3. listopadu 2011 je důležité datum pro všechny hypoteční poradce a zprostředkovatele. V pražském hotelu Barceló**** se po celý den koná Hypoteční Broker Kongres. Jde o jedinečnou příležitost seznámit se s novinkami hypotečních bank, ale i doplňkovými produkty vybraných stavebních spořitelen a pojišťoven.

Více než 20 přednášek a workshopů v průběhu jednoho dne umožní účastníkům rychle a efektivně získat informace o produktových novinkách a nových obchodních příležitostech. Konkrétní dotazy na jednotlivé finanční instituce je pak možné zodpovědět v individuálních rozhovorech se zástupci bankovních partnerů, kteří budou v průběhu kongresu k dispozici.

Dopolední blok je věnován zhodnocení globální ekonomické situace a možným scénářům vývoje úrokových sazeb v podání hlavního analytika UniCredit bank Pavla Sobíška. Návod, jak se vypořádat s hrozbami trhu, a inspiraci pro úspěšný rozvoj vašeho podnikání najdete v přednášce Zdeňka Sluky, majitele společnosti Broker Trust. Odpolední blok je pak věnován převážně produktovým partnerům a jejich prezentacím. Za pozornost jistě stojí i vystoupení výkonného ředitele profesního sdružení USF ČR Jiřího Šindeláře na aktuální téma regulace a dohledu v oblasti finančního zprostředkování. Detailní přehled přednášek, které jsou pro vás připraveny, najdete na www.brokerkongres.cz.

Kromě množství informací o nových produktech získá účastník hypotečního Broker Kongresu odpovědi na tyto otázky:

  • Jak správně reagovat na dotazy vašich klientů ohledně možného vývoje ekonomiky?
  • Jakou fixaci úrokové sazby nyní poradit klientům?
  • Co ohrožuje vaše podnikání? Jak nejen přežít, ale být ještě úspěšnější?
  • Co nového chystají hypoteční banky a stavební spořitelny?
  • Jaké pojištění doporučit vašim hypotečním klientům?
  • Jaké softwarové nástroje můžete využít pro zvýšení vaší konkurenceschopnosti?

Vstupné pro hypoteční poradce, kteří nejsou partnery pořádající společnosti, činí 99 Kč a zahrnuje nejen celodenní přednáškový program, ale také oběd a občerstvení v průběhu kongresu.

Hypoteční Broker Kongres, to je jeden den plný informací, nových podnětů a inspirace pro práci hypotečního poradce. Pro více informací o kongresu a možnost registrace navštivte www.brokerkongres.cz.

Komentářů: 13
  1. Kdo půjde semnou? :-)

    0

    0
    • Arture, choďte si na svůj Insia kongres :-) Já tam budu, ale pořád nevím, co si z programu vyberu.

      0

      0
      • Jan Rettich 11 roky

        Panove, ani jednoho z Vas jsem nevidel. Byli jste? Co na kongres rikate?

        1

        0
        • a já se pořád kolem sebe rozhlížel. Splnilo očekávání, líbil se mi nový SW na hypo, snad bude fungovat tak dobře, jak vypadal.

          1

          0
          • Jan Rettich 11 roky

            Software je urcite krok dopredu. Uz jsem ho vyzkousel a urcite pomuze pri praci. Nicmene nemuzu se zbavit pocitu, ktery jsem mel pri projevu pana Sluky a to, ze jsem nebyl na konferenci o hypotekach, ale na srazu OVB. I tam nam totiz vysvetlovali, aby jsme vice delali, ze to bude mit mnohem vetsi vliv na nasi vyplatu, nez koeficient, kterym zrealizovane obchody nasobime. Za to ma ode pan Sluka palec dolu, ikdyz chapu velmi dobre, co tim mel na mysli.

            2

            0
  2. Jan Rettich 11 roky

    Ja jdu. :-)

    1

    1
    • jojo, taky jsem si říkal. Přeci jen, čísla jsou to kouzelná, stačí se zlepšit ve všech oblastech mimo úrovně provizí a 25 % a rázem vyděláváme násobky :-) Asi chceme po BT příliš peněz, tak nám to chtějí lidsky rozmluvit.

      0

      0
  3. Jan Rettich 11 roky

    Tak to jsem Stepane rad, ze jsem nebyl jediny, komu to tak prislo. Ja chapu, je konec roku, rada z nas si bude chtit na pristi rok domluvit nove podminky a toto byla paradni prilezitost, jak nam decentne naznacit, at to vubec nedelame, ze je to vlastne uplne zbytecne. Ach jo, co s nima?!

    1

    0
  4. Ondřej Záruba 11 roky

    Je to celkem sranda. Paušálně trh stagnuje až klesá. Počet lidí v oboru roste. Zmenšující se počet zákazníků se dělí mezi čím dál větší počet lidí. Navíc na obchodní jednotky bank je vyvíjen velký tlak, aby snižovali transakční náklady a neplatili zbytečně velké provize brokerům. Domnívám se, že nastane zanedlouho situace, kdy další banky vypovědí brokerům smlouvy.

    Poselství pana Zdeňka Sluky tedy je, že musíte růst ukrojením tržního podílu na úkor někoho jiného. Klient se ovšem rozhoduje na základě ceny úvěru. Ten, kdo má největší možnost cenového diskontu, vyhraje. válku o klienta. A to je vždycky banka. Když banka nemusí platit 1,5% provizi, tak klidně pár desetin sundá na úrokové sazbě. Nádherný příklad toho, jak nebezpečné je nebýt konečným poskytovatelem služby.

    A v bankách už dneska je taky ten trend, že raději uzavírají smlouvy s malými subjekty.

    1)Platí jim menší provize
    2)Lépe se řídí jejich produkce
    3)Znají své prodejce, předcházejí nějakým podvodům apod.

    Já teda nevím, ale můj názor je, že trend vývoje jde opačným směrem než jsou velké distribuční sítě. A je defacto jedno, jestli je to MLM nebo nějaký brokerpool.Klientovi je to jedno, ten rozdíl nepozná. A finanční instituce má výhody výše popsané. Zprostředkovatel se dostane na lepší peníze na přímo, zbydou peníze na administrativu. Největší mýtus, který velké sítě propagují, je široké portfolio produktů. To je totální kravina. Lepší mít jeden produkt unikátní, než prodávat 100 těch, které prodávají všichni.

    1

    1
  5. Víceméně máte Ondřeji pravdu, jenže právě s tou unikátností je to trošku na štíru.
    Popravdě stále nechápu, proč tu už konečně není společnost, která udělá skutečně to nejlepší z nejlepšího, což značí výběr toho nejlepšího z momentálně dostupných produktů.
    Kde je ten kámen úrazu?
    Tohle není výrobna aut, kde jdou technologie stále dopředu, takže co je dnes aktuální, zítra je zastaralé. Tohle jsou produkty, které už tu nějaký ten pátek jsou a postupy, nebo potřeby klienta už jsou dávno vymyšlené.
    Je to snad proto, abychom měli důvod to každé dva roky protočit kvůli jedné změně, která už mohla být normálně před lety?

    0

    0
  6. Ondřej Záruba 11 roky

    Můžete ten dotaz trochu upřesnit?

    0

    0
  7. Narážím na Vámi zmiňovaný „unikátní produkt“ na konci vašeho příspěvku. Spíše to ale bylo pojato jako myšlenka…

    1

    0
  8. Ondřej Záruba 11 roky

    Unikátní produkt vytvoříte celkem snadno. Vymyslete nějaký podnikatelský záměr a začněte do něj shánět investory. Existují i velice konzervativní podnikatelské projekty, kde investor riskuje třeba jen 20% investice, což ve srovnání s public akciemi je zívačka. Likvidita je sice horší než u public akcie, ale zase často je lepší oproti jiným finančním produktům jako stavební spoření, penzijní připojištění…

    0

    2

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account