Zobrazeno 1.612x

Označeno štítky: 

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. This post has been viewed 1613 times Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  Jitka Hřebačková a poslední změna proběhla 4 roky, 3 měsíci. This post has been viewed 1613 times

  • Autor
  • Pojišťovna xx mě dne 27.5.2013 zaslala dopis, že mě informují, že mně zaniklo pojištění odpovědnost za škodu při výkonu zaměstnání – ke dni 24.5.2013, na základě naší dohody. Dne 3.6.2013 došel mě dopis tohoto znění: „…potvrzujeme platnost Vaší poj. Smlouvy č….k 24.5.2013. Oznámení o jejím zániku ze dne 27.5.2013 považujeme tímto za předmětné.“ bez jakékoliv omluvy a dále ještě upozornění, co mám dále ještě doplatit! Po prvním dopise jsem se informovala na pojišťovně, kde jsem byla pojištěna, co to má znamenat, a proto mě asi došel ten 2. dopis. Já jsem se však již musela zařídit jinak, neboť pojištěna na škodu zaměstnavateli jsem nebyla jen tak pro nic (řídím provoz vlaků), a proto jsem pojišťovně dala výpověď pro nedůvěru. Moji výpověď neuznali a teď po 2 letech chtějí doplatek pojištění do konce zániku pojistky pro neplacení. Je to malá částka – 308Kč, ale je možné takový postup pojišťovny – neomluví se a ještě….! Je to tak daleko, že již mně došla „Předžalobní upomínka“, samozřejmě, že částka je již o 500Kč vyšší. Celý můj „příběh“ se zdá „fraška“?? Očekávám radu odborníka, zda si mám stát za svým nebo raděj 800Kč zaplatit velkému pojišťovacímu gigandu? Děkuji za odpověď!

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Dobrý den,

    opět si dovolím napsat, že je zde málo informací.

    Najděte si někoho zdejšího ve svém okolí a kontaktujte ho.

    Určitě by ale bylo lépe, kdyby jste jste to řešila aktuálně a ne až v takovémto pokročilém stavu.

    Původně jste mohla třeba požádat o zpětné storno z důvodu mylné informace, která Vám byla doručena.

    Z praxe i pro ostatní:

    Některé pojišťovny posílají upomínky, třeba i více, potom pošlou dopis s textem, že pokud klient nezaplatí do napsaného dne, potom smlouva zaniká.

    Tak by to zatím bylo OK, mnoho lidí se nezaplacením dostane k levnějšímu a kvalitnějšímu pojištění.

    Problém ale je, když dotyčný klient po tomto datu zbytečně aktivně zaplatí. Ony některé ústavy mají ve VPP tzv. “ochrannou lhůtu” a smlouvu reaktivují.

    :-)

    … a bohužel tento aktivní klient má nyní smlouvy dvě a zase musí řešit problém dál.

    Paní Hřebačková, asi opravdu nej řešení bude zaplatit. Otázkou je kolik.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account