Zobrazeno 3.259x

Toto téma obsahuje celkem 11 odpovědí. This post has been viewed 3260 times Do diskuze (7 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Jiří Vařečka a poslední změna proběhla 3 roky a 1 měsícem. This post has been viewed 3260 times

  • Autor
  • Prosím o radu, vím ,že asi zde neuslyším konkrétní informace ale pokusím se.
    Odcházím ze společnosti, kde pracuji již 6 let.Podotýkám není to z pracovních důvodů, jsem tam spokojená ale z osobních. Mám svou klientelu ale také pomoc call centra, což možná je nevýhoda ale prostě to tak je.
    Ráda bych se této práci věnovala nadále v oblasti Ostravy a v jiné společnosti.Práce mě baví..jen mě zajímá, zda je více společnosti kde pomoc v podobě call centra existuje (prosím bez kritiky, vím, že to není správné) ale jako občasná výpomoc.A hlavně, kde můžete říct, že je firma solidní, má zázemí a slušné jméno.
    Velmi děkuji

    0

    1
     | Odpovědět privátně
     Vašek Kott
    Účastník

    Co je na call centru špatného? :) Pokud Vám to zapadá do Vaší strategie, jak byznys dělat, tak proč ne… K jádru pudla – osobně o jiné společnosti s call centrem, než PFS, nevím…

    0

    0
     | Odpovědět privátně

    Co je prosím PFS

    0

    1
     | Odpovědět privátně
     Vašek Kott
    Účastník

    Partners. A tím call centrem jsem myslel sjednávání pojištění apod. Nikoliv navolávání schůzek, získávání klientů.
    Ale možná, že právě z PFS odcházíte… :)

    0

    0
     | Odpovědět privátně

    Nene myslela jsem navolávání schůzek výjimečně…

    0

    1
     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus
    Účastník

    Mohu se zeptat paní Šindlerová, co od takového call centra očekáváte ?
    jak by Vám konkrétně mělo / mohlo pomáhat ?

    1

    0
     | Odpovědět privátně

    Občasné navolání schůzek mimo samozřejmě mé doporučení a kontakty, doplněk.

    0

    1
     | Odpovědět privátně
     Jakub Šrámek
    Účastník

    mám dobrou zkušenost s externím call centrem, napsal jsem vám soukromou zprávu

    0

    1
     | Odpovědět privátně
     šárka
    Účastník

    Co si tak zaškolit třeba nějakou paní na mateřské, eventuálně třeba studentku. Každopádně už to brzy nebude potřeba.

    0

    0
     | Odpovědět privátně

    Brzo to nebude treba, nebo brzo to nebude mozne? ASI JSTE SE UPSALA.

    Hodne nad tim posledni mesic premyslim.

    Ja jsem zastancem volani “studenych” kontaktu a dejte mi za to hezky za usi.

    Dulezite je co s klientem mate z cil, ne to kde jste ho vzal a jak ho navolate ( i kdyz zpusob navolani logicky trochu zrdcadli cil)

    Priklad: Zacinajici poradce v mensi skupine poradcu (treba 7), kteri chteji delat kvalitu a primarne se zabyvaji komplexnim poradenstvim a spravou majetku.

    Skupina chce delat hlavne kvalitu a zit z dlouhodobych nasledek za majetky a feecka investic. V blizke budoucnosti jit i placenym poradenstvim. Pokud si mam vzit za neco penize primo od klienta, musim byt sakraj dobrej. Obrovska dynamika a elan na ziskavani novych informaci. Skupina chce stavet jenom na kvalite.

    A nekde brat ty klienty musite…
    Parta poradcu muze delat 18 hodin denne a stejne to pro ni muze byt financne existencni.

    To je prilad

    Co je horsi pro tento priklad:
    tahat z klientu doporuceni, kdyz vidi Vasi nulovou historii, nebo penetrovat trh tak, ze volate studenym kontaktum a bavite se s nimi co delate a jak delate. Dlouhodobe pretacite nezname lidi na zname a z tech filtrujete ty spravne klienty pro Vas.

    Po urcite dobe vidim bod zlomu, kdy jste schopen efektivne a nenasilne brat doporuceni od stavajicich klientu.
    Zajimalo by me jak to delali na zacatku ostatni….

    0

    0
     | Odpovědět privátně
     šárka
    Účastník

    Neupsala jsem se, ale asi záleží jak si to přeberete. Brzo nebude navolávání studených kontaktů možné, takže nebude potřeba shánět call centrum nebo fyzickou osobu na navolávání kontaktů.
    Patriku, pokud si navoláváte studené kontakty, už jste přemýšlel jakto budete v blízké budoucnosti řešit?
    Osobně to nedělám, problém bych s tím ale neměla. Přemýšlela jsem, jak to budou dělat ti, co se o to opírají.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Na posledním FINfestu se téma volání po změně zákona také probíralo.
    Prezentace pana Miroslava Prince
    Mimo jiného tam proběhla i informace, že pokud bude volat call centrum, musí se lidem “call centrum” také ukázat na mobilu kdo volá.
    Jeden posluchač tam prohlásil: “Mám 3 call centra a v únoru končím, …”
    Tak asi nemá smysl hledat uplatnění a podmiňovat ho možností využívat call centrum.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 12 příspěvků - 1. až 12. (celkem z 12)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account