Zobrazeno 4.781x

Označeno štítky: ,

Toto téma obsahuje 12 diskutujících a má 16 odpovědí. This post has been viewed 4782 times

  • Autor
    •  Petr Klatovský
      Účastník

      Zdravím všechny profíky :-).

      Aktuálně jsem se setkal s tím, že VPA ČSOB Pojišťovny volala mému klientovi s tím, zda už mu přišla složenka na POV na nové období a že by s ním v té souvislosti předělala smlouvu.

      Je to běžná praxe této pojišťovny? Nebo i jiných? Nebo špatný postup jednotlivce? Setkali jste se již s tím, jak jste to řešili :-)?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jaroslav Pohl
      Účastník

      Dobrý den,

      tak toto slyším poprvé. Podle mě je to selhání jednotlivce. Nevím jak ostatní poradenské společnosti, ale u nás, Partners, je to zařízené tak, že obchodní partneři či jejich VPA nesmějí obvolávat naše klienty s nabídkami. Předpokládám, že to tak bude obdobné i v dalších poradenských společnostech.

      Každopádně je to drzost…

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Černý
      Účastník

      Nesmí se to, je to jen selhání jednotlivce.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Já osobně nevím o tom, že by to byla “běžná” praxe u ČSOB.

      Již jsme to zde řešili, ale hlavně u Allianz. Někdy volají, jak byl klient spokojen s průběhem sjednání, ale skoro všem klientům bylo nabídnuto elektronické sjednávání dalších smluv!!!

      Jako řešení vidím NEzadávat kontaktní informace klientů, ale “nějaký” kontakt, na který vidíte a případné informace klientům předávejte následně Vy sám.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Petr Klatovský
        Účastník

        Pamatuji si, že v Partners to nějak bylo ošetřené, ale už netuším, zda u všech obch.partnerů. Přesto na pobočkách UCB několikrát klientům zkoušeli nějaké služby/produkty nabízet…

        Každopádně začínám zjišťovat u mé zastřešující společnosti, zda a jak máme toto ošetřené a stejně tak u ČSOB.

        Myslím, že u mnoha smluv je povinné vyplnit kontaktní údaje na klienta a kdybych tam vyplnil své, nevím, zda je to po právní stránce košer. Častokrát klient podpisem smlouvy prohlašuje, že uvedené údaje jsou pravdivé. Pak bych samozřejmě přebíral veškerou odpovědnost za vyřízení všeho, co chodí přes telefon / email. A toto bych upřímně nechtěl neustále sledovat a tlumočit klientům… :-)

        0

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Jiří Vařečka
          Účastník

          Vzhledem k tomu, že používáme Plnou moc k zastupování při jednání s ústavy, potom v tom problém nevidím.

          Těch kontaktů na klienty ve skutečnosti moc není, jen servis, má to velký plus, ohlídám si upomínky a hlavně tam nikoho jiného nepustím.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Petr Klatovský
            Účastník

            Zatím jsem obdržel tuto odpověď: “to co píšete níže by se určitě nemělo stávat, potřebuji případně přesnou smlouvu, ale slyším toto nechci říkat poprvé, ale opravdu ojediněle.”

            Zjišťuji více, zda to mají nějak ošetřené (zakázané) ve smlouvě, jak je s takovými zaměstnanci postupováno apod.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
    •  Jakub Markvart
      Účastník

      Mám obdobnou zkušenost s Generali, kde šlo ale o selhání jednotlivce a jeho managera. Dokonce se jim podařilo zavolat přímo mě na vlastní smlouvu, nicméně auta vedeného v majetku společnosti. Telefonát se slovy “podíváme se na vaši smlouvu, zdá se mi drahá, tak ji zlevníme” mě zaujal natolik, že jsem schůzku absolvoval. Samozřejmě se na lepší cenu slečna nedostala, ale chtěla znát alespoň jak mám zajištěný příjem :-) nechal jsem tedy zpracovat nabídku pojistky za 1.000,- Kč (můj příjem ani závazky k tomu slečna kupodivu nepotřebovala). V dané instituci už nepůsobí…..

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Nedávno mi klientka řekla, že jí paní z kanceláře Koop volala, aby upravila smlouvu POV do souladu s NOZ. Výsledkem bylo navýšení limitu z 35 na 70 mil. a mírné navýšení pojistného. U jejího přítele kupodivu smlouvu vylepšit neuměla (asi byla v souladu :-))

      Postěžoval jsem si při školení paní manažerce z Koop, ubezpečila mě, že se nic takového stát nesmí a požádala mě o bližší informace. Po dvou týdnech zatím žádný výstup nemám.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Pavel Vlček
      Účastník

      Také jsme se s tím setkali. Bylo to právě ze strany ČSOB, takže to selhání jednotlivce úplně nebude.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • UCB zcela běžně zasílá klientům nabídky na půjčky, je to systémové :-/

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Petr Karel
      Účastník

      No myslim si , ze se jedna o praxi ve vice spolecnostech jen se o tom tak nejak jak to rict nemluvi. Vim o vice firmach kde ruzne obvolavaji lidi s ruznou basnickou typu mate starou nevyhovujici smlouvu, je potreba zmena, muze to byt za mene, poradime , pomuze atd… Dokonce jsem i slysel , ze managment to s klidnou dusi kryje , protoze se jedna o prinos pro firmu a vetsinou to je produkce ukradena z jine spolecnsoti. Vlastne co si budeme nalhavat klienti jsou jen jedni , nemovitosti jsou taky jen jedny a kdyz vemete umrtnost a porodnost tak se motate porad v podobnych cislech. Cili pokud nepristane nejaka vesmirna lod s miliony novych cistych klientu tak se vlastne budeme porad motat v urcitem kruhu nebo predelavat jeden a ten samy kmen. Je to smutne ale je to tak….. Jen nekdo to dela rekneme slusne a eticky a nekdo to dela nemozne a trapne a na hrane zakona :-)

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka
        Účastník

        Omlouvám se předem za případné nepochopení Vašeho příspěvku, ale to co popisujete je normální konkurenční boj.

        Zde výše popisujeme situace, že získáme klienta do pojištění, uděláme mu nabídky, vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými ústavy, cenami, likvidací, VPP a ostatními PP, klient si vybere a po odevzdání smlouvy ho kontaktují z té pojišťovny, kam tu smlouvu přineseme!

        0

        0
         | Odpovědět privátně
    •  Jindřich Benda
      Účastník

      Klientům volají, to je asi normální,když dělám hypotéku, klient dostane svého bankéře a ten mu běžně nabízí služby banky, včetně pojištění, nevidím na tom nic divného. To stejné bude u pojišťovny, samozřejmě, pokud pojišťovna nabízí predelani smlouvy, kde jste správcem, tak je to špatně, alespoň v době ručení provizi. Pokud máme s klienty dobrý vztah a servisujeme jak máme, tak by nás to trápit nemuselo. Je to opravdu o vztahu a důvěře, není tedy možné mít v kmeni 200 a více klientů a starat se o ně na 100%. A pokud se nestaram na 100%, klient využije službu někoho jiného a je to jen naše chyba.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Přesně tak, pokud správně funguje vztah s klientem, tak klient při jakémkoli pokusu “zvenčí” vezme telefon a zavolá svému poradci či zprostředkovateli (ať tu zas neřešíme přesný význam slova), že odněkud přišla nějaká nabídka. Na to musí být ale připraven a pravidelně servisován. Pak se pravděpodobnost takového vniknutí velmi snižuje. No a jako obvykle k tomu poznamenám, že předplacená provize způsobem vše na začátku, neumožňuje takový servis v provizním poradenství realizovat. Takový vztah musí zákonitě skončit tak, že servis ze strany zprostředkovatele neexistuje, resp. maximálně funguje tak, že klient si sám zavolá, když má potřebu nebo to časem předělá někdo jiný.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Petr Klatovský
          Účastník

          Zdravím, abych za mě dokončil mé téma, tak poslední info z ČSOB je toto:

          – dobrý den, řešil jsem s nadřízeným poradkyně. Kompletně je to již v jeho správě i případný postih

          – jde o to že musí znát rodné číslo, či číslo smlouvy, jinak to nenajdou. Tzn.někdo mu jej musí říct

          0

          0
           | Odpovědět privátně
      •  Vašek Kott
        Účastník

        Já to za normální asi úplně nepovažuji. To ale neznamená, že se to neděje a že tomu lze vždy zabránit :)

        Vždycky je to o tom, jestli je ten byznys u fin. instituce postaven ve stylu “jsme rádi, že Vaši klienti využívají náš produkt” a nebo u fin. poradce(společnosti) “jsme rádi, že naši klienti mohou využívat produktů Vaší instituce”

        0

        0
         | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 9 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account