Kdy je nejlepší telefonovat potenciálním klientům? Jak volaného zaujmout hned na začátku konverzace? To jsou nejčastější otázky poradců a makléřů, na které se ptají Miroslava Prince na školeních a přednáškách. V tomto dílu zaměřeném na divácké dotazy s moderátorem Martinem Viktorou rozebírali kromě komunikace s klientem také „anti telemarketingový“ zákon a nové technologie ve finančním poradenství. A na jaké další otázky Miroslav Princ v tomto speciálním díle odpovídal?
Miroslav Princ
Autor knih „Jak uspět při obchodním telefonování“ a „Prodávejte tam, kde kupují“
Miroslav Princ je lektor, konzultant, autor bestselleru Jak uspět při obchodním telefonování a knihy o prospektaci Prodávejte tam, kde kupují. Specializuje se na zvyšování úspěšnosti poradců při prvním kontaktu s klienty. Účastníci jeho programů dostávají novou chuť do telefonování a zvyšují své výsledky o desítky procent.
Martin Viktora
Organizátor festivalů FINfest a REALITYfest, zakladatel webu Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz
Praxe:
jednatel 4stones, s.r.o. (organizátor konferencí FINfest a provozovatel Poradci-sobě.cz)
jednatel EMAdata.cz (poskytovatel dat pro finanční trh)
historicky pracoval pro banky a investiční společnosti v oblasti podpory prodeje, marketingu a produktového managementu investičních produktů.
Vzdělání: VŠE v Praze (mezinárodní obchod a politologie), DePaul Univerzity Chicago
Osobní motto: “Začínám naplno a postupně přidávám.”
Záliby: hudba (metal, klasika, pop), moderní technologie, cestování, právo