Pokračující digitalizace prodeje finančních produktů online a jejich zvyšující se počet a komplexita vytvářejí potřebu pro tzv. přehled zákazníka 360°. Řekl to manažer v oblasti finančních služeb v Accenture Karel Kotoun s tím, že tato znalost podpořená širším spektrem dat umožní finančním institucím poskytovat na míru vytvořené produkty prostřednictvím přímých online kanálů, anebo tzv. poradců 2.0.

Celkem 78 % manažerů bank v průzkumu Accenture uvedlo, že spuštění 5G bude revolucí v bankovním sektoru, která přinese nové způsoby poskytování služeb a produktů. Téměř polovina dotazovaných si myslí, že na jejich firmu bude mít v příštích třech letech největší vliv umělá inteligence (AI).

Zdroj: ČIA

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account