V soutěži o nejlepší poradenskou aplikaci pořádanou organizátorem konference FINfest a provozovatelem portálu Poradci-sobě.cz jednoznačně zvítězila společnost Broker Trust a její Metodiky Online. Tuto aplikaci ocenilo 45 % hlasujících z řad odborné veřejnosti a nezávislých finančních poradců. O rozhovor jsme požádali Dagmar Náhlíkovou, senior projektovou manažerku Broker Trustu, která na FINfestu Metodiky Online prezentovala.

V jakých konkrétních podstatných parametrech jsou vaše Metodiky Online odlišné od konkurenčních srovnávačů úvěrových a pojistných produktů?

Určitě svým rozsahem, kvalitou zpracování a aktuálností dat – Metodiky Online pokrývají všechny úvěrové a pojistné segmenty a celkem obsahují více než 46 tisíc položek, které průběžně aktualizujeme a konzultujeme s metodiky a specialisty jednotlivých producentů. Kromě toho nabízí spoustu uživatelských funkcionalit, např. filtrování výsledků podle míry příznivosti podmínek pro klienta nebo sdílení zkušeností finančních poradců, pokud se odlišují od oficiálních podmínek producentů.

Jaká je vaše filozofie optimálního produktu pro klienta?

Za optimální produkt pro klienta považujeme produkt, který nejlépe splňuje jeho potřeby z hlediska svých parametrů, samozřejmě při současném zvážení jeho ceny. Jde tedy o nalezení optimální varianty z hlediska kvality a ceny produktu. Zákazníci takovou službu velmi oceňují.

S kým váš analytický tým řeší sporná ustanovení v pojistných podmínkách a bankovních úvěrových metodikách?

Sporná ustanovení v pojistných podmínkách a bankovních metodikách řešíme s metodiky a specialisty příslušných bank a pojišťoven.

Uvádíte v Metodikách také nevýhody konkrétních finančních produktů?

Samozřejmě ano, Metodiky Online jsou naprosto objektivním nástrojem při hodnocení podmínek produktů.

Kolik lidí pracovalo na vývoji Metodik Online a kolik jich nyní pracuje na pravidelných aktualizacích?

Na vývoji Metodik Online pracoval celý tým produktových a IT specialistů, který dohromady čítal kolem 20 lidí. Pravidelné aktualizace má na starost vždy produktový specialista za daný segment.

Jsou tyto Metodiky pro vaše smluvní poradce a poradenské firmy zdarma?

Ano, Metodiky Online mají naši spolupracovníci k dispozici v rámci našich poradenských nástrojů zdarma.

Vyvíjeli jste Metodiky mj. s představou, aby si poradci-specialisté na jednotlivé oblasti finančního trhu mohli rozšířit svůj záběr na ostatní produktové možnosti? Typicky hypoteční poradci tak snadněji rozšíří své služby třeba o pojištění nebo investice.

Hlavním záměrem je rozšířit produktovou nabídku v rámci daných segmentů – finanční poradci často spolupracují pouze s několika málo osvědčenými producenty a Metodiky Online jim umožní velmi rychle zjistit, že produkt jiného producenta může naplňovat potřeby klienta v mnohem větší míře. Dokáží tak najít optimální produkt i pro klienta s velice specifickými potřebami (pokud takový produkt existuje). Vedlejším záměrem Metodik Online je pak i zmírnění bariér při rozšiřování poradenství do dalších produktových segmentů.

 

Více informací o aplikaci Broker Trustu METODIKY ONLINE naleznete ZDE.

Nově vyhlášená Soutěž krásy s možností hlasování je ZDE.

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account