Služba DOK, která přišla s myšlenkou automatizace pojišťovacího makléře, získala 100 milionů korun na další rozvoj. Investici plánuje použít k vývoji vlastní umělé inteligence a k postupnému rozšíření na další trhy. Investorem projektu je Home Credit ze skupiny PPF.

Hlavním uživatelskou výhodou služby DOK má být úspora času při sjednávání a administraci pojištění. Klientům poskytuje virtuální prostor pro úschovu pojistných smluv, které zároveň hodnotí, průběžně porovnává s nabídkou na trhu a případně doporučuje výhodnější produkty. DOK uvedla, že za šest měsíců fungování službu využilo přes 3000 uživatelů.

Pojišťovací makléři nezůstanou stranou

“Dosavadní výsledky nám potvrdily, že pro službu, která stojí přesně mezi pojišťovacími makléři a rychlou poptávkou pojištění typu online srovnávačů, je na českém trhu místo,” uvedl zakladatel služby DOK Pavel Kuhn, který v minulosti stál u zrodu služeb Zonky, Mobito či Sazka mobil.

Firma se letos zaměří na rozvoj automatizace interních procesů i výstupů pro klienty, což by mělo výrazně zrychlit i zlepšit výstupy dodávané uživatelům. “Konečnou vizí je téměř stoprocentní automatizace, která si poradí s naprostou většinou smluv, najde lepší nabídky a makléři se tak budou moci soustředit pouze na finální kontrolu a lidskou expertízu,” dodal Kuhn.

Bezplatná online služba digitalizuje pojistné smlouvy ze všech pojišťoven v ČR, ke kterým vyhledává, porovnává a doporučuje nejvýhodnější pojišťovací produkty na trhu. Reviduje uložené digitalizované smlouvy a neustále je porovnává s ostatními nabídkami na trhu. Registrované uživatele zároveň upozorňuje na důležité milníky a termíny smluv a pomůže i s vypořádáním pojistné události. Projekt byl spuštěn v srpnu 2018.

Zdroj: ČTK

0 Comments

Leave a reply

Partneři


Chcete zde mít své logo?

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account