Zobrazeno 3.609x

Označeno štítky: , ,

Toto téma obsahuje 6 diskutujících a má 7 odpovědí. This post has been viewed 3610 times

  • Autor
    • Dobrý den všem, zakládám nové téma ohledně Uniqa pojišťovny, která v posledním roce už třetímu klientovi zrušila buď úrazové připojištění nebo zrušila smlouvu k výročí úplně(smlouva trvá od r.2009). Důvod neuvedli.Klient měl pár poj.událostí,ale pouze lehké úrazy.Druhý případ byl, že klient v prvním roce pojištění plnil 70tis., tak ho vypověděli úplně.Problém je, že ať ho pojistím kdekoli jinde,dostane výluku. Vůbec se mi toto chování pojišťovny nelíbí…

      Jiná pojišťovna mi klienta nikdy nevypověděla.Můj dotaz zní – stává se vám toto často? Dá se nějak bránit? díky

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Mám podobnou zkušenost ale s OPV, kdy klient měl u Uniqa nastavený souhlas s inkasem, pojišťovna si bez problémů 2 roky peníze strhávala a pak najednou přestala a smlouvu vypověděla pro neplacení bez předchozí informace. Po doplacení smlouvu reaktivovali ale už za podmínek a cen roku 2016.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Vašek Kott
      Účastník

      Uniqa je poměrně známá vypovídáním smluv po první pojistné události(nicméně na třeba mé vlastní smlouvě plní opakovaně-OČR).

      Pokud ta smlouva byla sjednána např. přes OVB, je to tím spíše jasné.

      Připojištění “bolestného” je velmi ožehavé všeobecně. Pokud to jde, je dobré se mu vyhnout.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den paní Struhařová,

      okolností, které přispějí k ukončení smlouvy může být více. Proto je těžké se na Vámi zmíněné případy podívat nezaujatou optikou. Smlouvu mohou ukončit obě strany (v některých případech po škodě, v některých z jiného důvodu), osobně jsem v minulosti s klienty řešil několik případů výpovědi ze strany Kooperativy. Naopak vím o mnoha klientech UNIQA pojišťovny, kteří s touto pojišťovnou řešili různé úrazy a pojistky stále “drží”.

      Paní/pane Anonyme,

      pojišťovna UNIQA posílá v případě neplacení/nepodařeného inkasa klientovi upomínku. Samozřejmě může dojít k chybě. Často přestává procházet inkaso v případě navýšení pojistného nad klientem stanovený limit. Pokud byste chtěl/a nestranně věc posoudit, není nic jednoduššího, než si na centrále UNIQA vyžádat PDF verzi dopisu/upomínky, který šel klientovi. Na straně klienta bych se potom ptal, jaký měl v bance nastavený strop na svolení s inkasem.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Michal Soukup
        Účastník

        Pokud má Uniqa rozum, tak se podívá na složení pojistky – respektive jaká rizika jsou pojištěna. Pokud má klient jen denní dávky a trvalky, popř. hospitalizaci, tak bych se zrušení nedivil (po opakovaných úrazech).

        Pokud ale na smlouvě jsou další rizika – smrt, invalidita, závažky, dětská připojištění, tak šance na případné podvodné jednání jsou dle mého malé, protože je vidět, že klient chce být pojištěný a holt je prostě nešika.

        Jak už tady v diskusi někdo zmínil – pokud klientovi pojišťujeme hlavně závažná rizika, tak šance na výpověď ze strany pojišťovny by měla být menší.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account