Zobrazeno 3.312x

Označeno štítky: , ,

This topic has 6 diskutujících and 7 odpovědí. This post has been viewed 3313 times

  • Autor
    •  Martin Viktora
      Účastník

      Docela náhodou jsem před chvílí narazil na tento průzkum názorů klientů na finannčí poradenství. Cílem výzkumu bylo zjistit požadavky resp. spokojenost spojenou s poskytováním finančních služeb.

      Zde několik otázek.

      – Které místo pro konání schůzky s finančním poradcem vnímáte jako nejpříjemnější?

      – Ve kterou denní dobu jste nejčastěji schopni a ochotni věnovat svůj čas schůzce s finančním poradcem?

      – Máte osobní zkušenost s některou z finančně poradenských společností?

      – Jaké povahy je Vaše osobní zkušenost s finančním poradcem?

      – Jaké jsou důvody nespokojenosti

      Komplet výsledky a data jsou zde.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jaroslav Pohl
      Účastník

      Zajímavá anketa a celkem čekané výsledky.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jan Rettich
        Účastník

        Mne naopak některé výsledky docela překvapily. Např. odpověď na otázku, “Jaké jsou důvody vaší nespokojenosti?” (s finančním poradcem) – 64,29% přílišný nátlak na získání nových kontaktů ze strany finančního poradce. To je fakt šílenost! Celkově by se na to každý z oboru měl podívat a říci sám sobě, jestli ten dotazník sedí na něj, nebo ne, případně z toho vyvodit nějaké další kroky.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Jaroslav Pohl
          Účastník

          Já se přiznám, že toto mě nepřekvapilo. Ale je to samozřejmě nešťastný výsledek, ovšem pravdivý. Když se mých klientů ptám, jaké mají zkušenosti s poradenstvím a co jim vadilo nebo s čím byli spokojeni atd., tak mi lidé také říkají, že poradci na ně tlačí kvůli doporučení.

          Např. já si doporučení od klientů aktivně neberu. Ano, říkám jim, jak to v oboru funguje a reference jsou důležité, ale nikdy mi nešlo přes pusu takový ten styl…tady je papír a davaj…slušně řečeno. Někomu to funguje, já to nepoužívám. Mně se to nelíbí. Taky bych sám nikomu jen tak po hodině povídání nedal moje kontakty na mé blízké a kamarády…

          2

          0
           | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Ahoj Martine,

      díky za ten průzkum. Velice zajímavé informace.

      Pořád je vidět, že polovina trhu vůbec neumí dělat tzv. následný servis.

      Díky.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Zeptám se tedy jak kontakty získáváte?

      0

      1
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account