Zobrazeno 15.134x

Zvolené téma obsahuje celkem 38 odpovědí. This post has been viewed 15135 times Do diskuze (13 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Pavel Bečvář a poslední změna proběhla 5 roky, 2 měsíci. This post has been viewed 15135 times

  • Autor
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Dobrý den všem.

    Dotaz na všechny poradce.

    Při kontaktu s klientem se nejčastěji počítá povinné ručení. Je to taková vstupenka ke klientovi.

    Ovšem zdlouhavé a nepříjemné je modelovat kalkulace v několika pojišťovnách, abych se dozvěděl cenu, kterou následně prezentuji klientovi. Je to ztráta času, zdlouhavé a často nevděčné.

    Pokud bych dal k dispozici kalkulačku, kde během 20 vteřin poradce uvidí ceny u většiny pojišťoven, bude to pro všechny přínosné?

    Přesněji: po vyplnění podstatných dat se ukáže cena povinného ručení u většiny pojišťoven. Poradce si pak tedy jednoduše spustí kalkulačku vybrané pojišťovny a sjedná si smlouvu (Čsob kalkulátor, Einstein, Axa studio, Aladin, atd…).

    Pokud má nějaké možnosti dát slevu, pak si zadá svoji slevu.

    Předpokládána cena za vstup je 300 Kč/měsíc

    Výpočet nebude s největší pravděpodobností nebude obsahovat Allianz, Koop, Generali, Českou Poj. Resp., cena u těchto pojišťoven bude přibližná.

    Funkční i na mobilech a tabletech.

    Mohu Vás poprosit o názory jak k funkčnosti, tak k ceně?

    Děkuji moc

    Pavel

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vladimír Švorba 
    Účastník

    Dobrý den, přijde mi to zbytečné.

    Srovnávačů povinného ručení je dost, jsou jak volně na internetu, tak i v některých zprostředkovatelských společnostech.

    A jako vstupenku povinné ručení rozhodně nepoužívám :-)

    A cena není jediný faktor, jak vybrat vhodné POV.

    Toť můj názor.

    7

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Ano, srovnávačů je mnoho, ale neukazují ceny pojišťoven. Neboť pojišťovny si to nepřejí zveřejnit.

    Tady by byla možnost tyto ceny vidět.

    0

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Jak je napsáno výše – je to zbytečné.

    A co pracnost a chybovost???

    Pokud se nepletu, tak by jste tam musel ručně doplňovat data, pravidelně aktualizovat, nejen pravidelně, ale pokud je změna, tak platí od 00:00, jak by jste to dělal?

    Uměl by jste se připojit na ČKP? Za jakých podmínek a co ochrana dat? A co všechny možné slevy, která PPZ, pool od poolu, může mít jiné?

    Máte potřebu takové kalkulačky jako pojišťovák, nebo si myslíte, že s tím budete obchodovat?

    Pokud jste v první skupině, tak se podívejte na zdejší příspěvky, jakou kalkulačku např máme a v síti IA používáme, pokud patříte do skupiny druhé, no, bude to Váš boj. Podle mne naprosto zbytečný.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    Tak mě to zbytečné nepřipadá, spíš je problém, že tam nebudou hodnověrné údaje těch hlavních pojišťoven.

    Pro malé firmy nebo jednotlivce to ale může mít smysl.

    V INSIA takové řešení máme jako součást servisu obchodníkům, je postavené na webových službách a ukazuje díky tomu aktuálně platné sazby, včetně ověřování skutečného škodního průběhu v ČKP.

    Postavit a udržovat takový nástroj není vůbec levné, proto cena 300/měs mi nepřijde jako vysoká.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Dobrý den.

    Aktualizace je to nejmenší a ceny jsou platné od 00:00 vždy, když pošle pojišťovna novou aktualizaci:-)

    Myslím, že jste si to jen špatně vysvětlil.

    Kalkulátor řekne cenu povinného ručení při zadání nutných parametrů. ČKP kalkulátor neověřuje, to je práce poradce.

    Slevy, které má poradce si pak zadá při vytváření smlouvy.

    Kalkulátor Vám pouze srovná ceny.

    Asi příklad pro správný výklad.

    Klient: Chci 3 nabídky na levné povinné ručení.

    Poradce: Ano připravím. (Jak dlouho trvá zpracovat tyto nabídky? A jak víte, které pojišťovny budou tři nejlevnější?)

    Kalkulátor Vám pomůže se jen rychle zorientovat a neztrácet čas výpočty v různých kalkulátorech všech pojišťoven.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Dobrý den.

    Děkuji.

    Velké pojišťovny Allianz, Koop, Generali a Česka poj. Budou opravdu jen orientačně. Nicméně nevylučuji, že časem budou doplněny i tyto pojišťovny.

    Ostatní ceny jsou naprosto přesné a totožné s jednotlivou pojišťovnou.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Přínosné to může být tam, kde firma takový software nevlastní.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Skrbek 
    Účastník

    POV je důležitý produkt v portfoliu. Kalkulaček na metu je k dispozici mnoho, ale trpí přesně tou věci, ze nepocitaji se všemi pojišťovnami na trhu. Cena produktu je samozřejmě jedním z parametru – proč jinak by to lide na metu hledali, ze? Je to ale jen na hrubou orientaci, nezohledňuje to doplňková pojištění, slevy apod. Stává se často, ze pojišťovna, kde je nejlevnější hole POVko se pak s cenou za připojištění stane dražší než ostatní. V principu je už dobře ty produkty i znát a selským rozumem a zkušenosti zhruba vědět, u které pojišťovny ma smysl kalkulaci delat.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Správný postřeh z praxe.

    Ony ty ceny a možné slevy tak trochu “migrují”, prostě je v určitém období levnější pojišťovna A, potom B a následně C. Záleží jak, kdy a jaký slevový balíček ten který ústav nabídne.

    Pokud ale jdou ruku v ruce slevy na POV i na HAV, potom se jim povede “urhnout” docela dost klientů.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Romane, já si na základě Tvé poznámky dovolím mít dotaz:

    Kolegové,

    kdo něco takového nemáte ?

    Klidně mi odpovězte i neveřejně, dosti hodně by mne to zajímalo.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    Ano – nikdo (žádná pojišťovna) nedokáže držet “akce” a “slevy” trvale a na všechny kategorie vozidel a řidičů. Akce jsou časově omezené, stejně jako u jiného zboží – třeba u aut či oblečení.

    Závisí to i na tom, jak se jednotlivým pojišťovnám vyvíjí škodní průběh u jednotlivých segmentů.

    Proto je třeba kalkulace vždy znova prověřovat a porovnávat aktuální nabídky pro daného klienta

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  • Myslím si, že to bude zcela zbytečné. Každý z nás nepracuje jen s nejlevnějším pojištěním,ale parametruje i s tím, jak se pojišťovna chová zda je v této oblasti dobrá atd.

    Myslím si, že pokud se ke klientovi dokážete dostat jen přes “nejlevnější pojištění na trhu” a Vy jste ten mesiáž,který jim toto přišel předat( a dále nekoukal na to jak je pojišťovna charakterní, co se ukrývá v poj. podmínkách …)tak to není zrovna výhra.

    A díru na trhu s tím neuděláte. Jak už bylo řečeno… srovnávače fungují volně na internetu. :)

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Ono to “nejlevnější” může být jednou za čas dost průšvih a když se tam nastaví vyšší limit, tak může být pořadí pojišťoven úplně jiné. Někdy je pár desítek milionů navíc doslova za babku a je docela směšné, když někdo honí pětistovku úspory ročně a zároveň investuje přes IŽP. (Ono je to někdy i kvůli dvěma stovkám.) ;-)

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    On to pan kolega myslí v jádru dobře, jen ten “svůj produkt” ne úplně šikovně “prodává” :)

    Největší přidaná hodnota takového nástroje (alespoň jak to chápu já) není v tom, že porovná nabídky a najde nejlevnější….

    Klíč je v tom, aby z toho co nejrychleji “vypadlo” PDF s personalizovanou nabídkou (údaje klienta) se všemi potřebnými identifikačními údaji obchodníka a doporučením dle zákona a on si to mohl vytisknout či poslat mailem klientovi.

    V tom je dost velká úspora času a tedy přidaná hodnota proti nabídkovačům na internetu….

    A samozřejmě, holé POV je pouze začátek vývoje takového “pomocníka”, pak je třeba přidat skla a další připojištění a také HAV, GAP, právní ochranu ….. :)

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Prášil 
    Účastník

    Osobně používám kalkulátor od Insia, je to výborná věc. Na klienta to udělá dobrý dojem, pak se s klientem pobavíme o možnostech a vybere se vhodná pojišťovna. Díky tomu, že kalkulátor ukáže i výhody daného povinného pojištění, tak si klient sám vybere i dražší variantu, která je pro klienta zajímavější. Takže se klienti nedívají pouze na cenu, ale na to, co všechno pojištění obsahuje.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Markvart 
    Účastník

    Asi hledáte špatné srovnávače…. Máme ve společnosti takový srovnavač dokonce s možností přidávat připojištění nebo udělovat obchodní slevu. V dnešní době nic převratného.

    Navíc většina srovnavačů umožňuje přímé sjednání (kdy nám se např. automatiky napáruje na portál vč. provize).

    Navíc cena není jediné kritérium, jak vybrat obecně cokoliv….

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Markvart 
    Účastník

    Z jakého důvodu právě tyto pojišťovny chybí?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Hrabovský 
    Účastník

    Na internetu je celkem dost různých srovnávačů, ale všechny mají jednu chybu – a to, že nezahrnují všelijaké speciální slevy různých makléřů apod. Já osobně dělám pojištění aut přes jisté makléře a občas dostaneme možnost uplatňovat mimořádnou slevu, kterou klient u jiných “pojišťováků” nedostane a dokonce ji někdy nedostane ani u té “mateřské” pojišťovny, která nám tuto slevu poskytla. Takže veškeré srovnávače jsou a budou pouze orientační a pokud chci klientovi opravdu nabídnout to, co je pro něj nejlepší, tak holt budu dělat u každé pojišťovny samostatnou kalkulaci. Sice to stojí čas, který někdy není adekvátní provizi za pojistku, ale hlavní je pro mne spokojenost klienta a když mu najdu opravdu to nejlepší, tak mám velkou šanci, že mi klienta někdo jiný “nepřepojistí” a že se na mne tento klient s důvěrou obrátí i ohledně jiných pojištění.

    A vo to go.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Dobrý den.

    Tyto pojišťovny nechtějí cenu zveřejňovat na srovnávačích. Existují ovšem i výjimky.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Dobrý den,

    V kalkulátoru jsou připojištění k danému povinnému ručení. Tedy ceny aktuální vč připojištění.

    Pokud pojišťovny dělají krátkodobé akce, pak tyto akce nejsou zahrnuty v tomto kalkulátoru. To ani pojišťovny nechtějí. :-(

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Dobrý den,

    Srovnávačů je mnoho, ale nejsou tam všechny ceny k dispozici.

    Právě, že by bylo možné mít všechny ceny pohromadě.

    Slevy tam být nemohou, ty má každý makléř své.

    A jak píšete, stojí to čas.

    Tedy, pokud uvidíte přehledně cenu pojištění pov u všech pojišťoven, pa se jen sám rozhodnete, u které pojišťovny uděláte klientovi smlouvu. ;-)

    Ušetří to právě ten čas kalkulacemi.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Děkuji.

    Je to ještě trochu jinak. Škoda, že většina lidí čte jen kousek diskuze a pak si najde jen jedno slovo.

    Uvedu asi podrobnější příklad:

    klient: Chci povinné ručení se sklem. Zpracujte mi nabídky. Za jak dlouho mi to pošlete?

    Makléř: Asi tak za dvě hodiny.

    “Začne projíždět 12 kalkulaček pojišťoven.” Ukládá si pdf s nabídkami. Pak vybere 3-4 a pošle klientovi.

    Ztráta min 2 hodin práce” na jedno POV kde je průměrná provize 300 Kč. A výsledek není jistý. Protože klient na srovnávače umí kouknout taky.

    Druhá možnost:

    klient: Chci povinné ručení se sklem. Zpracujte mi nabídky. Za jak dlouho mi to pošlete?

    Makléř: Asi tak za 20 minut

    “udělá kalkulaci v systému a vidí cenu u téměř všech pojišťoven.”

    vybere si pojišťovny, otevře si kalkulátory pouze těchto pojišťoven a vyplní údaje, DOPLNÍ SI SVOU SLEVU a vytiskne nabídku, nebo rovnou smlouvu.

    Jde jen o rychlost zjištění ceny povinného ručení a ROZHODNUTÍ SE, kde pro klienta vypracuje nabídku.

    Jak píše Ivan Š. poslání pdf s nabídkou z tohoto systému je také možné, ale to již není za 300 Kč/měsíc ;-)

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    A co dělají, prosím, ti ostatní, kteří nemají kalkulátor od Insia?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Tohle si myslím, že je taky dost podstatné, v každém POVu je něco trochu jinak, je dobré, když je u toho heslovitá poznámka, co má daný pojistitel v produktu zajímavého.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Modelují buď v několika softwarech, aby zjistili, jak to vyjde nebo modelují v méně softwarech, protože mají zkušenosti a dovedou zhruba odhadnout, co může u klienta dobře vyjít (Např. ČP s plným bonusem klienta a věkem 46+ na plnění 100mil) bude u dané kategorie kandidát a pokud se netrefí, tak rozdíl nebude žádná tragédie.

    A nebo ta poslední varianta, že umí jen jeden software a pak to má vyřešené :-).

    Nebo to nedělají vůbec. ;-)

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Dobrý den.

    Srovnávače myslím mám velmi dobře zmapovány. ;-)

    Pokud má vlastní makléřská společnost svůj vnitřní software, pak samozřejmě makléři nemají důvod si platit ještě tento produkt. Ale všichni bohužel takové štěstí nemají.

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Jiruška 
    Účastník

    Já používám online aplikaci makléře na srovnání nabídek zatím 6 pojišťoven + lze přidat připojištění a používání je ZDARMA. Slevy lze jednoduše udělit.

    V případě, že chce klient povinné ručení třeba do 3000 Kč tak mi aplikace ušetří spoustu čau. Klient hlavně obdrží přehlednou nabídku od každé pojišťovny i se všemi variantami limitů.

    V aplikace lze také návrh smlouvy okamžitě sjednat online. Takže klientovi odejde hned smlouva (návrh) a všechny potřebné doklady mailem. Odpadá tak papírování (smlouva, záznam z jednání, souhlas se zpracováním osob.údajů…) odesílání nebo odevzdávání smluv.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Jiruška 
    Účastník

    Video jak to funguje na youtube – hledat “tipař POV”…

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Když to bude fungovat na všechno, tak konstrukčně se mi to líbí. Podnikatelský záměr taky dobrý, trochu se obávám té tipařiny, nevím, jak přesně to máte nastaveno nebo jak na to nahlíží zákon. Jestli jako tip na web nebo jestli v tomto případě to nelze brát již jako kroky k uzavření smlouvy, čili to, co by tipař dělat neměl. Nevím, zda to pak plně odpovídá typu jednání “s odbornou péčí”. Když se podívám, kolik informací dnes obsahuje záznam a jsou tam takové věci, jako nesoulad mezi požadavky a nabízeným pojištěním, tak tady se to jednoduše hodí na klienta, to se mi taky nezdá úplně ok s tím, co po nás chce ČNB nebo co chce obecně dělat, to jest kultivovat trh. Kdo např. klientovi řekne, že je dobré, aby to nedělal na základní plnění, ale vyšší? Kdo mu řekne, že by bylo vhodné si pojistit to a to a zhodnotit, nakolik je to potřebné? Když nikdo, tak to nebude ideálně postavené, pak to ale není odborná péče… když tipař, tak se dopouští porušení zákona. Jestli chce ČNB zlepšit naši odbornou péči, tak by se to mělo vztahovat na celý trh, nejen na “fyzické” sjednatele, kteří s tím mají největší práci (pokud ji chtějí odvést kvalitně), náklady a nesou daleko větší rizika.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Dobrý den.

    Bohužel nic není zadarmo :-)

    To, že používáte software, který Vám dala společnost je stejný příklad jako použití kalkulátoru od Insie :-)

    Ale jsem rád, že píšete, že Vám to ušetří spoustu času. To je smyslem i mého softwaru. ;-)

    Následné sjednání smlouvy na dálku, je proces, který musí mít povolený daný makléř nebo spíše společnost na pojišťovně. Ale o tom se tu nebavím.

    To je již jiný obchod.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Vypracovávám 3 nabídky, každá za kilo.

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Jindřich Benda 
    Účastník

    Dnes jsem uzavřel smlouvu na POV přes internet, z principu jsem šel po nejlevnější nabídce a pro zajímavost jsem zkontaktoval dva známé makléře, kteří se majetkem zabývají. Výsledek se u jednoho lišil o 1 000,- a u druhého o 300,- ve prospěch nabídky přes internet.

    Můj pohled je takový, když máte klienta, který jde po nejlevnějším POV, tak stejně skončí na netu hned, nebo před koncem poj. období Vaší “nejlevnější nabídky na trhu”.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Dobrý den.

    Chtěl bych všem poděkovat za názory a příspěvky.

    Děkuji a přeji hezký den

    Pavel

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Proč palec dole? Pracujete snad zdarma?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    A dobře mu tak :)

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Markvart 
    Účastník

    Máme “vnitřní” software přístupný všem klientům, kdy je možné samozřejmě z daného srovnavače rovnou sjednat smlouvu, klientovi během minuty odchází zelená karta, pojistná smlouva a veškeré pojistné podmínky a další potřebné dokumenty.

    Navíc obsahuje také pojištění majetku, pojištění právní ochrany, scoring hypoték a úvěrů, cestovní pojištění a další….

    Ještě se zeptám, jak Váš srovnavač řeší situace, kdy klient řeší POV i HAV a ekonomicky je pro něho zajímavější smlouvu rozdělit?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Markvart 
    Účastník

    Paradoxně jde o společnosti, které mají POV hodně kvalitní a ve většině případů (díky obchodním slevám) i cenově přijatelný…..

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Bečvář 
    Účastník

    Dobry den.

    Evidentne jste si spravne neprecetl prvni prispevek.

    Jde o srovnani a prehled cen pov. Nejde o sjednani smlouvy pres srovnavac. Jde pouze o urychleni prace mmaklere.

    To, ze v Salve finance pouzivate srovnavac s moznosti sjednat na dalku je vase plus. ;-))

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account