ČSOB zvažuje, že bude poskytovat své služby jen pod svojí značkou. Marketingovou značku Poštovní spořitelna by tak spojila s ČSOB. Značky by se měly sjednotit v roce 2020.

Klienti ČSOB tak budou moci využít finančních a pojišťovacích služeb v síti České pošty, pro klienty Poštovní spořitelny se zase nově otevřou všechny pobočky ČSOB.

Zástupci České pošty a ČSOB podepsali předloni smlouvu o poskytování bankovních a pojišťovacích služeb na poštách na dalších deset let od ledna 2018. Výnosy pošty z finančních služeb, které se do té doby pohybovaly kolem 1,5 miliardy korun ročně, by se během deseti let měly zvýšit o 15 procent. Česká pošta by měla rozšířit do dvou let počet specializovaných přepážek pro finanční služby na pobočkách o 130, tedy o 60 procent. Náklady na jejich vybudování bude hradit ČSOB.

Skupina ČSOB měla ke konci předloňského roku zhruba 3,7 milionu klientů. Čistý zisk skupiny ČSOB za tři čtvrtletí 2018 klesl meziročně o 15 procent na 11,5 miliardy korun. Celkový objem aktiv pod správou skupiny vzrostl meziročně o sedm procent na 210 miliard korun.

Do skupiny patří ČSOB, Hypoteční banka, Českomoravská stavební spořitelna, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, ČSOB Factoring a Patria. ČSOB patří do mezinárodní bankovní a pojišťovací skupiny KBC, která aktivně působí v Belgii a zemích střední a východní Evropy. (ČTK)

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account