Zobrazeno 8.718x

Označeno štítky: , ,

This topic has 10 diskutujících and 15 odpovědí. This post has been viewed 8719 times

  • Autor
    •  Petr Hromádko
      Účastník

      Dobrý den,

      mám klienta, kterému nějaký “dobrák” z OVB napsal IŽP na 1 800 Kč/měsíc na 30 let s tím, že za 8 let z toho doplatí hypotéku. Jaké bylo zděšení klienta když jsem mu po roce placení řekl, že za rok tam nebude ještě více méně nic.

      Proto se snažíme řešit s pojišťovnou Uniqua zrušení této smlouvy k počátku. Tam mi však argumentují tím, že pokud klient nemá záznam o schůzce k této smlouvě, tak se s tím nedá nic dělat. Nemělo by to být však obráceně? To znamená, neměl by mít spíše poradce povinnost doložit záznam z jednání?

      Děkuji za Vaše ohlasy a případné rady.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Irena Jurová
      Účastník

      Záznam z jednání je povinný od poloviny r. 2005. Pokud ho klient nemá, neznamená že není na pojišťovně. Bohužel, téma IŽP je velmi diskutované a nemá cenu to dále rozebírat. Doporučila bych si vyžádat tento záznam přímo od pojišťovny. Přeji Vám pěkný den.

      2

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Dobrý den,

      kontaktní osoby v Uniqa pojišťovně jsou extrémně na straně pojišťovny a neradí moc ve prospěch klienta. Dokonce mám pocit, že tak činí ve prospěch své sítě.

      Jak už bylo řečeno několikrát. Napište na pojišťovnu i na OVB žádost o zrušení od počátku. OVB se Vám nevyjádří, pojišťovna se Vám písemně vyjádří. Potřebujete písemné vyjádření. Pokud máte záznam z jednání, nebo jakékoliv jiné materiály z jednání v ruce, líp pro Vás. Pokud nemáte, může se stát, že se někde nějaký najde … doporučuji velice důkladně projít všechny papíry od OVB … ani v OVB si nedovolí sjednat životko bez záznamu …

      Pokud pojišťovna písemně odmítne, můžete poslat stížnost k finančnímu arbitrovi. Nic to nestojí.

      Zkuste napsat něco jako je níže. U ČPOJ to fungovalo …

      Hodně štěstí

      Petr K.

      ==============================

      Dobrý den,

      ke dni 1. 5. 2013 jsem si prostřednictvím a na doporučení Vašeho spolupracovníka Pepíka Zprostředkovatele (123456PPZ) založil investiční životní pojištění číslo XYZ s měsíčním pojistným 1800Kč. Pojištění bylo založeno na 30 let, ačkoliv měl být tento produkt použit k doplacení mé hypotéky za 8 let.

      Vašim poradcem my bylo doporučeno a zprostředkováno investiční životní pojištění, které bylo s ohledem na moje požadavky a potřeby naprosto nevhodné. Navíc jsem nebyl dostatečným způsobem informován o poplatkové struktuře tohoto produktu.

      Proto Váš žádám o zrušení této smlouvy od počátku. Vrácené peníze prosím poukažte na účet XXXXXX/YYYY.

      Děkuji

      Pepa Klient

      10

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Reakci pojišťovny se nedivím, neb. proč by měla nést následky podvodného jednání Pepíka Zprostředkovatele z OVB.

      Ať váš zákazník zavolá Pepíkovi s tím, že ho podvedl a navrhne mu mimosoudní vyrovnání(dosud uhrazené pojistné). Pokud Pepík nezareaguje, šup, šup k arbitrovi, nebo firmě, která se na podobné záležitosti specializuje.

      p.s. jako bonus navíc zrušení smlouvy

      2

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account