Od 1. července startuje pojišťovna Simplea ostrý provoz. Licenci od České národní banky získala na začátku letošního roku, má dvouúrovňové zajištění předních světových zajišťoven. Nová pojišťovna patří do Partners finanční skupiny a nabízí rizikové životní pojištění.

Pojišťovna úspěšně ukončuje pilotní provoz, který probíhal během letošního jara, a od 1. července zahajuje provoz plný. Od tradičních pojišťoven se bude lišit technologickou vyspělostí a jednoduchým životním pojištěním, které své klienty nenechá na holičkách. „Garantujeme vyplacení minimálně 99 % pojistných událostí, protože víme, že nic nenaštve lidi tolik, jako když si platí celý život pojištění, a v momentě lámání chleba se pojišťovna začne vymlouvat a hledat výjimky,“ říká Martin Švec, ředitel pojišťovny Simplea.

Díky technologickým inovacím budou vyplácet peníze do 2 dnů. „Když lidé řeší vážnou nemoc nebo úraz, opravdu nepotřebují žádnou další starost navíc. Chceme pomoci, a rychle. Žádné schvalovací lhůty u nás klienti nenajdou,“ dodává.

Pojistí „jen“ život, invaliditu a výpadek příjmu

Lišit se bude také samotný produkt. Pojištění se zaměří na vážná rizika, jakými jsou dlouhodobý výpadek příjmu při vážné nemoci nebo úrazu, invalidita a smrt. „Nepojišťujeme takové maličkosti, jako je zlomený malíček. A nemáme investiční složku. Všechny peníze, které klienti zaplatí, jsou použity na krytí nebezpečí, jež je skutečně připraví o možnost vydělávat,“ vysvětluje Martin Švec.

Cena pojištění bude pro klienty příznivá. Simplea využívá nově vytvořený vlastní administrativní systém, který šetří náklady, zrychluje procesy a umožňuje dát každému klientovi individuální cenu dle jeho zdravotního stavu a věku. Díky tomu nabídne oproti ostatním pojišťovnám za stejné peníze výrazně vyšší krytí.

Bez výjimek a bez obav

„Desítky výjimek schovaných mezi stovkami stran smluvních dokumentů u nás nenajdete. Máme jich jen sedm, hezky pohromadě a na jednom místě,“ konstatuje Martin Švec. “Nemáme, jako jiné pojišťovny, výluku na zdravotní stav před počátkem pojištění, a to ani u dětí. Tato výluka totiž znamená pro klienty velkou nejistotu do budoucna. Simplea nemá pojistné podmínky, ale pouze jednu velice přehlednou a srozumitelnou pojistnou smlouvu. Navíc klienti můžou řešit vše on-line. Změnit smlouvu nebo nahlásit pojistnou událost můžou kdykoliv odkudkoliv.”

Pojišťovna také oceňuje věrnost. Stávající klienti jsou stejně důležití jako ti noví. Proto na všechna vylepšení pojištění mají vždy nárok vedle nových klientů i všichni stávající klienti. A když nebudou spokojení, odejít mohou kdykoli. Pojištění lze ihned ukončit on-line jedním kliknutím.

Garance plnění pojistných událostí

Nová pojišťovna Simplea vznikla v rámci Partners finanční skupiny. „Roky jsme zblízka sledovali, jak se životní pojištění vyvíjí. Štvala nás bídná zákaznická zkušenost i totální technologická zaostalost. Štvalo nás, že se tak vzdaluje své jednoduché podstatě. Kvůli skrytým výlukám a desítkám stran pojistných podmínek se z životního pojištění stalo cosi podezřelého. Přitom jde o tak důležitou věc, jako je ochrana sebe a rodiny. Proto jsme se rozhodli založit vlastní pojišťovnu a vrátit životnímu pojištění jeho jednoduchost a užitečnost,“ vysvětluje Petr Borkovec, spolumajitel Partners finanční skupiny.

„Máme to štěstí, že Simplea vznikala na zelené louce, podle našich představ. Nejsme zatíženi korporátními zvyklostmi a nařízeními. Spojili jsme chytré technologie se zdravým selským rozumem a vytvořili životní pojištění, které jako jediné na trhu garantuje svým klientům plnění pojistných událostí,“ uzavírá Petr Borkovec.

Zdroj: Partners

komentářů 7
  1. Vít Suchý 2 týdny

    …životní pojištění, které jako jediné na trhu garantuje svým klientům plnění pojistných událostí,“ uzavírá Petr Borkovec… sorryjako, to je formulace, která slušně řečeno poněkud zavání…

    0

    0
    • Jakub Beneš 2 týdny

      Přesto pravdivá. všechny pojišťovny mají ekonomickou motivaci neplnit či krátit pojistné plnění. Jejich garance zní – pokud jsi vše udělal správně a neporušil jsi nic z 80 stránek smlouvy a pojistných podmínek, tak ti dáme peníze. Simplea říká, že smlouva je na pár stránek a výluk 7 a garantuje, že 99% pojistných událostí a 99% pojistného plnění bude plnit. Pokud by to bylo 98%, tak to 1% dá na charitu = nezvýší si zisk = nemá motivaci krátit či neplnit.

      0

      0
  2. Vít Suchý 2 týdny

    na zázraky jsem poněkud opatrný v hodnocení…
    To co píšete je stylu jako když jeden obchodník udělal jednu smlouvu a pak druhou a tedy zvýšil výkon o 100%…
    Pojistné podmínky volně ke stažení nemají, takže se zatím bavíme o paní Colombové…

    1

    0
    • Jaroslav Pohl 1 týdnem

      Pojistné podmínky nejsou a nebudou, také jsem je chtěl vidět, než mě obchod jemně upozornil :-D To je právě ta, řekl bych, revoluční novinka. VPP prostě nebudou. Nepatřím do sorty pilotních poradců, kteří se měli možnost seznámit už s provozem, takže jsem reálnou smlouvu ještě neviděl, pouze vzor. V samotné smlouvě u konkrétního rizika by měla být definice, kdy se neplní – je dáno automaticky 7 situací (sebevražda do 2 let, trestný čin, akt. účast na terorist. akcích apod.) + možná po vyhodnocení zdravotního stavu.
      Bohužel neznám ani čísla, nevím, jak to vychází. Ale jsem celkem zvědavý… :-)

      0

      0
      • Vít Suchý 1 týdnem

        njn, to nevadí že VPP nebudou, to je řekněme jen technická forma a je jedno, že podmínky pojištění budou jen ve formě textu ve smlouvě, ale pokud s tím takhle vylezou na světlo a ani na webu pojišťovny nic konkrétního není abych si mohl vykalkulovat a porovnat svou flexi, tak jsem poněkud v rozpacích. pokud to budou distribuovat jen včetně konzultace s fin.poradcem , nebo spustí vlnu konverze a budou přepojišťovat co půjde , tak potěškoště…

        0

        0
        • Jaroslav Pohl 1 týdnem

          Já čísla také nemám a fakt mě to zajímá, jak to bude vycházet. Centrála říká, že nechtějí jít cestou ceny a být nejlevnější. Ale v průměru by to mělo být prý cenově zajímé, min. výkon/cena. Pro nás bude ofiko spuštění také od 1.7., možná pár dnů před tím nám pustí kalkulačku. Ale někde jsem zahlédl článek, že by se to mělo dát jednak online sjednávat (jestli leadem na poradce nebo na přímo, to netuším), dokonce jsem v tom článku o víkendu četl, že by to snad mělo jít sjednávat i mimo struktury Partners, ale celý den ten článek hledám a zatím nenašel. A byla to snad citace přímo p. Švece. Já doufám, že většina lidí (poradců) mají svědomí a budou to s nadhledem vyhodnocovat. Je fakt, že mě zajímá, jak se reálně postaví před underwriting zdrav. stavu.

          0

          0

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account