Zobrazeno 2.307x

Zvolené téma obsahuje celkem 7 odpovědí. This post has been viewed 2308 times Do diskuze (7 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Martin Viktora a poslední změna proběhla 6 roky, 10 měsíců. This post has been viewed 2308 times

  • Autor
  •  Martin Viktora 
    Účastník

    Často se tady řeší, že velmi často klienty poškozují nováčci, a to většinou nevědomosti (díky návodu nadřízeného). Co takhle dát dohromady nějaký “vzkaz” nováčkům, na co si dát pozor, čemu se vyhnout a jak přistupovat ke klientům?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Martin Viktora 
    Účastník

    Dva palce, super! Ale nějaké nápady by nebyly?:-)

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Štěpán Průcha 
    Účastník

    Vyberte si společnost, u které budete pracovat. Nezačněte automaticky u té, která Vás oslovila jako první, ale zjistěte si u několika konkurentů jejich silné a slabé stránky – třeba přímými dotazy.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Radim Fichtner 
    Uživatel

    Předpokládám, že při vstupu do oblasti finančního poradenství vezmete nabídku, která je zajímavá. Nezapomeňte se však neustále koukat okolo sebe, komunikovat s poradci z jiných společností a hlavně získávejte informace od jiných poradců než je Váš nadřízený. Na základě těchto informací můžete zjistit, že podmínky za jakých pracujete jsou nevýhodné a děláte pro šéfa špinavou práci.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Tomáš Podoba 
    Uživatel

    Tohle není lobbing, ale pročtení tohodle serveru je lepší jak poslouchat nadřízeného, tzn. udělat si vlastní úsudek na práci ve finanční sféře podepřenou poznatky zkušených. A druhá věc, sledovat, studovat, koumat, prověřovat, simulovat, naslouchat a neustále se učit. Jinak to dopadne lehce nabyl, lehce pozbyl.

    8

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Martin Dratva 
    Účastník

    Tak pro nováčky bych měl doporučení začít první v pojišťovně či bance. Je to lepší především z důvodu kvalitního zaškolovacího procesu, který lidem neznalých branže může pomoci pochopit základy.

    Samozřejmě to tím nemůže zhasnout, důležité je neustále se vzdělávat a získávat nové informace-ze všech možných zdrojů.

    V průběhu času také získáte povědomí o dalších subjektech vyskytujících se na českém trhu a potom je teprve ta chvíle rozhodnout se. Každý preferuje něco jiného. Jeden bude bez ustání chválit svou pojišťovnu (ten protivný Dratva), jiný nedá dopustit na nahánění bodů v MLM, další bude mít FP jako !vedlejšák! a nesmíme zapomínat ani na placené poradenství.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Rýc 
    Uživatel

    Já bych měl taky radu.Sedněte si v klidu domova,uvařte si kávu nebo čaj a začněte číst.Číst pojistné podmínky,či smluvní podmínky.Ono je vcelku důležité znát to co nabízíte.I když mě teď spousta poradců asi vypalcuje,tak ze své zkušenosti vím,že ne vše je zlato co se třpytí a pokud se klientovi něco přihodí tak první na ráně budete Vy,a taková držková od klienta dokáže znepříjemnit tuto práci vcelku solidně a špatně se pak z toho oklepává.PP jsou obsáhlé ale pak opravdu zjistíte v čem jste klienta zajistili a v čem ne.Existují výjimky na které se pojištění navztahují a ty Vám žádný školitel nebude dávat za příklad.

    Tyto stránky jsou taky velice zajímavý školící materiál,a dozvíte se spoustu moudrostí.

    Tato práce není jen kamarádské posezení s klientem,končící podpisem smlouvy,ale alespon za sebe můžu říct neustálé učení,učení a učení.

    Ale nesmutněte,jen čas ukáže jak moc Vás tato práce baví(což je nejdůležitější), a jste-li v ní úspěšní.

    11

    0
     | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    (redakčně vymazáno: nedovolená reklama)

    0

    3
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account