Zobrazeno 7.316x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 22 odpovědí. This post has been viewed 7317 times Do diskuze (11 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Vojtěch Polák a poslední změna proběhla 5 roky, 3 měsíci. This post has been viewed 7317 times

  • Autor
  •  Vojtěch Polák 
    Člen

    Zdravím,

    Chtěl bych se Vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s reklamou na internetu a případně nějaký rady a zkušenosti.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den pane Poláku,

    největší reklamou na internetu je gramatika Vašich textů. Na tom určitě zapracujte.

    Na internetovou reklamu se Vám budou ohlasy různit. Někteří si pochvalují služby e-konzultant.cz. Mě osobně tento způsob příliš nesedí. Jiní hojně využívají sociální sítě, což také nemusí být ideální, i když poskytují nejspíš nejrychlejší šíření informací.

    Má osobní zkušenost s jedním portálem – ozývají se mi lidé hlavně ve finančních problémech, nebo s dotazy, které stejné potom řeší ve svém nejbližším okolí. A upřímně, těch ohlasů je naprosté minimum.

    Vezměte do ruky telefon a pusťte se do vlastních aktivit. Klienty nevysedíte na židli u počítače ;)

    5

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jan Rettich 
      Účastník

      Pane Šplechto,

      souhlasím s Vámi. Jak s tou částí spojenou s gramatikou textů, tak s e-konzultantem. Podle mého názoru je to služba pro nebožáky, kteří nedokážou vymyslet a napsat kloudnou větu. Navíc cena za tu službu je dle mého hodně přemrštěná.

      Mně se po více jak 10 letech praxe ozývá z webu tak cca 1 člověk za měsíc až dva a zrealizovaných obchodů z toho mám jeden až dva do roka. Je ale pravdou, že se tomu nevěnuji aktivně, protože už tak sotva stíhám obstarat své stávající klienty, případně lidi, kteří volají na doporučení stávajících klientů. Kdysi jsem měl na Centrum.cz nějakou reklamu v hodnotě 40.000CZK, kterou jsem vyhrál na turnaji a co si vzpomínám, tak mi to přineslo 2 klienty. Pravdou je, že ty dva klienti mi za dobu co s nimi spolupracuji, přinesli provizní obrat hodně přes 100.000CZK a to díky tomu, že jsme řešili několik hypoték, pojištění i investice. Ale pravděpodobnost, že takového klienta i dnes chytíte na webu, je dle mého výrazně menší než kdysi.

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    •  TP 
      Účastník

      Václave, s gramatikou máte pravdu, ale příliš jste příkladem nešel :) V tak krátkém odstavci a hned dvě hrubé chyby :)

      1

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Jan Rettich 
    Účastník

    Vojtěchu,

    a co vám na tu vaší myšlenku řekl váš manažer v OVB?

    Mrkněte na odkaz, co Vám dávám níže a třeba si z toho i něco odnesete. :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=PQleT6BtCbE

    1

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jindřich Benda 
      Účastník

      Honzo, tomu říkám úvod na call party :-D

      K tématu: platit za reklamu na webu, jsou dle mého vyhozené peníze. Zkuste si do vyhledávače zadat to co by u Vás měl klient hledat, myslíte, že by Vás našel a oslovil. Pokud ano, jaký je tam potenciál obchodu?

      Mám web stránky jen kvůli tomu, že to považuji za určitou prestiž a v dnešní době povinnost.

      Neříkám, že se na webu nedá sehnat klientela, příkladem mohou být weby jako honzovahypotéka.cz, nebo hypotecniarena.cz apod.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Petr.Kačenka . 
    Účastník

    … ale no tak, nezlobte ho … taky jste začínali … taky jste měli podobné myšlenky a podobné dotazy.

    Koho zeptat se moc nemá a když už najde odvahu a zeptá se, tak uslyší nějakou odpověď, která bude hezky zabalená a skoro se bude stydět, že se svého manažera zeptal ;-))

    4

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jan Rettich 
      Účastník

      Jednu z mála věcí, co ho mohou v OVB naučit, teda pokud má manažera, který za něco stojí, je telefonování. Pokud bude Vojtěch vymýšlet, jak to obejít, pokud ho to nebaví a nejde mu to, vsadím se s vámi, že za pár týdnů, maximálně měsíců prostě a jednoduše skončí.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Václav Šplechta 
      Účastník

      Pane Kačenko,

      nemyslel jsem můj příspěvek nijak sarkasticky, nebo zle. Pouze odpovídám na otázku. Mimochodem gramatiku ve psaném textu považuji za velice důležitou, protože jediný e-mail Vám může zavřít dveře ke klientovi.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Vojtěch Polák 
        Člen

        Děkuji Vám všem za odpověď. Pravdou je, že s gramatikou hodně bojuji. Telefonování mi nedělá velký problém. Jenže problém je v tom že nemám komu zavolat, i když si myslíte, že je to blbost je to tak protože mí známí jsou ve věkové skupině 15-20. Většina z nich nemají příjem. Proto hledám nějaký způsob na hledání potenciálních klientů.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Ivan Špirakus 
          Účastník

          Myslím, že jste nyní Vojto dost jasně pojmenoval, v čem je vlastně problém. A tím je (a neberte si to osobně) Váš věk.

          Pokud je skupina lidí v níž se pohybujete ve věku 15-20 let, samozřejmě tam žádné klienty nenajdete. Je-li fotka, kterou jste si nahrál do profilu aktuální, budete navíc s tak mladistvým vzhledem velmi těžko přesvědčovat jakéhokoliv klienta, že mu dokážete poradit s penězi, když zjevně nemůžete mít žádné životní zkušenosti a měl byste se nyní spíše věnovat hlavně té gramatice.

          Prostě do tohohle oboru by měli vstupovat lidé s nějakou životní zkušeností. Pak se nejen věkově pohybují v okruhu potenciálních klientů, ale mají i šanci působit věrohodně na potenciální “cizí” klienty.

          Podnikat na internetu nebo programovat můžete velmi úspěšně třeba v 16 letech. Nikdo Vás tam totiž nevidí a zákazník hodnotí jen kvalitu hotového kódu a nápady či výhodnou cenu zboží v e-shopu. Poradenství je ale něco úplně jiného. Je v tom vedle odborných znalostí taky hodně emocí a psychologie.

          4

          0
           | Odpovědět privátně
        •  Jiří Prášil 
          Účastník

          P. Špirakus mě v určitých názorech předběhl, tak se trochu budu opakovat. Jediné, co vám může pomoci, je volat, volat a jenom volat, postupně si budovat loajální klientelu, která je v lepším případě ochotná sama od sebe Vás doporučovat. Schválně říkám sama od sebe. Pokud to klientům budete vyloženě vnucovat, nemá to kvalitní dlouhodobý efekt. Problém není jenom klienta vhodně oslovit, ale taky zaleží na dalších postupech. Řeknu Vám to narovinu, lidé věří spíše starším než mladým a nezkušeným. Můžete vystupovat jako etický bůh připravený na všechno, ale o obchod Vás připraví zkušený zprostředkovatel. Pamatuji si, že když jsem začínal, tak bylo těžké lidi přesvědčit o tom, že jsem se všechno naučil během jednoho roku. Samozřejmě jsem si to jenom myslel. Ze začátku jsem prohrával konkurenční boje, protože proti mně stáli daleko připravenější a zkušenější zprostředkovatelé. Dnešní doba pro nové zprostředkovatelé není zrovna příznivá a budete to mít daleko těžší, než ostřílení zprostředkovatelé s dlouhou praxí. Pokud to překonáte, už nebudete tak často volat a spousta obchodů přijde sama. Jestli chcete být dobrý zprostředkovatel, tak se nezdržujte s manažerskou činností, jenom vás to bude zdržovat, píšu z osobních zkušeností. Manažerskou činnost můžete spustit v době, kdy sám budete zkušený a ostřílený. Velmi mladé manažery nikdo nechce poslouchat, nemají vybudovaný respekt. To si pamatuji ještě z doby, kdy jsem pracoval pro firmu, která se zaměřovala především na manažery. V hlavách miliony a stovky lidí pod sebou, ale do manažerské činnosti to mělo hodně daleko. Možná budu necita, ale napsat to musím, kdyby mi přišel mail s Vaší fotkou, tak bych si nepřečetl ani větu. Vypadáte na fotce opravdu velmi mladě a nevyzařuje z Vás žádná zkušenost. Měl jsem podobný problém a dlouho jsem s tím bojoval a nebylo to vůbec jednoduché. Ze začátku jsem vydělával na kamarádech a rodině, občas se mi povedlo oslovit mladé, ale u starších jsem měl většinou smůlu, a kdyby mi vlastní rodina nepomáhala, tak tu dneska nebudu ani psát. Nejdůležitější je upřímné doporučení a reference, to vás bude prodávat, ať už jste mladý nebo starý.

          Můžu se zeptat, kolik máte let?

          5

          0
           | Odpovědět privátně
  •  Vojtěch Polák 
    Člen

    Klienty co jsem měl tak tam nebyl problém s věkem, protože viděli, že vím o čem mluvím. Problém je jak dál pokračovat. Kde hledat potenciální klienty.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Co si pane Poláku představujete pod slovem reklama na internetu?

    Zobrazování aktivní proklikávací reklamy, že “něco” děláte nejlépe?

    Pokud se pustíte do elektronické reklamy, můsíte počítat s velkou časovou náročností u které nebude výsledek odpovídat vloženému času, tedy co se týká získávání nových klientů. Musím tím jen potvrdit slova kolegů napsaná výše.

    Tím ale nechci říci, že to je zbytečné a marné snažení. Je až s podivem, kolik stávajících klientů a jak často se na naše stránky dívá a hledá rady a aktuality. Www tedy slouží jako stabilizační činitel pojistného kmene.

    Podívejte se na náš aktuální inzerát a proklikněte se na naše www:

    https://poradci-sobe.cz/inzerce/view/toto-je-nase-nabidka-6/

    ale pouze www nemá smysl, musí jít o propojení s Facebookem, posílat direc emaily atd. Toto jsem zde již v minulosti popsal, např.:

    https://poradci-sobe.cz/diskutujeme/topic/direct-maily-klientum#post-21877

    a v tom je ještě odkaz na dřívější debatu o Facebooku.

    Přeji mnoho úspěchů. Máte-li nějaký dotaz, můžete mne kontaktovat.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vojtěch Polák 
    Člen

    Přes Facebook.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Petr.Kačenka . 
    Účastník

    Dobrý den,

    odpovím z vlastní zkušenosti. Zkoušel jsem reklamu na internetu – Google a Facebook. Dostal jsem nějaké poukázky na 1 000Kč, tak jsem to vyzkoušel.

    Přinos byl 0 klientů. Tedy moje stránka se líbí 56 lidem, 18 z nich vidělo můj poslední příspěvek – ale furt 0. Můžete říct, že jsem do toho dal málo. Že jsem neměl správnou reklamu … konzultoval jsem to s jednou z předních SEO v ČR a řekla mi, že nemám šanci. Nedokážu ani pořádně nadefinovat region, kterým lidem se má reklama nabízet. Nejsem schopen bojovat s bankami na drahých slovech jako např. “hypotéka”.

    Zkuste se podívat na to co dělá pan Fara – myslím si, že jeho ovečky mají větši šanci získat klienta z internetu než Ti co žádný web nemají. Ale furt jich je několik tisíc, kteří jsou naprosto stejní … jak si z nich má klient vybrat?

    Podle mého názoru je dobré mít web. Určitě na něm mít konktaktní údaje. Určitě na něm mít nějaké “špeky”, které jste řešil – lidi na internetu hledají řešení svých problémů. Dejte si na web řešení jejich problémů a zvýšíte pravděpodobnost.

    Bohužel – a to už tu taky někdo myslím psal – pak budete dostávat dotazy typu “Přítel je v registru dlužníků, co s tím?” a přínos takového klienta je taky nulový …

    Petr

    6

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Tomáš Bílek 
    Účastník

    Dobrý den Vojtěchu, reklama na internetu jako každá jiná může být úspěšná, nebo neúspěšná. Pokud máte ale svoje PROČ děláte ten byznys, víte co chcete prodávat a máte i cílovou skupinu, tak není nic těžkého už podle toho vymyslet nějakou prodejní strategii. Když si to budete šmrdlat sám, tak musíte vymyslet něco zajímavého, případně si na to můžete najmout reklamní agenturu.

    Je třeba ale pořád myslet na to, že pojišťovnictví je obchod osobní, tj. pokud nemáte klienty skoro žádné a chcete jen pár dalších klientů, je pro Vás jakýkoliv druh marketingu krom telefonování a osobního domlouvání asi zbytečný, to je spíše o zkušenostech

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Michal Doubek 
    Člen

    Také přispěji do diskuze. Platit si reklamu na internetu jako finanční poradce nemá smysl. Pokud chcete opravdu dobré klienty, vše je postaveno na Vaší kredibilitě. Tu můžete budovat kvalitním obsahem, zajímavými komentáři, i email marketingem (který ale časem bude nejspíše otravovat).

    Jak tu padlo několikrát, je dobré vědět na co se zaměřujete, jakou máte cílovou skupinu a tam si budovat pověst. Lidé si Vás pak najdou sami. Ze začátku je potřeba volat, mít schůzky a jak říká Pavel Fara “kudy chodím, tudy trousím”.

    Držím palce a doufám, že nebudete ostudou v našem oboru. :-)

    3

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account