Zobrazeno 9.246x

Toto téma obsahuje celkem 5 odpovědí. This post has been viewed 9247 times Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Anonym a poslední změna proběhla 2 měsíci a 2 týdny. This post has been viewed 9247 times

  • Autor
    •  Lubomír Smolák
      Účastník

      Dobrý den,
      pracoval jsem pro ČP 2010 – 2013. Teď (konec 2017) mi přišlo, že dlužím pojišťovně za storna smluv které byly uzavřeny v r.2012 a vypovězeny 2015. Je možné, aby po více než dvou letech od ukončení smluv, chtěla po mě pojišťovna peníze nazpět? Je pro to nějaká časová hranice?

      Děkuji,
      L. Smolák

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Dobrý den,
      pokud ve smlouvě není, že to pojišťovna musí nárokovat do… tak to podle mě vymáhat může. K promlčení dojde tuším až po deseti letech (dotaz na právníka). Pokud tak nebylo učiněno, chtějte po pojišťovně kompletní seznam těch smluv s datem vzniku, ukončení a příčinou ukončení. Dokud nebudete mít jasno, jak dlouho smlouva trvala a jakým způsobem zanikla, nic neplaťte.
      Pak je tu další bod a tím je, jaké jste měl možnosti stornu zabránit. Předpokládám, že pojišťovna Vás od systému odřízla a neposlala Vám ani žádnou informaci o tom, že smlouva je v ohrožení, tedy že klient např. neplatí nebo smlouvu vypověděl. Tím Vám zamezila se účinně proti vzniku storna bránit.
      Další kapitolou mohlo být přepracování smlouvy jiným obchodníkem ČP.
      Prostě zjistěte si okolnosti kolem těch smluv a jejich ukončení a braňte se.

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Pane kolego, není to ale jednoduché, něco z toho, co popisuje Roman, od ČP získat.
      Spojte se s ČP a snažte se dohodnout.
      Pokud uvidí vstřícný postoj, je to možné.
      Souběžně se také můžete obrátit na svého právníka.
      Držím Vám palce a myslím, že i za ostatní mohu napsat, že uvítám průběžnou informaci o průběhu a stavu – děkuji Vám předem.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anna Himmerová
      Účastník

      Dobrý den,
      chci se doptat na problematiku smluv převedených do správy.

      Pochopila jsem, že za smlouvu převedenou do své správy přebírám zodpovědnost, dokonce v tom smyslu, že mohu vracet zálohovou provizi vyplacenou původnímu získateli, nicméně tuto lze alespoň dopočítat…

      Převedli jsme s klientem do mé správy jeho jednorázovou investici, zde by zdánlivě nemělo nic jako storno hrozit… Klient následně asi po roce potřeboval peníze vybrat, kvůli vlastním zdrojům… Společnost po mně po skoro roce od zpětného odkupu nárokuje jakousi bonifikaci vyplacenou původnímu získateli, o které jsem se ve smluvní dokumentaci klienta neměla šanci dočíst a která byla podmíněna setrváním investice klienta ve fondu po dobu tří let.

      Z logiky věci považuji toto za nelogické a nemorální (a nelegální by to mělo být také), nicméně na centrále to řeší dle výše zmíněného principu… Chci se tedy zeptat jak se mohu bránit, zatím to vypadá pouze na možnost chtít jakýsi regres po původním získateli.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anonym
      Neaktivní

      To zní jako EFEKTA – CREIF :-) Bohužel storno je opravdu ve smlouvě mezi IZ a OCP.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anonym
      Neaktivní

      .

      0

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account