Zobrazeno 1.402x

Toto téma obsahuje celkem 2 odpovědi. This post has been viewed 1403 times Do diskuze (3 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Martin Podávka a poslední změna proběhla 2 měsíci a 1 týdnem. This post has been viewed 1403 times

  • Autor
    •  Anonym
      Člen

      Vážení, jak se vám zamlouvá, že zde máme další virtuální aplikaci na přetáčení smluv? Nedalo mi to a na vlastní kůži jsem okusil jejich práci. Nic jiného, než točení v tom není.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den, Anonyme,
      nerada na veřejných fórech odpovídám anonymům, ale toto aktuální téma mě také zajímá u kolegů.

      Můj názor je takový:
      – v době digitální je to pro určitou část retailových klientů zajímavá aplikace,
      – osobně mi na jejich reklamách vadí, že dopředu neupozorňují zájemce o vložení svých smluv, že jsou vlastně online zprostředkovateli pojištění,
      – když se podívám na dostupné informace k Ryxo, tak zjistím, že mají uzavřenou smlouvu jen s omezených množstvím pojišťoven a i ten počet jim na základě Plné moci udělené od zájemce není vždy ochotna zpřístupnit informace o smlouvách,
      – takže ve výsledku potřebují přímo od zájemce získat detailní informace o smlouvě, protože je z pojišťovny nezáskají,
      – osobní zkušenosti známých je taková, že jejich porovnání kvality produktů probíhala ručně bez zřetelného poskytnutí rady v případě rezervotvorného pojištění a zlevnění pojištění nebylo občas při zachování stejného rozsahu a kvality projištění, …

      Ono je to totiž o interní metodice firmy, co má v porovnání kvality bráno za kritéria – u Ryxa bych soudila, že primárním kritériem je cena. ;-)

      Já jsem zastánce portálu klienta, kde by mohl mít ucelené informace o svých smlouvách ve všech pojišťovnách bez ohledu na to přes jakou zprostředkovatelskou síť byla smlouva sjednána. Na štěstí jsou na trhu již jsou takové portály zprovozněny (nebo se chystají ke spuštění), ale nejsou takto masivně propagovány.

      PS: Televizní reklama není levná záležitost a tak mě napadá: Kdo to zaplatí, aby projekt Ryxo nebyl prodělečný? :-D

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Martin Podávka
      Účastník

      Dobrý den,
      přidávám několik komentářů:

      Rixo.cz – na počátku byl investorem Home Credit ze skupiny PPF, podobně jako Air Bank, Zonky atd. Následně přechod pod Emma Capital Jiřího Šmejce.

      Systém analýzy potřeb, porovnání a doporučení je obchodním tajemstvím. Protože ale znám lidi, kteří jej nastavovali u neživotního pojištění, vím, že je jeden z nejpropracovanějších na trhu. Obsahuje všechny důležité kvalitativní ukazatele pojištění.

      V pojištění vozidel spolupracují s 9 pojišťovnami (celkem jich je na POV v ČR 12).

      “Subjektivní” poznámka: přijde mi sympatické, že se nebojí klientům s nízkým ročním nájezdem vysvětlit produkt dle kilometrů a tím jim ušetřit peníze. Ze zkušenosti vím, že ne každý zprostředkovatel to dokáže.

      MP

      0

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account