Zobrazeno 15.745x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 59 odpovědí. This post has been viewed 15746 times Do diskuze (23 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Roman Kolář a poslední změna proběhla 5 roky, 9 měsíci. This post has been viewed 15746 times

  • Autor
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Přestože se s plněním trvalých následků nesetkáváme až tak často, jako s jinými plněními pojišťoven, rád (a nebo právě proto) bych tu trochu rozvinul toto téma. Jde mi o porovnání konstrukce jednotlivých pojišťoven. O výši progrese a její stupně, o procenta, od kterých se plní a případně vyjímky, které mohou bránit v tom, aby pojišťovna plnila. Eventuelně Vaše zkušenosti.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vít Suchý 
    Účastník

    porovnával jsem si oceňovací tabulky TN pojišťoven – kromě ČSOB jsem se dostal ke všem ( k některým až pod hrozbou ČOI ) a jsou v nich často zásadní rozdíly…NApříklad za ztrátu oka může klient obdržet od 25% do 70%, podle pojišťovny, za ztrátu sluchu na jedno ucho od 10% do 35%, většina pojišťoven rozlišuje dominantní a nedominantní HK apodobně…Je to zajímavé a zdlouhavé čtení a shánění, ale poučné…

    A výluky ? Asi nejvíce mne uzemnila výluka ČPP na pracovní úrazy a výluky AXY a Aegonu -zvedání a přesouvání břemen…

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Provedl jsem kdysi podobnou srovnávačku s překvapeními. Proto jsem tu to téma otevřel. Např. informaci o ČPP, jsem vůbec nevěděl… A vsadím boty, že to neví ani ti klienti, kteří tento typ smlouvy mají… Co se týká zvedání břemen, řešili jsme to myslím kdysi i u ČP sobdobným výsledkem, ale na denním odškodném. Jak se pak chová pojišťovna u TN, když neplní ani za DO? Zřejmě shodně?

    Jinak, za podivné považuji, když mám prodávat nějaký produkt a nemohu se dostat k oceňovacím tabulkám, mám bohužel podobné zkušenosti.

    8

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Rád se zhostím zpracování TNÚ poj. ING, pustí se někdo do ostatních pojišťoven?

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Ok, ale co přesně budeme hodnotit? Začneme tedy nastavením progrese, procenty a výlukami, pokud se nám je podaří dát dohromady. Tak já udělám třeba PČS…

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Skvělý :-), v podstatě půjde o opsání poj.podmínek. Výluky, procenta(co za co) a to vše posléze seřadit do co nejvíce přehledné tabulky. Pokud má kdokoli nápad, jak na to, sem s tím pls.

    email: jhjacek@gmail.com – pro efektivnější komunikaci :-)

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Štěpán Průcha 
    Účastník

    doporučuji využít Google dokumentů – tabulky, nejlépe implementované do webu. Zkuste napsat Martinovi Viktorovi.

    Tabulka bude pořádně obsáhlá – vypsat procenta za jednotlivé pojišťovny pro všechny diagnózy, kterých může být tak 500? Dále pojistné a výluky. Každá pojišťovna by měla mít garanta, konkrétní poradce.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Cosi v tomto duchu(příklad) :

    ING PČP XXX XXXX

    ztráta oka 50%/4 50%/4 30%/3 200%/10

    (za lomítkem stupeň progrese)

    obě oči 100/5 100/5 atd. atd.

    upozorňuji – procenta/progrese je smyšlená!

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Tabulka bude vskutku obsáhlá :-/….no, nějak se s tím poperem, ne :-)

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Taková tabulka bude skutečně pořádně obshlá a pokud bychom se měli vůbec do něčeho tak rozsáhlého pustit, asi by to chtělo souhlas a spolupráci všech, které toto téma zajímá. Od Štěpána vynikající nápad. Jedině tabulka na webu, do které bychom mohli postupně zapisovat hodnoty, by měla smysl, vypisovat něco sem, smysl nemá, maximálně tak opravdu základní parametry a připomínky či zkušenosti ostatních kolegů. Také mě napadá, zda jsou ty diagnózy shodně pojmenované a jestli z nich nevybrat jen nějaký základ…

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Štěpán Průcha 
    Účastník

    Napsal jsem redaktorům, zda by s tím pomohli, tak uvidíme. Každopádně naplnění tabulky i její forma je na nás!

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Pecha 
    Účastník

    Pánové, smekám před vámi klobouk.

    Výši plnění TN u jednotlivých pojišťoven máme přehledně zpracovanou a věřím, že našim analytikům to dalo hodně práce.

    Co se spolupráce týče, stejně jako Štěpán bych doporučoval spolupráci přes Google Doc. To asi bude pro vaše účely nejefektivnější.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Jakube, to je často úděl nás, kteří nepatříme nebo nechceme patřit pod větší společnosti, že si musíme některé věci vyrobit sami. Sám jsem takových tabulek už vyrobil x a v tomto rozsahu vítám každého nadšence, který se do podobného společného projektu pustí. Škoda, že jste nenapsal, že nám to pošlete…

    To byla legrace. :-)

    7

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Vít Suchý 
    Účastník

    Kolegové, problematikou jsem se v rámci anylytického týmu zabýval. Na nemoci zapomeňte, přesné porovnání zpracovat téměř nelze, nuancí je tam řada. Vzhledem k tomu, že i tabulky TN úrazů nejsou stejně rozsáhlé, nakonec jsme přistoupili k určitému zjednodušení a srovnali trvalé následky typu ztráta oka, sluchu na jedno ucho, ztráta hybnosti HK v ramenním kloubu a ztráta hybnosti DK v kyčelním kloubu. Pokud se týká úrazového pojištění, máte pak k dispozici tabulku, která může mít určitou obecnou vypovídací schopnost, protože porovnává jednoznačně popsané TN. A na to, aby si klient udělal o příslušné pojišťovně určitý základní obrázek to stačí.

    6

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Ano souhlasím, v podobném smyslu jsem se vyjádřil výše. Základní parametry. Takže možnosti procent, od kterých se plní, nastavení progrese, základní diagnózy a případně výluky.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Jj, souhlasím s vámi pánové. Nemoci mě taky napadli……

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den, výluky se chystám k jednotlivým produktům vložit do databáze produktů. Zpracovávám překvapivě UNIQA pojišťovnu. Po vypracování se zapojím i do této aktivity kolem tabulky TN konkrétních modelových situací.

    7

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Štěpán Průcha 
    Účastník

    Martinu Viktorovi (provozovatel webu) jsem na žádost poslal můj návrh srovnávací tabulky, tak uvidíme, zda se ji podaří integrovat a hlavně smysluplně naplnit!

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Vašek 
    Účastník

    Ahoj, taky rád pomůžu. Tohle by bylo dost dobrý. Pro nás pro všechny. Vědět kdy se jaká pojišťovna při jakém riziku zachová. Pak to sem uveřejnit. Kdo by teda do toho šel? Napište na lukasvasek@volny.cz. Seženu pojistné podmínky i oceňovací tabulky od všech pojišťoven. Bude to dost práce, tak je potřeba co nejvíc lidí. Chci aby to bylo plně objektivní.

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Lukáši, vydržel bych, jak dopadne Štěpán se svojí žádostí, zda to bude technicky možné, protože by to bylo jednodušší. Zde bychom se dohodli, co si kdo vezme a postupně bychom tu tabulku naplnili za kontroly ostatních.

    2

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Štěpán Průcha 
    Účastník

    Lukáši, chce to klid :-) Panu Viktorovi věřím, udělá vše, co je možné, ale jistě má práce nejen s webem nad hlavu. Proto ho neurguji a v klidu vyčkávám :-)

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    ČSOB plní DO a TN jenom z poloviny.

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Promiňte špatně jsem se vyjádřil. Opravuji předchozí text:

    ČSOB plní v důsledku pracovního úrazu denní odškodné a TN jenom z poloviny.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Jak to myslíte, z poloviny? Jaký smysl by potom mělo zařazení do rizikových skupin, kde je směrodatným právě pracovní zařazení?

    Pokud máte nějakou zkušenost, napište. Také by se mohlo jednat např. o omezení z důvodu porušení povinností nebo předpisů či něco podobného, ale že by automaticky bylo kráceno pojistné plnění kvůli tomu, že vzniklo v pracovním procesu, to myslím v pojistných podmínkách nenajdete. Alespoň, co se týká Forte. Nicméně zkusím si to přečíst ještě jednou, občas to po večerech dělávám a je pravda, že občas si nejsem jistý jestli to, či ono nebylo napsáno někde úplně jinde… :-)

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Artur Petržilka 
    Účastník

    Pane Špačku, nechci se Vás nějak dotknout, nicméně, prosím, konkretizujte, či uveďte příklad. Toto vyjádření je hodné, řekl bych, žáka ZŠ …

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Dobrý den, pane Petržílko,

    můj syn měl ŽP staršího typu (Kvarteto),měl prac.úraz od zaměstnavatele dostal maximální krytí ( to je jasné).Ze soukromého ŽP dostal jenom polovinu. Na dotaz v pojišťovně mi bylo řečeno. Na prac.úrazy se plnění vztahuje jenom z poloviny.

    PS.prosím neurážejte mi. Ikdyž neumím tak dobře psát,mohu i v některých věcech pomoct a vyslovit svůj názor.

    Děkuji.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Pecha 
    Účastník

    Pane Špačku, pokud to bylo uvedeno v pojistných podmínkách, nevidím na tom nic špatného. Vy ano?

    5

    2
     | Odpovědět privátně
    •  Vít Suchý 
      Účastník

      Pane kolego, pokud má ČSOB takové omezení v pojistných podmínkách, tak se vsadím, že o tom vůbec klient nevěděl, obchod je obchod.

      Stejně jako by mne zajímalo, kdo z klientů ČPP ví, že v oblasti pracovních úrazů má tato pojišťovna úplnou výluku na trvalou invaliditu, vzniklou pracovním úrazem…

      Tyto výluky považuji z obecného hlediska za poněkud nemorální a distribuce takových produktů jen potvrzuje nevalnou a zprofanovanou úroveň finančního poradnství v ČR

      2

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Také nevidím problém ve výši/krácení pojistného plnění – samozřejmě pokud je to uvedeno ve VPP. Problém může nastat, pokud pojišťovací poradce klienta na toto úskalí neupozornil.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Michal Doubek 
    Člen

    Bezvadný nápad, jak to pokračuje?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Dvořák 
    Člen

    Pokročil nějak tento projekt? Docela mě to zaujalo, jelikož jsem kdysi chtěl udělat komplexní srovnání osmi pojišťoven na plnění Závažných onemocnění, za jakých podmínek plní, jaké nemoci a výluky. Kdyby se tento projekt povedl dokončit, možná bych to někde na harddisku vyšťoural, inovoval informace, dokončil a přidal k vaší tabulce TN.

    Myslím, že taková věc by mohla výrazně zvýšit kvalitu poradenství zejména začínajících poradců, kteří lačně prahnou po informacích (jako já kdysi), které nemusí vždy dostat, ale i ostatních.

    4

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Domnívám se, že všechno visí na té tabulce, do které by bylo možno všechno implantovat. Bez ní to jde udělat jen tak, že si o tom budeme psát sem nebo tak, že si každý vezme kus a doplní do tabulky, kterou bychom si museli přeposílat. Respektive u někoho z nás by se ty údaje sešly a ten by je po jejich zkompletování zase musel rozeslat.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Štěpán Průcha 
    Účastník

    Práce nepokračují. S Martinem Viktorou jsem si psal naposledy někdy před Vánoci. Chtěl postavit velmi robustní tabulku, která do budoucna umožní srovnat “všechno se vším”. Nikterak jsem tvůrce webu neuháněl, práce má jistě spoustu a tak trochu jsem doufal, že na setkání blízkého druhu to probereme.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Michal Doubek 
    Člen

    Aegon to má ve svých pojistných podmínkách. Dá se to použít u klienta i pro hrubou představu plnění.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Martin Dratva 
    Účastník

    Pokročilo nějákým způsobem naše srovnávání? Že bych přidal informace od Kooperativy, tedy pokud to úplně neutichlo.

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  • Nevím, jak jste na tom s tabulkou, jestli se na ní vůbec pracuje nebo ne…Allianz má tabulku v pojistných podmínkách, TN je cca 378, plní se od 0,5% do 100% s 500% progresí, při TN nad 25% začíná progrese, např. u 30% poškození těla je plnění 45%, u 35% je to už 65%, u 45% 105%…tabulku progrese najdete v pojistných podmínkách ne str. 14 a TNU na str. 34

    U slepoty je to u jednoho oka 25%, pokud klient oslepne i na druhé, tak ještě dalších 75%…

    To jen tak, aby řeč nestála :-)

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat…má někdo k dispozici tabulky či něco podobného kde se ukazuje kolikanásobnou progresi mají jednotlivé pojišťovny?

    DĚKUJI :)

    0

    6
     | Odpovědět privátně
  • Nic ve zlém, ale zde nejste na informačním webu pro klienty pane Štěpánku.

    S tímto dotazem kontaktujte jednotlivé pojišťovny. Dozajista Vás rádi nasměrují na jejich webové stránky.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  TP 
    Účastník

    Dobrý den Danieli,

    v příloze máte ode mě malé nakousnutí. Veškerá čísla a progrese lze vyčíst z pojistných podmínek Vámi zvolené pojistky. Záměrně jsem vytáhl pouze grafické srovnání.

    6

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den pane Štěpánku,

    nejspíš si z nás děláte legraci. Bez jakéhokoliv představení (vyplnění profesní části profilu) taháte soubory a materiály, které jsou často důvěrné, nebo stojí přinejmenším několik hodin práce. Váš manažer Vám tyto materiály není schopen poskytnout?

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Začínají se nám tu množit velice zvláštní “poradci”…Nejcennější, co zde každý z nás má, jsou informace, zkušenosti a poznatky podložené léty práce v oboru a stovkami hodin u klientů či nad jejich finančními plány. Je pan poradce Daniel Štěpánek skutečným panem Štěpánkem, nebo se jen jedná o fiktivní nick, který byl založen za účelem “tahání” klíčových informací ? Před nedávnem zde jistým způsobem exceloval pan Gazda, nyní pan Štěpánek, kdo bude další ? Nejdřív jsem si myslel, že se jedná o nějaký vtípek nebo pokus o žert…asi ne…

    10

    0
     | Odpovědět privátně
  • Dobrý den,

    pakliže máte nějaké zdání o tom že nejsem poradce, nechte si tento názor pro sebe. Já se tu nebudu žádným způsobem obhajovat. Pouze jsem chtěl požádat o materiály, protože jsem si to nezapsal při školení.

    0

    10
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    OK, mám nápad,

    na školení jste jistě nebyl sám.

    Udělejme to tedy obráceně.

    Poskytněte nám Vy tyto podklady a potom určitě bude fungovat reciprocita.

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den pane Štěpánku,

    Vaše jméno nefiguruje v registru ČNB, nejste tedy veden jako IZ ani PPZ. Na základě čeho si tedy říkáte “poradce” a z jaké jste společnosti? Bez PPZ nesmíte vykonávat činnost vedoucí k uzavření pojistné smlouvy.

    Za mě, své know-how, které jsem nabyl za několik let své praxe, Vám rozhodně nehodlám sdělit.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Tak ale pokud jste si to nezapsal, tak snad není problém se na to někoho z Vaší firmy zeptat nebo Vám tento materiál dodat, ne? Druhá možnost je, že na tom zapracujete a zjistíte si to za jednotlivé pojišťovny sám. Jestli jste nebo nejste poradce, nebudu posuzovat, problém ale je, že bychom tu měli hrát čistě a k tomu patří i identita, kterou je možno ověřit. Pokud nemáte licenci, k čemu Vám ta informace bude? Přemýšlejte o tom i jinak. Proč by tu někdo měl Vám dodávat informace? Neměla by je Vám dodat Vaše firma? Pro ní budete sjednávat potencionálně obchody, tak ať se postará…

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Myslím, že to zde budete mít Danieli těžké…jste tajuplný jako hrad v Karpatech, nefigurujete v žádných registrech a jak sám píšete, “nehodláte se zde žádným způsobem obhajovat”.

    Tato nešťastná konstelace nezavdává příčinu ani důvod ke sdílení know-how…za mě červený palec.

    8

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Ahoj Milane, dělám IŽP pro ČSOB pojišťovnu. Doporučuji mladým klientům – DO, TNU, SU, dále dle potřeby – HO (hospitalizace úrazem, nemocí, invaliditu – ale je to drahé), invaliditu z jakéhokoliv důvodu,… Nic na spoření! Pojistka=riziko. Chceš spořit kliente? Tak na spořící, termín. účty, staveb. spoření, bonus. vklad (viz. můj příspěvek u spořitelny liškou).

    Prý ČSOB poj. je bezkonkurenční. ALE!! Co invalidita? Co TNU? Co zproštění platby pojištěného? Toť otázka?

    1

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Ahoj Pavle,

    pochopitelně že je IŽP od ČSOB “bezkonkurenční”, když pracuješ exkluzivně pro ČMSS a patříte do holdingu ČSOB…nemýlím-li se, jinou alternativu nemáte možnost sjednávat, snad kromě R+V Allgemeine Versicherung AG…

    8

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Pan Štěpánek má tendenci se oddělit od klientů/amatérských poradců k poradcům profíkům. Pane Štěpánku, prosím o bližší identifikaci u které makléřské spol. a poj, spoř. banky, …. pracujete? Tak Vás můžeme UPGREADOVAT a začlenit. Tomu se mezi chemiky říká sublimace! Aby jeho začlenění nezačalo anarchií bez konce – to bych nerad!!! Fotografie ukazuje 16-ti letého teenagera SŠ a má možné potenciální začátky v oblasti finančnictví a poradenství. Mr. Štěpánek to bude mít těžší pokud bude inertní (dle chemika).

    2

    4
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Ano, nejsem proti splupráci. Nabídni srovnání a uvidíme. Nyní pracuji pro Prahu a okolí.

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  • Dělal jsem přímo pro ČSOB a prodával tamní IŽP.

    Forte skutečně bylo nejlepší, dokud jsem si sám!!! nezjistil, že pracovní neschopnost je pouze následkem nemoci, OSVČ nedostane nic pokud si sám neplatí aspoň min. částku na OSSZ, Nejsou tam progrese, technické změny co půlrok… atd atd atd.

    Ne, není nejlepší v IŽP :-) Pro mladé je na pomyslném konci seznamu.

    Jako čistá úrazovka pro starší plně dostačuje. Ale makléři to stejnak kvůli nutné spořící složce neprodají. Pouze interní síť by mohla mít úspěch.

    Je to drahé, je to nepružné, je tam toho málo … Na trhu jsou lepší, několikanásobně lepší pojistky.

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Ale co se bude srovnávat? Cena pojistného?

    V první řadě je myslím vhodné se zamyslet nad tím, co potřebuje klient. Nejde přece jen o cenu. A co s tím potom, když se daný typ pojištění nehodí?

    U ČSOB jsem narazil na stejné věci, které píše Martin. A když jsem to sjednával v době, kdy se již zavedla povinná částka do spoření, tak mi pracovník ČSOB moji smlouvu zrušil a udělal jinou, bez spoření. Řada lidí, kteří ty pojistky mají, vůbec netuší, že je nutné platit alespoň minimální částku na sociálce. Takže platí a až se jim něco stane, tak dostanou prdlačku. Navíc nechápu ani důvod takové podmínky, proč po mě pojišťovna požaduje platit něco, co platit nemusím a nechci, jako podmínku toho, aby platila ona mě? A to,přesto, že jí za toto riziko platím.

    Docela by mě zajímalo, co Vás tam drží? Řekl bych, že kmen?

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Netuším Pavle co konkrétně chceš srovnávat, ale jen o ceně už dnes pojištění není.

    V týdnu jsem řešil zamítnutou pojistnou událost, kdy se klientovi stal úraz, který mu zanechá trvalé následky. Ve své době klient požadoval po poradci to nejlevnější možné úrazové pojištění, jaké existuje. Poradce mu tedy sjednal vyjmenované úrazy + vyjmenované trvalé následky.

    Úraz ani trvalky nebyly uvedeny ve vyjmenovaných, tedy neuvidí ani korunu…ale ušetřil spoustu peněz, které by jinak skončily v drahé pojistce…nejdražší pojištění pro klienta je to, které nemá.

    9

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    takovým klientům vždycky říkám, ať se raději nepojišťují vůbec…. – jsou to vyhozené peníze

    – a každou neděli se zajdou do kostela pomodlit

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Jen si dovolím upozornit na další dotaz tohoto pána:

    Daniel Štěpánek

    Dobrý den,

    rád bych se Vás zeptal, nevíte jaké pojišťovny nabízejí pojištění pro případ invalidity I. a II. stupně?

    Děkuji za odpověď

    S pozdravem: Daniel ŠTĚPÁNEK


    co bude další ? ….

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lada Nádvorníková 
    Účastník

    Dobrý den,

    chtěla jsem se zeptat,jak je to z plněním TNÚ ze zrušené pojistné smlouvy..Konkrétně je to Flexi.

    Klient měl Flexi jako student,nyní když začal pracovat se u Flexi dostal do 2RS,navíc je samozřejmě potřeba smlouvu upravit.

    Vzhledem k tomu,že u jiné pojišťovny bude jeho povolání v 1RS,navíc u Flexi bylo 2x značně kráceno DO,rozhodli jsme se smlouvu zrušit a udělat jinou.

    Než jsme to stihli zrealizovat,došlo k dalšímu úrazu,který navíc zanechá TNÚ,/jizvy v obličeji a zlomený nos/,

    Otázkou je zda nechat vyplatit DO a smlouvu zrušit,jak jsme původně chtěli,nebo raději počkat.

    Jak by jste to řešili vy?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka 
      Účastník

      Již jsme zde podobné tema nedávno měli. Bylo to přesně o ukončení PS a úrazu těsně před koncem.

      DO se, dle pojišťovny, vyplácí, převážně, pouze po dobu platnosti pojištění, jsou ale vyjímky, to když je platba navázána např. na diagnozu, to je potom plnění bez omezení.

      Trvalky by měly být hrazeny vždy a v plné výši.

      2

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Jen technická… důvodem zrušení byl doufám věk, nikoli změna “povolání”. Moc nerozumím tomu značně kráceno… z jakého důvodu?

      Zařazení do RS… může být u každé pojišťovny jinak nejen pohledem pojišťovny na riziko, ale též naprosto jiným rozvrstvením rizikových skupin. Jinak budou sazby vypadat při třech a jinak při pěti, to, co je někde jednička, může být jinde dvojka a stát to může stejně nebo jakákoli jiná kombinace.

      K danému tématu. Do bude vyplaceno v případě zrušení pojistné smlouvy jen do doby ukončení, Trvalé následky by měly být kryté standardně i když smlouva už nebude existovat.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Ano 
      Účastník

      Paní Lado, nespekulujte!

      Doporučuji a odkazuji na Milana Troščáka. Je na slovo vzatý odborník přes pojištění. Svým klientům dávám jeho kontakt bez obav.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account