Zobrazeno 42.276x

Toto téma obsahuje 22 diskutujících a má 52 odpovědí. This post has been viewed 42277 times

  • Autor
    •  Filip Kostka
      Účastník

      Dostal jsem informaci, že v produktu F1-Partners od Allianz pojišťovna likviduje pracovní neschopnost, když byla zapříčiněna rizikovým těhotenstvím.

      Vzhledem k tomu, že na rizikovém těhotenství je dnes velké množství žen, předpokládám, že bude pracovní neschopnost nějak omezena.

      Nicméně jsem se nikde nedočetl jak. Na infolince Partners, Allianz nejsou schopni podat konkrétní informace.

      Máte s F1 zkušenosti tohoto rázu?

      Z jakého důvodu musí být žena v PN během rizikového těhotenství, aby dostala denní dávku?

      Díky a přeji hezký den.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Je to Filipe velmi jednoduché:

      – pokud není klientka při vstupu do pojištění již na rizikovém těhotenství, pak se v případě pojistné události proplácí pracovní neschopnost. Pojistnou událostí je potvrzení těhotenství klientky coby rizikové.

      – čekací doba je v tomto případě 3 měsíce od data počátku pojištění.

      Tuto informaci Vám běžně podají pracovnice na Call centru Allianz nebo písemně na: ocenovani@allianz.cz (nesmíte se nechat tak snadno odbýt – oni tu jsou pro Vás, nikoliv Vy pro ně).

      7

      1
       | Odpovědět privátně
      •  Filip Kostka
        Účastník

        Díky za reakci Milane,

        vtip je v tom, že ve svém okolí je přibližně 50% maminek na rizikovém těhotenství. Statisticky je to podobné i v rámci ČR.

        Připadá mi podivné, že by riskmanažeři Allianz pustili do světa tuto zbraň v rukách těhotných maminek, aniž by ji omezili.

        Když se žena nechá uměle oplodnit, je její těhotenství téměř vždy klasifikováno jako rizikové, a mnohé jiné případy.

        Rizikové těhotenství nebývá na pár dní, ale na dlouhé měsíce.

        Pro Vaši informaci, vystřídal jsem 6 telefonů za hranicemi infolinky a vždy byla odpověď ve smyslu:”hmm, s tím jsme se nesetkali, nevím, možná, asi”

        Tajně doufám, že někdo z Vás měl osobní zkušenost nebo větší štěstí na lidi…

        0

        1
         | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel
          Neaktivní

          Již 12 let se specializuji v oblasti pojištění osob a máte pravdu v tom, že ostatní pojišťovny mají pro rizikově těhotné maminky spoustu výluk. Allianz v této oblasti považuji pro maminky jako “uživatelsky nejpřívětivější” a sama pojišťovna toto užívá jako velmi silný argument.

          S jejich speciálním připojištěním PROŽeny, které je navázáno na pojištění velmi vážných onemocnění, považuji produkt Rytmus (popř. jeho deriváty s jiným názvem pro MLM společnosti) za jeden z nejlepších na trhu.

          Ostatní pojišťovny se probudily a snaží se o něco podobného (AEGON OK Life, Generali Femina, ČP Lady nebo Gentleman Plus), ale pokud si pečlivě nastudujete pojistné podmínky, výluky a rozsah pojistné ochrany, tak zjistíte, že Allianz je speciálně v segmentu pojištění pro nastávající maminky jednoznačným lídrem na trhu.

          Ze zkušenosti klientek, kterým jsem toto pojištění svého času doporučil mohu potvrdit, že Allianz plní. Jedna z mých klientek byla na rizikovém těhotenství od 4. do 9.měsíce a Allianz skutečně vše proplatila.

          6

          0
           | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Dobrý den,

      …souhlas s Milanem….dělám přímo pro Allianz a přítelkyni mám na rizikovém….minulý rok jsem ji udělal rytmus (obdoba F1 od Partners) s pracovní neschopností a její lékař pouze uvedl, že je na rizikovém těhotenství a více nespecifikoval. omezení není, respektive o něm zatím nevím a v pojistných podmínkách ani ve výlukách žádná zmínka o rizikové těhotenství není. Takže pokud toto máte, pojišťovna bude plnit.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jaroslav Pohl
      Účastník

      Zdravím,

      je to tak. DOPN má karenční lhůtu 3 měsíce od počátku poj. F1/Rytmus obsahuje i ZO speciálně navržené pro ženy s poporodními komplikace, kde je karenční doba 8 měsíců.

      Jinak VPP jsou celkem jasné a žádné kličky mi nejsou známy.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    • Zdravím,

      trošku bych to zhrnula a upřesnila informace.

      Allianz Rytmus opravdu plní PN i v těhotenství,řekla bych že je v tomto vyjímkou na českém trhu a proto tento produkt ráda sjednávám u mladých žen.Ostatní pojišťovny plní většinou jen 10dní.

      Čekací doba je 8 měsíců.

      Plní po celou dobu PN ta se u rizikového těhotenství ukončuje 8týdnů před porodem.

      Když už jsme v téhle diskusi bylo by docela zajímavé zjistit jak dlouho by žena měla pracovat třeba i při MD,aby měla nárok na plnění před narozením dalšího dítěte.

      4

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Allianz díky tomuto předběhla dobu a tato pojistka PRO ŽENY se mi opravdu moc líbí a doporučuji.

      Pohled pojišťovny je jednoduchý. Neřeší, zda je žena již těhotná. Pokud po 3 měsících ulehne na rikové (nebo vlastní porod), potom plní. A tečka !

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Filip Kostka
      Účastník

      Zní to skutečně hezky, až moc hezky – aby se nám neopakovala story à la Forte…

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Více informací je ve vlákně.

      Allianz pojišťovna, a.s.: Allianz Rytmus

      (v tuto chvíli na listu 2)

      2

      1
       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den,

      chtěla bych se zeptat, zda budu mít právo na plnění s přip. hospitalizace při nemoci a přip. pracovní neschopnost (u p. Rytmus od Allianz, s přip. Pro Ženy), když už nemám jeden vaječník a druhý mám již také operován (tj. před uzavřením poj.), a to

      1. při rizikovém těhotenství

      2. při další gynekologické operaci ze stejné/jiné příčiny.

      Podotýkám, že poj. se teprve chystám uzavřít.

      Mockrát děkuji za radu!

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Dobrý večer Lucie,

      takto jednoznačně Vám tu nikdo nebude schopen odpovědět. Je zapotřebí odeslat na medicínské oddělení Allianz řádně vyplněný a podepsaný zdravotní dotazník včetně modelace samotného pojištění. Allianz se Vám vyjádří, zda Vás příjme se stávajícím zdravotním stavem do pojištění a zodpoví Vám i Vaše otázky. Toto vyjádření lze následně brát jako závazné (samozřejmě v kontextu všeobecných a zvláštních pojistných podmínek).

      Z praxe mohu potvrdit, že vyjádření Allianz chodí v řádu hodin, max. však do 24 hodin od odeslání.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Toto vám na dálku nikdo neřekne, nejsme tu lékaři, v Allianz Pojišťovně to posuzuje lékařské oddělení a dívají se na celý váš zdravotní stav. Musíte si projít tím, co správně píše pan Troščák.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      A já ještě doplním:

      pošlete tam veškerá zdravotní vyšetření která máte.

      Nejen týkající se původního problému a tehdy nutného radikálního řešení, ale i současného gynekologického stavu.

      Máte-li jakákoli jiná zdravotní vyšetření současná, (EKG, EEG, …) tak je dodejte také.

      5

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Děkuji Jiří za doplnění, budou-li tyto lékařské zprávy starší dvou měsíců, tak si Allianz (s pravděpodobností rovnající se jistotě) vyžádá výpis ze zdravotní dokumentace klientky u jejího praktického lékaře a samostatné výpisy od lékařů – specialistů.

      Z praxe mohu potvrdit případy, kdy byla klientka na základě podobných zdravotních komplikacích přijata do správy pojištění (bez jakýchkoliv výluk či s konkrétními výlukami, vždy odvislé od konkrétního vyhodnocení aktuálního zdravotního stavu).

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Wandas
      Účastník

      tak zkušeonost s Allianz katastrofální – PN náhlášeno včas – počátek února, dnes je červen, dle jejich cárů papírů jménem pojistné podmínky maj na šetření 3 měsíce, případně na plnění zálohy . dosud klientce nepřišla ani koruna a šetření neukončeno ani nesdělili nějaký důvod. allianz si vyžádal veškerou dokumentaci a stále nic neukončili.

      tak při představě dalšího neplnění u dalších klientů s jinými nemocemi a úrazy mě vomívaj.

      1

      1
       | Odpovědět privátně
      •  TP
        Účastník

        Plnili mi dvě rizikové těhotenství zálohově vždy každý měsíc ihned po nahlášení. Neměl jsem ani jeden problém. Byly dodány všechny potřebné papíry? Myslete pozitivně … evidují obrovské množství škodných událostí – píše se o tom docela, děti Husákových dětí začínají zvyšovat populaci :)

        1

        0
         | Odpovědět privátně
    •  Jiří Wandas
      Účastník

      jj dokumenty byly dodány 2x dokonce . je to na smlouve Pro zivot, rytmus uz radsi zmenili podminky, do konce cervna je jeste stara varianta . a pro zivot chtej taky prekopat – jestli ty chybejici rizik. skupiny nebo co.

      me to ani nedoslo ze uz to je dyl jak 3 mesice . ted uz to jsou 4 mesice.

      no ale clovek od allianzu rikal ze tam toho maj hafo na plneni, ze si asi nabehli.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        V posledních měsících se objem smluv rapidně zvedl, domnívám se, že velkou roli v tom hraje především právě možnost sjednání PN u riz. těhotenství s krátkou čekací dobou. Ono to chvíli trvá, než se to rozjede, ale pak to letí. Měl jsem úplně stejné myšlenky jako před lety u Flexi… tohle nemůže pojišťovna dlouhodobě ustát. Pochopitelně, že v tom opět hrají svoji roli klienti, kteří si to někteří sjednávají ryze spekulativně a to dokonce s tím, že poté, co z toho vyberou patřičné peníze, smlouvu zruší. Pro Allianz logický krok začít tím, že prodlouží dobu ze tří na šest. Jestli se tam nyní zmnožili tito klienti, tak potěš… ;-)

        0

        1
         | Odpovědět privátně
    •  Aleš Náhlík
      Účastník

      Mám obavu, že ne všichni poradci chápou otázku těhotenství a pojištění správně. Více v článku zde: http://www.produktovelisty.cz/pojisteni-osob/clanky/587-tehotenske-silenstvi.html

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    • Když má Allianz plnit pojistku, tak raději dá výpověď.

      Ráda bych přispěla se svou zkušeností a fakty. Pokud si myslíte, že třeba IVF může být překážkou výplaty poj. prac. neschopnosti, když jste na rizikovce, tak se šeredně pletete. Donedávna jsem brala pojištovnu Allianz jako solidní transparentní pojišťovnu, která nedělá podrazy jako třeba Česká pojišťovna. Omyl. Ještě horší. Při úraze vymknutí kolene, jsem zjistila, že jsem spontánně otěhotněla. Jsem zaměstnaná, takže smlouva a průměrný plat za poslední 3 měsíce jsem na žádost pojištovny doložila. Co se týká úrazu, pojišťovna si mění oceńovací tabulky jak se jí zlíbí, říká tomu : zkušenosti lékářů a nové poznatky pro dobu léčení. Koleno mi zrengenovali, když jsem ještě nevědela, že jsem v tom, zjistilo se že mohu mít přetrhlé vazy. Artroskopie je tedy kvůli těhotenství přípustná až po porodu. Po 2 měsících jsem přešla od obvodní na gynekologii jako rizikové těhotonství, protože jsem před rokem prodělala plicní embolii. Navíc zjistili, že mi nefunguje v těhotenství dobře štítná žláza a od 24. tt si musím píchat do břicha heparin, kvůli prevenci proti plicní embolii. Likvidátorka z Allianz paní Smolková mi napřed nechala vyplnit znovu lejstra k rizikovému těhotenství, i když jsem byla už 2 měsíce na jedné neschopence, pak když zjistila, že nejsem po IVF a jiných kriteriích mi tvrdila, že zprávu z hospitalizace nedostala, i když byla přiložena v emailu jako Propoštěcí zpráva. Poté konečně reflektovala a přiznala, že ji má. Takže štastná jsem myslela, že to byla pouze chyba jedince a ne pojišťovny, jsem posílala lístek na peníze svému zástupci z OVB. Následně 2 měsíce mi nic nepřišlo a to jsem paní Smolkové volala, kde nastala chyba. Řekla, že žádný email od mého zástupce nemá. Pan z OVB mi přeposlal email, že skutečně dávno poslal na centrální email, který vždy fungoval. Následně jsem jí přeposlala lístky na peníce vč. lékařské dokumentace a na to mi řekla, že se mi omlouvá, že nic nedostala. Omluvný dopis mi i poslala emailem. Že peníze mi dá ihned k výplatě. Následující den mi přišla korespondence s doručenkou od Allianz adresovanou od paní Píšťkové, asi nadřízené, že mi pojišťovna vypovídá smlouvu: úrazové, trvalé následky a pojištění pracovní neschopnosti, která běží ode dne převzetím výpovědi. Následně jsem volala na pojišťovnu jen jako pro info. Zvedla mi to kolegyně p. Píšťkové a prý jestli se ptám na paní x, já že ne(tzn. těch případů je jistě proto spousta. Sdělila mi, že pojišťovna mi nezaplatí ani za doléčení úrazu ani za rizikovku po cca měsíci, kdy mi končí pojištění.

      Je to nic jiné než podraz. Nalákali holky s obrovskou reklamou, ale platit a dodržet závazky se jim nechce. Já si platím pojištění daleko dříve než tato reklama vznikla. I tak mám smůlu. Proto chci varovat všechny, ať si to dobře spočítají. Za ten stres v těhotenství to nestojí.

      1

      1
       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den,

      mám pojištění Allianz Mercury s pojištěním na rizikové těhotenství.

      Teď by mě zajímalo, když je pojištění platné jen při zaměstnanosti těhotné ženy, jakým způsobem se dokazuje, že stále zaměstnaná. Těhotenství nám trvá 9 měsíců a bohužel, některé maminky už musí od 2. měsíce jen ležet a mají vážně na krajíčku.Zbývá nám 7 měsíců,ale co v případě, že například po 5-ti měsících doma nastávající mamince vyprší smlouva u zaměstnavatelem, kterou měla na dobu určitou? To každý měsíc musí posílat nějaké potvrzení nebo jakým stylem se řeší takové situace?

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kroutil
      Účastník

      To, že je stále zaměstnaná dokazuje tím, že neoznamuje pojišťovně změnu, což je dle pojistných podmínek zpravidla povinna. Povinnost klienta informovat pojišťovnu není jen u ztráty zaměstnání, ale i u změny, vzhledem k možné změně rizikové skupiny.

      Pokud klientka není zaměstnána, nemá nárok na čerpání z pojištění pracovní nechopnosti. V takovém případě by měla být poradcem informována o možném vyjmutí ze smlouvy, neboť toto pojištění platí zbytečně.

      V případech, kdy klient přichází o práci jen na krátkou dobu, nebo vzhledem ke změně zdravotního stavu, doporučuji v pojištění pokračovat. Při opětovném zavedení tohoto připojištění by čekal 3 měsíce (karenční lhůta), nebo by jej nemusela pojišťovna přijmout vůbec.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 18 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account