Mindee je nezávislá webová a mobilní aplikace  určená pro finanční poradce, která se zaměřuje na práci s klienty a na proces řešení jednotlivých obchodních případů. “Aplikace zefektivňuje práci poradce, aby měl čas nejen na péči o klienty, ale také sám na sebe,” podotkl na svém workshopu na konferenci FINfest EFPA Filip Pištora, který  ve společnosti Mindee zodpovídá za obchod a zákaznickou péči.

Jak takový nástroj může sloužit k tomu, aby bylo možné za rok vydělat dvojnásobné množství peněz? položil Pištora do pléna řečnickou otázku. Aplikaci představil jako nový styl práce finančních poradců v digitálním světě.

Klíčové funkce Mindee jsou tři:

  1. sledování vztahů mezi osobami – poradce v aplikaci vytváří nejen klientský kmen, ale také klientský rodokmen: skrze sociální skupiny jednotlivých lidí (rodina, přátelé, kolegové) může vytvářet marketingové kampaně a s méně impulsy tak generovat větší produkci,
  2. proaktivní pracovní přehledy – pracovní nástěnka, na níž jsou zaznamenány priority a následující kroky a poradce tak má každý obchodní případ neustále pod kontrolou,
  3. vlastní klientský portál – umožní “vtáhnout klienta do hry” a podílet se na spolupráci, součástí portálu je zabezpečený přenos informací a dokumentů, které klient s poradcem sdílí a také je to příležitost domluvit si s klientem servisní schůzku.

Jak vytěžit maximum klientského kmene, pracovat efektivněji a mít přehled o tom, v jaké fázi jsou jednotlivé obchodní případy? Jak poskytnout klientovi plnohodnotnou službu? Jaké praktické vychytávky obsahuje mobilní aplikace? Více informací naleznete ve videu.

 


Filip Pištora

Od dětství mě fascinovalo poznání. Touha rozumět tomu, jak věci fungují a 8 let zkušeností ze světa financí mě naučily, že se práce dá dělat jednoduše a přitom efektivně. Vidím souvislosti tam, kde jiným unikají a možná právě proto nevěřím na náhody – vše co se děje, má širší smysl, stejně jako Mindee.

Mindee app

Společnost Mindee app s.r.o. vyvíjí webovou a mobilní aplikaci Mindee.

Aplikace automatizuje a vylepšuje proces péče o klienty. Řeší dlouhodobý problém většiny obchodníků – nedostatek času na následnou péči o klienty. Podporuje poradce tak, aby mohli kvalitní službou přispívat ke kultivaci trhu. Každodenní exekutivu teď hravě zvládnete díky intuitivním přehledovým tabulkám na míru vašemu stylu práce. Získáváte přehled o vývoji každého obchodního případu v reálném čase; zároveň můžete kdykoliv zobrazit historii komunikace. Přes chytrý vyhledávač jste vždy jen dvě kliknutí od klienta či smlouvy, kterou hledáte. Evidence vztahů mezi klienty přispívá k lepšímu zacílení následné péče. S touto funkcí jednoduše vytěžíte maximum z daného kmene. Přehledný Mindee kalendář lze synchronizovat s jakýmkoliv zařízením a s kalendáři vašich kolegů.

 

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account