Klientská aplikace myPLANN je náš stěžejní nástroj pro poradce, který poradci pomáhá sdílet s klientem v on-linu data, smlouvy, podepisovat elektronicky dokumenty a hlavně pomáhá udržovat s klientem vztah. Aplikace je v brandu poradenské firmy, pro kterou poradce pracuje a poradce může optimalizovat její nastavení a rozhodnout, která data bude s klientem sdílet. Naší ambicí do budoucna je nabídnout klientům ovládání jejich bankovních účtů skrze myPLANN díky evropské směrnici PSD2.

Workshop společnosti SAB servis, který se uskutečnil 14. května 2019 na konferenci FINfest jaro 2019.

Jaké myšlenky při workshopu zazněly?

MP3 verzi záznamu workshopu může stahovat zde (42,4 MB).

Filosofie vývoje aplikace myPLANN

Komunikace se zákazníkem se skládá ze tří kroků:

  1. Potřeba zákazníka
  2. Jak zákazník reaguje?
  3. Co dělá poradce?

Příklad:

  1. Klient chce bydlet.
  2. Zjistí, ve které bance mu půjčí peníze na bydlení.
    Osloví banky a zjistí, která mu nabídne nejlepší podmínky.
    Začne hledat nemovitost.
  3. Poradce spočítá bonitu zákazníka.
    Připraví podklady.
    Doporučí banku, kde dohodne nejvýhodnější úrokovou sazbu.
    Doporučí realitní kancelář.
    Vyplní legislativou požadované dokumenty a zajistí informace.

myPLANN provede zákazníka i poradce konkrétními “životními situacemi”.

Informace jsou základ

Finanční trh se mění. Současný první krok při nabídce finančních produktů, tedy POTŘEBA ZÁKAZNÍKA, se přesouvá až na pomyslné druhé místo. Prvním krokem, respektive základem pro reakci na potřeby zákazníka, jsou INFORMACE.

Finanční poradce o svém zákazníkovi ví vše, co potřebuje pro nabídku souvisejících, případně následných produktů.

Poradce může být s myPLANNem krok před zákazníkem.

myPLANN v praxi

Při schůzce s klientem pro něj poradce zřídí nový zákaznický účet (přihlašovací údaje obdrží do emailové schránky, založený účet autorizuje prostřednictvím SMS). Následně elektronicky potvrdí souhlas se zpracováním osobních údajů (lze i v listinné podobě). Poté se dostane do svého účtu, kde má na úvodní stránce k dispozici kontaktní údaje na poradce a veškeré informace o smlouvách a produktech.

Poradci i klienti mohou do systému přidávat také informace, které nejsou přímo součástí podkladů pro smlouvy, ale mohou pomoci při doporučování dalších finančních produktů.

Novinky v aplikaci

Do 13. července 2019 musí všechny banky v Evropské unii implementovat směrnici PSD2. Ta nařizuje zajistit sdílení klientských dat (na žádost zákazníka) s jinými institucemi. Tuto novinku plánuje SAB servis v produktu myPLANN využít a nabídnout tak jediné místo, kde bude mít klient veškeré potřebné informace o finančních produktech.

Jednodušší produkty, které si klient může sjednat sám, mu myPLANN umožní realizovat s tím, že poradce o tom bude informován a případně bude moci návazně doporučit další kroky, případně změny – pokud klient nezvolí ideální variantu.

Komplexní informace na jediném místě

Během následujících šesti měsíců plánuje firma doplnit informace o majetku klienta – investičním i neinvestičním. Data se budou načítat ze všech institucí, které tato data mají… Poradce rozhodne, zda klient informace uvidí nebo neuvidí.

myPLANN vzhledem k informacím o chování zákazníka umožní poradci, aby klientovi nabídl návazné služby (například v okamžiku, kdy si klient pořídí cestovní pojištění, může mu poradce nabídnout výhodnou směnu peněz).

Přednášející…

Mojmír Urbánek (SAB servis)

Mojmír Urbánek

Začínal jako finanční poradce v OVB, kde aktivně pracoval 2 roky. Mezi jeho klienty patřili hlavně podnikatelé, kteří vyhledávali možnosti k investování a udržení hodnoty majetku. Při studiu na vysoké škole založil poradenskou společnost Top Consultant, kterou po 2 letech prodal a založil Stone & belter. Po sedmi letech pod servisní firmou zakládá vlastní SAB servis – neviditelný brokerpool.

Mojmír Urbánek rád diskutuje a spolupracuje s úspěšnými lidmi, protože pouze z takového prostředí vzejdou skvělé výsledky.

SAB servis

Jsme neviditelná serviska a naším klientem je poradenská firma a její lídr. Vyvíjíme systémy a aplikace, které pomáhají lídrům efektivně řídit poradenské firmy a poradcům udržovat vztahy s jejich zákazníky. Jsme členy České fintech asociace a naším cílem je maximální využití potenciálu klientských dat, která s poradci klienti sdílí.

Více informací: sabservis.cz.

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account