      Kdyby bez ohledu na vše byla klientka napřímo kontaktována z Pardubic a následně dorazil jejich likvidátor.

      Co mne zaráží?

      Likvidátor mne úplně obešel, kontaktoval přímo klientku, on ani nevěděl, že jsem to nahlašoval já.

      Je to u ČSOB normální?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      ano, u agentsky sjednaných smluv je to normální,

      a nejen u ČSOB Poj

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Standardní postup. Pojišťovna jedná se svým klientem. Takový postup nejspíš očekávejte od všech pojišťoven, pokud při hlášení neuvádíte kontaktní osobu pro jednání s likvidací.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account