Zobrazeno 12.628x

Zvolené téma obsahuje celkem 12 odpovědí. This post has been viewed 12629 times Do diskuze (9 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Sylvie Matějová a poslední změna proběhla 6 roky, 6 měsíci. This post has been viewed 12629 times

  • Autor
  • Dobrý den, předem bych chtěla řící, že patřím k bývalým spolupracovníkům OVB Allfinanz, kteří si při naivní představě, že dělají pro klienta opravdu to nejlepší, nabili pořádně nos a bolestivě vystřízlivěli.

    O IŽP Profi Invest bylo na tomto serveru již několik diskuzí, takže určitě víte o čem je řeč. Mám klienta, kterému jsem uzavřela toto pojištění účelně k poslednímu březnu 2011, protože od dubna 2011 se měnily podmínky spočívající v tom, že většina investovaných prostředků v prvních dvou letech měla jít nově na náklady společnosti a odkupné mělo být také minimální. Mým vedoucím bylo doporučeno poslat dvakrát po sobě roční platbu 50 000 Kč a poté vybrat maximální mimořádný výběr. Zjistili jsme však, že v červenci 2012 byl mimořádný výběr na této smlouvě ve výši pouhých 31 100 Kč. Jiní klienti mého kolegy však měli k tomuto datu nárok na MV ve výši 55 500 Kč a to při celkové investici během dvou let 60 000 Kč. Proto jsme nabyli podezření, že Česká pojišťovna chybně nastavila smlouvu v podmínkách od 1. dubna 2011. Při komunikaci přes doporučené osoby mi bylo z České pojišťovny potvrzeno, že smlouva je vedena v novém modelu. Jelikož však už nejsem spolupracovníkem OVB a živnost mám ukončenou, nemám právo na jakékoliv informace ze strany České pojišťovny. Proto Vás prosím o radu, kam by jste se obrátili, popř. jak by jste vy nebo váš klient postupovali, aby pojišžovna sjednala nápravu.

    Ještě pro upřesnění. K dnešnímu datu je odbytné 28980 Kč, mimořádný výběr 41 826 Kč a jeho hodnota je 91 427 Kč a uzavřeno bylo k 31.3.2011. Klient další peníze samozřejmě platit nechce, protože počítal s vybráním peněz a jejich investováním do stavby domu.

    Předem všem děkuji za jakékoliv rady

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Ups ….

    jediná rada zní kontaktovat někoho z OVB a zjistit, kdo má smlouvu nastarosti.

    Poté se s touto osobou zkontaktovat, vše si řádně vyříkat, probrat a vysvětlit a poté doufat, že vše dopadne dobře.

    Vy jste reálný důkaz toho, že naše minulost nás dohoní i přesto, že už to vypadá, že jsme se jí ztratili z dohledu.

    Jste připravena na vrácení provize z této smlouvy, pokud dojde ke stornu od počátku? Pro klienta by bylo ukončení smlouvy od počátku tím nejlepším řešením, tak byste asi s vratkou provize měla počítat.

    Pár lidí z OVB tu je, kteří už párkrát pomocnou ruku nabídli. Snad se Vám někdo ozve.

    Červené palce zde nemají místo. Zkuste poradit, né odsuzovat.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ondřej Hák 
    Účastník

    Nevím, zda se jen špatně nechápeme, ale jestli byla smlouva uzavřena 31.3., tak může být platná nejdříve od následujícího dne, a proto by to mohlo platit s novými podmínkami.

    Pokud to tak není a k 31.3. je nastavený počátek, tak už je to něco jiného a zkusil bych tedy stížnost ze strany klienta, když Vás už k tomu nepustí. Poslední šance je podle mě je storno od počátku – to byste musela pravděpodobně vyjednat s OVB.

    Hodně štěstí. Červené palce skutečně nejsou na místě. Ne každý má dostatek odvahy a zodpovědnosti postavit se vlastním chybám a napravit je.

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Tomáš Bříza 
    Člen

    Dobrý den, nejprve bych sepsal stížnost na centrálu OVB a poté poslal duplikát na ČP, pokud jej zašlete pouze na ČP, tak Vás stejně “odpálkují” s tím, že to máte řešit s OVB, kde by nejlépší bylo sepsat stížnost na člověka, který měl oprávnění k podpisu. Mimo se chci zeptat, jestli jste byla tzv. “tipařem” nebo jste již měla PPZ? Poté se čeká na to, až OVB, respektivě poradce se k této skutečnosti vyjádří, podle toho se věc začne řešit, pokud však poradce se vyjadří, že nepochybyl, tak Vás samotná ČP pošle s tímto problémem ke dnu a bohužel jej nebude chtít řešit. Proto jak zmiňovali kolegové výše, je nejlepší se sejít s někým vstřícným z OVB a domluvit se. Pokud nebude jiné východisko přichází na řadu varianta, která se bude muset začít řešit přes Polici – trestním oznámením. Pak již se schyluje k té horší variantě, která může být pro klienta nepříjemná – ale myslím, že raději podstoupí to, než přijít o 100.000,-Kč. Poslední možnost to dotáhnout až k soudu, kde je velká šance, možná 100%, ale nechci to zakřiknout, že klient spor vyhraje. V poslední době jsem ale slyšel od několika zdrojů, že ČP i např. Generali (kde se tyto “zvěrstva” na klienty začali vyskytovat také), že se snaží za každou cenu vyhnout rušením od počátku a to i na přes to, že se bude jednat o poškození klienta, jen prý ČP má v těchto programech cca 500 milionů korun, možná i více, což by nebyl zrovna malý otřes pro tento FD. Připadne mi, že pojišťovny sami neví, co má dělat. Každopádně určitě musíte zkusit a zvážit všechny možnosti. Zde jsem zmínil pár informací a menších zkušeností.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Ondřej Hák 
      Účastník

      Jen mě k tomu napadá jedna věc. Pokud by trestní oznámení klient skutečně podal, tak pak se obávám, že jeho šance na výhru klesnou k bodu mrazu. Ono soudit se s institucí jako je ČP je poměrně velké sousto a jsem přesvědčený, že v soudním sporu udělá ČP vše pro to, aby vyhrála. Proč? Protože prohra by znamenala smrtící precedens.

      Proto se kloním skutečně spíše k vyřešení situace mimosoudně, protože jinak jdete do boje, který bude nelehké vyhrát.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Tomáš Bříza 
        Člen

        Každopádně pane Hák se přikláním k Vašemu názoru, zkusit vyřešit vše v klidu a bez žádných zbytečných oplýtaček. Ale zase z praktického hlediska spousta lidí z OVB má strach ze trestních oznámení, proto je to spíše jakási “páka” , aby začli s klientem opravdu komunikovat a dali věc do pořádku, toto je holý fakt a obávat se člověk nemusí, tohle není teoretická záležitost. Mimoto máte pravdu s tím soudem, ale pokud si člověk četl podmínky Profi Investu a máte při ruce slušného právniká, tak pak každý pochopí, že je zde až příliš nejasností a drobných chyb, na kterých by bylo možné soud vyhrát – tento výrok jsem konzultoval s pár dobře postavenými lidmi přímo z ČP a Generali a sami tento fakt připustili, samozřejmě, že na druhou stranu nemá ČP zájem o soudní tahanice, jelikože jak jste zmínil, šlo by o rychlý konec, tudíž se snaží s klientem najít jakýsi kompromis.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    První, co mě napadlo, bylo totéž, co psal Ondra. Jestli byla smlouva sjednána posledního, mohla začínat nejdříve prvního a v tom by mohl být onen zakopaný pes.

    Dalším bodem je to, že poškození jsou vlastně dva. Klient, kterému se rozvrhly náklady jinak, než mu bylo řečeno a Vy, pokud jste dostala informaci, že při sjednání v dané datum ještě trvají ty staré podmínky. To ale budete prokazovat velmi těžko. Pokud je problém v datu, tak by to v případném sporu mohlo ještě Vám přitížit, protože jste uvedla klienta v omyl. V případě, že datum bylo ok, stejně budete muset jednat přes OVB a to zase s ČP. V zájmu ani jednoho ale není, aby se smlouva rušila. Též bude záležet na tom, co jste napsala do záznamu informací. Podle toho, co u nás běžně vidím, tak je tam jedna věta, takže o to se asi ani klient a ani Vy moc neopřete.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Ještě mě napadlo něco, ale pokud chcete ještě jedno malé info k danému problému, tak mi napište do vzkazníku.

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  • 0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Dušan Spál 
    Účastník

    Paní Sylvie pochybila jste jednoznačne vy a ne ČP. Tenhle případ vidím jako jednoznačný

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Tomáš Bílek 
    Účastník

    Byl sepisován záznam informací a předány informace pro klienta? Jestli ne, bylo by to řešení…

    Mimochodem, stále nechápu, že u produktu, který se prodává v různých variacích přes 20 let, lidé pořád zkouší vymýšlet různé fígle a věří těm blábolům. Je to úplně jednoduché, když klient vloží 100tisíc za rok a poradce dostane(po odkrouhnutí meziprovizí, centrály, atd.) nějakých 40-50tisíc(celkově 180tisíc), tak je snad logické, že ty peníze se za rok na zpáteční hodnotu prostě nevydělají, v pojišťovně nesedí žádný blázen na forexu a nesnaží se zhodnotit každý halíř. To investování v ŽP je prostě produkt navíc, aby měly pojišťovny co nabídnout – crosseling – a vůbec není pro Českou Republiku, kde tu smlouvu každých 5 let někdo překope. Přitom by stačilo jen používat selský rozum.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account