Platební karty, investiční příležitosti, nadstandardní pojištění či péče rodinného bankéře a asistenta pro úsporu času i peněz. To jsou některé ze služeb, které si ode dneška budou moci užívat klienti ČSOB Premium s příjmem 50 tisíc a více. Stále početnější segment bonitních klientů tak získá na trhu ojedinělou péči, která nastavuje v této oblasti nové standardy.

ČSOB přichází s novou službou ČSOB Premium, která se zaměřuje na bonitní klienty, kterým služby nabízené v rámci běžného bankovnictví nestačí. Vyžadují kvalitu, preferují osobní přístup, případně hledají prestiž a zároveň si ale umí vyčlenit čas pro sebe a svou rodinu. Do Premia jsou vítáni všichni, kteří disponují měsíčním příjmem na účet nad 50 tisíc korun, depozity minimálně 1,5 milionu korun nebo hypotékou ve výši alespoň 3 milionů korun.

Nabídka v sobě spojuje celou řadu nových a výjimečných prvků z oblastí obsluhy, produktů, procesů a přístupu ke klientům, to vše pod novou značkou. „Viděli jsme příležitost oslovit bonitní klientelu, která by rozsáhlejší služby uvítala. Stále pozorujeme, že osobní přístup ke klientovi hraje ve finančním světě důležitou roli a my tento trend nyní naplno rozvíjíme,“ sděluje důvody uvedení prémiové služby Petr Hutla, člen představenstva ČSOB a vrchní ředitel zodpovědný za retail.

Premium – servis na nejvyšší úrovni

Nabídka obsahuje nad rámec standardu, který je dostupný pro každého, řadu nových produktů, u již zavedených pak přináší zásadní benefity navíc. V rámci balíčku Premium klient získá bankovní konto obohacené o devizový účet v jedné ze tří měn (EUR, USD, GBP), neomezené výběry z bankomatů v ČR i po celém světě zdarma s debetní kartou Visa Infinite a bezkontaktní kartu Debit MasterCard pro partnera. Společníkem na cestování budou prémiovým klientům Premium karta s nejvyšší variantou cestovního pojištění s rozšířenými asistenčními službami. Z hlediska obsluhy jim bude k dispozici Premium bankéř na pobočce a nově i na telefonu. Klient si bude moct zvolit i vlastní číslo účtu.

Exkluzivní investiční přístup a prémiové pojištění

Řešení šitá na míru potřebám movitějších klientů nabízí jak pojištění, tak exkluzivní investiční produkty. Klient si v rámci balíčku může zvolit mezi pojištěním internetových rizik, odpovědnosti či právní ochrany. V ČSOB Premium se pak klient dostane až na třicet světových burz a může až dvakrát ročně získat osobní, poradcem zpracované, investiční portfolio s individuálními doporučeními. „Na základě svého investičního profilu si klienti mohou vybrat jedno ze čtyř odpovídajících portfolií. Základní strategické fondy jsou určeny výhradně prémiovým klientům,“ doplňuje Tomáš Jaroš, výkonný ředitel ČSOB pro Design a marketing.

O vše se postará osobní asistent

Za úspěšnými lidmi vždy stojí úspěšný tým a ten chce ČSOB obohatit i o osobního asistenta. Rezervace letenek, lístků do divadla, objednání květin pro manželku či zajištění opraváře, když se doma porouchá kotel, to vše je v popisu práce asistenta, jehož služby bude moci klient ČSOB Premium využívat zdarma. Samozřejmostí budou také exkluzivní výhody u vybraných partnerů. U sjednávání hypoték či úvěrů klienti ocení zejména individuální přístup. Premium jim nabízí přednostní vyřízení hypotéky, či atraktivní úrokové sazby. U úvěru si pak klient bude moci snížit, zvýšit či odložit splátky kdykoli v průběhu splácení.

Preferenční servis

Služba Premium zajistí, aby se klient cítil jako v bavlnce a nadstandardní přístup vnímal na každém kroku. Proto budou mít prémioví klienti přednostní vyřízení finančních operací či speciální klientskou linku. „Klienti jsou naši partneři v investování i financování. Chceme jim proto nabídnout přesně takové produkty a služby, které jim pomohou nejen k úspěchu, ale také zajistí, aby měli více času třeba na rodinu, přátele a své koníčky,“ uzavírá Tomáš Jaroš.

Marketingová kampaň

Nový brand znamená mnoho nového, včetně webových stránek a prestižního komunikačního a vizuálního konceptu. Uvedení nové služby Premium podpoří i speciální kampaň. Její první část probíhala v květnu, kdy banka na několika venkovních plochách v Praze odhalila vybrané detaily služby (logo, název služby a termín spuštění). Druhá část kampaně odstartuje na začátku června. Banka zde upozorní na vybrané služby – Osobního asistenta a Investice. Komunikace bude probíhat především na internetu a také na venkovních plochách.

Zdroj: ČSOB

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account