Zobrazeno 1.533x

This topic has 4 odpovědi, 3 diskutující, and was last updated 1 month, 3 weeks by Jiří Rondoš. This post has been viewed 1534 times

  • Autor
    •  Anonym
      Člen

      Dobrý den, dokáže někdo z pojistitelů hradit škody v důsledku úředního rozhodnutí vlády – vyhlášení karantény ? Jde mi hlavně o hotely a restaurace …. Není toto u všech ve výlukách ??

      Děkuji za odpovědi a zkušenosti.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Ano, jde to.
      V rámci firemního pojištění to nebyl problém.

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Anonym
      Člen

      Nemyslím si, že to jde. Jedná se o plošnou karanténu, pandemii… Výluka.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Je to možné. Ale je potřebné mít konkrétní adresu se zákazem.
      Pokud je konkrétní provozovna uzavřena, např. z důvodu karantény, protože byl u někoho pozitivní nález, potom bude plněno. Třeba Kooperativa takto plní – bude plnit.

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Rondoš
      Účastník

      Jsem přesvědčen, že opak je pravdou. Konkrétně příčinu “úředního zásahu” KOOP váže striktně na místo pojištění. Tzn. pokud byla např. vyhlášena karanténa VÝHRADNĚ v pojištěném potravinářském provozu z důvodu místní infekční nemoci (a zároveň pojištěný NEporušil x povinností / předpisů), pak je plněno. V případě “plošné” karantény (čili ne konkrétní jedno místo) platí výluka. Přikládám vyjádření KOOP k dané problematice.

      1

      0
      Přílohy:
      Pro zobrazení přilohy se musíte přihlásit.
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account