Zobrazeno 12.893x

Zvolené téma obsahuje celkem 24 odpovědí. This post has been viewed 12894 times Do diskuze (15 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  bauerak a poslední změna proběhla 6 roky, 7 měsíci. This post has been viewed 12894 times

  • Autor
  •  bauerak 
    Člen

    Zdravím,

    prosím Vás kolegové poradci. Přecházím z OVB spolu ještě několika lidmi možná tušíte proč (řeknu to třemi písmeny IŽP, dále pak povyšovací politika Zoubka), možná se během týdne dozvíte co a jak … už jste to zde řešili pod tématem “zpráva OVB” bude to celkem rána. Ostatně uvidíme sami. Jen vás ujištuji není to že by si OVB uvědomilo že IŽP je špatné, je to krok proti těm co odchází, aby mohli být postiženi … myslím že pokud se o to zajímáte tak se k Vám tato zpráva opravdu maximálně do týdne dostane.

    Proč se vůbec ptám, přecházím a produkci kterou jsem do teď udělal bych nechtěl rušit a znovu ji podepisovat, bylo by to spoustu starostí a hlavně velice nevýhodné pro klienta. Co mě zajímá. Jde nějak udělat pouze změna vlastníka? Tj.: že smlouva bude pořád má, následná provize (u OVB bepro) mi začne chodit u jiné společnosti a budu moci s klientem pracovat pod jménem mé nové společnosti?

    Budu rád za každou radu.

    Díky moc!

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Holý 
    Člen

    Dle smlouvy tuším zůstává pojistný kmen OVB. Vy budete půl roku ve výpovědní lhůtě a rok máte zákaz působit u konkurence. Tedy podle smlouvy. Logicky se tedy nedá předpokládat nějaká rozumná domluva s OVB.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Pecha 
    Účastník

    To je pravda, jinak obecně to možné je – většinou stačí s klientem podepsat žádost o změnu správce. Nicméně také záleží na politice dané instituce. Některé se tomu nebrání, některé to neumožňují.

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Pecha 
    Účastník

    Mimochodem, můžu se zeptat, jak konkrétně (ne)funguje povyšování u Zoubka, resp. jak moc se tam křiví systém? Díky :)

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  bauerak 
    Člen

    Řeknu Vám to jednoduše v konkurenční doložce opravdu je že kmen přepadá na OVB a já nesmím působit 6 měsíců u konkurence. Jsou zde patřičné právní kroky, kterými se tato doložka stává neplatnou. Rád Vám vše povím, ale dejte mi čas do pondělí, až opadne agresivita Zoubkovo spolupracovníků, kteří přišli skoro o vše.

    Teď k povyšovaní politice. V OVB se na GST povyšuje za 3xR2, 1900bj historicky a kvartálně napsaáno 1500bj (tudíž 500 měsíčně). U Zoubka jdete takto. Připravíte 3xR2, vstupujete do vyřizovacího měsíce, kde muste napsat 1500bj a více. Pokud splníte postupujete do 1 sledovacího kde máte nataveno už 1700bj, 2 sledovák 2000bj, 3 2300bj. Poté jste měsíc ve vyřizovacím měsíci (tudíž už máte být 2 měsíce GST, ale sypete prachy BL, BD, RD, LD – sám o ně přicházíte.

    To co donutilo nás je to že jsme splnili 1400bj ve druhém měsíci a byo nám řečeno že nás nepovýší a že půjdeme o měsíc déle. Když si to tak vezmete tak jsme napsali trojnásobný limit klasického OVB.

    Proto Zoubek píše 50% produkce OVB, dále zde povyšuje BL a výše, u konkurence povyšuje centrála automaticky. Nejsou u OVB zaplaceny penzijní připojištění, stavební spoření, POV atd… protože provize která náleží Vám jde na centrály neziskových zemí kde z toho dotují spolupracovníky. Dále, odměna za zprostředkování od pojišťovny = 300-600,-Kč za smlouvu … dejte si ruku na srdce a řekněte kdo z OVB ji kdy viděl … RD, LD, SLD … formou renty. No a v neposlední řadě není analytické centrum jak se tvrdí klientům a na vše se sypou IŽP, jelikož u OVB nic jiného dobře zaplacené neni.

    Co myslíte napsal jsem Vám to srozumitelně?

    Koho bude zajímat více, kam jsme šli, apod. Tak mi napište zprávu osobně. Rád si o tom s Vámi popovídám. Třeba Vás to zaujme a půjdete s námi.

    PS: omluvte chyby, píši ve spěchu.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Ono se některým lidem nelíbí, když se dohodnou na nějakých podmínkách, oni je nesplní a nikdo je nechce povýšit.

    Jak to funguje:

    Podmínky jsou něco kolem 1300BJ za měsíc po dobu 3 měsíců a tým alespoň 3 lidí

    U Chotovinskýho se z důvodu toček (rozložení jakýchkoliv prostředků do 2 let),

    psali obrovské výkony, a požadovali po lidech o hodně víc. Chotovinskej nemá rád lidi co píšou míň jak trojku, takže asi šponoval podmínky.

    Problém nastal poslední půl roku, když smlouvy začali padat. Na povýšení čekali nastupující vedoucí, který papírově podmínky splnili, ale například z 20 povyšovaných lidí se ukazal prostředníček na 18 z nich, protože nebyla vyjímkou netto kolem 20% (prumer 40%. A minimum je alespoň 70%.

    A spousta lidí odchází jinam s iluzí, že budou dělat to samý ve Fincentru a tam ji budou chodit peníze.

    Co jsem slyšel tak situace a politika vedení je následující – Ve většině poboček zmíněného BD má OVB zkaženou pověst právě díky těmto praktikám. Nikdo k nim nechce, protože se rozkřiklo jaký prasárny dělaj. Ze 100 zaregistrovaných lidí za měsic se stalo průměrně 15.

    Takže místo aby se někdo nad sebou zamyslel, tak maj v plánu pod hlavičkou Fincentra dělat to samý znova, s tím že to dělaj dobře a OVB je špatný – super byznys plán co?

    Jinak koukněte se na to rangliste. Donedávna Pauš, Chotovinskej jeho lidi na prvních příčkách (GST 20 000BJ za měsíc, erka dva, tři, sedm tisíc jednotek na 5 smlouvách)

    Krom 3 prasat (první GS 8000 na 14 smlouvách) jsou v první desítce lidi který maj průměr někde kolem 50BJ na smlovu. To odpovídá úrazovce (IŽP bez spořící složky) kolem 600.-Kč, popř OPF na tisíc. Takže určitě to nedělali všichni a teď už to nedělá skoro nikdo

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  bauerak 
    Člen

    Nechci nikoho bránit. Jestli Chotovinský něco psal či ne. Ale odpověděl jste si jen na 1 argument co jsem zde podotknul. Zkuste si o tom zjistit něco více a ne dělat unáhlené závěry z toho co Vám najednou řekl Váš nadřízený. Např že začali chodit brutání storna, že bude Chotovinský zavřenej apod. Že ano, kdyby jste viděl provizní výpis Františka tak mluvíte jinak.

    Takže doporučuji, zavolejte si na cetrálu ať Vám řeknou podmínky povýšení a podobné věci.

    Je jasné že jste pořád taková ta loutka co věří své firmě, tomu co mu nadřízený řekne. A u konkurence toto psát nemohou, tam si projekty nedělají sami podle toho jak se jim chce ale je to zaštítěné analitickým centrem, které opravdu připravuje projekty pro spolupracovníky.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Bohužel jsem výpis Františka viděl (přímo na portále a ne scan).

    Pojdme si to rozebrat.

    Smluv nad 72000.-Kč má Chotovinskej prý něco kolem 400. Z toho 56 má udajně sám na sebe. Tohle nemám ověřené, ale například Paušík se jednou chlubil že si “spoří” do IŽP celkem 48000 měsíčně. Jednou napsal 20 000BJ, Nejvíc co kdy GST v historii napsal. Jelikož Franta je kamarád a Standa měl jenom 16000, tak aby Standa magickou hranici překonal udělal si smlouvu sám na sebe za další 4000BJ.

    Taky jsem udělal pár toček a když si klient stěžuje, centrála automaticky klientovy vrací peníze, aby se stížnost stáhla. Já jsem měl točku asi jednu, ale lidi okolo mě s tim mají docela problémy. A holt pokud se psalo 50 000BJ a z toho 40000 napsáno na smlouvách, kde klient na požádání zruší program od začátku a storno přijde klidně i po 4 letech, tak je logický že přijdou storno a věřil bych tomu i bez důkazů :-D

    K ostatním věcem jsem se nevyjádřil, protože máte prakticky pravdu a není na to co říct. Neříkám že OVB je dokonalý, a přeji Vám ať se daří, jen že Fincentrum je to samý v bledě modrym a je to poslední společnost (spolu s OVB), kde pokud to máte od klienta podepsaný vezmou Vám jakýkoliv obchod.

    Já osobně to beru tak, že František Chotovinský, který nedávno oslavil 23 leté narozeniny bude Zemský ředitel a tedy nejvyšší management. Znám ho jako člověka a když Vám ve 23 letech chodí míč měsíčně, získáte velmi snadno pocit, že jste pán světa a ztratíte pokoru. A já ať bych byl kdekoliv, bych zrovna do těchto dětí svou podporu nevkládal.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  bauerak 
    Člen

    Mozna jsme se spatne pochopili. Jsem ten co to videl, ale pod Frantiskem nejsem. Sice odchazim jinam ale za lepsim. Doufam ze se vsem bude darit a jestli delal tocky nebo ne to uz je na nem. Om muze dostat pokuty. Ja zo chci delat poradne, tak aby byl spokojenej klient a me nechodili storna. ;)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    tohle se řeší hodně individuálně pojišťovna od pojišťovny

    – klient písemně požádá pojišťovnu o změnu pečujícího agenta z X na Y, s tím, že je nespokojen se stávajícím (neposkytuje mu řádné služby, půl roku u něj nebyl atd)

    – někdy chce pojišťovna, aby podpis klienta byl ověřený, protože se s tím občas podvádí – fakticky lze takto klienta někomu “ukrást”

    pochopitelně je možné, že původní agent má u té pojišťovny velmi silnou “produkční pozici” a bude tlačit na to, aby na tyto převody nepřistoupila – zvláště, pokud jich bude hodně…. – pak záleží na tom, jak je silná argumentace “nového agenta” :))

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Dobrý den Ivane, máte zkušenosti s tím, že by bylo možné takto “přetahnout” klienty, resp. smlouvy, ze společností, jako je ÖVB, ZFP, BC nebo třeba Kapitol? Přecházející obchodník mod OVB je ještě v další nevýhodě, protože toho klienta nemůže v podstatě legálně obsloužit, je v půlroční výpovědní době. A jakmile odejde, je jeho kmen rozprášen často mezi ostatní obchodníky…

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  • Ono s tím kradením to zase tak žhavé nebude, pokud pojišťovna dělá to, co by dělat měla.

    Při každé změně správce smlouvy by měla pojišťovna klienta s touto informací o změně obeslat. Pokud o tom klient ví, pak je vše v pořádku. Pokud o tom nic neví, ihned (v ideálních případech) žhaví dráty a spojuje se se svým stávajícím obhospodařovatelem. Ten může vše buď včas zarazit, nebo dát do původního stavu.

    Následky z takového podvůdku uzmutí klienta kvůli následným provizím si nedovedu představit. Co by vlastně pojišťovna v takovém případě zjištění podvovu mohla udělat mimo toho, že dá vše do původního stavu?

    Další věcí je přístup společnosti, která by klienta měla dostat do své správy. Tam se musí setsakrametsky hodně zvažovat, jestli smlouvu do své správy přijmout, nebo ne. Ale to tu již píšu věci, které jsou nám všem známé :-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Když je vše fér, všechno jde.

    Jenom ta ČP se chová jako ČP !

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Myslím ale, že název tohoto tema je zavádějící.

    Nemělo by být: “Změna vlastníka smlouvy”

    ale “Změna správce smlouvy”.

    Vlastníkem smlouvy je pojišťovna.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Tomáš Bílek 
    Účastník

    Jak u čeho, u neživotů většinou problém není, u životek občas problém je:) Jde o to spočítat si následné provize z životek a usoudit z toho, zda-li se Vám to skutečně vyplatí oběhat každého klienta zvlášť…Jasně že během roku to není problém při servisních schůzkách, ale vyhradit si na to samostatný čas může být trochu zdlouhavé a za málo peněz

    2

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Souhlasím s Tomášem, tj. spočítat si následné provize ze životních pojistek a usoudit z toho, zda-li se Vám to skutečně vyplatí či nikoliv. Doporučuji vzít v potaz i průměrnou životnost samotné smlouvy, která je na našem trhu cca 4 – 6 let (čest vzácným vyjímkám)…

    Následné (či tzv. pečovatelské) provize za majetkové pojištění a investice za tu námahu již stojí :0)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • “K ostatním věcem jsem se nevyjádřil, protože máte prakticky pravdu a není na to co říct. Neříkám že OVB je dokonalý, a přeji Vám ať se daří, jen že Fincentrum je to samý v bledě modrym a je to poslední společnost (spolu s OVB), kde pokud to máte od klienta podepsaný vezmou Vám jakýkoliv obchod.”

    To je bohužel pravda. Ve Fincentru vůbec prochází věci, nad kterými zůstává rozum stát.

    Připojuji záznam z jednání s klientem a to zvláště pro Ivana Špirakuse v návaznosti na jiné téma o záznamech z jednání s klienty :-) Jinak musím podotknout, že to bylo výborné téma.

    A jen tak mimochodem, není náhodou Investiční životní pojištění určitým způsobem Investováním? Pokud je na produktu nutná spořící složka a dejme tomu že by třebas i žádná nebyla, stavbou produktu IŽP jdou prostředky účastníka přes investiční podílové fondy.

    Nespadají tedy IŽP do stejné kategorie jako Investice samotné?

    Já jen, že na připojeném formuláři je zaškrtnuto, že se investovat nemá a přesto je doporučeno IŽP. (a sjednáno)

    Navíc mě hlava nebere, že neustále prochází podvůdek, kdy na všech papírech a smlouvách je prezentovaný a podepsaný dočista úplně někdo jiný, než je skutečná osoba jednající s klienty.

    Mě třeba tohle u INSIE vůbec neprošlo a že jsem se hodně snažil :-) Každej mě s tím poslal někam a hold jsem si musel počkat na vlastní registraci. Klienti mě až na jednoho naštěstí nepoutíkali ke konkurenci.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    právě že některé pojišťovny takové informace klientů vůbec nezasílají….

    a vím i o případech, kdy si takto mezi sebou nebo od makléře “přebírali” klienty, hlavně auta na POV i výhradní agenti pojišťovny – stačilo si stáhnout kmen, vyrobit žádosti o převod a spoléhat na to, že v tom objemu si lidi nekontrolují provize

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Polický 
    Člen

    Tak tady http://www.ovb.cz/LinkClick.aspx?fileticket=ql%2fHksbImd0%3d&tabid=286&mid=2129 píšou, že “byla tomuto oblastnímu řediteli vypovězena smlouva”. Dále že “se jedná o výsledek zavedení integrovaného systému vnitřní kontroly, zaměřeného i na kvalitu poskytovaných služeb”.

    Tedy kdybych byl massabob, chápu to tak, že jeden manažer pochybil, ale vysoce výkonné kontrolní mechanismy se schopnostmi téměř FBI ho odhalily a OVB tím dále zůstává společností s téměř neposkvrněnou pověstí … :)))

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    konkrétní zkušenosti s těmito firmami nemám

    pokud má konkurenční doložku, tak musí půl roku počkat – a stejně je to i zhruba lhůta, po které pak si ten klient reálně může “stěžovat” a požádat o změnu správce

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Zkoušel jste s klienty sepsat žádost přímo na pojistitele, že klient osobně požaduje změnu správce smlouvy? Nebylo by to schůdné řešení?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  davissboy 
      Člen

      Omlouvám se, možná je to pouze moji neznalostí, nicméně je možné si pod novou zprostředkovatelskou společnost převést i produkty typu OPF, např. Horizont invest nebo i klasické fondy?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář 
        Účastník

        To možné je na základě formuláře, který by Vám Vaše nynější společnost měla poskytnout. Např. Conseq má formulář, který se jmenuje “Oznámení o změně údajů”, kde mimo jiné naleznete Změnu obchodního zástupce a pod tím podpis klienta a Prohlášení obchodního zástupce (Vás), že pověření klienta přijímáte. Obdobně je tomu u dalších IS, kde jsou na to příslušné formuláře, většinou s názvem “Žádost o změnu investičního zprostředkovatele”

        3

        0
         | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account