Česká národní banka (ČNB) udělila Komerční bance (KB) sankci 2 mil. Kč. Důvodem je mimo jiné neuchování veškerých telefonických hovorů pracovníků pobočkové sítě se zákazníky ohledně investičních služeb, které zahrnují přijetí, předání nebo provedení pokynu klienta.

Centrální banka dále upozornila, že Komerční banka u pěti z 23 kontrolovaných případů neuchovala záznamy z osobního jednání se zákazníky týkající se investičních služeb. Mluvčí KB Michal Teubner sdělil, že banka již implementovala požadavky týkající se nahrávání komunikace související s poskytováním investičních služeb a uchováváním záznamů v souladu s nápravnými opatřeními ČNB, včetně úpravy vnitřních předpisů KB.

Více informací naleznete zde.

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account