“V konkurenčním boji o klienta již nestačí vybrat produkt podle jeho potřeb a vyjednat pro něj výhodné podmínky. Úspěch dnešního poradce stojí především na přidané hodnotě v podobě dalších služeb a schopnosti klientovi předávat ve správný čas správné informace, vzdělávat ho a celkově pečovat o vzájemné vztahy a důvěru,” uvedl na konferenci FINfest EFPA Michal Musil při představování novinek společnosti eDO finance.

S eDO finance spolupracuje kolem 450 poradců, na centrále společnosti každodenně podporuje obchodní síť dvacet pět lidí. Mají vlastní IT – dvanáct unikátních a navzájem propojených modulů. Na konferenci představili své pojetí newsletteru a propojení realit a financí prostřednictvím developerských projektů.

“U nás je to o partnerství mezi centrálou a obchodní sítí,” konstatoval úvodem Michal Musil. “Je to o edukaci a jak s tímto pojmem správně pracovat.  Jak používat technologie, aby byly k užitku a klienty nezatěžovaly, jak cílit správně, jak cílit různé segmenty na klienty tak, aby se k nim dostala konkrétní témata, která poradce preferuje. Nejdeme cestou digitálního detoxu, ale chytrého použití technologií.”

Před devíti měsíci spustili newsletter. Jeho hlavním cílem je, aby poradci zůstávali se svými klienty i nadále v kontaktu. Klienta se snaží vzdělávat. A jakou přidanou hodnotu má jejich newsletter? “Je to personifikace a segmentace témat. Klient dostane pouze takové informace, které ho zajímají,” upozornil Aleš Dvořák. “Výsledkem by měly být nejen nové informace pro klienty, ale také nové obchody pro poradce.”

Každý měsíc centrála vytváří tři až čtyři newslettery, ze kterých si poradce může vytvořit kampaň a přeposlat info na konkrétní seznam svých klientů. Za prvních pět měsíců se některým poradcům, kteří tento produkt pravidelně používají, zvedla obchodovatelnost jiných segmentů – než těch, kterým se standardně věnují – o 10 % až 30 %. Typicky jde o hypoteční poradce, kteří se začali profilovat i do oblasti pojištění nebo investic.

O propojení realitního a finančního světa prostřednictvím developerských projektů na konferenci promluvil Martin Diblíček. Ten se podílel na developerských projektech ve Špindlerově Mlýně, na Brněnsku a Olomoucku a ve středních a západních Čechách.

Aktuálně pracuje na dvou projektech – Domy Sokolnice u Brna a Byty Sedlecká u Karlových Varů. “Developer má na starosti realizaci stavby, ale jinak je kompletní management projektu v naší režii,” upřesňuje. “A jaké jsou potřeby developera? Je to obchodní a marketingová strategie celého projektu, výběr a řízení prodejního a finančního týmu a nastavení právních procesů.”

Podrobné informace naleznete ve videu.

 


Michal Musil

Michal Musil působí jako obchodní ředitel ve společnosti eDO finance. Na finančním trhu se pohybuje od začátku jeho profesní kariéry, v posledních 10 letech zastával různé obchodní pozice v pojišťovnách a zprostředkovatelských společnostech. V eDO finance je zodpovědný zejména za rozvoj obchodní sítě a vyhledávání nových obchodních příležitostí. Dohlíží na kvalitu poskytovaných služeb v rámci stávající obchodní sítě a pro poradce i klienty vyjednává férové podmínky s partnerskými finančními institucemi. Kromě toho se stará také o marketing a rozvoj služeb pro korporátní klienty. Jako člen představenstva eDO finance se navíc podílí na strategickém rozhodování o směřování společnosti. Za klíčové považuje především vzdělávání poradců a zjednodušování procesů díky technologiím.

Aleš Dvořák

Od roku 2017 je zodpovědný za produktovou nabídku společnosti eDO finance, předchozích 10 let se věnoval obchodní činnosti ve finančním poradenství. Praktické zkušenosti využívá zejména při vyjednávání produktových podmínek s partnerskými společnostmi a zajišťování přístupů do jejich systémů. Dále má na starosti správné nastavení interních systémů pro výplatu provizí, spravuje obchodní nástroje pro poradce a koordinuje také návrhy na jejich rozvoj a vylepšování. Mimo to moderuje webináře v rámci vzdělávacího programu eDOcation.

Martin Diblíček

Martin Diblíček je výkonným ředitelem společnosti eDO reality – realitní divize v rámci skupiny eDO finance. Na realitním trhu se pohybuje od roku 2010, působil mimo jiné jako marketingový ředitel a ředitel developerského oddělení v předních českých realitních kancelářích. Kromě eDO reality je v současné době zodpovědný také za řízení developmentu ve společnosti QUBA. Mezi jeho realitní projekty patří marketingprodevelopery.cz, 3Dvire.cz a real-portal.cz.

eDO finance

eDO finance, společnost vybudovaná zkušenostmi, odborností, inovacemi. Vnášíme do světa financí novou úroveň komplexních služeb. Pravidelné vzdělávání našich poradců vnímáme jako závazek společnosti vůči jejím klientům. Proto byl vytvořen inovativní program eDOcation, který má na starosti osobní i profesní růst všech úrovní našich poradců i jejich manažerů. Díky tomu vždy držíme krok s nejnovějšími trendy a naši klienti mají jistotu moderní správy financí.

Vzhledem k naší dlouhodobé a intenzivní spolupráci s realitními kancelářemi i developery jsme dospěli k logickému kroku vytvořit vlastní realitní divizi, která zastřešuje veškeré aktivity v oblasti nemovitostí a respektuje hodnoty i filosofii skupiny eDO finance.

Naše pojetí realitní činnosti je díky tomu oproti konkurenci specifické zejména v zapracování našich on-line nástrojů a technologických inovací, díky nimž se celý proces při náběru a prodeji nemovitosti značně ulehčuje a eDO realitní makléři se tak mohou věnovat preciznějšímu servisu našich klientů.

 

 

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account