Zákazníci finančního poradenství se přesouvají do on-line prostoru. Jak je tam můžete oslovit a jakým způsobem s takovou klientelou pracovat? Jak zasahují do práce technologie a v čem pomáhají a mohou pomoci? V čem je práce s leady pod značkou FinGO unikátní a co na to říkají poradci, kteří s nimi pracují? O tom a o dalších tématech, které rozhodují o úspěchu či neúspěchu leadového byznysu.
Jakub Ryba
Jakub je marketér a inovátor. Pracoval ve vysokých manažerských pozicích společností Finology a Edenred a v uplynulých sedmi letech budoval s Lukášem Novákem technologie, které pomáhají v práci stovkám makléřů. Podílel se na vytvoření značky a založení společností FinGO na Slovensku a v Česku, včetně příprav na vstup investora Enterprise Investors.
Workshop se uskutečnil v rámci konference FINfest dne 16. května 2022. Kupte si vstupenku a sledujte záznamy všech diskusí a workshopů z FINfest Jaro 2022.