Zobrazeno 13.339x

Označeno štítky: ,

Zvolené téma obsahuje celkem 38 odpovědí. This post has been viewed 13340 times Do diskuze (14 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Jana Šindlerová a poslední změna proběhla 3 roky, 11 měsíci. This post has been viewed 13340 times

  • Autor
  •  Jana Šindlerová 
    Účastník

    Prosím o radu–

    jako finanční poradce se živím asi 3 rokem troufám si říci,, že klienti jsou většinou spokojeni..či byli..nevím kde se stala chyba, stále se zdokonaluji, učím, nestalo se mi, že bych klientovi nevyhověla atd., atd. 2,5 roku malé procento storna ale samozřejmě nepohybuji se v závratných částkách výdělků..poněvadž náklady jsou dosti veliké ale na uživení to je “bylo”.Dostala jsem se do velké pasti..poslední 4 měsíce vysoká storna, klienti si to rozmyslí, nemají peníze nechtějí pojistku , která je opravdu kvalitní..rozhoduje cena.Prostě jim někdo nabídne pojistku levnější třeba o 100 Kč..už nevidí, že již pojistné plnění není tak vysoké..prostě cena rozhodne a pojistku mi zruší. již jsem mnohokrát klienta navštívila a po projednání pojistných podmínek nové smlouvy storno zrušil a dal mi zapravdu.Ale mnoho klientů prostě nevidí neslyší.

    Teď k mému dotazu..opravdu se to podepisuje i na mé psychice..asi na tu práci nemám..protože při výplatě např.měsíčně 35000 se mi srazí 20000..zbytek náklady, benzín..takže si připadám že pracuji pouze na storna. Ráda bych se zeptala Vás více zkušených..co pak? Co když s touto prací skončím a nebudu mít na vrácení provizi..při normální průměrné mzdě prostě nebudu schopna. Jak to mám řešit..bojovat dále a doufat že bude líp? Jsem z Ostravska a mám pocit, že zde jenom hůř

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Něco jste dělala bohužel špatně. Těžko říct co, jestli klienti nemají peníze na pojistky…vy máte mít rodinné finance pod palcem a každá rodina musí mít finanční rezervu aby bylo z čeho brát a nemuseli se rušit či snižovat pojistky. Pak až sjednávat obchod nebo jestli to byly nedostatečné osobní vazby na klienta. S klientem se musíte skamarádit, pokud by mi někdo suše a profesionálně něco prostě prodal, taky bych se nerozpakoval a klidně to zrušil.

    Toto asi tady ale nevyřešíme nad tím se zamyslete vy.

    Já bych na vašem místě pracoval dál, ale zároveň být vámi bych rozesílal životopisy do všech možných společností na pozici obchodního zástupce nebo něco podobného kde není storno systém a kde by jste mohla “suše” prodávat i bez nutnosti vazby na klienta, což by pro vás mohlo být zajímavější. Máte tříletou obchodní praxí a to se mi zdá jako dostatečná praxe takže by jste si mohla vyjednat i zajímavou smlouvu za např. 35.000,-KČ by neměl být problém. Hodně štěstí.

    2

    3
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    pro Vás to možná v téhle chvíli není ta správní rada (hlavně pokud s tímto oborem skončíte), ale třeba se z toho poučí někdo jiný, případně i Vy, pokud vydržíte..¨

    během těch let, kdy se Vám dařilo jste hodně podcenila význam “kmenotvorného pojištění” – tedy smlouvy na majetek či auta nebo úraz, které vytváří provize i v dalších letech a hlavně nejsou ohroženy stornem

    Přesně tyhle smlouvy Vás v tomhle období mohly udržet “nad vodou”

    11

    0
     | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Souhlasím, za 3 roky jste přeci mohla vybudovat solidní pasivní příjem skládající se ze smluv neživotního, ale i životního pojištění podpořené nějakým tím management fee z investic.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Ivan Špirakus 
        Účastník

        nějak začínám být alergický na pojem “pasivní příjem” v našem oboru….

        obávám se, že si řada lidí naivně myslí, že když neprodává novou pojistku, pak vlastně nemusí pro klienta vůbec nic dělat…. (třeba je to i případ paní Šindlerové)

        – skončí to tak, že z “pasivního” se stane “nulový” příjem,

        protože klienty přebere někdo s filozofíí péče = “aktivního příjmu”

        5

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel

          Pane Špirakus, díky za komentář na alergii pasivního příjmu.

          Vzpomněl jsem si na slova jednoho klienta:

          Pasivní příjem? Pasivní příjem! Jóo, pasivní příjem… už jsem si vzpomněl. To je ten druhý pilíř Kalouskův, že? Ten já už mám 3 roky! Pronajímám pár nemovitostí a sype mě to, sype… :D Tak na co penzijko? Takto jsem spokojen:)

          To mě odzbrojilo.

          1

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Ivan Špirakus 
            Účastník

            pronájem nemovitosti a pasivní příjem ? dovolte mi úsměv…

            nepřál bych tomu pánovi řešení rozsáhlé vodovodní havárie v bytě nájemníka, které momentálně zažívám.. – nehledě na výpadek nájmu

            o potížích s nájemníky, platbami, realitními kancelářemi, průběžné údržbě a mnoha dalších “lahůdkách” nemluvě

            6

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Někteří klienti to tak holt řeší. Pronájem = pasivní příjem. dále záleží na pojistce (havárie vody,..) a nájemní smlouvě (realitní turisti/neplatiči).

            5

            0
             | Odpovědět privátně
          • Popravdě, tohle je snad první příspěvek na téma investování do nemovitostí a následných výnosů na nájemném.

            Spousta zde přispívajících v tom vidí správnou cestu, nebo další cestu v oblati investic a zhodnocování prostředků.

            A nyní se tu objeví názor, který tuto variantu nevidí příliš růžově.

            Je to pouze o nastavení pravidel, nebo to skutečně není takový kauf, jak už se tu v minulosti několikrát předeslalo?

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Kauf to být může, ale je tam spousta proměných…Záleží na lokalitě, ceně, investici do oprav, vytíženosti, komu se to pronajímá atd…

            4

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Ivan Špirakus 
            Účastník

            tak to nebylo myšleno. Jen jsem polemizoval s názorem, že investice a následný pronájem nemovitosti je “bezpracný příjem”

            myslím tím samozřejmě investování na úrovni “drobného investora” v řádu milionů Kč, který se o pronájem nemovitosti a její údržbu a provoz stará sám

            Něco jiného je, pokud máte 3 činžáky za 50 M, se 30 byty a o vše se stará najatá správcovská firma – otázka je, jakou část celkových výnosů tyto služby pohltí a kolik je tedy čistý výnos z investice

            2

            0
             | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus 
      Účastník

      zapomněl jsem na jednu věc: v jaké firmě pracujete ?

      – nemyslím jméno, ale typ organizace

      protože v MLM struktuře pravděpodobně nejde za 3 roky (kromě vrcholu pyramidy) vytvořit solidní příjmy z kmene, pokud celková provize od pojišťovny je třeba 700 – 1000 Kč – to když rozdělíte na 5-8 dilků, tak na toho dole moc nezbyde..

      3

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka 
        Účastník

        IMG a.s.

        5

        0
         | Odpovědět privátně
      •  Václav Šplechta 
        Účastník

        Jde o nastavení MLM. Pokud člověk naši práci dělá na plný úvazek, tak nejspíš není na začáteční pozici, ale bude z těch předpokládaných 7 stupňů na druhém, nebo třetím. A pokud se trefí do firmy, kde na druhém stupni je třeba 50% a na třetím 60%, potom i v MLM může vytvořit solidní příjem na následných provizích … chce to pouze nekývnout na první nábor, ale zjišťovat a ptát se, zda někde jinde není líp. A člověk opravdu obchodně schopný by neměl mít problém se dostat i na vyšší obchodní pozice s vyšším podílem provizí.

        Samozřejmě se to na těchto nižších pozicích nemůže srovnávat s vázanými zástupci, nebo s lidmi, kteří jsou přímo navázáni na Pool. Zase to předpokládá nejspíš vyšší stupeň samostatnosti.

        2

        0
         | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den paní Šindlerová,

    v podstatě se ztotožňuji s kolegy výše. Jenom abych se vyhnuli spekulací, jaká je skladba produktů, které v rodině nabízíte? Provádíte s nimi analýzu kompletních financí, nebo pouze pojištění? Vysvětlujete jim smysl Vašich návrhů a provádíte pravidelný servis (kontakt), abyste případně aktualizovala smlouvy?

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    No, já bych normálně napsal, aby jste vytrvala. Musíte počítat s tím, že jednou jste nahoře, jednou dole. To je docela klasika v tomto oboru.

    ALE! Je tady určité ale.

    Nějak se mi nezdá způsob Vaší práce.

    1. Oni Vám padají životky? Možná jste tlačila do spoření v IŽP a toto je výsledek.

    2. Padají Vám auta? Ono není při dodržení zákonných podmínek tak úplně jednoduché zrušit v průběhu roku pojistku a nahradit konkurenční (= levnější).

    3. Jak pracujete s klienty? Kolikrát je v průběhu roku navštívíte, nebo pošlete dopis či jen zavoláte? Pokud méně než 3x, tak se nedivte.

    4. Mluvíte s klienty při (před) roční prolongací majetkové smlouvy?

    5. Jak moc máte klienty propojištěné. To je opravdu důležité, jinak Vám kdykoli odejdou.

    a závěrem.

    Za poslední rok jste tady byla (konstatuji 3 poslední návštěvy) před rokem (Poradíte nováčkovi? Zrušení životka a daně – a to mi nějak nesedí, v úvodu píšete že jste v oboru 3 rok a tady před rokem, že jste nováček), a dále jste zde byla s dotazem před 2 měsíci a nyní. Věřte tomu, že častější návštěva zde by pro Vás byla prospěšná.

    Co se týká manažerského vedení, tak k tomu se nemohu a nebudu vyjadřovat, protože znám pouze jednostranný pohled.

    9

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    V první řadě si spočítejte zhruba Vaši stornovost za nějaké delší období. I tak ale bude dost nad normou. Příčiny mohou být různé a taky vnější, či vnitřní. Aktivity organizací typu ZFP,špatný segment klientů, špatný segment pojištění, špatně vytvořený vztah, prudké zhoršení fin. situace Vašich klientů a jistě by se nechaly vymyslet další. Co je pro Vás důležité, je to, že něco je třeba změnit. Ale k tomu máme asi málo informací…

    7

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jana Šindlerová 
    Účastník

    Dobrý den,

    děkuji Vím za informace a poznatky. Ano tuto práci jsem začala vykonávat při zaměstnání asi půl roku, momentálně to je 2 roky co ji dělám naplno. Stornovanost jsem měla minulý rok 6%..tento rok do května do bylo asi 8 %..ale od té doby to jde z kopce. Klienta kontaktuji opravdu často, než se uzavře smlouva jistě 3x ,po uzavření taktéž co 3 měsíce.V tomto mám svědomí čisté.Klienta kontaktuji i v době kdy podal výpověď,ptám se proč v mnoha případech byli spokojeni ale…přišel kamarád od manžela..přišla sousedka víte ona nám nabídla něco levnějšího..je jedno že méně kvalitního prostě levnějšího….již jsme podali výpověď..nezlobte se my ji máme přes chodbu atd. atd.

    Takže od května se to veze nejdříve 30 000 ted 28000..a čeká mě dalších 15000. Již jsem byla nucela si vzít půjčku na žití a storna zaplatit, protože také musím z něčeho žít, jezdit atd. atd. Jsem v bludném kruhu a vím, že musím makat ještě více, protože půjdu ke dnu. V noci nespím..bojím se co bude dál..budu pracovat pouze na storna….prosím poraďte

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Půjčka (pokud byla od finančních institucí) byla na 99% obrovská chyba. Pokud máte méně peněz a není náznak že to brzy vyřešíte, tak je lepší něco prodat, najít si levnější bydlení nebo jinak snížit životní úrověň a začít pracovat mnohem intenzivněji a hlavně tak aby jste se z toho bludného kruhu dostala – v jiném oboru. Takhle budete psychologicky nucena psát vysoké výkony právě na produktech kde je vysoká provize i stornovost. Pokud zachováte stejnou dynamiku Vašich financí, tak budete nucena si půjčovat víc a víc a skončíte osobním bankrotem. Vykašlete se na to, domluvte si s firmou splátkový kalendář a začněte odznova. Většinou to býva, že nová práce Vás bude i více bavit.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Ještě je to málo informací, protože neznáme rozvrstvení těch smluv. Jestli Vám padla jedna smlouva nebo pět, jestli stornovost uvádíte na počet smluv nebo dle objemu produkce… Nicméně ze všech věcí, které jsem výše vyjmenoval, se tu jasně prozatím nejvíce rýsuje to, že Vaše klienty masíruje někdo, kdo to k nim má možná o trochu blíže, než Vy. Může to být letitý známý, kamarád, příbuzný apod…. Jako druhý v pořadí má pochopitelně výhodu. Když půjde po něm někdo třetí, kdo bude ještě větší kamarád, připraví si zase nové argumenty, které přebijí ty předešlé. Může to být jen přechodný stav, kdy se zrovna po Vašich klientech někdo přehnal nebo je to tak masivní přemnožení obchodních zástupců, že dochází logicky k tomu, že se předělávají smlouvy, které by se nikdy dřív nepředělávaly. Jenom proto, že někdo dostal super nabídku si přivydělat a kdyby nic jiného, tak přeprášit alespoň svoje smlouvy a smlouvy příbuzných a nejbližších známých. Pak obvykle končí. Řeším to rovněž a těžko můžu vzdorovat tomu, když někdo někoho zlanaří do MLM firmy a on první, co udělá, tak zruší moje smlouvy jen proto, aby si udělal na sebe nové. Některé firmy na tom mají vystavenu většinu svého obchodu. Nový obchodník tak vyčerpá svoje známé, firma vydělala další prachy a to je oč tu běží. Většina těchto obchodníků jsou v podstatě oběti tohoto systému, jakmile dojdou známí a není žádný kmen, skončí. Nikdy tu práci neměli jako své poslání a nikdy se jí nechtěli živit jako svojí hlavní činností. Přitáhla je jen momentální vidina přílivu peněz, nic hlubšího v tom není. A proto to tak vypadá na českém trhu. V současnosti řeším jedno storno od ZFP, které klienta naprosto oblblo a doslova koupilo, jedno storno OVB, kde kamarád nastavuje pojistky víc jak chce klient (to u mě pochopitelně nešlo :-)) ) a jedno potencionální storno, kdy klient žil dlouhá léta v přesvědčení, že tuhle práci by nikdy nemohl dělat, ale najednou zjistil, že je třeba všem lidem kolem sebe předělat pojistky, protože analytické centrum je to, co ode mě neslyšel. Tak předpokládám, že začne u sebe a poruší moje smlouvy. Je třeba zpřísnit kontroly toho, co dělají nelicencovaní “obchodníci” u klientů a ztížit získání licence.

    7

    1
     | Odpovědět privátně
  • No musím říci, že se stornama se koukám roztrhl pytel :-) Taktéž mám tři storna během jednoho měsíce. U mne by to ale měl zalepit strono fond. Hold si na něj nešáhnu, ale v tuto chvíli mě je to úplně šumák, protože díky tomu nemusím šahat do vlastní kapsy.

    1. případ je zlanaření do této práce. Dočista stejný případ jako u Romana. Tuhle práci by v životě dělat nemohla a najednou ji kamarádka doporučila bezva výdělky. Samozřejmě začali u sebe :-)(OVB)

    2. případ je něco podobného. Taktéž kamarádka. (OVB)

    3. případ je ztráta zaměstnání a zrušení všeho, co není potřeba.

    Vše to byly velice pečlivě a logicky nastavené rizikovky. Proč je ale neudělat znova, nastavit je stejně a navíc na tom ještě vydělat? To to je argumentace hodna trestu mrskáním, ikdyž je na ní něco pravdy :-) Dotyční už se ale nedozví, že počáteční provize právě za své vlastní smlouvy jdou do zaplacení poplatku ČNB a tím pádem z toho neuvidí ani zbla. Na těch prvních lvlech toho totiž za tu smlouvu tolik nedostanou.

    I přesto, že se tohle dozvědí, tak kamarádka stále zůstává kamarádkou a já jsem ten špatný, co jim nechtěl nechat vydělat. A to i přesto, že jsem se tenkrát ptal, jestli by nechtěli zkusit něco nového … to se ale křižovali, jako by šlo o smlouvu se samotným ďáblem …

    Samozřejmě jsem jim popřál hodně šťestí.

    Co se týče zmiňovaného problému zde podaného, žádný storno fond není? Půjčka je opravdu špatné řešení, ale když nic jiného není, pak se hold nedá nic dělat.

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Dnes jsem hovořil s kolegou z oboru, který navrhoval klientovi zajištění rizik. O téhož klienta však současně usiloval jiný poradce z konkurenčního Fincentra. Přestože kolega nabídl precizní nabídku, dal klient přednost identické nabídce od poradce z Fincentra. Důvod ? Tento mu nabídl v případě sjednání smluv u něj celou získatelskou provizi…tak toto už mě moje hlava opravdu nebere.

    7

    0
     | Odpovědět privátně
  • Přesně z těchto důvodů nevím, jak bych usínal, kdybych si nevedl stornofond a měsíčně si do něj nedával x procent z vydělaných peněz. Sice na tyto peníze nesahám, ale za to můžu žít relativně klidně.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    V dobách dávno minulých (jak to pěkně zní, když napíšu, že to bylo v minulém tisíciletí, připadám si jako Highlander :-) ), když se prodávaly kapitálovky, protože nic jiného snad ani neexistovalo, (pokud ano, tak to téměř nikdo neznal), se ctili obchodníci v tomto oboru navzájem. A pokud byla pojistka na tu dobu smysluplně nastavená, tak si jí nikdo ani nevšiml. Maximálně dopojistil něco, co tam nebylo. Storno z důvodu, že by to jiný obchodník shodil, prakticky neexistovalo. V době, kdy se produkty rozšířily a jejich variabilita i cenové rozpětí, je poměrně veliké, chápu, že něco lze nastavit jinak, za jiné peníze nebo s jinými riziky. Pokud je ale smlouva \\\”rámcově\\\” dobře, protože kopíruje klientův plán, jeho sdělené potřeby a jeho smysluplné zajištění, pak je nesmírná prasárna to předělat nejen vůči klientovi, protože některá rizika už mají odběhlou svoji čekací dobu, ale je to vysoce nefér ke kolegovi z oboru, který je potrestán nikoli za špatně odvedenou práci, ale proto, že danému obchodníkovi někdo vtloukl do hlavy, že se to tak dělá a ten, kdo to jde udělat, je dobrý známý klienta a ten by mu přece nikdy nelhal. Nebudu tu psát, kdo tento stav má na svědomí, protože by mě tu zřejmě někdo chtěl ukřižovat, ale jestli tu někdo chce psát o tom, jak je to fantastický systém, tak by si měl na chvíli o samotě lehnout a hodně o tom přemýšlet. :-)

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Popravdě řečeno, na toto téma mě už také svrběly prsty na klávesnici. Dnes jsem říkal kolegyni: Uděláme hromadnou akci na pojištění s bonusem, klienti si to sami vypíšou, dáme jim půlku provize a půjdeme si na zbytek měsíce lehnout :-). Když to může někdo dělat oficiálně s podporou Ministerstva školství v zádech… :-))

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Pochopím Romane obchodní slevu na pojištění majetku, pochopím VIP slevu na životním pojištění na úkor provize, pochopím slevu nebo i nulový poplatek na investicích, ale toto už není normální…ať si tu o mě myslí kdo chce co chce, ale jedinou možností, jak se onen poradce z Fincentra poučí, je stornem této smlouvy, a to co nejdříve od jejího sjednání. Jsem zvědav, jak pak bude “tahat” zpět provize od klienta. Jedině takováto lekce mu otevře oči.

    Sjednávání za každou cenu a ještě zcela zdarma, jen z důvodu produkce BJ nebo udržením kariérní pozice je cestou do záhuby. Někteří už klesli hodně, ale hodně hluboko…

    6

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Myslím, že jsme se zde na podobné téma již bavili, a to u nějakého příspěvku našeho kolegy pana Kačenky, tuším ohledně toho, kdo dává jaké slevy na pojištění apod.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    jo,jo to bude ta “nová doba”, ne ?

    – host vyhazuje vrchního…

    http://www.youtube.com/watch?v=N7XBBeq2pnQ

    a makléř platí klientovi ;)

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jana Šindlerová 
    Účastník

    Ano takto to nějak funguje..bohužel u nás neexistoval storno fond a popravdě řečeno mě to ani nenapadlo nějak více ukládat. Zase ty výdělky nebyly tak závratné aby se něco ušetřit v podstatě dalo. V průměru jsem dostala měsíčně asi 30 000 z toho 7000 benzín, sociální zdravotní, sobě pojistku a zůstalo mi v průměru 20 na žití. Neschovávala jsem si ..moji vina ze začátku storna taková nebyla.

    A ted hlavně zmizla motivace, pracuju možná 12 hodin denně.., informace nových produktů, samostudium..myslím si že nejsem hloupá..teda myslela jsem si to ale ted mám sebevědomí na bodu mrazu a dluhy.

    A musím jet dále protože se další budou množit….nechci uvádět přímo společnost ale je to typ jako AWD atd……ale již vím že mnoha poradcůmm co odešli klepali exekutoři brzo na dveře…smlouvy byly rušeny.

    Myslíte, že mám ještě chvíli vydržet, najít si práci a bokem občas se jistit a vydělat alespoň na storno..prostě pomalu z toho vycouvat?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Petr.Kačenka . 
    Účastník

    Dobrý večer Jano,

    kdysi tu padlo, že dobrý poradce si vydělá cca 600 000Kč ročně. Předpokládám, že to je roční provize, ne zisk.

    Pokud ve společnosti typu AWD máte provizi 30 000Kč měsíčně, tak jste dobrý finanční poradce a rozhodně nejste hloupá. Přejděte do nějakého poolu – Broker Trust, Insia, … Provize se skoro zdvojnásobí. Jste z Prahy, určitě Vás osloví spousta kolegů, kteří Vám nabídnou zajímavé podmínky.

    Pokud se bojíte, že Vaši kolegové budou po Vašem odchodu Vaše smlouvy rušit, tak odejděte co nejdříve. Každý měsíc se Vaše budoucí storno zvyšuje. Klienty informujte, že mohou být kontaktováni Vašimi bývalýmikolegy a doporučte jim, aby Vás před rušením pojistky kontaktovali, že jim vysvětlíte co pro ně zrušení pojistky znamená …

    Zažil jsem i kolegu, který odchod řešil přesunem jinam. Ve staré společnosti nic neřekl, jen přestal nosit produkci, v nové společnosti produkci nosil … asi to není úplně košér, ale třeba by Vám to pomohlo získat pár měsíců.

    Jste v oboru dva roky, nejnáročnější část máte už za sebou.

    Držím palce ;-)

    10

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Martin Mates 
    Účastník

    Dobrý den, zaměřte se hlavně na produkty , kde nehrozí storno.. Hypotéky, OPF atd . Pomůžete jak sobě ,tak klientům. S pozdravem Martin Mates

    4

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Zdravím Martine,

    pozor, hypotéky mají storno !!!

    8

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Martin Mates 
    Účastník

    Ano i takové případy se stanou :) jen to procento je malé…

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Ano, mají storno – co jsem slyšel, tak u HU ČS.

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    AWD ještě existuje?

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  • Ano existuje, jen se tam zastavil čas. Když jsem byl ještě v RENTII, tak poslední aktualizace portálu byla v prosinci. O produktovém školení, či jakékoli akci ani nemluvě. Co si člověk nezjistil sám, to neměl.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Adam Vrany 
    Člen

    Dobrý den,

    V OVB sem pracoval cca. půl roku. Rozhodl sem se skončit, ale zatím sem nepodal výpověď. Pouze jsem přestal brát telefony a odstřihl sem kontakt se všemi lidmi z ovb. Jenže ted sem zjistil, že muj kamarád zrušil jednu smlouvu uz asi pred 6 měsíci. A jelikož sem mel na storno fondu málo peněz urcite se to z něho celé nepokrylo. Tak sem se rozhodl čekat zda-li domu nepřijde dopis kam penize ze storna poslat ale do ted po 6 měsících stále nic. Kdyz se přihlásim na portál či firemní mail žádnou vyzvu k zaplacení jsem nenašel ani instrukce kam penize za storno poslat. Mělo by to činil cca. 5 tis… Mohli by jste mi poradit co mam delat ? Zkoušel jsem kontaktovat mého vedoucího ale ten mě ignoruje. Nechci nikomu nic dlužit a nedej bože se dostat do exekuce. A dále nenaskakuji nějaké penále za to, že stále storno nebylo zaplaceno ? Předem moc děkuji za rady

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Co kdyby jste vystupoval v souladu s pravidly tohoto webu???

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Toto diskuzní fórum, ani jiná, nejsou určena k inzerci. Pokud Vaše firma brojí proti porušování pravidel, tak to vypadá dosti podivně, když sami pravidla nerespektujete. ;-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account