Zobrazeno 2.719x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 7 odpovědí. This post has been viewed 2720 times Do diskuze (6 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Martin Viktora a poslední změna proběhla 4 roky, 6 měsíci. This post has been viewed 2720 times

  • Autor
  •  Martin Viktora 
    Účastník

    Docela náhodou jsem před chvílí narazil na tento průzkum názorů klientů na finannčí poradenství. Cílem výzkumu bylo zjistit požadavky resp. spokojenost spojenou s poskytováním finančních služeb.

    Zde několik otázek.

    – Které místo pro konání schůzky s finančním poradcem vnímáte jako nejpříjemnější?

    – Ve kterou denní dobu jste nejčastěji schopni a ochotni věnovat svůj čas schůzce s finančním poradcem?

    – Máte osobní zkušenost s některou z finančně poradenských společností?

    – Jaké povahy je Vaše osobní zkušenost s finančním poradcem?

    – Jaké jsou důvody nespokojenosti

    Komplet výsledky a data jsou zde.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jaroslav Pohl 
    Účastník

    Zajímavá anketa a celkem čekané výsledky.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jan Rettich 
      Účastník

      Mne naopak některé výsledky docela překvapily. Např. odpověď na otázku, “Jaké jsou důvody vaší nespokojenosti?” (s finančním poradcem) – 64,29% přílišný nátlak na získání nových kontaktů ze strany finančního poradce. To je fakt šílenost! Celkově by se na to každý z oboru měl podívat a říci sám sobě, jestli ten dotazník sedí na něj, nebo ne, případně z toho vyvodit nějaké další kroky.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jaroslav Pohl 
        Účastník

        Já se přiznám, že toto mě nepřekvapilo. Ale je to samozřejmě nešťastný výsledek, ovšem pravdivý. Když se mých klientů ptám, jaké mají zkušenosti s poradenstvím a co jim vadilo nebo s čím byli spokojeni atd., tak mi lidé také říkají, že poradci na ně tlačí kvůli doporučení.

        Např. já si doporučení od klientů aktivně neberu. Ano, říkám jim, jak to v oboru funguje a reference jsou důležité, ale nikdy mi nešlo přes pusu takový ten styl…tady je papír a davaj…slušně řečeno. Někomu to funguje, já to nepoužívám. Mně se to nelíbí. Taky bych sám nikomu jen tak po hodině povídání nedal moje kontakty na mé blízké a kamarády…

        2

        0
         | Odpovědět privátně
  •  Artur Petržilka 
    Účastník

    Ahoj Martine,

    díky za ten průzkum. Velice zajímavé informace.

    Pořád je vidět, že polovina trhu vůbec neumí dělat tzv. následný servis.

    Díky.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Zeptám se tedy jak kontakty získáváte?

    0

    1
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account