Zobrazeno 2.109x

Označeno štítky: 

This topic has 2 diskutující and 1 odpověď. This post has been viewed 2110 times

  • Autor
    • Pojišťovna xx mě dne 27.5.2013 zaslala dopis, že mě informují, že mně zaniklo pojištění odpovědnost za škodu při výkonu zaměstnání – ke dni 24.5.2013, na základě naší dohody. Dne 3.6.2013 došel mě dopis tohoto znění: „…potvrzujeme platnost Vaší poj. Smlouvy č….k 24.5.2013. Oznámení o jejím zániku ze dne 27.5.2013 považujeme tímto za předmětné.“ bez jakékoliv omluvy a dále ještě upozornění, co mám dále ještě doplatit! Po prvním dopise jsem se informovala na pojišťovně, kde jsem byla pojištěna, co to má znamenat, a proto mě asi došel ten 2. dopis. Já jsem se však již musela zařídit jinak, neboť pojištěna na škodu zaměstnavateli jsem nebyla jen tak pro nic (řídím provoz vlaků), a proto jsem pojišťovně dala výpověď pro nedůvěru. Moji výpověď neuznali a teď po 2 letech chtějí doplatek pojištění do konce zániku pojistky pro neplacení. Je to malá částka – 308Kč, ale je možné takový postup pojišťovny – neomluví se a ještě….! Je to tak daleko, že již mně došla „Předžalobní upomínka“, samozřejmě, že částka je již o 500Kč vyšší. Celý můj „příběh“ se zdá „fraška“?? Očekávám radu odborníka, zda si mám stát za svým nebo raděj 800Kč zaplatit velkému pojišťovacímu gigandu? Děkuji za odpověď!

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Dobrý den,

      opět si dovolím napsat, že je zde málo informací.

      Najděte si někoho zdejšího ve svém okolí a kontaktujte ho.

      Určitě by ale bylo lépe, kdyby jste jste to řešila aktuálně a ne až v takovémto pokročilém stavu.

      Původně jste mohla třeba požádat o zpětné storno z důvodu mylné informace, která Vám byla doručena.

      Z praxe i pro ostatní:

      Některé pojišťovny posílají upomínky, třeba i více, potom pošlou dopis s textem, že pokud klient nezaplatí do napsaného dne, potom smlouva zaniká.

      Tak by to zatím bylo OK, mnoho lidí se nezaplacením dostane k levnějšímu a kvalitnějšímu pojištění.

      Problém ale je, když dotyčný klient po tomto datu zbytečně aktivně zaplatí. Ony některé ústavy mají ve VPP tzv. “ochrannou lhůtu” a smlouvu reaktivují.

      :-)

      … a bohužel tento aktivní klient má nyní smlouvy dvě a zase musí řešit problém dál.

      Paní Hřebačková, asi opravdu nej řešení bude zaplatit. Otázkou je kolik.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account