Zobrazeno 3.259x
Toto téma obsahuje celkem 11 odpovědí. This post has been viewed 3260 times Do diskuze (7 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Jiří Vařečka a poslední změna proběhla 3 roky a 1 měsícem. This post has been viewed 3260 times
- Autor
Jana Šindlerová
ÚčastníkProsím o radu, vím ,že asi zde neuslyším konkrétní informace ale pokusím se.
Odcházím ze společnosti, kde pracuji již 6 let.Podotýkám není to z pracovních důvodů, jsem tam spokojená ale z osobních. Mám svou klientelu ale také pomoc call centra, což možná je nevýhoda ale prostě to tak je.
Ráda bych se této práci věnovala nadále v oblasti Ostravy a v jiné společnosti.Práce mě baví..jen mě zajímá, zda je více společnosti kde pomoc v podobě call centra existuje (prosím bez kritiky, vím, že to není správné) ale jako občasná výpomoc.A hlavně, kde můžete říct, že je firma solidní, má zázemí a slušné jméno.
Velmi děkuji01| Odpovědět privátně 17. 10. 2017 v 14:29Vašek Kott
ÚčastníkCo je na call centru špatného? :) Pokud Vám to zapadá do Vaší strategie, jak byznys dělat, tak proč ne… K jádru pudla – osobně o jiné společnosti s call centrem, než PFS, nevím…
00| Odpovědět privátně 17. 10. 2017 v 16:12Vašek Kott
ÚčastníkPartners. A tím call centrem jsem myslel sjednávání pojištění apod. Nikoliv navolávání schůzek, získávání klientů.
Ale možná, že právě z PFS odcházíte… :)00| Odpovědět privátně 17. 10. 2017 v 18:39Jana Šindlerová
ÚčastníkNene myslela jsem navolávání schůzek výjimečně…
01| Odpovědět privátně 17. 10. 2017 v 20:15Ivan Špirakus
ÚčastníkMohu se zeptat paní Šindlerová, co od takového call centra očekáváte ?
jak by Vám konkrétně mělo / mohlo pomáhat ?10| Odpovědět privátně 17. 10. 2017 v 21:41Jana Šindlerová
ÚčastníkObčasné navolání schůzek mimo samozřejmě mé doporučení a kontakty, doplněk.
01| Odpovědět privátně 17. 10. 2017 v 21:43Jakub Šrámek
Účastníkmám dobrou zkušenost s externím call centrem, napsal jsem vám soukromou zprávu
01| Odpovědět privátně 22. 11. 2017 v 14:08šárka
ÚčastníkCo si tak zaškolit třeba nějakou paní na mateřské, eventuálně třeba studentku. Každopádně už to brzy nebude potřeba.
00| Odpovědět privátně 15. 12. 2017 v 17:43Patrik Feichtinger
ÚčastníkBrzo to nebude treba, nebo brzo to nebude mozne? ASI JSTE SE UPSALA.
Hodne nad tim posledni mesic premyslim.
Ja jsem zastancem volani “studenych” kontaktu a dejte mi za to hezky za usi.
Dulezite je co s klientem mate z cil, ne to kde jste ho vzal a jak ho navolate ( i kdyz zpusob navolani logicky trochu zrdcadli cil)
Priklad: Zacinajici poradce v mensi skupine poradcu (treba 7), kteri chteji delat kvalitu a primarne se zabyvaji komplexnim poradenstvim a spravou majetku.
Skupina chce delat hlavne kvalitu a zit z dlouhodobych nasledek za majetky a feecka investic. V blizke budoucnosti jit i placenym poradenstvim. Pokud si mam vzit za neco penize primo od klienta, musim byt sakraj dobrej. Obrovska dynamika a elan na ziskavani novych informaci. Skupina chce stavet jenom na kvalite.
A nekde brat ty klienty musite…
Parta poradcu muze delat 18 hodin denne a stejne to pro ni muze byt financne existencni.To je prilad
Co je horsi pro tento priklad:
tahat z klientu doporuceni, kdyz vidi Vasi nulovou historii, nebo penetrovat trh tak, ze volate studenym kontaktum a bavite se s nimi co delate a jak delate. Dlouhodobe pretacite nezname lidi na zname a z tech filtrujete ty spravne klienty pro Vas.Po urcite dobe vidim bod zlomu, kdy jste schopen efektivne a nenasilne brat doporuceni od stavajicich klientu.
Zajimalo by me jak to delali na zacatku ostatni….00| Odpovědět privátně 15. 12. 2017 v 22:36šárka
ÚčastníkNeupsala jsem se, ale asi záleží jak si to přeberete. Brzo nebude navolávání studených kontaktů možné, takže nebude potřeba shánět call centrum nebo fyzickou osobu na navolávání kontaktů.
Patriku, pokud si navoláváte studené kontakty, už jste přemýšlel jakto budete v blízké budoucnosti řešit?
Osobně to nedělám, problém bych s tím ale neměla. Přemýšlela jsem, jak to budou dělat ti, co se o to opírají.00| Odpovědět privátně 19. 12. 2017 v 13:20Jiří Vařečka
ÚčastníkNa posledním FINfestu se téma volání po změně zákona také probíralo.
Prezentace pana Miroslava Prince
Mimo jiného tam proběhla i informace, že pokud bude volat call centrum, musí se lidem “call centrum” také ukázat na mobilu kdo volá.
Jeden posluchač tam prohlásil: “Mám 3 call centra a v únoru končím, …”
Tak asi nemá smysl hledat uplatnění a podmiňovat ho možností využívat call centrum.10| Odpovědět privátně 19. 12. 2017 v 21:05- AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.