Cena veřejnosti i Cena podnikatelů Zlaté koruny mají své vítěze. V největší anketě finančních produktů bylo odevzdáno téměř 70 tisíc hlasů. Zvítězilo mKonto od mBank a stalo se tak nejoblíbenějším produktem veřejnosti. mBank zvítězila také u podnikatelů.

Výsledky dokazují, že výhodné bankovní účty jsou u veřejnosti oblíbené. V soutěži Zlatá koruna se pravidelně umisťují na medailových pozicích od roku 2008. V letošním roce vyhrál tento typ finančního produktu 5 medailí ze 6 možných. Jediný produkt, který se umístil na medailových příčkách a není účtem, je Aplikace Smart Banka od Monety. Získala stříbro v Ceně veřejnosti. To potvrzuje, že kromě nízkých nákladů zajímá veřejnost i zvyšující se vliv moderních technologií v každodenním životě.

„Cena veřejnosti i Cena podnikatelů jsou hlavními kategoriemi soutěže Zlatá koruna. Anketa veřejnosti není o množství klientů ani o objemu realizovaných prostředků. Vyjadřuje oblíbenost, spokojenost i loajalitu a spokojený klient je pro finanční společnosti tím nejdůležitějším,“ komentuje výsledky Pavel Doležal, zakladatel a ředitel projektu Zlatá koruna, a dodává: „Dlouhodobý úspěch nízkonákladových bankovních účtů není překvapivým, jsou to produkty, které potřebuje každý a pokud dostane kvalitní službu za nízké náklady, ocení to. Bankovní účty však nebyly jediným typem produktů, které se dostaly do finálové dvacítky. Z hlasování také vyplývá, že nejen odborníci, ale i veřejnost přikládá stále větší důležitost moderním technologiím. Do finále se dostaly dva fintechové projekty, ale i on-line bankovní aplikace, která dokonce získala Stříbrnou korunu. Mezi finalisty byly však i podílové fondy, kreditní karty, neživotní pojištění, spořící účty, stavební spoření a úvěry.“

Cena veřejnosti Zlaté koruny 2019

1. mKonto, mBank
2. Aplikace MONETA Smart Banka, MONETA Money Bank
3. Běžný účet Equa bank, Equa bank
Cena podnikatelů Zlaté koruny 2018

1. mKonto Business, mBank
2. eMAX BUSINESS, mBank
3. Podnikatelský běžný účet Equa Bank, Equa bank

Zdroj: Zlatá koruna

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account