Pojišťovna České spořitelny zhodnotila během roku 2011 finanční prostředky svých klientů v průměru o 2,99 procenta. Produktový tahoun a jeden z nejpopulárnějších produktů na trhu – FLEXI životní pojištění – si u běžně placeného pojistného připsal zhodnocení 4 procenta.

V době, kdy je situace na trhu nejistá, sahají klienti stále častěji po garantovaných fondech a vybírají si bezpečnější investice,“ upozorňuje na současné vnímání finančního trhu Petr Zapletal, generální ředitel Pojišťovny České spořitelny. „Životnímu pojištění se daří a jsem rád, že klientům můžeme připsat v dnešní době velmi zajímavé zhodnocení a poděkovat jim tak za důvěru, kterou do Pojišťovny České spořitelny vložili.“

Stěžejnímu produktu – FLEXI životní pojištění – se dařilo udržet si stabilní zhodnocení a klienti se mohli těšit ze 4% zhodnocení. Jednorázové a mimořádné vklady FLEXI životního pojištění přinesly svým majitelům výnosy ve výši 1,66 %. Klientům, kteří upřednostňují riziko před konzervativním způsobem investování, nabízí Pojišťovna České spořitelny produkty bez garantovaného výnosu. Příkladem takového produktu je FLEXI PREMIUM 152, který si klienti sjednávali v období od září do listopadu 2008 a za loňský rok jim přinesl nejvyšší zhodnocení v rámci investičního životního pojištění, a to 9,83 %.

Velmi dobré výsledky se podílejí na oblibě pojistných produktů a pojistný kmen se stále rozrůstá. Pojištění typu FLEXI chrání více než milion osob a celkem je v rámci produktů Pojišťovny České spořitelny pojištěno více než 1,9 milionu osob. Předepsané pojistné za rok 2011 přesáhlo hranici 10 miliard korun, což představuje nárůst o 16 % oproti roku 2010.

Je zhodnocení Flexi podle Vašeho názoru konkurenceschopné?

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account