Chování zákazníků internetových obchodů se mění v závislosti na věku i geografické poloze. Pouhých 13 % vysokoškolsky vzdělaných zákazníků preferuje při nákupu přes internet platbu převodem. V porovnání s průměrem jde o rozdíl téměř deseti procentních bodů. Platba převodem je nepopulární také v Praze a velkých městech – mnohem preferovanější volbou je u obou skupin platba kartou.

Největší překážkou při platbě kartou v Praze je přetížená platební brána, na Moravě nedoručené potvrzovací SMS. Vyplývá to z průzkumu Ipsos Instant Research pro společnost Exactly.

Zdroj: Exactly

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account