Zobrazeno 11.301x

Zvolené téma obsahuje celkem 18 odpovědí. This post has been viewed 11302 times Do diskuze (14 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Kamil Šťastný a poslední změna proběhla 3 měsíců, 1 týden. This post has been viewed 11302 times

  • Autor
  •  grygoos 
    Uživatel

    Chtěl jsem se zeptat uvažuji že si schůzky nechávám sjednávat od call centra rozeslal jsem tedy poptávky cca do 20 call centrem bohužel většina mě odmítla protože prý bych musel minimálně odebírat tak 500 schůzek měsíčně aby se jim to oplatilo nebo prostě pro finanční poradce schůzky nesjednávají. Pět nabídek mi ale přišlo ale bohužel 3 jsem musel odmítnout protože měli nejasné podmínky a nechtěli se domluvit na pevné ceně za schůzku ale chtěli platit za hovory a jen 2 call centra mi nabidli pevnou cenu za schůzku.

    Rozhodl jsem se teda pro http://www.tricall.cz necháváte si od nich někdo tady sjednávat schůzky?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Michal Doubek 
    Uživatel

    Jaký má význam sjednávat si schůzky od cizích lidí a chodit k cizím lidem na schůzku?

    7

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Pokud nejste typ, který když vezme sluchátko, tak úplně oněmí nebo dostane infarkt, tak si to navolávejte sám i za cenu toho, že je to pro Vás nepříjemné. V telefonu poznáte spoustu věcí a spoustu jich také můžete ovlivnit. Ten, kdo Vám to bude navolávat, má osobní zájem pouze na tom, Vás dostat za dveře. Vy ale kromě toho již sbíráte informace a vytváříte první vazbu s potencionálním klientem, zvláště, pokud by to bylo na doporučení…

    5

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý večer pane Grygoosy,

    rozhodně se shodnu s kolegy výše. Domlouvání přes Call-centrum může mít kvantitativní efekt, ale kvalita těch kontaktů bude nevalná. Toto ulehčení práce podle mě vede do pekel. Mimochodem pořádně zapracujete na Vašem psaném projevu, který je opravdu nevalný. Pokud dáváte klientům nějaký psaný výstup, rozhodně to není dobrá vizitka.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Já jsem se tímto směrem (call centrum) nikdy nevydal.

    Protože:

    1.) pokud používají nějakou svoji databázi, tak dopředu nevím, jaká je její kvalita

    2.) pokud používají moji databázi tak nikdy nevím, co mi na techto kontaktech mohou poškodit

    Pokud mohu poradit, pořiďte si asistentku, která bude volat před Vámi (a Vy si děláte potřebné věci na PC), bude volat Vaším jménem, vše uslyšíte a můžete operativně a aktivně do této akce zasahovat.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka 
      Účastník

      Nicméně, kde je ta doba, kdy z 20ti kontaktů bylo do týdně 15-17 schůzek a to za cca 25minut telefonování.

      Nevěříte? Opravdu bylo.

      Leden 2000, volání, potom co ČP přišla o monopol, na nové POV od Allianz. Volala moje asistentka která “kontrolovala”, zda jim dorazila zelená karta a že já jsem jejich správce smlouvy a kdy se jim mohu přijít představit.

      Jóóóó, to byly časy !!!

      3

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Martin Hrysčenko 
    Uživatel

    Jak jsem zvěděl od samotného call centra http://www.tricall.cz, velice úzce s nimi spolupracovala společnost SMS F. poradenství u které je registrován jeden zdejší přispěvatel Luděk Mitas.

    Můžete nám prosím Luďku říci, jaké máte zkušenosti s touto společností? Zaslechl jsem něco o velice špatném konci vaší vzájemné spolupráce a rád bych slyšel i druhou stranu (vaší), abych případně nepadl do stejné jámy.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  luděk mitas 
      Uživatel

      Dobrý večer, teď si nejsem jistý, jestli myslíte spolupráci mou s SMS, nebo SMS s tím Call centrem.Takže : U mne se nic nezměnilo, ani mne zatím nevyhodili…

      ( radši se podívám do mailu ..:-)))))))

      S nějakým Call centrem skutečně byla spolupráce ukončena, myslím , že dokonce s několika.. A asi i neslavně , zejména pro ně, páč co jsem zaslechl,trochu si nekale pomáhali s nepravdivými důvody návštěvy..

      A přijít o firmu s 800 poradci…

      Ano , já si občas nechám schůzky navolávat, buď z veřejných zdrojů, nebo z mých. Ale je pravda,že ta úroveň je nevalná. Operátor se opravdu snaží mne dostat pouze za dveře, a to všelijakými způsoby…(Myslím tím takovéto zjednodušování , kdy operátor zadrmolí něco jako že je to důležité a tak a lidé pak vůbec neví proč tam jdu… )A pak je to vysvětlování a omlouvání a někdy prostě odejdu s omluvou, že to operátor zmršil. Ale zaplatit to musím..

      Ale já bych tuhle práci asi dělat nemohl, je to fakt drsný !!!

      0

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Jan Rettich 
    Účastník

    Dobry den,

    pridam svoji zkusenost. Nekdy loni mi volala slecna z callcentra, s tim ze vola za pana reditele xy a ze mi s nim chce domluvit schuzku, ze ktere pro mne poplynou velke financni vyhody. Jsem clovek zvedavy a ac jsem tusil odkud vitr vane, byl jsem zvedavy kdo prijde a co bude nabizet a na schuzku pristoupil. Prisel hoch pusobici pod Broker Trustem. O urovni toho pana se nebudu zminovat, co me vsak zaujalo bylo, ze mi nevahal prozradit, ze za jednu domluvenou schuzku plati callcentru 500Kc a ze z klienta vytezi v prumeru 30.000Kc a jeste nejake dalsi perly. Byl trochu zaskoceny, kdyz jsem se ho zeptal, zda i na mne chce vydelat 30.000?

    Spis by mne ale zajimalo, jaky je duvod toho nechat si schuzky navolavat?

    3

    1
     | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus 
      Účastník

      Ne, na Vás chtěl vydelat 50 tis ;) ne každy je prece průměr :)) a někdy je to jen za 15 :(

      – s tim se nesveril ?

      Každopádně důvodem, proc si to nechat navolavat muže byt jak nechuť či odpor k téhle cinnosti, tak i lepší využití času

      3

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jan Rettich 
        Účastník

        Tak videl jsem ty \”dolarky\” v jeho ocich, kdyz dorazil… :-)

        Ja mam na navolavani schuzek pres call centrum asi trochu prikrejsi nazor. Ja bych si schuzky takto urcite nedomlouval, nikdy jsem tak necinil a myslim ze ani v budoucnu nebudu. Vysvetlim me duvody proc ne.

        Za 1. bych se citil, ze musim byt uplne neschopny, pokud si neumim domluvit ani schuzku. Povazuji to za elementarni schopnost kazdeho \”poradce\”. To je bod cislo 1, ktery kazdy musi umet! Kdo toto neumi, musi se to naucit a to je prace manazera. Pokud neumim komunikovat s lidmi po telefonu, jaka je pravdepodobnost, ze to budu umet na schuzce?!

        Za 2. domluvit schuzku s cizim clovekem mi trva uplne maximalne 5 minut, spis mene. Jedine, co s takovym clovekem resim je, kdy a kde se potkame. Je to ale dano tim, ze lide , kteri se mnou chteji spolupracovat na me maji reference a vi co a jak delam, tedy toto nemusim vysvetlovat.

        Za 3. nechat za sebe volat nekoho stavajicim klientum by mi prislo maximalne neosobni a myslim, ze by to nebylo klienty vnimano uplne pozitivne. Zive si dovedu predstavit, jak si rikaji, panejo, ten je nafoukanej, kdyz za sebe necha volat asistentku. Telefonat nemusi byt vzdy jen o domluveni schuzky, je to taky o tom se s klientem pozdravit, zeptat se jak se ma, pratelsky popovidat a kdyz je potreba i domluvit schuzku. Myslim, ze lide toto hodne ceni.

        Za 4. spis nez ztratu casu zpusobenou navolavanim schuzek bych povazoval ztratu casu chozenim na schuzky, ktere se neuskutecni, kde vas klient nepusti pres prah – coze?, klient nic takoveho nechce – byla mu podana call centrem zkreslena informace, kde absolutne nevim jaka je kvalita protistrany, tedy co mam od schuzky ocekavat, atd.

        Za 5. jeste za toto platit!?

        Ne, dekuji!

        2

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Dušan Spál 
          Účastník

          já osobne navolani schuzek zvladam, ale vím že ten čas dokazu vyuzit efektivneji. Patrim bohuzel mezi ty lidi, kteri si reknou dneska se mi nechce zavolam zitra a tak to jde dale az je patek vecer. Navic pokud mohu rict z vlastnich zkusenosti, kdy bylo navolavano zpravidla 15-20 novych schuzek tydne, a schuzky byly kvalitni moje produkce bylo okolo 300 000 kč v ročním pojistném dohromady ve všech odvětvích(ŽBP,NŽP,PF,INVESTICE) a to se mi vyplatí dát slečně třeba šest tisíc, kdy si to jako studentka nemohla vynachválit takovou práci.

          samozřejmě takový nápřah nejde vydržet non stop, protože v jeden den máte pak i 8 schůzek a už na sedmé toho máte plné brýle, optimum pro mne je 2-3 dopoledne a 2-3 odpoledne.

          Obecně vzato si musíte své kontakty hlídat a telefonistka musí být kvalitní, žádné profi call centrum bych nedoporučil, protože tém lidem budou volat pořád dokola a taky budou posilat konkurenci na vase pojistky…

          např. call centrum slavne sms volalo me ze volaji z ČNB z duvodu kontroly mych smluv…musel jsem se smat, kdyz prisel sam clovek vytrepany jak startka ktery praci delal tri mesice, a vedel o ni uplne nic. Pote se nemame klientum divit ze maji spatnou zkusenost

          0

          0
           | Odpovědět privátně
  •  Dušan Spál 
    Účastník

    Já osobně si svého telefonistu či telefonistku vybírám sám. a mám nad tím dohled,dám svou databaz a telefonistka volá, na zapracování dám nějaký čas. kontroluji ji obcas pri telefonovaní a pisu si databazi kolik bylo domluveno schuzek z kolika kontaktu a taky spolehlivost …protoze neni pravda , ze lidi chcou pracovat vic nez polovina uchazecu o tuhle ‘brigadu’ ma jen reci a pak nedelaji nic

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Dalimil Tazbírek 
    Uživatel

    tricall je stejný člověk jako Duocall……..Jakub Čížek……tragické…..přístup 0, spolehlivost 0, plnění dohody 0.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Gabriela Zurková 
    Uživatel

    U callcentra (redakčně vymazáno – reklama) je minimální odběr 20 schůzek za měsíc, jasné ceny za schůzky, prověřené databáze s garancí dvou let, callskript předem daný a Vámi schválený. Tak proč to nezkusit?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Kamil Šťastný 
    Účastník

    Sjednávání schůzek externí firmou, tedy callcentrem, je dnes velmi běžná praxe. Sekal jsem se s tím už v několika firmách – malých i velkých. I sami v naší firmě občas využíváme služeb firmy Axxel https://axxel.cz. Ušetří nám spoustu času a my se můžeme věnovat tomu čemu rozumíme.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account