Zonky výrazně zmodernizovala a zlepšila svou mobilní aplikaci. Žadatelům umožní rychlejší vyřízení půjčky, díky automatizaci nyní ještě více zákazníků zvládne žádost vyřešit do pěti minut. Vylepšení se dočkají i klienti, kteří do půjček investují.

„Pro ně jsme připravili nový hlavní přehled investic, kterému říkáme superdashboard. Investoři tak najdou nové nabídky i nejdůležitější notifikace na jednom místě,” vysvětluje šéf vývoje Stanislav Filipčík.

Aplikace také nově propojuje svět investic a půjček, klienti tak budou mít neustálý přehled o všech svých produktech a snadno si přímo z aplikace můžou aktivovat další. „Tohle vše bude rozhodně atraktivní pro investory-začátečníky. Ale máme vylepšení i pro ty, kteří už nějakou zkušenost se Zonky mají a chtějí svou investiční strategii posouvat dopředu,” popisuje Filipčík.

V aplikaci jsou dostupné například grafy vývoje disponibilních zůstatků v investorské peněžence nebo nové filtry pro snazší třídění vystavených půjček. „O tyto funkce naši investoři stáli, u filtrů jsme přidali nové parametry, zákazníci si můžou vytvořit a uložit klidně několik variant. Vždy pak jenom sáhnou po té kategorii půjček, kterou chtějí do portfolia aktuálně získat,” doplňuje.

Nový rezervační systém 

Aplikace stále počítá se systémem rezervací, investoři mohou využít pravidelných notifikací dvakrát denně, nebo si nastavit upozornění v reálném čase. Dobu rezervací navíc Zonky zkrátilo z původních třinácti hodin na osm. Na jednu vystavenou půjčku je nově možné vytvořit až čtyři uživatelské rezervace. Díky takto vylepšenému modelu mají investoři rychlejší a snazší možnost se dostat k participaci, o kterou mají zájem, a rozšířit tak své portfolio investic.

Novinky u Zonky půjček

Nová aplikace přinese také vylepšení při žádosti o půjčku, díky zrychlenému poptávkovému formuláři zvládne ještě více zákazníků vyřešit svoji žádost do pěti minut. „Žadatelé se nebudou muset zdržovat přepisováním údajů z občanek, přímo v aplikaci průkaz vyfotí a údaje se jim okamžitě automaticky přepíší do formuláře. Zjednodušili jsme také nahrávání výpisů z účtu, což je věc, která naše klienty moc nebavila. Ale v aplikaci komunikujete díky využití služby informování o platebním účtu podle regulace PSD2 nově přímo s bankou, takže všechno zvládnete doslova na pár ťuknutí,” uzavírá Stanislav Filipčík.

 

Zdroj: Zonky.cz

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account