Není to složité, stačí pochopit, naučit se a používat 3 ZÁKLADNÍ KROKY
Ukážu vám, které to jsou a navíc  přidám ještě několik tipů pro úspěšný obchod, jako např.:
  • Jak během 20-ti vteřin ztratit/nebo získat zákazníka
  • Co nefunguje, nikdy nefungovalo a přesto vám na každém školení budou říkat, abyste to dělali
  • Máte svůj „VZOR“, nebo vám někoho úspěšného za vzor dávají? POZOR! Ne každý vzor je vhodný právě pro vás a vaši kariéru
  • ..a bude toho ještě mnohem více

Zvukový záznam prezentace ve formátu MP3 si můžete stáhnout zde. Pokud chcete být informováni o všech podcastech, které vydáváme, přihlaste si odběr ve vaší aplikaci, nebo ve službách Spotify, Google PodcastPocket Casts

FINfestToto je záznam z odborné konference FINfest Podzim 2022. Společně s akcí REALITYfest jde o nejvýznamnější konferenční festival pro finanční a realitní profesionály. Akce se konala 3. října 2022 v Praze. Program pro více než 1.300 odborníků pokrývalo v sedmi sálech přes 100 řečníků.

 

Milan Zajíček

Podnikatel, obchodník, školitel a kouč

Milan Zajíček podniká od roku 1992. Nejprve jako obchodník, manažer obchodní skupiny a později jako lektor, školitel, poradce a kouč. Realizoval a nadále realizuje rozvojové projekty pro velké, střední i menší společnosti v České republice i na Slovensku. 

Je majitelem vzdělávací a poradenské společnosti PRAŽSKÁ MANAŽERSKÁ AKADEMIE, s.r.o.

Od roku 1997 je licencovaným trenérem metody STRUCTOGRAM® a v roce 2014 převzal zastoupení Institutu pro biostrukturální analýzu IBSA se sídlem ve švýcarském Luzernu, jako Master Trainer STRUCTOGRAM® pro ČR a SR.

Absolvoval studia na Katedře Psychologie UK v Praze (sociálně psychologický výcvik).

#JAKÉ JE JEHO POSLÁNÍ?

Hlavním posláním v roli lektora, moderátora a kouče je pomáhat lidem dosahovat vítězství vlastní individuální cestou. Proč? Protože každý může být úspěšný, každý však jinou cestou.

#CO MŮŽETE OD SPOLUPRÁCE S NÍM OČEKÁVAT?

JE praktik. Neustále obchoduje, vyjednává a vede tým spolupracovníků. Všechny činnosti zaměřuje na okamžité využití v praxi.

Zajímá ho výsledek a tedy přínos spolupráce pro obě strany (tam, kde je to možné, tak měřitelný).

Více než 80 % roční časové kapacity jsou opakované obchody, tzn. firmy a jednotlivci, kteří jsou stálými klienty.

 Fotogalerie



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account