Zobrazeno 7.980x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 15 odpovědí. This post has been viewed 7981 times Do diskuze (10 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Petr Hromádko a poslední změna proběhla 3 roky, 9 měsíci. This post has been viewed 7981 times

  • Autor
  •  Petr Hromádko 
    Účastník

    Dobrý den,

    mám klienta, kterému nějaký “dobrák” z OVB napsal IŽP na 1 800 Kč/měsíc na 30 let s tím, že za 8 let z toho doplatí hypotéku. Jaké bylo zděšení klienta když jsem mu po roce placení řekl, že za rok tam nebude ještě více méně nic.

    Proto se snažíme řešit s pojišťovnou Uniqua zrušení této smlouvy k počátku. Tam mi však argumentují tím, že pokud klient nemá záznam o schůzce k této smlouvě, tak se s tím nedá nic dělat. Nemělo by to být však obráceně? To znamená, neměl by mít spíše poradce povinnost doložit záznam z jednání?

    Děkuji za Vaše ohlasy a případné rady.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Irena Jurová 
    Účastník

    Záznam z jednání je povinný od poloviny r. 2005. Pokud ho klient nemá, neznamená že není na pojišťovně. Bohužel, téma IŽP je velmi diskutované a nemá cenu to dále rozebírat. Doporučila bych si vyžádat tento záznam přímo od pojišťovny. Přeji Vám pěkný den.

    2

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Petr.Kačenka . 
    Účastník

    Dobrý den,

    kontaktní osoby v Uniqa pojišťovně jsou extrémně na straně pojišťovny a neradí moc ve prospěch klienta. Dokonce mám pocit, že tak činí ve prospěch své sítě.

    Jak už bylo řečeno několikrát. Napište na pojišťovnu i na OVB žádost o zrušení od počátku. OVB se Vám nevyjádří, pojišťovna se Vám písemně vyjádří. Potřebujete písemné vyjádření. Pokud máte záznam z jednání, nebo jakékoliv jiné materiály z jednání v ruce, líp pro Vás. Pokud nemáte, může se stát, že se někde nějaký najde … doporučuji velice důkladně projít všechny papíry od OVB … ani v OVB si nedovolí sjednat životko bez záznamu …

    Pokud pojišťovna písemně odmítne, můžete poslat stížnost k finančnímu arbitrovi. Nic to nestojí.

    Zkuste napsat něco jako je níže. U ČPOJ to fungovalo …

    Hodně štěstí

    Petr K.

    ==============================

    Dobrý den,

    ke dni 1. 5. 2013 jsem si prostřednictvím a na doporučení Vašeho spolupracovníka Pepíka Zprostředkovatele (123456PPZ) založil investiční životní pojištění číslo XYZ s měsíčním pojistným 1800Kč. Pojištění bylo založeno na 30 let, ačkoliv měl být tento produkt použit k doplacení mé hypotéky za 8 let.

    Vašim poradcem my bylo doporučeno a zprostředkováno investiční životní pojištění, které bylo s ohledem na moje požadavky a potřeby naprosto nevhodné. Navíc jsem nebyl dostatečným způsobem informován o poplatkové struktuře tohoto produktu.

    Proto Váš žádám o zrušení této smlouvy od počátku. Vrácené peníze prosím poukažte na účet XXXXXX/YYYY.

    Děkuji

    Pepa Klient

    10

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Reakci pojišťovny se nedivím, neb. proč by měla nést následky podvodného jednání Pepíka Zprostředkovatele z OVB.

    Ať váš zákazník zavolá Pepíkovi s tím, že ho podvedl a navrhne mu mimosoudní vyrovnání(dosud uhrazené pojistné). Pokud Pepík nezareaguje, šup, šup k arbitrovi, nebo firmě, která se na podobné záležitosti specializuje.

    p.s. jako bonus navíc zrušení smlouvy

    2

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account