auto
Zdroj: pixabay.com

Jak se řeší totální škoda v rámci pojištění odpovědnosti z provozu motorového vozidla? A kdy má poškozený právo na opravu vozidla a ne náhradu totální škody?

  • Totální škoda není definovaná pojistnými podmínkami pojišťovny.
  • Hradit by pojišťovna měla hradit skutečnou škodu.
  • Mezi pojišťovnami se ale přístup přesto liší. Jak?
  • Doporučení pro poškozené: Braňte se a nenechte si líbit totální škodu!
  • Oprava má přednost před totální škodou.

Lukáš Kaplan je vystudovaný právník a uznávaný odborník na problematiku sporů s pojišťovnami. Od roku 2008 se věnuje právním aspektům finančního poradenství se zaměřením na pojišťovnictví. V roce 2013 se stal jednatelem společnosti EUCS, která se zaměřuje na férové odškodnění pojistných událostí. Lukáš se aktivně zaměřuje na vzdělávání finančních poradců. Současně je jedním z prvních držitelů titulu EFA v České republice a místopředsedou Etické komise EFPA. Lukáš je garantem projektu Poradnapoškozeného.cz, který zajištuje pomoc poškozeným při nezaviněných dopravních nehodách a vážných pracovních úrazech.

Společnost EUCS od roku 2012 vymohla více než 400 milionů korun pro poškozené klienty na finančním trhu a vyhrála více než 1 000 sporů s pojišťovnami. EUCS poskytuje elektronické srovnání pojištění na českém trhu, nezávislou likvidaci pojistných událostí a vzdělává finanční poradce v problematice ochrany klientů na finančním trhu. Společnost také provozuje nezávislou poradnu pro poškozené na adrese poradnaposkozeneho.cz.

0
0
0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account