Jednoduše přes mobil. Zapsat, uložit, odeslat. Tak snadné je nyní nahlášení pojistných událostí z neživotního pojištění u ČSOB Pojišťovny. Ta v uplynulých týdnech odzkoušela a spustila novou vychytávku pro své klienty.

„Náš klient se přihlásí do Klientské zóny, díky tomu už o něm pojišťovna ví, nemusí doplňovat osobní údaje a jednoduše nahlásí škodu na autě, v domácnosti, z cestovního pojištění… V průběhu hlášení může rovnou přikládat potřebné dokumenty (fotky, řidičský průkaz…). Vše trvá jen pár minut a je to intuitivní. Ihned po nahlášení škody navíc klientovi přijde odkaz, přes který může sledovat, jak se řešení jeho pojistné události vyvíjí,“ popsal hlavní výhody David Bláha, vedoucí týmu přímé distribuce a webů s tím, že bankovní klient ČSOB se k hlášence dostane přes Klientskou zónu na jeden klik ze svého smartbankingu či internetbankingu.

Nový způsob hlášení škod u ČSOB Pojišťovny mohli klienti poprvé využít už v době společenských restrikcí kvůli Covidu-19. „Služba je dostupná 24/7, a byť v té době byla pouze pro škody a autopojištění, od února do poloviny dubna tímto způsobem klienti nahlásili téměř tři tisíce pojistných událostí (z toho 60 % z havarijního pojištění), což je více než 20 % z celkového počtu nahlášených pojistných událostí z autopojištění,“ uzavírá David Bláha.

Zdroj: ČSOB Pojišťovna

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account