Zobrazeno 154.251x

Toto téma obsahuje 26 diskutujících a má 99 odpovědí. This post has been viewed 154252 times

  • Autor
    •  David Krabec
      Účastník

      Rád bych se optal zdejší komunity na názor na společnost SMS Finanční poradenství a.s.

      Dostal jsem od jejich zástupce hodně zajímavou nabídku, kterou docela zvažuji, ale nerad bych do toho šel “naslepo”.

      Proto prosím pište pouze o konkrétně doložitelných věcech a ne jen nějaké domněnky.

      Předem děkuji za to, že se diskuse povede věcně. :-)

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Já pro SMS pracuji , mohu tedy říct, že budete mít postatně vyšší provize něž v Brokeru, nesrovnatelnou svobodu ,/ než nastartujete červené palce, myslím tím v rámci MLM , kolegové /,nikdo Vás nebude nutit sjednávat něco , co nechcete, nikdo Vám nebude řídit Váš čas, nebudete dělat plány a záznamy a nebudete muset nosit červenou kravatu.Žádný dril… Doporučuji,pracuji tu tři roky a jsem spokojený.

      4

      14
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník
       | Odpovědět privátně
    •  David Krabec
      Účastník

      By mě zajímalo za co jsem já dostal, jakožto pouhý tazatel, záporné hodnocení?

      To jako za to, že jsem od nich dostal nabídku?

      Nebo se někdo jen špatně vyspal? :-D

      To mi hlava nebere…

      4

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Myslím, že spíše, než nabídku, byste měl zvážit, kam směřujete, jaký by měl být styl Vaší práce, jak ji chcete dělat do budoucna. To, že jste již několikráte měnil, znamená, že tam byl pro změnu nějaký důvod. Já ho neznám, ale každá taková zkušenost by Vás měla někam posunout a nastavit Váš směr “pro příště”. Zvažte tedy, co je pro Vás prioritní, co potřebujete, abyste byl ve firmě xy spokojený a nemusel zase po nějaké době hledat něco jiného. Nevím ani, co je hodně zajímavá nabídka… to, co popisuji, se prioritně vůbec nemusí dotýkat provizí a také bych si položil otázku, zda je něčím ta nabídka podmíněna a za jakých předpokladů bude její výhodnost trvat… Tady Vám dva lidé napíší, že je to tam super, pak další tři, že by tam nešli ani za zlaté prase… pomůže Vám to v rozhodování? Já se domnívám, že moc ne. ;-)

      8

      4
       | Odpovědět privátně
    •  David Krabec
      Účastník

      Byl bych rád, kdybyste přidali i konkrétní důvody proč ne – jestli je to kvůli MLM, nebo nějaké konkrétní případy…

      Já jsem v současnosti na rozcestí, nabídek mám hned několik a dá se říci, že právě v SMSce mi toho zatím nabízí nejvíce – kompromis mezi špičkovým zázemím (kancelář v City Toweru), technickou podporou (poradenský software), asistentkou (papírování) a navrch k tomu i velice zajímavé provize na to, že je to MLM (kolem 120%)…

      V Insii, Broker Trustu mi zase nabízejí o cca 20-30% vyšší provizi, ale kancelář, školení (nemyslím produktová školení), poradenský software by byl v mé režii, takže to jsou na druhou stranu nemalé náklady…

      1

      0
       | Odpovědět privátně
      • Poradce který pracuje jako čuně se najde všude… Jsem u SMS také 3 roky. Pana Krabce můžu uklidnit, že je zde vše naprosto férové! Žádné obavy :)

        Navíc Vám nikdo nebude vymývat hlavu nesmyslama o nejlepším poradenství v ČR a možná i na světě jako v některých jiných společnostech. Jsme kvalitní společnost, čuňárny jsou o lidech a ne až tak o společnosti…

        1

        3
         | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka
        Účastník

        Co myslíte tím, že poradenské software je ve Vaší režii?

        A nyní popíšu rozdíl, který mi vadí na mnohých firmách (nejen na SMS):

        Naše praxe: uděláme smlouvu (např. AXA) v kanclu na Karlově náměstí, zapíšem do PC, odevzdám do Lazarské (mám razítko na kopii o převzetí, vzdálenost 300m).

        SMS: uděláte smlouvu, dáte do obálky a pošlete na centrálu (pokud šetříte, posíláte 1x týdně = náklady, nebo po sepsání = 3x náklady; navíc nemáte potvrzení o předání – máte pouze útržek od obálky, kde “něco” bylo), za 3 dny to mají na centrále, za 2 až 5 dnů zapíší smlouvu a najednou hromadu smluv pošlou na centrálu pojišťovny.

        Co mám zprávy od SMSáků a mohu porovnat s naší praxí, tak toto kolečko u SMS trvá minimálně o 10 pracovních dnů více než u nás.

        Jako další musím říci, že na všech ústavech, pro které děláme, tak se osobně známe s těmi, kdo mají naši firmu v portfoliu a kdykoli se na ně múžeme přímo obrátit, Jde to u SMS?

        A co tak průmyslové pojištějí formou makléřské smlouvy? S přímým jednáním na vypracovatele PS je jednání spíše v hodinách než ve dnech. Jak pak to má SMS?

        Více Vám pošlu skrytě.

        Budu rád, když mi na tyto body odpovědí členové SMS, je možné, že se již některé podmínky změnily.

        4

        1
         | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel
          Neaktivní

          Pane Vařečko, ale to, že máte např. pobočku Axy za rohem přece nemůže být důvod, proč pracovat nebo nepracovat s nějakou společností. Např. já, ať budu sjednávat smlouvy pro jakoukoli pojišťovnu, tak mám u nás k dipozici pouze pobočku KOOP – to ale neznamená, že z důvodu urychlení odeslání smlouvy budu vše sjednávat v této pojišťovně.

          1

          2
           | Odpovědět privátně
          •  Jiří Vařečka
            Účastník

            Ano, souhlasil bych s Vámi, kdyby se jednalo jen o pojišťovnu AXA.

            Já ale napsal “např. AXA”.

            Tady se jedná o princip, kdy máme přehled o přímém předávání smluv, s potvrzením, na pobočky jednotlivých ústavů s vyloučením zbytečné administrativy a časového skluzu.

            4

            2
             | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Dobře, asi jsem to nenapsala správně, tak to upřesním. Nejsem schopna kromě KOOP předat smlouvu do žádné pojišťovny, aniž bych musela sednout do auta a jet cca 20 km. Ale to přece není důvod, proč spolupracovat nebo nespolupracovat s nějakou společností. Pokud bych já spolupracovala s Vámi, jsem na tom úplně stejně jako popisujete SMS. Nemyslím tím vůbec nic proti Vám, ani společnosti, se kterou spolupracujete, ale jako důvod, proč nespolupracovat s SMS toto není logický argument.

              1

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Vařečka
              Účastník

              Paní Pátková, máte pravdu, neřešme Pardubický kraj, stále by platilo, kdyby jste byla v SMS, že umíme zajistit rychlejší předání na příslučnou centrálu.

              Toto ale samozřejmě není jediný důvod.

              Jak jsem již psal, rád uvidím odpovědi od SMSáků o jejich přímém projení na jejich místně příslušné pracovníky pojišťoven (majetkáře, životkáře, autaře, průmyslováky) a o možnosti a jednoduchosti sjednávání makléřských smluv.

              4

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Vařečka
              Účastník

              Já se jen připomínám.

              Opravdu zde není nikdo od SMS aby mi odpověděl?

              “Jak jsem již psal, rád uvidím odpovědi od SMSáků o jejich přímém projení na jejich místně příslušné pracovníky pojišťoven (majetkáře, životkáře, autaře, průmyslováky) a o možnosti a jednoduchosti sjednávání makléřských smluv.”

              4

              1
               | Odpovědět privátně
            • Dobrý den. Omlouvám se , asi Vás zklamu mou odpovědí. Nikdy jsem nepovažoval za důležité být v kontaktu s místními zástupci jednotlivých pojišťoven,mám v mobilu čísla na pracovníky, kteří se o naší firmu starají a protože jsme poměrně velký hráč na trhu , tak jsem nikdy neměl problém s dlouhým řešením… Smlouvy mi vozí šéf jednou týdně na centrálu. Všechny jsou tištěné , takže nic moc velké zdržení s kontrolou. Pro průmysl a podnikatele používám kamaráda z ČP, který má skvělé kontakty a dokáže si vyštěkat obrovské slevy, takže mi podleze co potřebuji. Stará se mi také o průběh likvidace, což bývá často velký problém. Já a mí klienti ho ale díky němu nemám..

              Všechno ???

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            • Pane Vařečko,já opravdu nevím co chcete slyšet.

              A taky nějak nechápu co tohle téma může komu dát.

              Pan Krabec položil jasnou otázku a taky žádel o konkrétní odpověď.

              Nejvíc “konkrétních odpovědí a informací” bylo od lidí kteří mají zaručené informace “z druhé ruky”.

              Pokud někdo napsal něco konkrétního např.

              “v SMS pracuji a jsem spokojen” okamžitě schytal kupu červených palců.

              Takže já teď budu mluvit sama za sebe a na Váše dotazy Vám odpovím.

              Co se týče otázky na přímé propojení na pracovníky pojišťoven,tak za prvé ,máme své odborné garanty přes jednotlivé druhy pojištění a další samozdřejmostí je propojení napřímo na pojišťovny na jejich specialisty /jak už jste psal majetkáře,životkáře atd./

              Bez toho by snad tahle práce ani dělat nešla.

              Také jste se tu zmiňoval o tom jak dlouho trvá než přijde smlouva do pojišťovny.Naposledy jsem posílala smlouvy ve čtvrtek večer,těsně před zavřením pošty,ve středu /tj. za 4 dny/ mi volala paní z konkrétní pojišťovny potřebovala si něco upřesnit.

              Jinak pokud by Vám to nestačilo a potřeboval by jste další “zaručené informace” můžu zajít k sousedce “ta ví kde má i čert mladý.”

              1

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Vařečka
              Účastník

              Já Vám blahopřeji, že Vám to tak dobře funguje, tak to má být.

              Ani Vy, a ani pan Luděk, jste se nezmínili o makléřských smlouvách. Proto jsem se i opakovaně ptal i když se dívám na ČNB.

              https://apl.cnb.cz/apljerrsdad/JERRS.WEB10.VIZITKA?p_lang=cz&p_SEQ_ID=44600&p_VER_ID=1011&p_DATUM=03.04.2013&p_ROL_KOD=85

              Pokud již pro vás (SMS) není problém udělat makléřskou smlouvu, tak to je dobře, já měl informace od lidí z SMS (únor-červen 2012), že to je problém.

              3

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Marta Antalová
              Účastník

              Zdravím Vás,

              také pracuji v SMSce a jsem navýsost spokojená, jak co se týká kolektivu, tak veškerého zázemí.Pokud potřebuji,aby smlouva byla přímo na pojišťovně co nejrychleji, tak posílám jak na centrálu SMS, tak na pojišťovnu současně. V pojišťovně ji mají hned a SMS si ji zaeviduje také. Ohledně přímých kontaktů s partnery – hodně s nimi spolupracuji při řešení různých nestandardních smluv a pokud nejsem líná zatelefonovat a domluvit přímo (s posláním podkladů emailem) mám zpětný kontakt a většinou i řešení v rámci daného dne – volám-li ráno, nejpozději druhý den. Provize v rámci MLM na velmi slušné úrovni, nikdo mě netlačí do právě “nejvhodnějšího” partnera, výborná komunikace i v rámci firmy….jednoznačně mohu jen doporučit. Samozřejmě i v kladném je to vždy jen o lidech a “prevíti” se najdou všude, ale ze zkušenosti, v dobré partě “prevít” dlouho nevydrží..

              3

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Vařečka
              Účastník

              I já Vás zdravím paní Marto.

              Rovnou úvodem: je dobře, když sem mezi nás přijde nová, chytrá a krásná krev, která nám tyto naše klidné vody rozbouří.

              :-)

              Je opravdu OK, když člověk, který přijde k licenci ČNB 26.6.2012 dokáže s takovýmto přehledem v 07/2013 reagovat.

              Váš manažer Luděk to asi “nebude mít jednoduché”.

              Já zde měl již na tema SMS několik otázek, tak jen malé vysvětlení.

              1, Ptal jsem se na možnost makléřských smluv. Bylo mi od SMSáků řečeno, že to jde. OK, jen malá poznámka, k dnešnímu dni (14.7.2013) má SMS pod svoji licencí PM registrovámy celkem 3 (!) PPZ. Kladem je samozřejmě už jen to, že na trhu v ČR je několik “makléřských společností”, které nemají ani tu licenci PM.

              2. Ptal jsem se na ty vazby. Považuji za normální, že se osobně znám nejen s těmi, u kterých nabídky poptáváme, ale i těmi, kteří slevy povolují.

              Mějte hodně úspěchů a ať Vám úsměv z fotky na profilu nikdy nezmizí.

              :-)

              2

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Marta Antalová
              Účastník

              Dobrý den Jíří,

              děkuji za pochvalu, nicméně nejsem na tomto webu zase takový nováček, chodím sem už zhruba rok a musím říci, že jsem se tu dozvěděla spoustu velmi užitečných informací, případně našla velké množství témat,která mě přiměla k tomu, abych si vědomosti dále rozšiřovala. Rozhodně skládám tomuto webu velkou pochvalu:-))

              Jinak Luděk není můj manažer,ale kolega, nicméně mi od začátku velmi pomáhá a spoustu mě toho také naučil.

              ..k makléřům v SMS – je to u nás nastaveno tak, že pokud potřebujeme řešit něco, co je pouze v jejich kompetenci, třeba pojištění kolem drobných i (velkých) podnikatelů, není to tak, že bychom to odmítli klientům, jen je předáme a jsme s nimi dále stále v kontaktu. Pokud by některý z našich PPZ si chtěl makléřské zkoušky udělat, nikdo mu v tom nebrání a tuto možnost má…spíše bych viděla, že je to trochu o lenosti – o klienta nepřijdou, vše dostanou pro něj připraveno na “zlatém podnose” za malý podíl z provize, tak to nikoho asi moc netlačí…a mně ještě chybí potřebná praxe, abych se o složení zkoušek pokusila :-))

              ..ohledně osobních vazeb s Vámi nemohu než souhlasit. Rozhodně je to velké pozitivum pro nás i klienta. Sama se snažím být co nejvíce v kontaktu, nejlépe i osobně, se zástupci pojišťoven a bank co mají naší SMSku na starosti..už se to několikrát klientovi (a tedy díky jeho spokojenosti následně i mně:-).. ) hodně vyplatilo…mohu uvést příklad starý 14 dnů – ve čtvrtek jsme poměrně slušně pojistili klienta na rizika, v pátek dopoledne byla smlouva odeslána, ten samý pátek večer klient spadl ze žebříku – hodně špatně zlomená noha, očekávané 2 měsíce v nemocnici a trvalé následky…jen díky osobním vazbám se povedlo domluvit alespoň jakýsi jednorázový paušál, který sice nenahradí odškodnění, kdyby pojistka už byla normálně v běhu, ale ukažte mi někoho, kdo se pojistil třeba na přepážce, počátek pojištění byl od 1.dne následujícího měsíce(tedy zhruba až za 10dní) a přeci něco od pojišťovny dostane ? (nejedná se o Flexi a její předpojištění zdarma od 3.dne od podpisu, ale tady by se stejně ani Flexi do limitu předpojištění nedostala, úraz se stal 24h po podpisu)..tohoto se bez osobních vazeb rozhodně dosáhnout nedá:-)) ( a to nemluvím třeba o řešení hypoték a problémů kolem nich, bez osobního kontaktu a důvěry s bankou, respektive úvěrovým-hypotečním specialistem skoro není šance…..a v této oblasti mohou být PPZ poradci pracující pod velkou MLM firmou přeci jen v nevýhodě, ale s trochou snahy se i tady “obyčejný” PPZ alespoň na některé osobní vazby dostane..

              Přeji krásnou neděli…

              2

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Prášil
              Účastník

              Dobrý den, je to možné i u 7BN, ale klient musí mít pojištění zaplacené a sjednáno předběžné pojištění.

              1

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Marta Antalová
              Účastník

              Dobrý den,

              to ano, ale toto nebyla ani 7BN. Byl to opravdu velmi nestandartní vstřícný krok od pojišťovny, který by bez osobních vazeb nebyl možný:-).

              0

              1
               | Odpovědět privátně
            • Nevím nevím…:)

              1

              0
               | Odpovědět privátně
      •  Jiří Prášil
        Účastník

        Dobrý den, když jsem opouštěl MLM systém, hledal jsem něco nového něco, co si můžu vybudovat sám, něco co mi bude patřit, měl jsem spoustu nabídek a to i ze strany pojišťoven, dokonce mi byla nabízena ředitelská pozice, byly mi nabízené kanceláře, maximální podpora, lidi, které by mi přidělili, kmen klientů atd. Nakonec jsem vše odmítl a to z toho důvodu, že by mi nic nepatřilo. A to je moje hlavní priorita, které se dnes držím. Jsem toho názoru, že je vhodné si budovat vlastní hodnoty, k čemu je mi kancelář, když není moje, k čemu je software, který mi při odchodu vezmou atd. Jsem v Insia, na podporu si nemohu stěžovat, softwary si platím u jiných firem (životní, investiční, úsporné, pojistný plán mám vlastní) je to ve stovkách ročně. Odborné školení mám za sebou, pokud mě něco zajímá, tak si školení zaplatím, opět ve stovkách. Vzhledem k tomu, že provize jsou vysoké, tak nějaké stovky, v horším případě tisíce mě ročně opravdu nevytrhnou. Hodně lidí argumentuje tím, že nízké provize mají proto, že společnost jim všechno zaplatí, ale už si neuvědomují, že jim nic nepatří, že budují majetky pouze firmě a ne sobě, dokonce už i Partners při odchodu chce zaplatit zpětně vzdělávání. Na náborové schůzce jsem spočítal, o kolik u konkurenční firmy kolega přichází ročně, bylo to o 400tis., za to by měl zlatou kancelář, softwary, školení na vysoké úrovni a nikdo by mu to nemohl vzít, bylo by to jeho, mohl by ovšem rozhodovat. Tím chci říci, že mě osobně je jedno, jestli mi někdo nabízí kancelář či nejvyšší pozici, už jsem přehodnotil priority, kterých se držím. Před měsícem mě chtěl manažer zlanařit do nejlepší firmy na světě, odmítl jsem, manažer nechápal, jak mohu odmítnou nabídku, která se neodmítá. Tím ovšem nechci říct, že nemáte jít do SMS, jestli splňují vaše očekávaní směle do toho, v horším případě firmu můžete kdykoliv opustit.

        15

        1
         | Odpovědět privátně
        •  Jan_Hájek
          Účastník

          Jak Vás tak čtu, tak s Vámi vlastně naprosto souhlasím. Pokud bych Vám chtěl v něčem oponovat, tak by to asi vycházelo čistě z toho, že Vaše teze hodnotí pouze obecně rozšířenou praxi, která je založená jen na provizních příjmech s plejádou standardně prodávaných produktů, kdežto moje teze počítá s odlišným konceptem.

          Naše filozofie a s tím i obchodní model stojí na tom, že poradce si budováním své praxe tvoří hodnotu, která je vyčíslitelná a kterou je možné při odchodu do penze např. prodat.

          3

          0
           | Odpovědět privátně
        •  Jan_Hájek
          Účastník

          Jen těch 400tis. ročně, na zlatou kancelář, softwary, školení na vysoké úrovni …mi vykouzlilo malinko úsměv na rtech.

          Za prvé jste vyjmenoval opravdu je zlomek toho, co provoz a rozvoj opravdu profesionální poradenské praxe a služeb vyžaduje a ani na to vyjmenované není 400tis.Kč mnoho, ačkoliv sečtené za rok to jistě vypadá jako obrovské číslo.

          2

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Jiří Prášil
            Účastník

            Šlo o jednoduché srovnání, berte to s rezervou. Jde o to, že kolega dělal za zrnko rýže a jeho argument směřoval k tomu, že mu všechno firma zařídí, ale to co mu firma zařídí, by si za vyšší provize zařídil také a ještě by mu zbylo např. 200tis. Chápu to u začátečníků, ale u profesionálů? Navíc by o tom nerozhodoval někdo cizí. Kdyby mi např. Insia řekla, že mi vyplatí o 50% méně a argumentovala by to tím, že mi všechno zařídí, tak bych se s firmou hodně rychle rozloučil. Jsem podnikatel a čím vyšší provize, tím větší možnosti v podnikání mám. Proto neberu argumenty typu, že o provize nejde. Paní s pojišťovny, se kterou mám velmi dobrý vztah neodešla od pojišťovny kvůli tomu, že má placenou kancelář, když jsem ji spočítal, že by mohla mít za stejnou práci o 40tis. více, za které by mohla mít v klidu vlastní kancelář i s asistentkou, tak ji to přišlo jako velké riziko. Někteří hold mají pocit větší jistoty, když to platí někdo jiný, ve skutečnosti se připravují o své hodnoty a ještě mají nižší provize. Poslední dobou mám pocit, že si hodně kolegů od konkurence myslí, že čím vyšší provize tím nižší kvalita, nemáte ten pocit? Jedna slečna mi na vyšší provize odpověděla, že nejde o provize, ale o kvalitu. Tím mi jasně dala najevo, že nedělám tak kvalitně jako ona, nechápala, že k této činnosti nepotřebuji firmu, která mi bude říkat, co mám dělat a co ne. Navíc začínám potkávat více manažerů, než zprostředkovatelů, něco je asi špatně.

            4

            1
             | Odpovědět privátně
            •  Jan_Hájek
              Účastník

              Někteří holt nerozlišují mezi celkovou výší provize zahrnuté v nákladech v produktu a oproti výší podílu na této provizi vyplacené… smotají to dohromady a potom se nechají utáhnout na vařené nudli. ;-)

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Ivan Špirakus
              Účastník

              Jo, uz pan profesor Zelí říkal ” nechci slevu zadarmo” :)

              1

              3
               | Odpovědět privátně
            •  Ivan Špirakus
              Účastník

              Tohle je celé o životní filozofii – já v tom vidím analogii k politickým stranám a uspořádání státu:

              1) Levice prosazuje mohutný stát, vysoké daně, jistoty a velké přerozdělování – to je model firem, které poskytují svým lidem vše “zdarma”, dávají jim “jistotu” a “přerozdělují” formou soutěží, zájezdů apod. – samozřejmě o to je nutné snížit vyplácené provize

              2)Pravice prosazuje štíhlý stát, nízké daně, samostatnost a odpovědnost každého za sebe – to je model firem, které věří tomu, že se podnikaví lidé dovedou o sebe postarat sami, a s vyššími provizemi dokážou lépe budovat své vlastní podnikání

              Stejně jako v politice, každý má tendenci k jinému uspořádání a neexistuje jeden univerzální model vhodný pro všechny

              7

              7
               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Nemyslím, že je to vhodné přirovnání. Aby vznikla značka, tak ta značka musí být spojená s určitou jednotnou kvalitou a stylem práce. Franšízový model a svoboda nejdou dohromady.

              Servisní organizace poskytuje zázemí. Takové zázemí je logické tendrovat podle toho, co potřebuji k práci. Vy jste nazval model Insie někde jako franšízový. Teď píšete o samostatnosti a svobodě. Franšízové systémy se vyznačují tím, že nedávají moc prostor pro kreativitu v pojetí služeb, výměnou za obchodní postupy, které dobře fungují, v kombinace se značkou, která má jméno.

              Nevím, jak to funguje v Insii. Jestli je to franšíza nebo servisní organizace. Ale nedokážu si dost dobře představit, že je to obojí. To považuji za oxymóron.

              4

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Čistě teoreticky… vyvolalo to u mě myšlenku, zda je možno to praktikovat odděleně. Tzn., buď si to dělej po svém a dodržuj zákonem stanovená pravidla nebo využij celý náš pracovní systém a pak dodržuj pravidla stanovená uvnitř. Co se třeba týká pojištění FO, tak tam si to jedeme po svém, ale pokud se jedná např. o pojištění průmyslu a podnikatelů, tak bych nějaký jasně daný prac. postup využil.

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Důvod, proč si někdo otevře franšízovou pobočku většinou bývá, protože chce využít pracovní postupy, značku někoho, kdo je u zákazníků hluboce zapsán. Vzhledem k tomu, že někteří moji kamarádi,kterým se daří a kteří spolupracují s Insií, vykonávají tuto činnost pod svým jménem, tak bych řekl, že tu značku a osvědčené pracovní postupy mají spíše oni, než že by jim jí poskytla Insia.

              V mém vnímání je franšízová firma Partners nebo Broker Consulting. Tam to navenek působí jednotně z pohledu klienta. Byznys Insie/Brokertrustu z tohoto pohledu vnímám spíše jako byznys support v některých oblastech.

              3

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              S tím souhlasím, máme to také tak, jen mě napadlo, zda by šlo praktikovat tu franšízovou část třeba jen na segment průmyslového pojištění. My jsme si také ponechali svoji značku, ale jsou tam firmy, které se věnují tomuto segmentu a přizpůsobili tomu i svůj název.

              0

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Ivan Špirakus
              Účastník

              asi odpovídáte na jiný příspěvek…. – já jsem se zabýval vztahem:

              menší provize, větší přerozdělování, věci “zdarma” a “jistoty”

              vs. větší provize, věci za peníze a menší přerozdělování

              0

              2
               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Ne reagoval jsem na ten,na který jsem reagoval. “Pravicový přístup” mi nejde dohromady se označením” franšíza”,jakým jste nedávno označil Váš obchodní model. Nejde o akademizování a škatulkování. Šlo mi o to pochopit,co to vlastně je.

              Franšíza mívá jednotný brand,stejné služby,standardizovanou komunikaci se zákazníkem i postupy + kvalitu toho,co zákazník dostane. To mi nejde dohromady k tomu ” pravicovému přístupu”.

              3

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Ivan Špirakus
              Účastník

              Jak to působí na Vás je celkem jedno – to je čistě akademická diskuse a škatulkování.

              Důležité je, zda to uspořádání vyhovuje lidem, kteří v tom fungují…

              2

              7
               | Odpovědět privátně
    • Dobrý den,

      chápu pointu pana Krabce, který měl ve vlastním zájmu se dozvědět informace o problematice, která ho zajímá. V našem případě to byla společnost SMS finanční poradenství, a.s.

      Dle mého skromného uvážení se domnívám, že pan Krabec očekával místné odpovědi a reakce, které mu zodpoví na jeho dotaz popř. dotazy.

      V jeho založené diskuzi je v tuhle chvíli 29 odpovědí z toho pouhých cca. 5 odpovědí se týká daného tématu.

      Mýslíte, že pana Krabce a možná i jiné zájemce o informace ohledně společnosti SMS finanční poradenství, a.s. zajímá, kdo by navázal s touhle společností spolupráci, a kdo ne a to ještě bez udání důvodu? Nebo jak odesílají smlouvy a kolik dní trvá jejich zpracování?

      Jsem si vědom, že teď schytám červené palce od kolegů, kteří jen tak plácli

      rec. ,,Hledáte třetího?Našel jste! , No už je nás pět´´

      nebo od kolegy, co řeší obálky, ale vy si uvědomte, že pan Krabec nepoužil anonymitu a ukázal nám svou tvář, proto bych se zdržel komentářů, které sem nepatří a pokud může někdo k danému tématu poradit tak ať tak učiní.

      4

      1
       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka
        Účastník

        Pane kolego, nedám Vám červený palec, já Vám vysvětlím, můj postoj.

        “Nebo jak odesílají smlouvy a kolik dní trvá jejich zpracování?”

        Nevím jak Vám, ale pro nás je i rychlost vyplacení provizí důležitá. Z mého příspěvku se možná dalo vyčíst, že díky tomuto máme peníz mnohdy i o 1 měsíc dříve.

        “Hledáte třetího?Našel jste!”

        To byla odpověď na příspěvek pana Koláře. Nevím jak jinak jsem mu měl odpovědět.

        “..pan Krabec nepoužil anonymitu”

        Vzhledem k tomu, že jsem se před několika dny s panem Krabce osobně setkal, tak si myslím, že to tehdy bylo naše soukromé setkání a tak jsem v tom dále pokračoval.

        Ještě závěrem poslední poznámka, je to MLM, počítané na body s předepsaným výkonem, jinak pád s provizí dolů. Tak také proto SMS rozhodně NE!

        Samozřejmě že každý jsme jiný, naštěstí, každému vyhovuje něco jiného. V souřasné době mi připadá nejlepší budování vlastní značky pod broker poolem. Ještě pro upřesnění, neděláme jen pojištění.

        5

        0
         | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Jelikož jsem touto firmou neprošel, snažil jsem se dát radu v obecné rovině, bez toho, že bych se snažil naznačit, že SMS je špatná firma nebo že by tam pan Krabec chodit neměl. Odpověď, kterou jsem na to dostal, jste četl. Přičemž jsem nechtěl říct nic víc, než to, že pan Krabec (stejně, jako se to stalo i mě) již několikrát firmu vyměnil. Z toho je zřejmé, že buď neměl dostatek informací, když do každé takové firmy vstupoval nebo se něco změnilo během jeho činnosti v těchto firmách. Proto píšu, že by měl popřemýšlet nejen o tom, co mu firma momentálně nabízí, ale i o tom, jaká může být budoucnost. Proto píšu o tom, kam směřuje a jak si představuje svůj styl práce. Když tu někdo napíše, dělám v SMS a jsem spokojený, je to jistě informace, ale protože jsme každý jiný, neznamená to, že tam musí být spokojený i pan Krabec.

        5

        1
         | Odpovědět privátně
    •  Petr Krajcigr
      Účastník

      Moje zkušennostu je taková, že SMS finanční poradenství pro klienty neumožnuje investivat do stadartních OPF. Vše řeší přes investiční pojištění. Nebo se mýlim? :-) a do toho bych opravdu nešel….

      0

      1
       | Odpovědět privátně
      • Mýlíte se

        3

        0
         | Odpovědět privátně
      •  Petr Krajcigr
        Účastník

        Dobrý den, děkuji za odpověď, a proto jsem začal hledat. Díval jsem se na stránky SMS finančního poradenství a opravdu jsem zjistil, že poradci můžou pro klienty investování zajistit.:-) Máte pravdu, ale co je na stránkách je krásné avšak moje zkušennost je jiná.Před dvěma roky jsem se sešel s pánem z firmy z Opavy a jeho slova byla, že vše řeší přes životní pojištění. DO 5 minut jsem rozhovor ukončil. Minulý týden jsem se sešel s manažerem v našem městě, který má cca 15 lidí( 1/3 je z Axy) a říká mi, že investování, klienti nevyžadují. A když tak to přeci lze řešit pře IŽP. Nezlobte se dámo, ale finanční plánování bez investic ….hledám to správné slovo …a nevím co napsat, domyslete si co chcete. :-(.

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Marta Antalová
          Účastník

          Dobrý den Petře,

          věřím tomu, co jste napsal, ALE, jsem také z SMSky a můžu Vám potvrdit, že třeba v naší skupině z jihu Čech nikdo nedal do IŽP investice minimálně 1,5 roku(déle tu nejsem, tak za to ručit nemohu) a přesto investice s klienty řešíme a OPFka pro nás nejsou problém….není to o společnosti, ale o lidech…vždy a všude..

          4

          2
           | Odpovědět privátně
          •  Jiří Prášil
            Účastník

            Dobrý den, nemohu s Vámi souhlasit. Společnost řídí lidé, ne roboti, jestli společnost má ve vlastních řadách nepoctivé zprostředkovatele, je to problém firmy. Kdyby společnost takové smlouvy vracela, nebo by stanovila jasné pravidla jinak řečeno mantinely, tak by se to nedělo. Nemluvím teď o SMS, ale o všech firmách, kde se tyto praktiky vyskytují. Věřím, že v každé firmě se najde černá ovce, ale jestli o černé ovci ví samotná společnost, je někde chyba. Nemůžeme se vymlouvat na to, že je to o lidech a ne o společnosti. To je jako když dělník ve stavební firmě postavil desítky baráků špatně, lidé se nebudou dívat na toho dělníka, ale na firmu. Firma má učinit takovou kontrolu vlastních lidí, aby se to nestávalo. Zodpovědná je především firma a pokud nedokáže kočírovat vlastní lidi, je to přece problém firmy. Navíc jednotlivec nekazí jméno jenom firmě, ale dalším spolupracovníkům. Proto nechápu zprostředkovatele, kteří vědí o špatných praktikách kolegů a mlčí, pak se nesmíme divit tomu, že se o firmách nepíše zrovna moc hezky.

            5

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Artur Petržilka
            Účastník

            ,,Není to o společnosti ale o lidech” Dobrý vtip :)))

            aha… a co je význam slova společnost? Kdo ji tvoří? Já mám za to, že právě lidé. Vedou ji vedoucí a řídí ji ředitelé (zase lidé, žádní roboti). Pokud je kariérním systémem dáno, že nedostávám následné provize za péči, ale pouze získatelské, znamená to ,,tlak” na uzavírání pouze nových obchodů. Kdo ten systém (kariérní plán vymyslel? = ředitelé, majitelé, atd. = lidé)

            3

            3
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář
            Účastník

            Dobrý den Marto, Vy se mi líbíte natolik, že kdybych si nebyl vědom, že tu nesmím dělat nábory, tak… :-)

            Souhlasím s Vámi, že je to o lidech, ale nesouhlasím s tím, že to není o společnosti. Ta společnost určuje směr a je za to, co se děje uvnitř zodpovědná. Pokud si to nějaká skupina uvnitř dělá po svém, pak ale není ve stejné lajně se svojí firmou. V podstatě lze říci, že taková jednotka takovou firmu vůbec nepotřebuje a už vůbec nepotřebuje její vnitřní nastavení. To si může udělat sama.

            Artur má pravdu s těmi následnými provizemi, které patří především Vám. Většina obchodníků profituje z vysoké předplacené provize, nikoli z dlouhodobého vztahu. Pojďte to s námi změnit. :-) Co Vy na to?

            1

            1
             | Odpovědět privátně
            •  Jiří Vařečka
              Účastník

              … a já mohu !!!

              :-)

              Mimo toho, co jsi Romane napsal (souhlasím), tak i rozumné příspěvky.

              No, já ale jsem daleko, …..

              https://poradci-sobe.cz/inzerce/view/rozsirime-vam-vase-moznosti-insia/

              2

              1
               | Odpovědět privátně
            • Přesto , že jsem Vás několikrát upozornil, abyste si nedělal neplacenou reklamu, stále tu skrytě náborujete. Je to od vás poměrně nekorektní. Marta to s vámi pravděpodobně nezkusí, protože- jak se domnívám- si bude chtít založit buď svou firmu,až bude mít dostatečnou praxi, nebo zůstane kde je , protože se jí skupina slibně rozvíjí. V každém případě – Marta je součástí mé skupiny , takže v odpověď na vaši nekorektnost vás taktéž nekorektně žádám: nemohl byste už s tím jít do prdele ? Děkuji

              4

              3
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Ano Luďku, máte pravdu, veřejně jsem se k tomu přiznal. Jinak poslední, koho jsem zde náboroval byl asi tak v listopadu jeden velmi šikovný člověk, který si se mnou ale domluvil schůzku sám. Až budu chtít udělat nábor, bude to vypadat trochu jinak. Věta pojďte to s námi změnit nemusí přece vůbec znamenat, že bude dělat u nás ve firmě. Může to měnit s námi všemi ve vlastní firmě, jak jste sám naznačil.

              Nemůžu za to, že je mi paní Marta sympatická a holt jsem se neudržel. :-) A aby bylo jasno, my to máme tak, že počítáme s tím, že člověk, který má ambice řídit tým, si založí svoji vlastní firmu. Všichni naši obchodníci mají smlouvu, kde je kmen jejich vlastnictvím, takže když odejde, je všechno jeho, nikoli naše.

              Akorát se to snažíme postupně tlačit (a to i provizně) k rozloženým provizím, což je většinou v MLM problém. Proto mě zajímají lidé, kteří to vidí podobně, protože pokud by to tak chtěli dělat a nemají k tomu ve své firmě možnosti a ta firma to ani tak nemá v úmyslu dělat, tak budou dříve, či později takovou možnost hledat. Je to i otázka podílu na mg fee, které končí často někde jinde, než u obchodníka.

              Vám se nezdá pro klienta dobré, když platí jen za roky, kdy smlouva existuje? Tak, jako je to např. na POV?

              P.S. Korektně Vám oznamuji, že už s tím jdu do… no prostě tam, kam jste chtěl, abych šel. Musím si holt podat inzerát, nedá se nic dělat. ;-)

              2

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Marta Antalová
              Účastník

              Luďku i Romane,

              tedy nemohu říct chlapci, že by mě vaše přetahovaná jako ženě neimponovala :-),ale to není tématem toho webu ani příspěvku:-).

              Přiznávám, že jsem skutečně loni na podzim požádala Romana o osobní rozmluvu a vůbec toho nelituji. Byla jsem tehdy v oboru relativně chvíli a hledala jsem sama sebe a “svou cestu”. Ale nakonec jsem po zvážení všech pro a proti ( z mého pohledu ) došla k tomu, že SMSka mi dává vše co potřebuji a zároveň mi nechává plnou svobodu.

              Jinak, jak už jsem uvedla a budu si za tím stát – je to o hlavně lidech…máme tu prima partu, troufám si říct, že velmi dobrý servis v možnostech vzdělávání v oboru a produktech a to napříč všemi pojišťovnami, bankami a dalšími institucemi s kterými spolupracujeme. Skutečně nám nikdo nenařizuje koho preferovat a můžeme naprosto svobodně pracovat dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Hned v počátcích spolupráce mi řekl můj nadřízený manažer – “zjistím, že jsi udělala něco pro sebe a ne pro klienta a půjdeš” a podle tohoto se u nás i pracuje. Kdo se chce vzdělávat má velký prostor i podporu, přestože je nás tu na jihu docela málo ( v porovnání s Moravou rozhodně), tak náš manažer pravidelně domlouvá školitele z různých společností přímo k nám a často se stane, že víme o novinkách v produktech i dříve než Morava a Praha (myšleno v rámci SMS).

              Prostě se na mě nikdo nesmíte zlobit – budu se za SMSku bít a budu ji bránit…neříkám, že navždy, vždy se může něco zvrtnout, ale v současnosti (a i s pohledem do bližšího budoucna a přicházejících novinek v chodu SMS ) rozhodně ano.

              PS: otázka pro ty, kteří tu píší, že to nemůže být o lidech, protože sama společnost se z těch lidí skládá –

              co je lepší :

              společnost, ve které se bohužel také občas najdou “bouchači” investic do IŽP, ale která se jich zbaví, když to zjistí, pravda není na to zatím úplně zaměřen kontrolní systém, ale obecně smlouvu nad 2000,.kč bez důkladné kontroly centrály její “náplně” u nás již nikdo neudělá (myšleno v celé SMS)…nebo společnost, která vysloveně nutí své poradce IŽP jen na investice dělat? Není takovýchto společností přeci jen , bohužel, stále dost? Kde je to o společnosti a kde o lidech a jednotlivcích?

              Tak takhle jsem to myslela…

              hezký večer všem

              2

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Wandas
              Účastník

              a to máte kde napsáno s těma 2 litry ? já jsem zažil 2 exoty z Hradce co to prali lidem v 55 letech na 15 let do flexi na sporenicko za 1,5 až 2,5 tisíce

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Marta Antalová
              Účastník

              Dobrý den,

              jednak to najdete v našem etickém kodexu,jehož porušení znamená vyhazov a pak ke každé smlouvě která by byla přes 2000,-kč (může se stát i na rizika, např pro celou rodinu) se přikládá kromě info listu i podrobný rozpis jak se bude smlouva chovat v každém jednotlivém roce (aby se do toho “investice” schovat nemohla), tento rozpis podepisuje klient, přikládá svůj telefon a z centrály je zpětně kontaktován a smlouva se s ním znovu prochází….samozřejmě se mohou najít mezi námi tací, kteří by to mohli zkusit těsně pod tímto limitem (kdy se kontroluje každá smlouva)rozhodit třeba na dvě smlouvy (jedna rizika a druhá IŽP),ale věřte mi, že z dlouhodobého hlediska, by mu to neprošlo…už jen z toho důvodu, že pak nastává jakási samo-kontrola od ostatních poradců. Ono totiž o tom, jak si kdo vede a jaké množství smluv sjednává je vidět na našem vnitřním serveru a věřte mi, že obyčejná lidská závist už toto uhlídat dokáže – pokud by totiž někdo dlouhodobě vykazoval hodně bodů(naše vnitřní hodnocení za smlouvy-pro neznalé), ale na malý počet smluv – tak se určitě o něj někdo začne brzo zajímat ..:-))….musím stále trvat na tom, že je to o lidech, velká společnost nemá bohužel takový prostor,aby se kontrolovala každá smlouva. Nicméně se SMSka snaží co největší míře tato rizika eliminovat. Černá ovce se najde všude, ale věřím, že u nás jí dlouho pšenka nepokvete.

              3

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Vařečka
              Účastník

              Je dobře, že to máte takto nastavené.

              U všech firem by měl fungovat “nějaký kontrolní mechanizmus”.

              Např.: pokud je provize, která by došla celkem za smlouvu na firmu, nad 20.000,-Kč, potom by mělo být automatickou nutnostní prolustrování této PS, plus nějaký plovoucí, náhodně lustrující mechanizmus.

              Nějak to ale vypadá, že to ti a ty (lidé a firmy), kteří by to nejvíce potřebovali, nemají, případně nepoužívají.

              A určitě je fajn, že jste to zde o SMSkách napsala, protože to případného “škodiče” možná předem odradí.

              PS: také máme “kontrolní mechanizmus”.

              2

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Wandas
              Účastník

              no tak koukám že ten člověk stále v sms působí, na nějaký kodex tam nikdo nedohlíží, hlavní jsou prachy a provize pro firmu a manažery nad ním, takže není důvod k vyhazovu.

              co se týče tabulky, tak by to chtělo si sundat ty růžové brýle, já tam vidím smlouvy za 14 a 15 tisíc bodů což dává pojistný přes 2000 Kč. a když se kouknu do června tak je tam přebornice s 5 smlouvami a průměrem 20 tis. bodu což je tak na 2800 Kč pojistný, někdo další i 2500 Kč koukám.

              já neříkám že to dělá vaše kancelář, jen říkám že v sms to nikomu nevadí, ba co naopak takový snaživci jsou vítáni. je to z toho důvodu že storno jde za chudákem sjednatelem, ale firma a manažeři už nic nevrací.

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  TP
              Účastník

              Vedení i manažeři ze storna vrací, jedná se o MLM, čili provize se rozdělují do struktury. Spadne-li smlouva ve storno období, tak poměrnou částí vrací kompletní struktura. Máte mylné informace.

              1

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Wandas
              Účastník

              tady na foru mi někdo tvrdil opak

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  TP
              Účastník

              Máte si informace ověřovat a ne poslouchat všechny drby, které se kde šustnou. Abyste někdy neřekl nebo nenapsal něco, co by mohl někdo brát jako poškozování obchodního jména.

              3

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Marta Antalová
              Účastník

              Dobrý den,

              za storno u nás ručí všichni,tedy v případě, že smlouva spadne,odečítá se i manažerovi i vedení, přesně ve stejném poměru, v jakém byla provize.

              Ohledně 2ti limitu jsme se možná špatně pochopili – není to tak, že by se smlouvy nad 2000 vůbec nesměli dělat,jde o to, že v takovém případě ještě někdo další než poradce kontroluje co je obsahem této smlouvy a zda tomu správně porozuměl i klient a skutečně to takto chtěl. Smlouva v této výši může být přeci klidně i jen na rizika..

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              …se holt musím smířit s tím, že jste mi dala košem :-)

              Technickou připomínku bych měl k těm 2 tisícům. Kdyby teoreticky byla čistě na spoření, tak by taková smlouva prošla bez kontroly? Protože i to je dost. Ideální by bylo nula spoření a provize z každého roku nebo alespoň rozdělená na o něco větší část na začátku a menší části následně. A o to mi jde. O lidi, kteří to chtějí dělat dlouhodobě a peníze nejsou jejich prioritní motiv, ale výsledek jejich dlouhodobého vztahu s klientem. Kdo jiný by se měl snažit to u pojišťoven prosazovat, než ti, kterým jde o tu dlouhodobost místo okamžité “vaty” a po mě potopa…

              Jinak lepší je pochopitelně společnost, kterou jste uvedla jako první, ale to je jednoduchý výběr mezi dvěmi variantami, z nichž jedna je lepší a druhá horší. Ve skutečnosti je ten výběr daleko širší, z více možností a rozhodují v něm i jiné věci, než je IŽP od – do. Ale to jsme už spolu asi probrali loni ;-) Jak je jenom možné, že jsem Vás nepřesvědčil, to jsem byl asi nemocný? :-)))

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Marta Antalová
              Účastník

              Dobrý den Romane,

              tak si to tak neberte, to kafe můžeme klidně zopakovat, já Vám povím i více o SMSce, koneckonců, takový šikovný obchodníka a zároveň uznávaný odborník by se mi v mé skupině určitě líbil..:-))))))

              ..vím, že může být limit 2ti relativně vysoký, když bude někdo chtít cpát po IŽP třeba 500 na investice, může to tam snadno schovat. Spíše jsem chtěla bránit SMSku, že se fakt z “globálního” firemeního hlediska snaží eliminovat takovéto chování a bohužel není v jejích silách kontrolovat úplně každou smlouvu. Ostatní je i na manažerech. Třeba v naší jižní skupince neexistuje, aby poradce přinesl od klienta jen životku, pokud se tak stane, náš manažer kontroluje, zda bylo s klientem probíráno i ostatní (auta, majetek, spoření, hypotéka, spotřebitelské úvěry..) a klidně se s ním ke klientovi vrátí…..rozhodně netvrdím, že je to SMSkový standart…je to o lidech. Pokud mi společnost dá svobodu, každý si ji bohužel může (alespoň na čas) upravit po svém…:)

              1

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Prášil
              Účastník

              A tak to má být. Chtěl jsem se zeptat, kolegyně, jak to řešíte když už klient má vypracované plány od konkurence? Hledáte skulinky co nabídnout navíc, nebo vlastním plánem a řešením chcete přebit vše co klient už má. Osobně mě to zajímá, nejste první ani poslední koho se ptám. Děkuji za upřímnost.

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Marta Antalová
              Účastník

              Dobrý den,

              je to v podstatě klient od klienta – nedávno jsem měla klientku, 4 roky ING Investor B250 – pojistné 2091,.kč, jediné pojištění 300,.kč hospitalizace za 91kč….tady jsem nechala klientce přímo z ING zaslat aktuální stav, docela se zhrozila kolik má “naspořeno”..klientce (se synem) jsem udělala rizika na Dolce Vitě, navýšila penzijko z 500,- na 1000,.kč (státní příspěvek max), ING jsem snížila na 1000,.kč (daně)a zrušila na něm hospitalizaci, 1000 šlo na Conseq – horizont invest. Tedy nezrušila jsem ho úplně, klientka již měla zaplaceny počáteční poplatky, tak bych jí finanční skore zrušením moc nevylepšila…jiný příklad byl v další rodině – flexi na rizika,jenže otec voják – pyrotechnik, flexi samozřejmě zůstala, 3RS nikde nepřebiju, jen jsem jim upravila pojištění syna -vysvětlila jsem, že raději ať má o 200,-kč denního odškodného méně (místo 800 jen 600,-) ale trvalky jsem mu zvýšila z 200 000 na 1 000 000, to ho přeci jen pokryje lépe ve vážnější situaci..cena zůstala takřka stejná, provize asi 200,.kč, ale pak mě poslali za sestrou a tam to bylo lepší:-)….všichni to děláme i pro peníze (někdo jen pro ně), živíme rodiny…ale není u nás standardem automaticky vše rušit, i když se snažíme najít vždy něco lepšího, to zas neříkám – když není, tak holt není. Pokud narazím třeba na 7mi-8mi letý Diamant či Dynamik – udělám klientovi simulaci, ukážu mu kolik tam má (to ověřuji většinou i před klientem na infolince), kolik tam ještě dá, kolik je předpoklad (nebo jistota) že tam na konci mít bude, rozhodnutí je na něm. Většinou se takovéto smlouvy vybírají a ruší…je to zkrátka indviduelní. Obecně se snažíme najít lepší cestu a udělat nějakou smlouvu ( a samozřejmě vydělat), nejdeme však přes mrtvoly. Toť naše skupinka na jihu Čech a jak se k tomu obecně staví SMSka? Pokud náš poradce zruší nějakou smlouvu, musí to uvést do info listu (že něco zrušil) a musí to obhájit-vysvětlit proč. Jestli to dělá poctivě každý u nás, tomu asi ani sama nevěřím, ale zase tu jen musím tu moji SMSku pochválit, že i toto je další způsob, jak se společnost snaží zabránit tomu, aby se u nás dařilo čistým přebouchávačům…:-))

              0

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Děkuji za nabídku ;-) To bude zajímavý rozhovor :-)

              Když už jsme u toho, příští pátek a sobotu se budu pohybovat sólo v oblasti Studené, ale pravděpodobně na kole, takže kdybyste našla nějaké hezké pohostinství v této lokalitě, kam by mě pustili v dresu a měla zrovna náhodou čas… Tak pokus o pozvání na rande mám úspěšně za sebou :-) a panu Mitasovi sděluji, že se nemusí bát, vypadá to, že jste v SMS dobře zakořeněná a spokojená. ;-) Nepůjde tedy o náborový rozhovor, i když z Vaší strany si tím nyní nejsem zcela jistý :-) , ale o čistou výměnu informací a poznatků.

              Tak kdyby jste do toho chtěla jít, tak můj e-mail: roman.kolar@seznam.cz

              0

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Prášil
              Účastník

              Nulové investování přes běžné pojistné vítám, ale rozložení provize nebude pro každého. Já to chci taky dělat dlouhodobě a veřejně se přiznávám, že peníze je prioritní motiv tuto práci dělat, kdyby to tak nebylo, nebyl bych ve společnostech INSIA a ve VHI, které mi vyplácí daleko vyšší provize než-li firma, pro kterou jsem pracoval. Mohu mít dlouhodobý vztah s klientem, mohu zprostředkovat kvalitně a nemusím mít rozložené provize. V tomto směru je to opravdu o daném zprostředkovateli. Prosazovat rozložení provize nebudu, protože v tom nevidím pro mě žádný smysl, jenom by to zpomalilo můj životní růst. Mluvil jsem s pojišťovnami a opravdu rozložení provize se pomalu a jistě plánuje, u některých to funguje už dnes, u některých to bude fungovat v budoucnu. Není potřeba to tvrdě prosazovat, dříve nebo později se k tomu trh dostane sám.

              Co se týče toho náborování, tak Luděk není jediný, kterému ležíte v žaludku, už více kolegům z praxe vadí vaše polonáborové příspěvky, mě osobně je to jedno a i kdyby tady všichni náborovali, tak to spíše budu vítat, protože rád chodím na náborové akce a schůzky, člověk si může vyzkoušet argumentaci a může sledovat i jiné názory, navíc procvičujete pokoru, někdy velice těžké když potkáte člověka v růžových brýlích:-)

              1

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Já tomu rozumím, taky bych nedokázal přejít okamžitě na takový model. Nicméně, nechalo by se na něj přejít postupně. Část produkce se přesune do jiného rozložení a může to být zrovna ta část, na které v podstatě ani moc velké snížení příjmů nepoznáte, takže Vám to nic nebrzdilo. Další roky k tomu přidáte další část a postupně by se na to nechalo přejít úplně. Čistě teoreticky Jirko, kdyby došlo k nějakému razantnímu přerodu za pár let, není dobře na to být už alespoň částečně připraven? Podívejte se například, jak se hned zde na fóru při hodnocení soutěže Best Planner vytahlo, kolik by činila provize z realizace vítězného plánu… Co když pak klient potřebuje udělat nějakou razantní změnu a půjde do nových produktů? Co když se mu bude líbit model fee only? přitom bude mít jak OPF, tak pojištění zaplaceno na 30 let dopředu? Nebo i pro některé z nás to může být mezičlánek pro přechod do jiného typu služby… Ve hře jsou pochopitelně jak varianty “od začátku stejně”, tak na začátku větší část a další roky menší, ale pořád několikanásobně větší, než je současná provize za údržbu. Nemluvím o přechodu naráz, to by zabilo většinu našich obchodníků, ale o vytváření postupných podmínek. Pro klienta to může vyjít i levněji, protože pojišťovna nemusí vydat na provizích vše na začátku.

              2

              0
               | Odpovědět privátně
    •  Marek Lukesle
      Účastník

      V SMS jsem pracoval.

      Klady:

      – oproti konkurenci velká svoboda

      – vysoké provize

      – zázemí velké stabilní společnosti

      – fajn kolektiv hlavně na Moravě:)

      Zápory:

      – svoboda = neprobíhá kontrola kvality poradenství = pak to vypadá “tušítejak”

      – svoboda = ne vždy probíhá konstruktivní vedení od nadřízeného (osobní rozvoj) – zde záleží na konkrétním nadřízeným

      – svoboda = netlačí se na důslednost ve finančním plánování, firma jede především na pojistkách

      – objektivní informace hlavně v rámci tvorby rezerv a nákladovosti čehokoliv tu opravdu nehledejte

      V SMSce jsem byl 2 roky. Odešel jsem pro zmíněné zápory.

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Vašek Kott
      Účastník

      Já má čerstvou, ale jen částečnou zkušenost. Mé přítelkyni volal nějaký pán, mluvící horší češtinou(což ale není automaticky mínus), ohledně životních pojistek. Přítelkyně, jako zaměstnanec pojišťovny, byla samozřejmě trochu “naježená”. Kor když má na starosti vzdělávání obchodních partnerů i v oblasti telefonování :-)

      Telefonát po pozdravu vypadal zhruba zhruba takto:

      On: Volám Vám kvůli životním pojistkám a penzijnímu připojištění

      Ona: Z jaké jste firmy?

      On: No dostal jsem na Vás kontakt kvůli Vašim smlouvám životního pojištění. Nepůjde o žádné navyšování, zdražování. To vůbec ne. Všechno máte v pořádku

      Ona: Z jaké jste firmy se ptám.

      On: SMS poradenství

      Ona: A jak víte, že mám nějakou životní pojistku?

      On: Nevím.

      Ona: Tak jak můžete vědět, že to mám v pořádku?

      On: No já mám seznam kontaktů, na který volám.

      Ona: A odkud jste dostal mé tel. číslo?

      On: No buď na doporučení nebo z veřejných zdrojů.

      Ona: A já jsem na doporučení nebo veřejný zdroj

      On: Nevím. Já jen obvolávám ten seznam.

      Ona: Jaký seznam?

      On: No celého města XY.

      A tak to nějak pokračovalo až do konce. Přítelkyni jsem řekl, ať dá souhlas ke kontaktování ze strany poradce kvůli schůzce. Uvidíme, jestli někdo přijde (mysteryshopping jsem ještě nedělal).

      To město je ve středočeském kraji.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 9 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account